Nou volgens mij is dat wel aardig hetzelfdequote:Op maandag 26 juli 2010 17:19 schreef loveli het volgende:
Kun je met een tajine en een romertopf hetzelfde of werkt het net anders?
Ach, 3 uurtjes. Dat valt wel mee!quote:Op maandag 26 juli 2010 17:13 schreef ColdFeet het volgende:
Da's nog een flinke reis vanaf GrunnAfijn, wij eten vanavond kikkererwten-kormaburgers
Is dat wat?
Grappig, de Deutsche Wiki vindt ze wel ähnlich en zet een verwijzing naar 'römertopf' bij de tajine.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:27 schreef Syrena het volgende:
Römertopf is meer stomen, een tajine om te stoven.
http://nl.wikipedia.org/wiki/R%C3%B6mertopf en http://nl.wikipedia.org/wiki/Tajine
wij eten gebakken aardappelen, spinazie, en een biefstukje voor mij en een gebakken kaasplak voor de Duutser..quote:Op maandag 26 juli 2010 17:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Eindhoven..
Iemand nog een maaltijdsuggestie? Ik ben inspiratieloos.
Mijn Meneer maakte ze, uit m'n hoofd is het zoiets: grote courgette in kleine blokjes, uitje fijnsnipperen, wat knoflook uitpersen, twee wortels raspen. Groentjes aanfruiten in wat boter tot ze ongeveer gaar zijn.quote:Op maandag 26 juli 2010 17:27 schreef LadyBlack het volgende:
Mij lijkt het eigenlijk wel lekker! Ik heb ook een busje kormakruiden, dus misschien kan ik het ook wel eens maken
Hoe maak je ze CF?
Lief dat je het vraagt.quote:Op maandag 26 juli 2010 06:37 schreef _Calimero_ het volgende:
En helpt die realisatie ook, voel je je daar wat beter door? Bij mij helpt het altijd als ik een oorzaak van iets kan aanwijzen![]()
Hoe is het daar verder Mini, heb je het over 't algemeen gezien naar je zin? (ik ben je blogje kwijt!)
quote:Op maandag 26 juli 2010 17:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zondag!.
En woensdag weer terug..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dierenziekenhuis aan de Vechtstraat, die is het dichtstbij ons huis. Maar deze dierenarts kenden we nog niet, maar zij kende Taco wel, dus misschien heeft zij hem wel geopereerd. Het is een prijzige dierenarts, maar wel een goeie, betrouwbare vind ik.quote:Op maandag 26 juli 2010 19:07 schreef LadyBlack het volgende:
Fijn dat je katje gezond is Vik! Naar welke dierenarts gaan jullie?
Ik ga meestal naar de Eikenlaan, en daar was een heel lieve Vlaamse mevrouw, maar die werkt er niet meer en nu was er een hork van een kerel vond ikdie me een heel naar gevoel gaf over hoe ik met mn kat omging bovendien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
sorry guys, nog niet bijgelezen want hij is er nog steeds
Het enige wat je zult lezen als je bij gaat lezen is geroep om meer info. Dus kom maar op!quote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
Je hoeft ook niet bij te lezen, je moet details gevenquote:Op maandag 26 juli 2010 19:08 schreef kwakz0r het volgende:
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:15 schreef Viking84 het volgende:
Even spammen hoor:
*kwijl* wat een schatje zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh ik ben trouwens ook heel beniewd naar het kalfje van Sigme, want die ene foto was het niet he?I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
quote:Op maandag 26 juli 2010 19:29 schreef Phaidra het volgende:
O hai CF! Leuk om je weer eens te zien hier, fijne update!
Puff, dat is niet leuk om te horen... En lijkt me ook best lastig in te passen in het drukke schema van een geneeskundestudent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh crapquote:Op maandag 26 juli 2010 19:46 schreef _Calimero_ het volgende:
Vanavond een nieuwe serie op tv! "In therapie" ik ben benieuwd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |