abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84496837
Het vorige deel: Slank de zomer in #1108. Blanco en inspiratieloos...

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ afbeelding ]

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 26 juli 2010 @ 10:54:32 #2
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84496868
hier schijnt het zonnetje....
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84496908
111?

hoi. ik ben weer thuis. het was fan-tas-tisch. en mn baas is niet boos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom later bijlezen! ik heb vanalles gemist zie ik al!! nieuw katje! bruiloft mo! ben zo benieuwd!!
Kwak
pi_84496933
Hier regende het net echt HEEL hard. Echt zo'n typische Nederlandse zomerdag :+

De monteur is alweer terug, z'n collega gaat het kaduuke onderdeel ophalen. Wel fijn dat het ding eens grondig wordt nagekeken.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84496981
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
111?

hoi. ik ben weer thuis. het was fan-tas-tisch. en mn baas is niet boos.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom later bijlezen! ik heb vanalles gemist zie ik al!! nieuw katje! bruiloft mo! ben zo benieuwd!!
Oeps,1-tje vergeten :')

En we willen straks wel details hebben over die mededeling in de spoiler he 8-) (ik zit hier nog wel eventjes, aan het geschroef hiernaast te horen).
  maandag 26 juli 2010 @ 11:01:05 #6
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84497098
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oeps,1-tje vergeten :')

En we willen straks wel details hebben over die mededeling in de spoiler he 8-) (ik zit hier nog wel eventjes, aan het geschroef hiernaast te horen).
ja, dat ja! ik ben benieuwd naar het verhaal!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84497144
F5-t :') _O-
  maandag 26 juli 2010 @ 11:04:14 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84497170
Meer info pleaz :9
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_84497238
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Meer info pleaz :9
Dat. :P
  maandag 26 juli 2010 @ 11:16:28 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84497492
vanaf werk: please tell us more Kwak! Welkom terug, jij ook Nynke!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_84497628
Goeie binnenkomer, kwak. :D. Tell us more!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_84497711
Whehe, ik surf steeds tussen hier en de ING-site :') Stort eens mijn loon verdorie :( (eerste keer het juiste loon als het goed is, dus ben erg benieuwd).
pi_84497734
Kwak! Meer info please!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_84497841
Hoi! Terug uit Engeland!

He was Mo's bruiloft? Zijn er al foto's? Was de meeting gezellig?

DaD, je vroeg naar London, ik ben net terug en ik vind ze heul niet zo hip :P ik had 2 London-outfits bij. Spijkerbroek met shirtje en allstars, en een zwart jurkje met blauw topje eronder en zwarte slippers. En een heul grote toeristenrugzak :+
pi_84497865
Kwak, wat Ewelina zegt!

En sigme, een koe O+ wat een gaaf kado, en leuk dat je feest zo geslaagd was!!
pi_84497990
Wat een cliffhanger :P
pi_84498192
Het tripje was trouwens erg leuk! Donderdag echt supervroeg op, met de trein naar Fareham alwaar we in een heel relxed hotel zaten. Had nog wel een boos-zijn-aanval op vriendje gekregen, van de stress en de moeheid enzo. Maarja. Aangekomen heerlijk boekje gelezen en vriendje gestudeerd voor de test, die hij de volgende dag had. Vrijdag had hij die test gedaan (was nog erg ver lopen!), en ik ben het bos in gegaan en heb zo'n 2,5 uur gewandeld. Toen vriendje gemeet en naar het treinstation gelopen, wat schrikbarend ver weg bleek te zijn. Denk dat we wel 20 km hebben gelopen die dag!
Toen in London aangekomen, bij een kennis gelogeerd, en de volgende dag naar de National Gallery, en naar het Natural History Museum. In de avond naar hotel 2, wat in eerste instantie verschrikkelijk leek maar het was toch een leuk hotelletje met heel aardige mensen die het runnen. Het was wel een uur weg van het centrum, maar ja! Laatste dag naar het park geweest en naar het British History Museum gegaan. Ook nog beetje rond gelopen. Top!

London is wel erg druk zeg, ik had er echt moeite mee in het begin :') helaas hadden we op de terugweg 2 uur vertraging met het vliegtuig, dus pas laat thuis. Arm vriendje is nu alweer aan het werk, ik was pas om half 11 wakker :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Perruche op 26-07-2010 11:49:39 ]
  maandag 26 juli 2010 @ 11:44:27 #18
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84498326
Kwak! Omg!

Perruche, weebee! Wat had het vriendje voor test? London is puik O+ <Sweeney Todd> "There is no place like London" </Sweeney Todd>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 26 juli 2010 @ 11:45:15 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84498363
Klinkt idd als een 'lekke' trip, Perruche! :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_84498494
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak! Omg!

Perruche, weebee! Wat had het vriendje voor test? London is puik O+ <Sweeney Todd> "There is no place like London" </Sweeney Todd>
om luchtverkeersleider te worden :)

@ viking, ja ik heb een beetje problemen met mijn toetsenbord, ik kan niet hard genoeg die toetsen aanslaan :')
pi_84498551
Leuk, Perruche! Ik heb nog geen idee wat we gaan doen in Londen. M'n vriendin is niet zo kunstminnend dat we naar musea gaan, denk ik. We hebben wel kaartjes voor Henry VIII in The Globe! *O*.
pi_84498611
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, Perruche! Ik heb nog geen idee wat we gaan doen in Londen. M'n vriendin is niet zo kunstminnend dat we naar musea gaan, denk ik. We hebben wel kaartjes voor Henry VIII in The Globe! *O*.
Is dat een musical/ opera? Als wij nog een keer gaan willen we ook naar de opera :) ik ben ook niet zo kunstminnend, en moet zeggen dat de National Gallery echt te groot voor me was, te veel in 1x zeg maar :P maar vriendje is kunstschilder dus hij kan me vanalles uitleggen, dat is wel leuk :Y
pi_84498677
Euh, dat is een stuk van Shakespeare. :P.
  maandag 26 juli 2010 @ 11:55:47 #24
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84498687
The Globe O+

British Museum vind ik ook leuk voor een tijdje, lekker doorheen schuifelen en de interessante periodes bekijken, en tis gratiesj :P

London Zoo vond ik ook leuk! :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84498749
Oeh luchtverkeersleider, cool! 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')