Ja, eens!quote:
Dat zeg ik nietquote:
Je verbreekt de traditiequote:Op maandag 26 juli 2010 14:27 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik ben volgende week woensdag trouwens jarig. 22 jaar alweer
Nu gewoon ergens met je muis heen en dan "plak".quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef j.t het volgende:
GVD!!!
Ik wilde een paar documenten van mn werk van mn USB stick overplaatsen. Dus ik rechtermuisknop knip ipv rechtmuisknop kopieer. En weg zijn ze. Alle documenten. En ze staan ook niet in mn prullenbak. Weet iemand hoe je dit moet recoveren?![]()
![]()
Echt zoveel werk!
Gewoon weer plakken?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:52 schreef j.t het volgende:
GVD!!!
Ik wilde een paar documenten van mn werk van mn USB stick overplaatsen. Dus ik rechtermuisknop knip ipv rechtmuisknop kopieer. En weg zijn ze. Alle documenten. En ze staan ook niet in mn prullenbak. Weet iemand hoe je dit moet recoveren?![]()
![]()
Echt zoveel werk!
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen even dat jullie woensdag even extra alert moeten zijn op een stiekeme jarige
. Ikzelf ben het overigens niet.
En ze staan niet gewoon weer op de plek waar je ze weggeknipt hebt?quote:Op maandag 26 juli 2010 14:55 schreef j.t het volgende:
Ja, maar die is grijs. Hij plakt niets. Het is gewoon weg :|
quote:Als u regelmatig gebruik maakt van de functies Knippen en Plakken, dan plaatst u geregeld items op het Klembord. Om vlot te kunnen zien wat er zoal op het Klembord is blijven staan, kunt u de Klembord viewer raadplegen. Om die altijd binnen handbereik te hebben, handelt u als volgt:
* Klik met de rechter muisknop op een lege plaats op het Bureaublad en kies Nieuw >> Snelkoppeling.
* Typ in het dialoogvenster Snelkoppeling maken onder Geef de locatie van het item op: de tekst c:\Windows\system32\clipbrd.exe en klik op Volgende.
* Geef de snelkoppeling een naam, bijvoorbeeld Klembord en klik op Voltooien.
* Dubbelklik op de zojuist gemaakte snelkoppeling en het dialoogvenster Plakboeken - [Het Klembord]Klembord. wordt geopend met daarin de huidige inhoud.
Ik heb Vista, die herkent die c: etc code niet. En in system 32 heb ik gekeken, zit helemaal geen clipboard of klembord in ... :Squote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
En ze staan niet gewoon weer op de plek waar je ze weggeknipt hebt?
Je zou dit ook nog kunne proberen:
[..]
Je kunt clipbrd.exe vanaf een XP-systeem kopiëren en in de system32-map van Vista zetten.quote:Op maandag 26 juli 2010 15:26 schreef j.t het volgende:
Nou, het wil dus helemaal geen kant op.
Zit niets anders op dan alles opnieuw te gaan makenhere we go ....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |