Ja heb ook even een warme douche genomen! Was toch al helemaal doorweekt door de regen, haha, dus meteen maar onder de douche gesprongen en m'n benen en voeten ingesmeerd met verkoelende gel van biotherm!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:00 schreef Razztwizzle het volgende:
Benen lekker de lucht in, kussentje eronder. Oh, echt, het is zo herkenbaar. Ik had toen bij Multivlaai dat ik op zaterdagavond lekker uit wilde maar het gewoon niet ging door de pijn in m'n benen, door het werken van 7:00 tot 18:00. Lekker de warme douche erop hielp bij mij ook wel, of even met je voeten in een teiltje met warm water en Biotex.
+1! vorige week, beide werkdagen de hele dag in het park geweestquote:Op maandag 26 juli 2010 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Herkenbaar Noukje..
Werk zelf ook in de levensmiddelen, ik hou ervan hoor! Moet niet aan een kantoorbaan denken!
Nou is mijn werk vrij zelfstandig en kan ik mijn dag indelenzoals ik het wil.
Ben ook wel vrij veel buiten, ook lekker met dit weer!
Check! Ik kan ook steken. En omdat ik er zo lief uitzie verdenkt niemand mequote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie kan hier klaverjassen? dat is wel eens leuk op gamesquare ofzo...
Ik geloof dat ik dat ooit kon, maar ik weet het niet zeker.quote:Op maandag 26 juli 2010 23:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Wie kan hier klaverjassen? dat is wel eens leuk op gamesquare ofzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:27 schreef _Calimero_ het volgende:Ik zei dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:52 schreef _Calimero_ het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen.
Vandaag komt de krabpaal als het goed is en we hebben er zo'n zin in. Pippa heeft alweer een half uurtje op m'n bed rond zitten hupsen
.
Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |