SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom later bijlezen! ik heb vanalles gemist zie ik al!! nieuw katje! bruiloft mo! ben zo benieuwd!!Kwak
quote:Op maandag 26 juli 2010 10:55 schreef kwakz0r het volgende:
111?
hoi. ik ben weer thuis. het was fan-tas-tisch. en mn baas is niet boos.Oeps,1-tje vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kom later bijlezen! ik heb vanalles gemist zie ik al!! nieuw katje! bruiloft mo! ben zo benieuwd!!![]()
En we willen straks wel details hebben over die mededeling in de spoiler he(ik zit hier nog wel eventjes, aan het geschroef hiernaast te horen).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
ja, dat ja! ik ben benieuwd naar het verhaal!quote:Op maandag 26 juli 2010 10:57 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oeps,1-tje vergeten![]()
En we willen straks wel details hebben over die mededeling in de spoiler he(ik zit hier nog wel eventjes, aan het geschroef hiernaast te horen).
om luchtverkeersleider te wordenquote:Op maandag 26 juli 2010 11:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kwak! Omg!
Perruche, weebee! Wat had het vriendje voor test? London is puik<Sweeney Todd> "There is no place like London" </Sweeney Todd>
Is dat een musical/ opera? Als wij nog een keer gaan willen we ook naar de operaquote:Op maandag 26 juli 2010 11:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Leuk, Perruche! Ik heb nog geen idee wat we gaan doen in Londen. M'n vriendin is niet zo kunstminnend dat we naar musea gaan, denk ik. We hebben wel kaartjes voor Henry VIII in The Globe!.
echt super, dat het gratis is.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
The Globe![]()
British Museum vind ik ook leuk voor een tijdje, lekker doorheen schuifelen en de interessante periodes bekijken, en tis gratiesj![]()
London Zoo vond ik ook leuk!
ik ben inderdaad heel snel verkleurd. De zonnebril staat op het gezicht, en m'n armen zijn echt heel bruin. Gister, ondanks dat het niet zulk mooi weer was, ben ik zelfs nog een beetje verbrand in m'n gezicht....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Voor de volledigheid: ik wil ook meer details Kwak!!![]()
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad en dat de baas niet boos is in ieder geval!
Perruche, welcome back! Ik wil ook wel weer 'ns naar Londen.
Nynke, je was al zo bruin. Op het water kleur je snel he!
Die kwamen de vorige keer pas na een week. En ik werk bij een onderwijsinstelling, dus ik ben benieuwd wanneer ze dan nu komen (meeste afdelingen zijn nu dicht).quote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Krijg je geen loonstrookjes Syrena?
Want daar staat toch alles op.
Het valt wel mee hoor, deze had 1109 moeten zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef LadyBlack het volgende:Laatste topic in MyAT was 1107!
Hoi, ik ben Ladyblack en ik postte hier ook wel eens meealleen ik loop ook snel achter...
Oeh, wat heb en had ik nu en vroeger een schijthekel aan dit lied ...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fout jeugdsentiment, ya tu sabesss!
Ja, eens!quote:
Dat zeg ik nietquote:
Je verbreekt de traditiequote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben volgende week woensdag trouwens jarig. 22 jaar alweer
Nu gewoon ergens met je muis heen en dan "plak".quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef j.t het volgende:
GVD!!!
Ik wilde een paar documenten van mn werk van mn USB stick overplaatsen. Dus ik rechtermuisknop knip ipv rechtmuisknop kopieer. En weg zijn ze. Alle documenten. En ze staan ook niet in mn prullenbak. Weet iemand hoe je dit moet recoveren?![]()
![]()
Echt zoveel werk!
Gewoon weer plakken?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef j.t het volgende:
GVD!!!
Ik wilde een paar documenten van mn werk van mn USB stick overplaatsen. Dus ik rechtermuisknop knip ipv rechtmuisknop kopieer. En weg zijn ze. Alle documenten. En ze staan ook niet in mn prullenbak. Weet iemand hoe je dit moet recoveren?![]()
![]()
Echt zoveel werk!
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen even dat jullie woensdag even extra alert moeten zijn op een stiekeme jarige
. Ikzelf ben het overigens niet.
En ze staan niet gewoon weer op de plek waar je ze weggeknipt hebt?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef j.t het volgende:
Ja, maar die is grijs. Hij plakt niets. Het is gewoon weg :|
quote:Als u regelmatig gebruik maakt van de functies Knippen en Plakken, dan plaatst u geregeld items op het Klembord. Om vlot te kunnen zien wat er zoal op het Klembord is blijven staan, kunt u de Klembord viewer raadplegen. Om die altijd binnen handbereik te hebben, handelt u als volgt:
* Klik met de rechter muisknop op een lege plaats op het Bureaublad en kies Nieuw >> Snelkoppeling.
* Typ in het dialoogvenster Snelkoppeling maken onder Geef de locatie van het item op: de tekst c:\Windows\system32\clipbrd.exe en klik op Volgende.
* Geef de snelkoppeling een naam, bijvoorbeeld Klembord en klik op Voltooien.
* Dubbelklik op de zojuist gemaakte snelkoppeling en het dialoogvenster Plakboeken - [Het Klembord]Klembord. wordt geopend met daarin de huidige inhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |