echt super, dat het gratis is.quote:Op maandag 26 juli 2010 11:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
The Globe![]()
British Museum vind ik ook leuk voor een tijdje, lekker doorheen schuifelen en de interessante periodes bekijken, en tis gratiesj![]()
London Zoo vond ik ook leuk!
ik ben inderdaad heel snel verkleurd. De zonnebril staat op het gezicht, en m'n armen zijn echt heel bruin. Gister, ondanks dat het niet zulk mooi weer was, ben ik zelfs nog een beetje verbrand in m'n gezicht....quote:Op maandag 26 juli 2010 12:17 schreef Phaidra het volgende:
Voor de volledigheid: ik wil ook meer details Kwak!!![]()
Fijn dat je het zo leuk hebt gehad en dat de baas niet boos is in ieder geval!
Perruche, welcome back! Ik wil ook wel weer 'ns naar Londen.
Nynke, je was al zo bruin. Op het water kleur je snel he!
Die kwamen de vorige keer pas na een week. En ik werk bij een onderwijsinstelling, dus ik ben benieuwd wanneer ze dan nu komen (meeste afdelingen zijn nu dicht).quote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Krijg je geen loonstrookjes Syrena?
Want daar staat toch alles op.
Het valt wel mee hoor, deze had 1109 moeten zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:12 schreef LadyBlack het volgende:Laatste topic in MyAT was 1107!
Hoi, ik ben Ladyblack en ik postte hier ook wel eens meealleen ik loop ook snel achter...
Oeh, wat heb en had ik nu en vroeger een schijthekel aan dit lied ...quote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
Fout jeugdsentiment, ya tu sabesss!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |