Ja heb ook even een warme douche genomen! Was toch al helemaal doorweekt door de regen, haha, dus meteen maar onder de douche gesprongen en m'n benen en voeten ingesmeerd met verkoelende gel van biotherm!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Benen lekker de lucht in, kussentje eronder. Oh, echt, het is zo herkenbaar. Ik had toen bij Multivlaai dat ik op zaterdagavond lekker uit wilde maar het gewoon niet ging door de pijn in m'n benen, door het werken van 7:00 tot 18:00. Lekker de warme douche erop hielp bij mij ook wel, of even met je voeten in een teiltje met warm water en Biotex.
+1! vorige week, beide werkdagen de hele dag in het park geweestquote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Herkenbaar Noukje..
Werk zelf ook in de levensmiddelen, ik hou ervan hoor! Moet niet aan een kantoorbaan denken!
Nou is mijn werk vrij zelfstandig en kan ik mijn dag indelenzoals ik het wil.
Ben ook wel vrij veel buiten, ook lekker met dit weer!
Check! Ik kan ook steken. En omdat ik er zo lief uitzie verdenkt niemand mequote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie kan hier klaverjassen? dat is wel eens leuk op gamesquare ofzo...
Ik geloof dat ik dat ooit kon, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie kan hier klaverjassen? dat is wel eens leuk op gamesquare ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef _Calimero_ het volgende:Ik zei dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef _Calimero_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen.
Vandaag komt de krabpaal als het goed is en we hebben er zo'n zin in. Pippa heeft alweer een half uurtje op m'n bed rond zitten hupsen
.
Niet meer actief op Fok!
Goed geregeld!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
goedemorgen, meneer staat de afwas te doenen ik ga zo lekker douchen... ik beloof details zodra ik @ work ben. promise!
ik ook, terwijl ik al lang vakantie heb. Misschien te lang, en is dat het euvel!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gooood meurning!
Kwakvol verwachting klopt ons hart
![]()
Ik ben de afgelopen dagen ook zo duf als een konijn, volgens mij ben ik toe aan vakantie
Wauwquote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
goedemorgen, meneer staat de afwas te doenen ik ga zo lekker douchen... ik beloof details zodra ik @ work ben. promise!
Zozo!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:40 schreef kwakz0r het volgende:
Welk onderzoek is dat dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 09:51 schreef LadyBlack het volgende:
Wat bij mij helpt tegen dufheid is de wekker zetten precies 8 uur nadat ik ga slapen
Oh, en ik mag niet meedoen aan het onderzoek, ik voldoe toch niet aan alle criteria![]()
Pm maar even. Of heb je m'n mailadres nodig?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:09 schreef LadyBlack het volgende:
Nou t is van de faculteit Biologieonderzoek naar het verschuiven van je bioritme met een blauwe lamp.
Je moet dan 1 nachtje in Haren slapen, en daarna krijg je zo'n lamp mee naar huis en moet je dingen bijhouden denk ik.
Ik wil het je wel doorsturen?
Die is er allang weer uit, zelfs.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij de Gynefix nou al, DaD?*chaotisch*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je je e-mailadres PM't stuur ik het wel even doorquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:33 schreef Perruche het volgende:
Goeiemorgen!
Slaaponderzoek? Waar!! Ik wil ook wel meedoenwat zijn de criteria? ik ben aan de pil en ga rond 1 uur slapen. Heb vakantie
Wil iemand me de link sturen?
Done, merci!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:40 schreef Sts het volgende:
[..]
Als je je e-mailadres PM't stuur ik het wel even door
Ik denk wel dat er van enige bedrijvigheid sprake is jaquote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik denk wel dat er van enige bedrijvigheid sprake is ja
Ik moest erop googelen, maar het klinkt inderdaad enorm smerigquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:40 schreef anna82 het volgende:
Dieptepunten: de sanitaire voorziening en de Andouillette AAAA die mijn zus bestelde vanwaar een geur afkwam die je deed vermoeden dat de sanitaire voorzieningen op haar bord waren beland. Lieve mensen, when in France, bestel nooit, nooit, NOOIT een andouillette.
Haha, er lag gewoon een gepaneerde drol op haar bord. En uit beleefdheid heeft ze er nog een hap van genomen ook! Ik heb hem in een servetje gerold en weggegooid, ik had er geen enkel probleem mee op dat moment de naam van de onbeschaafde Hollander hoog te houden.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:45 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik moest erop googelen, maar het klinkt inderdaad enorm smerig!
nee, ik was romantisch aan t onbijten en muziekjes luisteren en meneer naar de trein brengen en nu ben ik in de UB klaar om te werken.quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:04 schreef Phaidra het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft zo'n culinair woordenboekje frans-nederlands. Dat boekje heeft ons al vaak gered van vieze gerechten. De laatste keer hadden we van tevoren een foto gemaakt van de menukaart van het restaurant waar we gereserveerd hadden en alles in ons huisje opgezocht zodat we dat ter plekke niet meer hoefden te doen
.
Haha!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:09 schreef Syrena het volgende:
[..]
heel slim!
Mijn ex vroeg in het restaurant aan de oberette wat een bepaald woord betekende, ze moest diep nadenken en zei toen: Bambi!Hij: Euh...ik neem maar wat anders....
Vond het wel goed gevonden, Bambi haha. Ik had een gewei gemaakt met mijn vingers ofzo
Ja, ik zou naar de stad, maar ik wacht nog maar even! Straks ben ik weg en is het verhaal alweer weggeknipt!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna een half uur verder al, dat zal een beste post worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en verder heb ik afgelopen week leren klaverjassen
Kwak
sorry! ik was t vergeten tussen al mn andere schermpjes...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Bijna een half uur verder al, dat zal een beste post worden
Ik ben te luiquote:
En ik zit inmiddels op mijn foonquote:
Heerlijk uniek!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Kwak wat fantastisch!!!
Wij komen net van het reisburo vandaan, vakantie naar Kos is geboekt
Dan was hij daar ook niet naartoe gegaan, naast het Christelijke wordt er ook aardig geblowd en gezopen.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:05 schreef kwakz0r het volgende:
Taize is een retraite/klooster achtig iets. Proetstants Christelijk of Oecomenisch. Hij is Christelijk, maar niet heel erg streng in de leer ofzo.
hij is volgens mij niet zo van de blowerij. wijntje/biertje gaat er wel in, t is immers een Duft... vooral het zingen en gemeenschapsgevoel is volgens mij belangrijk voor hem.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Dan was hij daar ook niet naartoe gegaan, naast het Christelijke wordt er ook aardig geblowd en gezopen.![]()
Prettig als je allerbei net aan de andere kant van het lijntje staat, dat geldt voor mijn man en mij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |