quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:49 schreef goofy_goober het volgende:
P'sies!
Maar ik zie mezelf niet echt vrienden worden met haar nu. Daarvoor is er teveel gebeurd en zijn we op een nogal akelige manier uit elkaar gegaan. Maar ik zit er ook niet op te wachten ofzo. Die gedachte interesseert me niet meer. Er zijn zat leukere vrouwen op de wereld en nu ik zo terugkijk op de relatie hadden we aardig wat verschillen en projecteerde mijn ex haar ellende teveel op mij, waardoor ik me weer kut ging voelen. Daar heb ik dus totaal geen zin in, dus ze blijft maar lekker een eind uit de buurt van me.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:54 schreef bluebit het volgende:
*meld
ik ben inmiddels 4 maanden verder, maar voel me nog steeds een emotioneel wrak. Best K*T als je gewoon verder wilt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wil je wel verder, vraag ik me dan af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:13 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Wil je wel verder, vraag ik me dan af.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:44 schreef goofy_goober het volgende:
Daar heb je gelijk in, maar zelfs dan kun je twee kanten op: blijven hangen in vragen en zelfmedelijden, of het verleden achter je laten en verder gaan.
Maar ik weet er natuurlijk niet het mijne van. Spreekt bluebit zijn ex nog wel? Hoe was de break-up? Heeft ze al een ander? etc
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:53 schreef goofy_goober het volgende:
Ach, bluebit is ondertussen wel op zoek naar een andere metgezellin zag ik net in een ander topic, dus dat gaat wel goedkomen.
haha die ondertitel heb ik niet veranderd nee..quote:
Dus jullie hebben toch weer contact, begrijp ik hieruit?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Het is nu 6 maanden geleden dat het uit is. We hebben het contact compleet verbroken
Mijn ex gaat door een moeilijke periode en zoekt vaker toenadering, maar ik kan er met een normale afstandelijke manier mee omgaan.
Hier moet ik dus even op terugkomen. Nu ze daadwerkelijk een ander heeft deed het me, zoals je aan mijn post van vannacht kunt lezen, toch nog wel iets.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 02:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ik ben er geloof ik wel een beetje overheen. Ze interesseert me steeds minder en zelfs als ik aan haar denk dat ze in de armen van een andere kerel ligt doet me echt geen zier. Ik vermaak me prima zonder haar.
Probeer, als je haar echt niet kunt ontlopen, niet over de relatie te praten. Vooral in het begin krijg je daar alleen maar ellende van. Op een gegeven moment krijgt ze toch wel een ander in de meeste gevallen (of ze wilt jouw terug). Accepteer dat ze een ander krijgt, pas dan kun je verder met je eigen leven.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 14:34 schreef Uiteraard het volgende:
Die waardeloze uitspraken van ex-en.. Eigenlijk zou je er geen waarde aan moeten hechten "ik heb het nu retedruk en bla bla bla ik wil de eerste tijd geen man "
Kutte is dat je dat vaak wel doet (ik spreek voor mezelf)
Dat vind ik wel een beetje een eenzijdige, kinderachtige en arrogante houding. Dat zoiets voor jou werkt, wil niet zeggen dat het voor iedereen zo is. Sommigen hebben er juist baat bij om geconfronteerd te worden met zichzelf door weer alleen te zijn en zich niet gelijk in een nieuwe (rebound)relatie te storten. Getver, daar heb ik nog helemaal geen zin in ook. Zoiets geeft mij pas echt het gevoel alsof het niks heeft betekend. En de rollen omdraaien? Mijn ex en ik zijn dan wel met ruzie uit elkaar gegaan, maar ik ga me zeker niet tot zo'n kinderachtig niveau verlagen om in een relatie te stappen om haar zo te laten voelen wat ik heb gevoeld. Ik stap liever pas weer in een relatie wanneer ik er 100% voor kan gaan en niet meer met mijn ex in de kop rondloop.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:40 schreef IceCreamm het volgende:
Daarom wil ik ook tegen iedereen hier zeggen: hoe eerder je een ander hebt, hoe sneller je het helemaal los kan laten. Daarnaast draait het ook de rollen om, mocht je ex nog geen ander hebben. Zij heeft jou verloren en jij bent nu gelukkig met een ander (in haar ogen), waardoor zij steeds meer de pijn zal ervaren die iedereen in dit topic nu ervaart.
Hoe eerder je je een ander hebt, vergeet je je ex sneller, dat is zo.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 01:40 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Probeer, als je haar echt niet kunt ontlopen, niet over de relatie te praten. Vooral in het begin krijg je daar alleen maar ellende van. Op een gegeven moment krijgt ze toch wel een ander in de meeste gevallen (of ze wilt jouw terug). Accepteer dat ze een ander krijgt, pas dan kun je verder met je eigen leven.
Ik heb haar nog steeds niet gesproken en dat gaat voorlopig ook niet gebeuren. Ik kijk nog wel eens sporadisch op haar Hyves en af en toe vang ik wat op over hoe het met haar gaat. Sinds ik een nieuwe vaste flirt heb (in de toekomst misschien nog wel meer) kan ik alles aan de kant zetten. Wanneer ik dan weer eens aan me ex denk en me klote voel kan ik me gevoel moeiteloos omzetten.
Daarom wil ik ook tegen iedereen hier zeggen: hoe eerder je een ander hebt, hoe sneller je het helemaal los kan laten. Daarnaast draait het ook de rollen om, mocht je ex nog geen ander hebben. Zij heeft jou verloren en jij bent nu gelukkig met een ander (in haar ogen), waardoor zij steeds meer de pijn zal ervaren die iedereen in dit topic nu ervaart.
Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk dat de meeste mensen vallen over het feit dat het niet helemaal eerlijk is tegenover je nieuwe relatie. Jij gebruikt haar dan als een rebound, als iets om je ex te vergeten...en niet per definitie omdat je die persoon helemaal geweldig vindt (wat natuurlijk wel óók kan meespelen).quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:35 schreef IceCreamm het volgende:
Misschien verwoord ik het een beetje verkeerd maar ik kan me ook niet helemaal in jullie gevoelens verplaatsen. Het komt op mij over alsof veel mensen in dat vervelende gevoel blijven hangen. Een ander meisje is voor mij dan het perfecte middel om de hele situatie tot een positief einde te brengen, maar het kan natuurlijk ook een passie of een hobby zijn. Zolang je maar een doel hebt, of iets om op terug te vallen, dat je niets steeds aan je ex blijft denken.
Braaf, zit, af, in je mand.quote:Op maandag 2 augustus 2010 23:56 schreef joppie_saus het volgende:
Prima dat het uit is, heb er vrede mee dat het geen vriendje/vriendinnetje meer is. We houden alleen nu wel contact end aar zit het probleem. Er is contact als zij dat wil op de momenten dat het haar uit komt. En ze doet weer precies zo dan als toen wij nog iets hadden. Als we allebei terug zijn van vakantie wil ze afspreken. Ik weet niet wat zij wil, maar ik hoop dat ze dan duidelijk is...
Dit verhaal klinkt heel herkenbaar. Voor mij is het nu bijna 4 weken geleden dat er een einde aan is gekomen... Precies om dezelfde redenen. 1001 dingen die eigenlijk geen echte reden zijn... Dat ze dan gewoon zeggen: Ik ben je zat en wil van je af!... We hadden nog een vakantie geboekt, welke ik maar heb geannuleerd. Nu is het alleen nog wachten tot er iets wordt afgesproken over de spullen die we nog van elkaar hebben...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 23:40 schreef Wells.p het volgende:
het los laten van je ex?
ben om precies te zijn 19 dagen geleden gedumpt door mijn (ex)vriendin,
en wat ze zei: ''het gevoel is er niet meer, het ligt niet aan jou maar mij, jij verdient een veel beter meisje, ik doe geen moeite meer om contact met je te zoeken want het gevoel is gewoon weg''
het enige wat ik eigenlijk wil is haar terug!!
Hoe oud ben je? Ik heb het idee dat zulke dingen minder voorkomen vanaf 23+ tot 25+ of zo. Als je je eenmaal hebt voorgekomen om een partner te zoeken voor je kinderen dan ga je anders tegen relaties aankijken. Mijn ex had het ook uitgemaakt omdat we "uit elkaar gegroeid zijn". Er was geen chemie/liefde meer. Ik heb het idee dat als je eenmaal besluit om een man te zoeken voor een gezin, dat dit minder belangrijk wordt. Maarja, zo kijk ik er tegen aan...quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 13:35 schreef DartZ het volgende:
[..]
Dit verhaal klinkt heel herkenbaar. Voor mij is het nu bijna 4 weken geleden dat er een einde aan is gekomen... Precies om dezelfde redenen. 1001 dingen die eigenlijk geen echte reden zijn... Dat ze dan gewoon zeggen: Ik ben je zat en wil van je af!... We hadden nog een vakantie geboekt, welke ik maar heb geannuleerd. Nu is het alleen nog wachten tot er iets wordt afgesproken over de spullen die we nog van elkaar hebben...
Smsjes etc. verwijderen, kun je er ook niet naar kijken.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 03:38 schreef joppie_saus het volgende:
Tsja goed, aan de ene kant kan ik der wel iets aandoen en aan de andere kant wil ik haar gewoon weer bij me. Zat gisteravond even wat smsjes van der door te lezen, kreeg zo nu en dan een brok in mijn keel. Zo ver als jij bent ben ik dus nog niet
Precies direct verwijderen die smsjes en mails, want je gaat ze toch stiekem lezen!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:06 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Smsjes etc. verwijderen, kun je er ook niet naar kijken.
Nou ja, was gister eigenlijk voor het eerst in de 5 week dat het nu over is.. Ik heb ook trouwens meer het gevoel dat ik haar even wil zien dan dat ik haar mis. Maar de gedachte aan haar met een andere jongen maakt me nog steeds misselijk.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 08:56 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Precies direct verwijderen die smsjes en mails, want je gaat ze toch stiekem lezen!
Mij ook hoor. Elke keer dat zo'n gedachte de kop op steekt, vraag ik mezelf "waarom denk ik er aan en wat bereik ik ermee door er aan te gaan denken? Ik wil, hoef en ga er niet aan denken" om 't vervolgens weg te stoppen. Je hebt er niks aan.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 13:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Maar de gedachte aan haar met een andere jongen maakt me nog steeds misselijk.
Dat is allemaal heel leuk natuurlijk dat jij denkt dat zij de ware is, maar de vraag die je eigenlijk moet stellen is waarom het nu uit is. Ze maakt het niet zomaar uit tenslotte.quote:
Laat die gast toch eens los. Die reality check van een maand of wat geleden heeft kennelijk niks geholpen dus. Vriendjes blijven gaat gewoon niet zolang er nog gevoelens zijn.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef Tegan het volgende:
Mijn ex en ik gaan na het weekend 'praten' hoe het nu verder moet. Vorige weekend is er het een en ander mis gegaan, en nu net wil echt alles fout lopen deze week. Ik ga denk ik zeggen dat ik hem de komende tijd niet hoef te zien of horen. Maakt mij het uit.
Daar ben ik toch mee bezigquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel leuk natuurlijk dat jij denkt dat zij de ware is, maar de vraag die je eigenlijk moet stellen is waarom het nu uit is. Ze maakt het niet zomaar uit tenslotte.
[..]
Laat die gast toch eens los. Die reality check van een maand of wat geleden heeft kennelijk niks geholpen dus. Vriendjes blijven gaat gewoon niet zolang er nog gevoelens zijn.
Maar was hast passiert dan?
Je laat ook niks los over wat er in de tussentijd is gebeurd dat je hier niet bent geweest.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar ben ik toch mee bezig. Ik vond deze stap best wel groot voor mezelf en dus het melden waard hier. Blijkbaar is het bij jou alsnog reden om te gaan zeuren
.
Dat er zoveel dingen om haar heen speelden (thuis, werk etc) waar ze aan moest werken zodat ze minder tijd voor mij zou over houden en daardoor was ze bang dat haar gevoel voor mij minder zou worden, want ze kon het niet maken tegenover zichzelf om mij op het tweede plan te zetten. Saillant detail is echter dat ik haar met die problemen waar ze mee zit de hele tijd geholpen heeft en het heeft haar naar eigen zeggen ook enorm veel geholpen. Op mij komt het over als dat ze het nu zelf wil doen en mij er niet meer bij nodig heeftquote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:31 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat is allemaal heel leuk natuurlijk dat jij denkt dat zij de ware is, maar de vraag die je eigenlijk moet stellen is waarom het nu uit is. Ze maakt het niet zomaar uit tenslotte.
Om eerlijk te zijn komt het op mij een beetje over als smoesje.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:48 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Dat er zoveel dingen om haar heen speelden (thuis, werk etc) waar ze aan moest werken zodat ze minder tijd voor mij zou over houden en daardoor was ze bang dat haar gevoel voor mij minder zou worden, want ze kon het niet maken tegenover zichzelf om mij op het tweede plan te zetten. Saillant detail is echter dat ik haar met die problemen waar ze mee zit de hele tijd geholpen heeft en het heeft haar naar eigen zeggen ook enorm veel geholpen. Op mij komt het over als dat ze het nu zelf wil doen en mij er niet meer bij nodig heeft
Ik bedoel dat ik even een week heb waar alles in mis gaat en dus niet met hem ofzo. Maar dat ik nu dus zoiets heb van, als alles toch mis gaat dan kan ik net zo goed helemaal opnieuw beginnen zonder hem.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:41 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je laat ook niks los over wat er in de tussentijd is gebeurd dat je hier niet bent geweest.
Die indruk kreeg ik ook, maar ik ben daarna nog aantal keer bij haar geweest en ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is. De manier waarop ze zich tegen mij gedraagt past niet bij dat scenario. Aan alles is te zien dat ze het ontzettend moeilijk met haar eigen beslissing heeft en alles. En er speelde nog wel meer maar dat kan ik hier niet allemaal plaatsen. Ik was o.a. te lief voor haar op bepaalde punten (zoals tegengas geven) en als dat ik dat wel deed nam ze dat niet bepaald serieus.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:49 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn komt het op mij een beetje over als smoesje.
Nee nee, ik bedoel niet per sé een andere jongen. Misschien was/is voor haar de koek gewoon op, en worstelt ze met die gedachte.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook, maar ik ben daarna nog aantal keer bij haar geweest en ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is. De manier waarop ze zich tegen mij gedraagt past niet bij dat scenario. Aan alles is te zien dat ze het ontzettend moeilijk met haar eigen beslissing heeft en alles. En er speelde nog wel meer maar dat kan ik hier niet allemaal plaatsen. Ik was o.a. te lief voor haar op bepaalde punten (zoals tegengas geven) en als dat ik dat wel deed nam ze dat niet bepaald serieus.
Hier geef je eigenlijk aan waar het fout ging. Ik weet zeker dat je niet te lief voor haar was op het begin, anders had je relatie geen 11 maanden maar eerder in de richting van 11 dagen geduurd. Vrouwen zijn geneigd om steeds meer de controle te nemen op den duur en als ze je eenmaal echt 'hebben', dan dumpen ze je om een vage reden.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 18:56 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook, maar ik ben daarna nog aantal keer bij haar geweest en ik weet zeker dat er geen andere jongen in het spel is. De manier waarop ze zich tegen mij gedraagt past niet bij dat scenario. Aan alles is te zien dat ze het ontzettend moeilijk met haar eigen beslissing heeft en alles. En er speelde nog wel meer maar dat kan ik hier niet allemaal plaatsen. Ik was o.a. te lief voor haar op bepaalde punten (zoals tegengas geven) en als dat ik dat wel deed nam ze dat niet bepaald serieus.
Op zich is dat ook niet zo heel erg, maar meisjes vinden het altijd leuk als je een mening hebt. Als jij bijvoorbeeld leuke schoenen wilt kopen die zij niet leuk vind, dan moet je je niet automatisch door laten overhalen.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:36 schreef joppie_saus het volgende:
We waren trouwens wel echt gelijkwaardig aan elkaar, maar ik vind heel veel dingen prima, zoals wat te eten, wat te doen en dat soort dingen. Zij had daarin denk ik graag wat meer mijn mening gehoord, mja als je je daar druk om gaat maken?![]()
Klinkt wel goed op zich. Vragen als 'wat zou je doen als ik een ander had' kun je wel beter vermijden, tenzij zij ineens over het onderwerp begint.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 19:49 schreef joppie_saus het volgende:
Of ik haar terug wil weet ik niet. Het gekke is dat ik twee maand geleden nog gesprek met een vriend had waarin ik aangaf dat ik twijfelde of ik wel door moest gaan met haar. Die twijfel verdween toen we in de weken erop een echt ontzettend leuke tijd hadden.
We sms'en nu ook met regelmaat. Toen het net uit was stuurde ze bijna niks en als ze wat stuurde dan was het heel kort en kil. Nu smst ze (bij vlagen) weer precies zo als toen we nog iets hadden en anders stukken minder koud en kil.
Ik ga morgen op vakantie, volgende week hebben we een afspraak staan. Dan gewoon gezellig doen en het in principe nergens over hebben / nergens over beginnen en dan kijken hoe het loopt.
Ik weet trouwens niet zeker of zij verder is qua verwerking dan ikzelf, weet wel dat ze tegen vriendinnen zegt dat ze me mist. Op de vraag wat ze zou doen als ik een ander had wilde ze geeneens antwoord geven, daar wilde ze niet aan denken
Uiteindelijk is dat het resultaat maar het moet toch echt van jezelf komen. Je moet echt zelf de eerste move maken, wil je een ex weer terug, ze heeft het immers niet voor niets uitgemaakt destijds.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 20:52 schreef goofy_goober het volgende:
Als ze echt weer wat met je wil beginnen dan houd ze de boot af bij anderen.
Ligt maar net aan de reden.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:29 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Uiteindelijk is dat het resultaat maar het moet toch echt van jezelf komen. Je moet echt zelf de eerste move maken, wil je een ex weer terug, ze heeft het immers niet voor niets uitgemaakt destijds.
jij lijkt me doodvermoeiend ja..quote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:22 schreef Paikea het volgende:
Ik hier ook maar weer voor wat morele steun![]()
Op vakantie een hele leuke jongen leren kennen, een week met elkaar opgetrokken en de passie spatte er vanaf. Tijdens die vakantie was ik al eerlijk geweest over het feit hoe een serieuze relatie voor mij beangstigend overkwam. Hij reageerde erg begripvol en we spraken af om het wat rustiger aan te doen, om de vakantie leuk te houden en daarna verder te kijken.
Juist dit maakte dat ik weer naar hem toe trok.
1 dag nadat we thuis waren gekomen, kwam hij langs voor een date. Ik had ondertussen zoveel onderbuikgevoelens en er lag zoveel druk bij mij (voor mijn gevoel), omdat hij toe is aan een stabiele relatie met huisje/boompje/beestje, waardoor ik weer het uitgesproken dat een serieuze relatie mij op dit moment teveel beangstigd. Ik heb erg veel gevoel voor hem, maar word benauwd van het idee alleen al. Nadat ik dit had uitgesproken hebben we nog even gepraat en geknuffeld en ging hij weg.
En daar begon de ellende voor mij![]()
Ik wist geen raad met mezelf, erg onrustig, wilde hem weer zien. Ik heb dat gevoel de hele nacht gehad, waarop ik hem de volgende dag gemaild heb waarin ik hem (ondanks ik hoop dat we elkaar nog gaan zien, maar dat dat meer bij hem ligt) heb bedankt voor de vakantie en het gevoel wat hij mij heeft gegeven.
Hij stuurde een hele lieve mail terug en stelde daarin voor om tot zaterdag geen contact te hebben met elkaar, zodat hij dingen een plaatsje kan geven.
En, je raad het al, daardoor wil ik hem dus weer meer!
Ik snap dat het overkomt als 1 of ander puberverhaal (en zo voelt het ook wel), maar ik ben niet snel hoteldebotel van iemand. En wij hadden gelijk zo'n klik, niet normaal!
Ik heb het er gisteren met een goede vriend over gehad, die vond het wel begrijpelijk dat ik zo reageerde, vanuit niets opeens met iemand die hoge verwachtingen heeft. Elkaar even leren kennen zat er niet bij zeg maar. Die stelde voor om te gaan daten, de verwachtingen liggen dan minder hoog, maar je leert elkaar wel goed kennen. Vond ik op zich een heel goed idee, alleen wil ik het hem niet aandoen dat (en die kans bestaat natuurlijk) ik dan na een paar dates alsnog die onderbuikgevoelens krijg en er alsnog vanaf zie.
Oftewel, al met al, ik heb verdriet om een relatie die er waarschijnlijk gewoon niet in zit.
Men, wat heerlijk om dit even op te schrijven zo
Ik ben ook doodvermoeiendquote:Op donderdag 5 augustus 2010 00:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
jij lijkt me doodvermoeiend ja..
ik zou inderdaad geen contact met die gast nemen en jezelf beschermen..
of gewoon normaal doen en zien waar het schip strand..
wat is er nou zo eng aan huisje boompje beestje? zover hoeft het helemaal niet te komen, jullie zijn pas net begonnen...
gewoon stel zijn met die gast, alleen geen ja zeggen op zijn verlovings-/huwelijksaanzoek...quote:Op donderdag 5 augustus 2010 09:59 schreef Paikea het volgende:
[..]
Ik ben ook doodvermoeiend![]()
Maar ik ben er wel uit voor mezelf waar die kriebels vandaan kwamen. Echt tijd om elkaar te leren kennen was er niet, we waren na 1 keer zoenen meteen een stel en dat benauwde me. Sowieso ben je natuurlijk 24/7 bij elkaar en had ik het gevoel enorm geclaimd te worden.
Er is eigenlijk geen probleem, behalve dat het veeeeeeelste snel ging en hij na 2 dagen al bezig was over de toekomst. Geen normale manier om een relatie te beginnen en ik kreeg meteen een benauwd gevoel. Hij was al na 3 dagen bezig met huisje-boompje-beestje...Erg zwart-wit dus. Ik kreeg het gevoel dat er geen middenweg was, dan ja of nee. Dat werd dus nee, maar tegelijkertijd heb ik me gerealiseerd dat het niet zwart-wit is.
Nu heb ik al 3 dagen verdriet en dat heb je ook niet voor niets.
Dus ik wil eigenlijk gaan daten met hem om elkaar rustig aan beter te leren kennen, om de druk van mijn schouders te halen en om mezelf verliefd op hem te laten worden. Want we vinden elkaar erg leuk, we hebben een klik, we hebben de passie en dat lijkt me het belangrijkst.
Lekkere binnenkomer, kutstreek van je ex en je maatquote:Op vrijdag 6 augustus 2010 01:45 schreef goofy_goober het volgende:
Vandaag even een terugval gehad omdat ik via via hoorde dat mijn ex met een goeie vriend van me zou hebben. Even zijn Hyves gecheckt en ja hoor... Wat erger is, is dat het al speelde toen wij nog iets hadden. Ik ben woest dat ze dat voor me heeft verzwegen. Wat een kuthoer. En die vriend is nu ook een ex-vriend. Kutdag.
*proest* Nog tips?quote:Op vrijdag 6 augustus 2010 02:08 schreef Bramdecaviaeter het volgende:
Ik heb de ducttape na twee weken maar doorgesneden en heb haar laten gaan, het was wel wat moeilijk voor me om die beslissing te nemen maar ze leek me angstig genoeg om het niet door te vertellen aan de politie.
Zo klote dat je denkt een heel eind te zijn en dat zoiets je weer flink wat stappen terug zet. Ik heb het 4 jaar geleden gehad dat ik door de nieuwe scharrel van mijn ex wel hele sterke vermoedens kreeg dat dat niet nieuw was. Ik heb nooit de bevestiging gehad / gevraagd maar weet zeker dat er al wat speelde toen wij nog iets hadden. Ik weet dus een beetje hoe je je voelt en dat gun je niemand!!quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:15 schreef goofy_goober het volgende:
Heb het gevoel weer terug bij af te zijn na het slechte nieuws van gisteren. Kutzooi. Ze was net een beetje uit mijn gedachten en dan word je door zulk nieuws weer keihard terug in de goot geworpen. Ik wil gewoon lekker slapen maar die del en haar nieuwe tjap spoken voortdurend door mijn hoofd. Gisteren een halve fles pastis opgezopen om maar te kunnen slapen (heeft gewerkt), maar ja, is ook niet echt goed om dat elke dag te doen en ik had vanochtend een behoorlijke kater plus bijkomende kotsneigingen. Vooral omdat ik bijna nooit meer alcohol drink en dus niks meer kan hebben. Dus ik ben al zowat de hele nacht wakker.
Fijn dat sommige mensen denken dat je echt zit te wachten op nieuwtjes over wat je ex allemaal uitspookt of heeft uitgespookt, terwijl jij nog een relatie had met haar. En bedankt he??
Ja klopt, ik wil alleen te hard lopen denk ikquote:Op zaterdag 7 augustus 2010 15:27 schreef formerjellybean het volgende:
Joh het is 5 weken en naar ik begreep al een lange tijd een relatie geweest, gun jezelf tijd om het te verwerken.
Zoiets kost gewoon tijd , het is iets up en downs
Ik vind dit echt geniaal hahhaa.quote:Op donderdag 5 augustus 2010 01:38 schreef goofy_goober het volgende:
Vrouwen...
Kreeg net een sms van, jawel, mijn ex. Nou, dat was de laatste persoon waar ik iets van verwachtte, gezien het feit dat ik overal ben geblokkeerd, 2 maanden geen enkele respons heb gehad van haar kant en ik heb vernomen dat mevrouw zich ondertussen alweer een maandje of wat door een nieuw neukertje laat doppen.
'Dit klinkt misschien stom, maar ik mis je...'
Wilde het eerst negeren, maar heb toch maar terug ge-sms't:
'Ik jou niet. Doei.'
Heerlijk om er geen enkel gevoel meer bij te hebben. Ga maar bij je vriend uithuilen, doos. Je bent Voltooid Verleden Tijd! Opzouten
Been there, done that... 2,5 maand geleden... (en alcohol is niet de oplossing)quote:Op zaterdag 7 augustus 2010 05:15 schreef goofy_goober het volgende:
Heb het gevoel weer terug bij af te zijn na het slechte nieuws van gisteren. Kutzooi. Ze was net een beetje uit mijn gedachten en dan word je door zulk nieuws weer keihard terug in de goot geworpen. Ik wil gewoon lekker slapen maar die del en haar nieuwe tjap spoken voortdurend door mijn hoofd. Gisteren een halve fles pastis opgezopen om maar te kunnen slapen (heeft gewerkt), maar ja, is ook niet echt goed om dat elke dag te doen en ik had vanochtend een behoorlijke kater plus bijkomende kotsneigingen. Vooral omdat ik bijna nooit meer alcohol drink en dus niks meer kan hebben. Dus ik ben al zowat de hele nacht wakker.
Fijn dat sommige mensen denken dat je echt zit te wachten op nieuwtjes over wat je ex allemaal uitspookt of heeft uitgespookt, terwijl jij nog een relatie had met haar. En bedankt he??
Jawel, je realiseert het je alleen nog niet.quote:
Boehoe. Als iemand zich klote voelt, is er niets mee met jezelf een paar avonden naar de klote drinken. Ik vraag me af waarom iedereen altijd zo loopt te huilen alsof het een schande is. Nee, het lost niets op, maar op dat moment voelt het goed.quote:Op zondag 8 augustus 2010 16:48 schreef Arnax het volgende:
[..]
Been there, done that... 2,5 maand geleden... (en alcohol is niet de oplossing)
Ik loop ook niet te huilen alsof het een schande is, heb het zelf ook gedaan, maar het is niet de oplossingquote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Boehoe. Als iemand zich klote voelt, is er niets mee met jezelf een paar avonden naar de klote drinken. Ik vraag me af waarom iedereen altijd zo loopt te huilen alsof het een schande is. Nee, het lost niets op, maar op dat moment voelt het goed.
Verder kan ik melden dat ik hier vorig jaar ook gepost heb. Ik zat in zak en as, maar na 4 maanden was ik wel klaar met mijn gehannes. Ik vond mezelf terug, was blij met wat ik vond. Ik was blij alleen, en toen leerde ik iemand kennen.
Voor alle posters hier:
Het is belangrijk om jezelf weer te gaan waarderen. Doe dingen waar jij je goed bij voelt.. Alleen jij kan jezelf gelukkig maken
Voor mij was het het beste wat ik op dat moment kon doen, gewoon lekker naar de klote. Heerlijk.quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:05 schreef Arnax het volgende:
[..]
Ik loop ook niet te huilen alsof het een schande is, heb het zelf ook gedaan, maar het is niet de oplossing
Het is de zure appel waar je door heen moet bijten, maar afhankelijk van hoe je er zelf mee omgaat, kan het heel snel gaan
Klopt! Dit ben ik mij ook heel erg gaan realiseren. Ik ben nu leuke dingen aan het inhalen en heb nog erg leuke dingen in het vooruit staan en ik ben eindelijk vrij om te doen en laten wat ik wil. Geen afkeurende blikken of opmerkingen, geen denigrerende reacties en op de momenten dat ik het wil!quote:Op maandag 9 augustus 2010 21:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Boehoe. Als iemand zich klote voelt, is er niets mee met jezelf een paar avonden naar de klote drinken. Ik vraag me af waarom iedereen altijd zo loopt te huilen alsof het een schande is. Nee, het lost niets op, maar op dat moment voelt het goed.
Verder kan ik melden dat ik hier vorig jaar ook gepost heb. Ik zat in zak en as, maar na 4 maanden was ik wel klaar met mijn gehannes. Ik vond mezelf terug, was blij met wat ik vond. Ik was blij alleen, en toen leerde ik iemand kennen.
Voor alle posters hier:
Het is belangrijk om jezelf weer te gaan waarderen. Doe dingen waar jij je goed bij voelt.. Alleen jij kan jezelf gelukkig maken
De volgende ochtend niet meerquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:07 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voor mij was het het beste wat ik op dat moment kon doen, gewoon lekker naar de klote. Heerlijk.
Ach. Ik ben zo iemand die geniet van pijnquote:Op maandag 9 augustus 2010 22:11 schreef Arnax het volgende:
[..]
De volgende ochtend niet meer(of de dagen erna, afhankelijk van de hoeveelheid alcohol
)
Come to papa!quote:Op maandag 9 augustus 2010 22:19 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ach. Ik ben zo iemand die geniet van pijn![]()
Waarom wil je meteen een ander?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:06 schreef Jaja.. het volgende:
't Is inmiddels zo'n 4 maanden uit. Op zich voel ik me goed, ben wel een beetje losgeslagen
wat zich voornamelijk uit in veel drinken en uitgaan. Maar ach, 't is vakantie en dat moet kunnen.
't Enige waar ik mee zit is dat er geen meisje voorbij is gekomen dat me echt de moeite waard lijkt, waar ik echt voor zou willen gaan. Ik heb nog geen klik gevonden met een ander meisje dan m'n ex. Wel met een aantal meisjes gezoend sindsdien, maar altijd zonder gevoel, gewoon meer van even zoenen.
En er waren ook 2 meisjes bij die duidelijk meer wilden, maar ik had daar op dat moment geen zin in. Stel er doet zich weer zoiets voor, een meisje dat duidelijk meer wil, die ik wel aantrekkelijk vind, maar niet speciaal leuk ofzo. Zou ik dan gewoon met haar naar bed moeten gaan, of is dat onverstandig? Ik heb nog nooit een one night stand gehad ofzo, en altijd geroepen dat ik daar nooit aan zou doen, maar de laatste tijd is mijn standpunt wat dat betreft wel veranderd.
Hoeft niet, maar ik zou wel fijn vinden om een meisje echt leuk te vinden.quote:
Ik zou het gewoon doen mocht het moment zich aandienen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:18 schreef Jaja.. het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar ik zou wel fijn vinden om een meisje echt leuk te vinden.
Dat stukje over seks met een meisje dat ik mss niet heel leuk vind is meer dat ik op
zich wel een keer een one-night stand zou willen proberen als we elkaar allebei aantrekkelijk
vinden en gewoon in een geile bui zijn.. alleen vraag ik me af of dat verstandig zou zijn op dit moment.
Hmm nouja wat ik dus zei, ik heb dus wel wat meisjes gezoend enzo. De eerste 2,5 maand ofzo had ik totaal geen behoefte, daarna ging 't heel snel allemaal. Ik zit lekker in m'n gevoel en ben best happy met m'n leven. Ik mis eigenlijk geen vriendin, krijg aandacht van een paar meisjes, heb alle tijd voor m'n vrienden en kan doen waar ik zin in heb. Het enige is dat ik nog geen meisje ben tegengekomen dat even leuk/leuker is dan m'n ex, maar ik denk dat dat ook wel een keer zal komen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen mocht het moment zich aandienen.
Punt is, dat als je nog met liefdesverdriet zit, je vaak niet bepaald een zelfverzekerde "ik ga vanavond eens een chick scoren" houding uitstraalt.
Dit was in ieder geval de eerste paar maanden nadat ik en mijn ex uit elkaar waren het geval voor mij.
Zodoende heb ik in die tijd ook nauwelijks aandacht van meisjes gehad.
Pas toen het beter met me ging, kwam de aandacht en dus ook een paar one-night avontuurtjes
Ik, als kersverse ex-vriendin van een ander, kan je zeggen dat wanneer ik zeg dat ik geen zin heb in een nieuwe relatie ik zowaar (in tegenstelling tot wat vrouwen normaal doen) volledig meen wat ik zegquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:38 schreef goofy_goober het volgende:
Is het zo dat wanneer je kersverse ex-vriendin zegt tegen je dat ze voorlopig even helemaal geen zin heeft in een nieuwe relatie, ze eigenlijk al een nieuw iemand op het oog heeft?
Dat excuus heb ik gehoord van mijn ex, maar voordat ik met de ogen had geknipperd had ze al een anderquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:05 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik, als kersverse ex-vriendin van een ander, kan je zeggen dat wanneer ik zeg dat ik geen zin heb in een nieuwe relatie ik zowaar (in tegenstelling tot wat vrouwen normaal doen) volledig meen wat ik zeg
Nee serieus, ik moet er echt nog niet aan denken en goed kans dat jou ex er ook echt zo over denkt.
Veel relaties gaan kapot omdat veel vrouwen alvast wat aanrommelen met een ander. Dat is het begin van de 'minder sex, meer gezeik' fase, waarin de man natuurlijk van alles de schuld krijgt en die nieuwe vriend 'gewoon' een vriend is.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:55 schreef Arnax het volgende:
[..]
Dat excuus heb ik gehoord van mijn ex, maar voordat ik met de ogen had geknipperd had ze al een ander
Zeker achteraf gezien ben ik erg blij dat ze al zo snel een ander had. Dit heeft het bij mij voor een korte periode wel enorm klote gemaakt, maar ik was ook heel snel genezen van mij liefdesverdrietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:18 schreef Lips het volgende:
Scheelt misschien ook wel wie de relatie heeft verbroken. Ik heb 'm niet zelf verbroken en ik moet echt nog niet denken aan een andere relatie. Sowieso zou het voor mij geen zin hebben, heb het verlies van m'n vorige relatie absoluut nog niet verwerkt.
Vreemdgegaan? Terecht. Onvergeeflijk.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:28 schreef The6thgate het volgende:
Ik ben heeeeel erg bang dat ik me vrij snel hier officieel kan meldendomme, domme fouten gemaakt die me niet vergeven worden vrees ik. Argh wat voel ik me klote
afspreken maakt het in veel gevallen alleen maar moeilijker..quote:Op zondag 15 augustus 2010 17:34 schreef Xtreem het volgende:
Vorige week relatie van 5 jaar op de klippen gelopen, en beste vrienden zijn op vakantie.... Baggerzooi. Godzijdank is werk een goede afleiding...
Wel de kapitale fout gemaakt om gister met haar af te spreken, en bijna de hele dag samen doorgebracht.. Zo fijn! vertrouwd! lief! mooi! ...! Maar aan het einde van de rit is het een knuffel en uitzwaaien. En dat kwam weer verdomde hard aan; vandaag weer de halve dag zitten janken.
Ik ken er ook zoeen. Helaas. Meiden die hun vriend jaloers proberen te maken door de aandachtshoer uit te hangen kun je beter kwijt dan rijk zijn.quote:Op zondag 15 augustus 2010 22:56 schreef MeanDutchy het volgende:
Mijn ex heeft mij ook 3 weken geleden geloosd na 3 jaar om een aantal vage redenen zoals: 'Ik ben op en kan niet meer vechten voor ons'. In het begin ook de ''ik wil haar terug en mis haar'' periode gehad
, maar nu begin ik ook steeds beter te beseffen dat ze eigenlijk de meeste tijd een enorme snol is geweest in onze relatie.(me expres jaloers proberen te maken door te zeggen dat ze enorm veel aandacht krijgt van andere jongens, en daarentegen wel boos worden als ik een normaal gesprek heb met een meid)
, en ik kan nog wel even zo doorgaan.
Toch nog wel gemengde gevoelens omdat ik vermoedt dat ze het heeft uitgemaakt voor iemand anders. Ik ga het haar ook niet vragen (heb immers ook haar tel nummer en msn verwijderd). Ik heb ook voor mezelf besloten dat ik haar vanaf nu gewoon compleet ga negeren, want ze wilt nog wel is tegen me praten op msn om te kijken hoe het met me gaat, en dan vervolgens 2 minuten later te zeggen dat ze met haar (sletterige) vriendin lekker gaat zuipen(Kansloos of niet?
).
Fuck haar, ik geloof in me eigen toekomst, en weet dat ik wel weer gelukkig wordt ook al moet ik nog een tijdje door de shit. Ik heb meer tijd voor mezelf om me te richten op me hobby's, heb weer wat meer contact met andere dames, en ga meer om met vrienden. Iedereen veel sterkte met verwerken, we komen er wel weer boven op!
Tot slot: R.I.P. voor de volgende vriend van me ex
Wellicht dat Xebro het ook van een Kunst... topic heeft. Die lap tekst komt uit een topic van 2006.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 07:21 schreef Lallend het volgende:
Die lap tekst is in grote lijnen hetzelfde als dit topic maar dan in het Nederlands mochten mensen dat prettiger vinden: Centraal "ik ben gedumpt, en nu?" topic
Waar het kan onverschillig blijven en geen medelijden tonen als ze met een zielig verhaal komt. Als je rust uitstraalt en haar niet steeds troost dan gaat ze de fout op een gegeven moment wel bij zichzelf zoeken.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Fellows het volgende:
Ja ik heb dat al gedaan maar ze blijft mij ook constant smsen. Ene moment zegt ze dat ze dit wil andere moment zegt ze van niet wat voor mij ook heel erg verwarrend is. Ze heeft onze relatie op het spel gezet voor een jongen die ze 3 weken kent van het internet like? We waren 4 jaar samen![]()
Ze zegt dat dit niks betekent maar waarom liegt/ verzwijgt ze erover pfff..
Groot gelijk heb jequote:Op zondag 15 augustus 2010 23:49 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Ik ken er ook zoeen. Helaas. Meiden die hun vriend jaloers proberen te maken door de aandachtshoer uit te hangen kun je beter kwijt dan rijk zijn.
Met mij gaat het overigens wel steeds beter. Ik ben de recente schok wel weer een beetje te boven en het interesseert me steeds minder wat die twee uitvreten. Vandaag zelfs met een andere leuke meid zitten flirten, wat imo wel succesvol was.
Tja daar doe je helemaal niets aan, waarschijnlijk vond ze bij die nieuwe jongen wel weer de gevoelens van verliefdheid, wat er bij jou niet meer is omdat het is overgegaan in echte liefde.quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:18 schreef Fellows het volgende:
Ja ik heb dat al gedaan maar ze blijft mij ook constant smsen. Ene moment zegt ze dat ze dit wil andere moment zegt ze van niet wat voor mij ook heel erg verwarrend is. Ze heeft onze relatie op het spel gezet voor een jongen die ze 3 weken kent van het internet like? We waren 4 jaar samen![]()
Ze zegt dat dit niks betekent maar waarom liegt/ verzwijgt ze erover pfff..
Neemt ze veel contact met je op? Of komt het vooral vanuit jouw?quote:Op maandag 16 augustus 2010 12:57 schreef Fellows het volgende:
Jaa, tis allemaal nog zo vers dus iets anders doen helpt me niet egt het te vergeten =/.
Ze komt ook met: ''Ikwil een eigen leven''. Ze zijn just friends en hebben fun. Nu kom ik als haar jaloerse vriendje over maar zo is het egt niet. Het ergste is dat ze het probeert in mijn schoenen te schuiven door te zeggen dat ze door MIJ niet eerlijk kan zijn ...
Ik denk het meeste vanuit mij maar zij kan der ook wat van.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:13 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Neemt ze veel contact met je op? Of komt het vooral vanuit jouw?
Jep, want uiteindelijk draait ze het zo dat ik mijn excuses ga aanbieden voor wat zij heeft gedaan.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:17 schreef formerjellybean het volgende:
joh kom voor jezelf op en zeg even dat je voorlopig even geen vrienden wil zijn en even geen contact wil.
Zij heeft een keus gemaakt aan die keus zaten consequenties , daar zal ze lekker mee moeten leven , en duidelijk maken dat je voor jezelf kiest
Je laat je zo namelijk manipuleren.
Beginnen dus met dat af te kappen, dat heeft veel meer voordelen.quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:15 schreef Fellows het volgende:
[..]
Ik denk het meeste vanuit mij maar zij kan der ook wat van.
Check.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Fellows het volgende:
Toch blijft het moeilijk en wil ik haar terug.
De beste manier om haar terug te winnen is haar vergeten. De tips van Meandutchy kun je hierbij prima gebruiken, dat je haar terug wilt veranderd er niks aan. Je ex zal toch niet zo snel een nieuwe relatie induiken, hooguit een aantal rebounds hebben.quote:Op maandag 16 augustus 2010 14:48 schreef Fellows het volgende:
Daar kan ik egt wat mee!![]()
Toch blijft het moeilijk en wil ik haar terug.
nou die smoesjes kunnen mannen ook gebruiken hoor...quote:Op maandag 16 augustus 2010 13:43 schreef goofy_goober het volgende:
'Gewoon vrienden...'
Die kutsmoes kennen we als man zijnde nu wel.
Jup, ik weet precies hoe je je voelt, gewoon laten varen joh. Ik had ook zo'n figuur (al hoewel die van jou gaat wel erg verquote:Op maandag 16 augustus 2010 16:22 schreef Fellows het volgende:
Zij wil de relatie wel voort zetten alleen het moet op haar manier gaan.
Ze wil een ''Eigen leven hebben''. Maar ik bedoel een relatie heb je toch niks voor niks of zie ik dat nou verkeerd? Als ik met een ander meisje zou praten zou ze helemaal compleet flippen. Maar als zij constant met die gast praat+camt dan mag dat allemaal? Ze zegt dat ik dramatisch doe..
Anyway ik ben egt een hopeloos geval at the moment en heb zo gevoel dat ik niet zonder haar kan.
Ze wil haar eigen ruimte maar ik mag dat niet hebben =/. Het liefst leg ik het bij maarja, ik moet een x voor mezelf op komen en dit x is ze egt te ver gegaan.
Relax.. het is gebeurd, jammer maar helaas. Probeer dan te leren van de situatie en bedenk je de volgende keer wel een extra paar keer voordat je het weer gaat doen. Zoals hierboven ook al geopperd werd: verbreek het contact, flikker d'r van je msn en telefoon af en gooi d'r van je hyves af en kijk ook nooit meer op haar hyves.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Fellows het volgende:
Ik ben egt een ongelooflijke sukkel. Heb 2 uur met haar zitten praten over MSN. Ik blijf toenadering zoeken aangezien ik egt sterk het gevoel is dat zij de waren voor me is. Ik voel zoveel voor haar en we hebben een normaal gesprek kunnen voeren. Morgen komt ze maar voor het definitieve gesprek.Ben zo een sukkel
Echt, doe het niet jongen. Echt niet. Je gaat je er alleen maar kutter door voelen omdat je haar weer ziet terwijl zij vrolijk met die andere jongen zit te praten steeds.quote:Op maandag 16 augustus 2010 21:36 schreef Fellows het volgende:
Ik ben egt een ongelooflijke sukkel. Heb 2 uur met haar zitten praten over MSN. Ik blijf toenadering zoeken aangezien ik egt sterk het gevoel is dat zij de waren voor me is. Ik voel zoveel voor haar en we hebben een normaal gesprek kunnen voeren. Morgen komt ze maar voor het definitieve gesprek.Ben zo een sukkel
Geniaal blijft hetquote:Op maandag 16 augustus 2010 23:48 schreef goofy_goober het volgende:
Nooit echt goed naar geluisterd, maar hier maakt Hans toch wel een punt die velen in dit topic zullen herkennen (vooral het einde van het gedicht):
Ik zou gewoon een smsje sturen. Verder kun je beter gewoon afstand houden de komende tijd als ik het zo lees. Dat smsje hoeft niet heel onpersoonlijk te zijn. En je kan altijd zeggen dat je nu niet kan bellen/langskomen omdat dat beter is voor jezelf en dat het daarom maar een smsje is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 01:38 schreef MTftw het volgende:
*Meld!
Het is nu tweeënhalve maand uit na een relatie van ongeveer 2,5 jaar. Het gaat nu op zich wel redelijk. Ik probeer zoveel mogelijk met vrienden te doen en de tijd die ik eerst met haar spendeerde ( Wat echt heel erg veel was) op te vullen. We hadden een tijdje geen contact meer. Ik was op vakantie geweest in Malgrat de Mar. Daar 1x iets geprobeerd bij een ander meisje maar daar voelde ik me heel erg schuldig over, terwijl er niet eens iets gebeurd was. Vorige week sprak ze me aan op een feest dat ze wilde praten, dat ze me mist en dergelijke. Mijn gevoel nam het meteen over en ik heb ja gezegd, daarna gaf ze me een knuffel. Daarna voelde ik me natuurlijk crappy als een malle..Het moment zelf is geweldig maar daarna val je weer in een gat.. Heb haar een aantal dagen daarna gesmst dat ik haar toch niet kan zien omdat de laatste ontmoeting me gewoon weer heeft terug gebracht. Ik dacht weer de hele tijd aan haar, droomde over dr, bij de meest random dingen kwam er een herinnering aan haar naar boven drijven.. Gelukkig is dat nu ook weer aan het afnemen.![]()
Nu zit ik echter met een probleem. Ze is over een paar dagen jarig. Hoewel het feit dat we nu geen contact meer hebben eigenlijk wel goed is voor me, voelt het toch alsof ik dit niet zomaar voorbij kan laten gaan. Probleem is alleen dat ik niet weet hoe. Een smsje is het handigst maar dat vind ik wel heel erg onpersoonlijk. Het is dan wel uit, ze blijft wel heel speciaal voor me en we hebben een heel mooie tijd gehad. Ik zou ook kunnen bellen maar heb daar niet echt een goed gevoel bij..
Help!![]()
Hier een topic dat ik een tijdje geleden geopend heb, geeft misschien wat extra info over de relatie die we hadden:
Hoe te handelen na aanranding?
Waarom spreek je nog af dan? Gewoon afzeggen. De uitkomst weet je al, en als ze zulke dingen flikt is ze het niet waard om aardig tegen te doen. Voelt ze zich ook eens klote over haar eigen acties.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 08:41 schreef Fellows het volgende:
En ja hoor kom weer achter dat ze gelogen heeft over die gast. Terwijl we gister openkaart speelde ze zegt dat het niks is. Vanmiddag komt ze langs om te kijken of ze nog wat voelt of niet![]()
![]()
Stel je niet zo slaafs op. Die trut speelt een spelletje. Contact afkappen en lekker de bloemetjes buiten gaan zetten, want ik weet, jij weet en iedereen hier weet dat dit geen kans van slagen heeft.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 09:56 schreef Fellows het volgende:
Ja ik heb haar duidelijk gemaakt als ze komt dat ze voor onze relatie gaat en dat ze die jongen behind haar moet laten. Maar ze zegt dat ze dan niet wil komen omdat ze zelf wil bepalen met wie ze praat ook al ging het om haar buurman? Moet ik dit geloven of gaat dit gewoon om die gast![]()
Zo vervelend ik hou ziels veel van haar... En dan bedriegt ze me zo
Zoals Goofy al zei ze speelt een spelletje met je. Ik begrijp niet dat je je zo van de kaart laat spelen. (Leuke vid btw goofyquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Fellows het volgende:
Ja ik weet het. Het is alleen zo vreselijk moeilijk voor me ik bedoel als je al toekomst plannen hebt en in 1 dag komt ze opeens met ik weet niet wat ik voor je voel. Ze komt niet omdat ze het niet zo wil ze heeft die gast ook al aan der vriendin voorgesteld ik ben egt een emotioneel wrak atm.janken janken janken me maag draait alleen al om als ik er aan denk. Kan het gewoon niet geloven aangezien ze me zoveel had beloofd we waren bijna 4 jaar samen en dan ik bedoel egt letterlijk elke dag minstens 5 uur praten.
Ik weet hoe moeilijk het is om nu meteen de knop om te zetten, maar hoe eerder je het doet hoe beter jij er vanaf komt. Op dit moment gaat het om jou, niet om jullie. Kies voor jezelf, en niet voor haar. Zij gebruikt jou om haar verdriet te verwerken, terwijl jij nu niemand hebt om je aan te troosten. Hoe langer je wacht met loslaten, hoe langer je in deze kutsituatie blijft zitten. Succes anyway!quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:26 schreef Fellows het volgende:
Ja ik weet het. Het is alleen zo vreselijk moeilijk voor me ik bedoel als je al toekomst plannen hebt en in 1 dag komt ze opeens met ik weet niet wat ik voor je voel. Ze komt niet omdat ze het niet zo wil ze heeft die gast ook al aan der vriendin voorgesteld ik ben egt een emotioneel wrak atm.janken janken janken me maag draait alleen al om als ik er aan denk. Kan het gewoon niet geloven aangezien ze me zoveel had beloofd we waren bijna 4 jaar samen en dan ik bedoel egt letterlijk elke dag minstens 5 uur praten.
Als je het zelf echt wilt dan ben je al een heel eind op wegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:14 schreef makkie88 het volgende:
zo, mijn ex is deze week een midweekje weg (het is al 4 weken uit)
elke keer zocht ik weer contact, via msn, hyves en email, en soms zelfs sms.
Deze midweek zie ik als DE stap die ik moet zetten.. het gehele contact verbreken.
Ze ging gister weg.. gister veel aan dr gedacht.. maar t voelt nu wel goed, zo zonder contact..
Ik hoop dat ik mezelf in kan houden en dr niet ga smsen.. maar ik WIL dit echt volhouden
tja.. of ik het echt wil... mijn gevoel zegt dat ik t liefste contact met haar houd.. maar ja.. soms moet je niet helemaal naar je gevoel luisteren maar beter even naar de ervaringen van anderequote:Op dinsdag 17 augustus 2010 19:30 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Als je het zelf echt wilt dan ben je al een heel eind op weg. Misschien toch handig om alsnog alles van haar te verwijderen, inclusief mobiel nummer(of moet je nog zaken met haar regelen?) Dan kun je haar simpelweg namelijk niet meer smsen, en krijg je er ook geen spijt van als je het uiteindelijk toch hebt gedaan.
Hoe gaat het verder met je dan? Zou je nog willen dat het goedkomt tussen jullie? Of heb je er vrede mee dat het uit is.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:21 schreef makkie88 het volgende:
[..]
tja.. of ik het echt wil... mijn gevoel zegt dat ik t liefste contact met haar houd.. maar ja.. soms moet je niet helemaal naar je gevoel luisteren maar beter even naar de ervaringen van andere.. ik geef het allemaal de tijd.
ik heb wel het gevoel dat ik over een paar maanden weer op een normale manier contact met dr zou willen hebben. maar dan moeten gevoelens geen rol meer spelen
t gaat verder wel oke met me.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:40 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Hoe gaat het verder met je dan? Zou je nog willen dat het goedkomt tussen jullie? Of heb je er vrede mee dat het uit is.
Ja, je zit nu meer op een punt dat je 'de liefde' meer mist dan je ex denk ik. Lijkt me ook tijd voor jou om wat vrouwelijk gezelschap te regelen, heb je niet iemand die een beetje interesse heeft in je?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 20:43 schreef makkie88 het volgende:
[..]
t gaat verder wel oke met me.
aan de ene kant wil ik nog wel dat t goed komt. maar al denk ik er langer over dan 10 seconde word me al duidelijk dat t niet werkt! dus ja, ik heb er vrede mee.. steeds meer! t is nu meer t missen van een arm om me heen..
Wat wil jij ermee? Beter nog, waarom ging het uit? Was de passie gewoon weg; of was er meer?quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 22:47 schreef Lips het volgende:
Nog 2 dagen en dan ga ik met m'n ex naar Lowlands, het is dan 7 weken uit. Heb 'm afgelopen week gesproken, 2 weken geen contact gehad daarvoor, en hij vertelde me dat hij me zo mist. Hij mist het praten, de leuke dingen doen, mijn aanwezigheid, alles. Hij heeft nu pas (denk doordat hij 2,5 week geleden hier al z'n spullen weg heeft gehaald) wat ik de eerste weken had. Wat moet ik hier nu mee??
.. in het achterhoofd zou ik niet teveel hopen als ik jou was, Lips. Het kan gewoon zijn dat hij wat wispelturig is doordat hij niet weet wat hij wil. Als je toch de deur op een kier wil houden, dan zou ik aanraden om een soort deadline te stellen. Binnen zoveel dagen maak je je besluit en dat zal het worden. Het is ja of nee, geen misschien. ik snap dat je hem op een manier wel terugwil (al vind je dit zelf ook maar verwarrend), maar je moet zeker denken aan jezelf in zulke gevallen.quote:Op zondag 4 juli 2010 20:46 schreef Lips het volgende:
Mijn vriend heeft afgelopen vrijdag na 2 jaar de relatie verbroken, kwam voor mij als donderslag bij heldere hemel...
Gelukkig is het niet met de botte bijl gegaan, we hebben heel veel gepraat en hij is vrijdag pas weg gegaan. De reden die ik heb gekregen is dat er heel veel dingen waren. Hij wilde zijn werk niet meer (had blijkbaar ook al ontslag genomen), last van heimwee (is een half jaar geleden hier komen wonen terwijl zijn hele leven 80 km verderop was), ligt met zichzelf overhoop (waarschijnlijk depressief) en hij weet niet of hij het leven wil hebben wat wij samen hadden. Ik ben 5 jaar ouder dan hij en toe aan huisje boompje beestje terwijl hij ook nog wil stappen en feesten. Tuurlijk hadden we ook wel eens ruzies of onenigheid, ook dat speelt mee.
Hij is hier gebleven om te praten, wil alles netjes regelen mbt spullen en financiën, heeft ook de helft van de tijd zitten huilen... Ik weet gewoon dat ie nog enorm veel van me houdt. Hij heeft niet tegen mij maar voor zichzelf gekozen.
Ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 01:32 schreef Rupsebeest het volgende:
Ze is niet bepaald knap maar ik snap gewoon niet waarom hij haar leuker vindt dan mij. Nou ja, het zal ook allemaal wel. Ik begrijp ook niet waarom het me zo interesseert, vind een deel van mij hem dan toch nog leuk of zo? :/
Mensen die de moeite doen even terug te lezenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 05:32 schreef Friek_ het volgende:
Met dit..
[..]
.. in het achterhoofd zou ik niet teveel hopen als ik jou was, Lips. Het kan gewoon zijn dat hij wat wispelturig is doordat hij niet weet wat hij wil. Als je toch de deur op een kier wil houden, dan zou ik aanraden om een soort deadline te stellen. Binnen zoveel dagen maak je je besluit en dat zal het worden. Het is ja of nee, geen misschien. ik snap dat je hem op een manier wel terugwil (al vind je dit zelf ook maar verwarrend), maar je moet zeker denken aan jezelf in zulke gevallen.
Concluderend: eis de helder- en duidelijkheid op.
Ik ga niet zeggen dat je haar Hyves niet moet checken, dat weet je zelf ook welquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag had ik precies een jaar met haar gehad, zit toch met een dubbel gevoel. Aan de ene kant doet het me niks aan de andere kant moet ik steeds terug denken aan deze dag vorig jaar, hoe mooi het toen allemaal liepUitgerekend vandaag ook heeft ze mijn tikken op haar hyves verwijderd, privé tikken met lieve dingen. Moet zeggen, deed me toch wel iets toen ik dat zag hoewel het mij eigenlijk niet zou moeten boeien
Geeft toch aan dat ze nog aan je denkt. Misschien kun je dit zien als een duwtje in de goede richting om verder te gaan, maar ook om haar zoveel mogelijk te vermijden. Op het begin had ik er ook altijd moeite mee om nooit meer iets te zeggen op msn, of om nooit meer op haar hyves te kijken (vooral als ze nieuwe fotos heeft etc.)quote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag had ik precies een jaar met haar gehad, zit toch met een dubbel gevoel. Aan de ene kant doet het me niks aan de andere kant moet ik steeds terug denken aan deze dag vorig jaar, hoe mooi het toen allemaal liepUitgerekend vandaag ook heeft ze mijn tikken op haar hyves verwijderd, privé tikken met lieve dingen. Moet zeggen, deed me toch wel iets toen ik dat zag hoewel het mij eigenlijk niet zou moeten boeien
Als ik jouw verhaal lees vind ik het ook niet zo raar dat dit een van de vervelendste break-ups is geweest. Bedenk gewoon al haar slechte eigenschappen, en lach die nieuwe vriend van haar uit dat hij daar straks ook mee te maken krijgtquote:Op woensdag 18 augustus 2010 11:53 schreef goofy_goober het volgende:
Ik denk trouwens dat zoiets nooit helemaal zal weggaan. Elke ex heeft leuke dingen, maar naar mate je van elkaar los geraakt zullen die niet meer opwegen tegen de negatieve kanten. Ik zit ook op een punt dat ik mezelf moet blijven vertellen dat het met mijn ex niet alleen rozegeur en maneschijn was.
Moet er wel bij zeggen dat dit één van de vervelendste break-ups is geweest in al mijn relaties.
Ze negeert me momenteel ook. Heb zoiets van zoek het maar uit. Ze wacht tot ik de eerste move maak maar als ik die gemaakt heb geeft ze niet thuis. Ga maar weg danquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:07 schreef IceCreamm het volgende:
[..]
Geeft toch aan dat ze nog aan je denkt. Misschien kun je dit zien als een duwtje in de goede richting om verder te gaan, maar ook om haar zoveel mogelijk te vermijden. Op het begin had ik er ook altijd moeite mee om nooit meer iets te zeggen op msn, of om nooit meer op haar hyves te kijken (vooral als ze nieuwe fotos heeft etc.)
Vannacht tot half 3 liggen sms'en met een meisjequote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:17 schreef IceCreamm het volgende:
. Mijn advies is gewoon focussen op een andere meid of in ieder geval iemand waar je heel goed mee kan praten. Dat vult het grootste gedeelte van de leegte op.
Ik weet niet of ze dat opzettelijk vandaag heeft, maar ik gok het er toch op dat ze er nog erg mee in haar maag zit, en jouw lieve tikken niet kan aanzien(verdriet?). Het is niet raar dat het je wat doet, eigenlijk zelfs heel normaal. Jouw tijd komt wel weerquote:Op woensdag 18 augustus 2010 08:15 schreef joppie_saus het volgende:
Mooi man, nu nog een date regelenquote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Vannacht tot half 3 liggen sms'en met een meisje
Ik dacht dat jij er niet zoveel moeite mee had om daar niet op te kijken?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 10:41 schreef goofy_goober het volgende:
Misschien is het voor haar wel een symbolische actie dat de relatie nu echt over is.
Ik ben blij dat ik niet op de Hyves van mijn ex kan kijken, en ergens hoop ik dat die vriend van haar zijn Hyves ook afschermt. Zou weer wat stress schelen.
Misschien heeft ze hem (of heeft hij haar) verwijderd als vriend en heeft ze een afgeschermd profiel?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er niet zoveel moeite mee had om daar niet op te kijken?
Niet op haar Hyves nee. Ik ben verwijderd als vriend en ze heeft 'm afgeschermd. Maar haar nieuwe lover niet en daar staan ook genoeg berichten op van haar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 12:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er niet zoveel moeite mee had om daar niet op te kijken?
Heb ze wel, maar merk aan mezelf dat ik nog weinig puf kan opbrengen om er echt moeite in te steken. Geen zin om een beetje geforceerd de charmeur uit te gaan hangen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:58 schreef MeanDutchy het volgende:
misschien toch maar standvastig niet meer kijken naar het leven van je ex. Misschien erg lastig, maar als je de neiging hebt dat te gaan doen gewoon weglopen van de computer. Je vreet jezelf helemaal op zo joh. Hoe zit het overigens met jouw dames contacten?
Begrijp wat je bedoeld, ik ging ook met tegenzin maar daten, uiteindelijk kreeg ik er wel een enorm goed gevoel van, en steeg me zelfvertrouwen ook weer naar een hoger niveau. Ook al kunnen andere vrouwen voor je gevoel niet tippen aan je ex, werkt het voor mij fantastisch. Geldt trouwens voor de meesten denk ik.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:07 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Heb ze wel, maar merk aan mezelf dat ik nog weinig puf kan opbrengen om er echt moeite in te steken. Geen zin om een beetje geforceerd de charmeur uit te gaan hangen.
Ik weet precies wat je bedoelt. Mijn ex was so virgin op alle gebieden, ik was zijn eerste vriendin (hij was 21 toen we met elkaar kregen) Dus ik heb hem alles 'geleerd' eigenlijk en nu doet hij alsof hij zo ontzettend veel begrijpt van de liefde terwijl hij mij echt onwijs genaaid heeft de afgelopen maanden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef goofy_goober het volgende:
Dat is eigenlijk het enige wat me nog een beetje steekt en pissig maakt. Dat het uit is: prima. Dat ze me nooit meer wil spreken en me op alle fronten negeert: prima. Maar dat die kerel nu de vruchten plukt van mijn moeite die ik in haar heb gestoken en de bijkomende ellende die ik daardoor op mijn bord kreeg... Niet prima. Dat is alsof jij ergens hard aan hebt gewerkt en een ander met de eer gaat strijken. Mja, vervelend gevoel is dat. Zal ook wel slijten. Hoop zo snel mogelijk.
Dat is ook het probleem met labiele of niet-zo-lekker-in-hun-vel-zittende vrouwen: zodra jij er ze bovenop helpt, zien ze in dat ze niet afhankelijk zijn van jou (je niet per se nodig hebben) en gaan doodleuk verder zonder je. Dat is lullig, maar ja.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 16:47 schreef goofy_goober het volgende:
Dat is eigenlijk het enige wat me nog een beetje steekt en pissig maakt. Dat het uit is: prima. Dat ze me nooit meer wil spreken en me op alle fronten negeert: prima. Maar dat die kerel nu de vruchten plukt van mijn moeite die ik in haar heb gestoken en de bijkomende ellende die ik daardoor op mijn bord kreeg... Niet prima. Dat is alsof jij ergens hard aan hebt gewerkt en een ander met de eer gaat strijken. Mja, vervelend gevoel is dat. Zal ook wel slijten. Hoop zo snel mogelijk.
Klinkt een beetje als een smoes om het toch al uit te maken. Zo iemand moet je dan niet willen overtuigen imo.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou ik kan me hier ook maar weer melden. Mijn vriend heeft het gisteren uitgemaakt
Hij vertrekt binnenkort voor 3,5 maand naar Amerika. Hij is bang dat we ruzie gaan krijgen als hij daar zit en ik hier
Terwijl ik dit jaar met een studie begin. Hopelijk twee bijbaantjes heb. Ik ga ook nog sporten en ik wil mijn kamer nog verbouwen. Op de één of andere manier kan ik hem niet overtuigen en dat is zo frustrerend.
Ik voel me nu echt machteloos
We hadden een paar dagen geleden een beetje onenigheid. Ik wilde nog graag bij hem zijn aangezien ik niet meer veel vrije tijd heb en hij zich meer gaat focussen op zijn reis. Maar hij wilde opeens een avondje alleen zijn en dat was bij mij in het verkeerde keelgat geschoten.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als een smoes om het toch al uit te maken. Zo iemand moet je dan niet willen overtuigen imo.
Het uitmaken omdat je bang bent ruzie te gaan krijgen?
Als je een flinke tijd naar Amerika gaat is zo'n beslissing ook lastig. Daarom weet ik niet of ik naar Amerika wilquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef WeirdlyWired het volgende:
Nou ik kan me hier ook maar weer melden. Mijn vriend heeft het gisteren uitgemaakt
Hij vertrekt binnenkort voor 3,5 maand naar Amerika. Hij is bang dat we ruzie gaan krijgen als hij daar zit en ik hier
Terwijl ik dit jaar met een studie begin. Hopelijk twee bijbaantjes heb. Ik ga ook nog sporten en ik wil mijn kamer nog verbouwen. Op de één of andere manier kan ik hem niet overtuigen en dat is zo frustrerend.
Ik vind het anders bullshit. Vrienden van me, die dude ging ook naar Amerika voor 10 maanden en zij is daar gewoon 4 keer geweest om met hem daar ook te touren en zo. Hoeft helemaal niet je relatie te verbreken. :/quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:18 schreef drumminggod het volgende:
[..]
Als je een flinke tijd naar Amerika gaat is zo'n beslissing ook lastig. Daarom weet ik niet of ik naar Amerika wil. Ik wil hartstikke graag, maar een of andere manier is dat loslaten lastig.
Dat klinkt (niet leuk om te horen) inderdaad alsof hij gewoon zijn ding wil kunnen doen daar en niet vast wil zitten aan jou..quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef WeirdlyWired het volgende:
Dat wil ik ook niet.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 13:22 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik vind het anders bullshit. Vrienden van me, die dude ging ook naar Amerika voor 10 maanden en zij is daar gewoon 4 keer geweest om met hem daar ook te touren en zo. Hoeft helemaal niet je relatie te verbreken. :/
Je moet volhoudenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 15:52 schreef MYV het volgende:
Na alles wat ze me geflikt heeft ga ik toch waarschijnlijk nog terug naar mn ex ook
Het kan treurig aflopen in de liefde.
Slechte instelling imo. Zo creeer je (valse) hoop voor jezelf, pijnig je jezelf langer en duurt je verwerkingsproces langer. Als je er nou eerst eens vanuit gaat dat het niet meer goed komt, dan gaat het vanaf dat punt alleen maar beter.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 18:57 schreef Fellows het volgende:
[..]
Je moet volhouden. Ze willen je alleen zien lijden zo heb ik het gevoel bij mijn vriedin ene moment ben ik er zeker over dat ik het niet meer wil. Andere moment zit ik te janken dat ik der terug wil. Volhouden totdat zij je terug neemt.
ja, t is inderdaad meer dat ik "iets" mis dan dat ik haar mis.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 21:09 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Ja, je zit nu meer op een punt dat je 'de liefde' meer mist dan je ex denk ik. Lijkt me ook tijd voor jou om wat vrouwelijk gezelschap te regelen, heb je niet iemand die een beetje interesse heeft in je?
Zo nee, ga dingen doen waarbij je makkelijk in contact kan komen met vrouwen. Ga bijvoorbeeld wat vaker stappen en probeer wat contacten te leggen (mits je al weer genoeg zelfvertrouwen hebt)
Of probeer je oude contacten weer te verbeteren d.m.v. hyves of msn (werkt voor mij het beste).
Zo ja, ga een keer wat afspreken met die dame (ga naar de bios, ga een potje poolen of wat dan ook). Ook al merk je dat andere vrouwen niet zullen tippen aan je ex in het begin, het geeft je wel een goed gevoel . (Ik heb het nu ook 3.5 week uit met me ex en ben na 2 weken toch tegen mijn zin in wat gaan drinken met een oude vriendin van me, die me altijd wel leuk heeft gevonden. In het begin voelt het een beetje ongemakkelijk, maar als het gesprek een beetje los komt denk je niet eens meer aan je ex. Nu komt ze zaterdagavond bij mij thuis een filmpje kijken).
Btw, niet dat ik me gelijk in een relatie ga of wil storten hoor (rebounds helpen je wel om over je ex heen te komen, maar geven een hoop narigheid en zijn gedoemd te mislukken). Maar ik mis ook een arm om me heen. Ik heb haar ook eerlijk verteld dat ik voorlopig ook geen relatie wil, maar dat ik gewoon haar gezelschap enorm kan waarderen en haar ook leuk en gezellig vind.
Dit begreep ze goed en was het ook met me eens. Dus tja, probeer het is uit, ik denk dat het voor jou ook wel goed zal werken.![]()
Waar gaat ie heen? komt me bekend voor namelijk:Pquote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:39 schreef WeirdlyWired het volgende:
Hij gaat naar Portland en dan naar beneden. En dan na 90 dagen gaat ie 14 dagen naar Curaçao.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:05 schreef caroline1234 het volgende:
[..]
Waar gaat ie heen? komt me bekend voor namelijk:P
Ik mis m'n ex nog steeds zo nu en dan. Af en toe word ik ineens weer op de feiten gedrukt en besef ik dat er een wonder moet gebeuren wil het ooit goed komen. Dat komt het gewoon niet. Blijkbaar leef ik toch nog voort met een beetje hoop. Ik dacht dat ik er ver overheen was, maar het is dus alleen hoop voor de toekomst waar ik me aan vast klamp.
Waarom heb ik het gevoel dat we zo goed klikken en hij niet?
Ik vind het knap als je dit werkelijk weet te doen zoals je het schrijft. Ik zou dat niet kunnen!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 00:48 schreef goofy_goober het volgende:
Ik denk dat ik hier maar eens wat minder ga posten. Hoewel de topics me veel hebben geholpen met het verwerkingsproces (verhalen en reacties van anderen doen je realiseren dat je niet de enige bent die zoiets voelt en meemaakt) heb ik nu het idee dat ik niet te lang in m'n eigen misere moet blijven hangen en er dingen moeten veranderen in mijn leven om het weer een beetje leuk te maken. Mijn ex heeft een ander en hoewel ik het nog steeds kut vind moet ik het toch leren accepteren. Dat is dan wel het positieve van een relatiebreuk: je leert jezelf erg goed kennen en je weet gelijk wat je niet meer moet doen wanneer je weer verliefd wordt.
Tja das moeilijk. Ik heb bijna het zelfde mee gemaakt. Ik ben inm wel over haar (3 jaar relatie) heen. Ik ben ook over hem heen (22 jaar vriendschap) maar ik weet niet of ik ooit over de combinatie van die 2 heen kom. Ik vertrouw nl niemand meer. Ook al hebben ze nog het beste met me voor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:29 schreef Kamelenzuiger het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je dit werkelijk weet te doen zoals je het schrijft. Ik zou dat niet kunnen!
Ik zal mezelf trouwens maar eerst even voorstellen (wel als kloon als dat goed is? Hij kan nl mee lezen op mn normale account.)
Ik ben een 27 jarige gozer en mijn relatie is laatst verbroken doordat mijn vriendin is vreemd gegaan met m'n beste maatje. Eerst moest ze m totaal niet en heb ik er op gepushed omdat ze nou eenmaal mn meissie was en hij mijn beste maatje maar ja dat ze elkaar ineens zo leuk gingen vinden was nou ook weer niet de bedoeling! Ik kan dat op de 1 of andere manier maar niet loslaten................ Iemand tips?
De standaard : Ga verder met je leven ed en zo iemand is je niet waard antwoorden ken ik inm wel.
neequote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:16 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Hij gaat naar Portland en dan naar beneden. En dan na 90 dagen gaat ie 14 dagen naar Curaçao.
Komt het je nog steeds bekend voor?
Nou , nee , denk eerlijk dat je er te veel mee bezig ben, zoek even afleiding en nieuwe contacten en probeer zoals je gisteren zelf zei even uit het topic weg te blijven.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 11:58 schreef goofy_goober het volgende:
Is het normaal dat je na verloop van tijd gaat denken aan hoe je elkaar hebt ontmoet, je eerste telefoongesprek, de eerste echte date... eigenlijk alle goeie momenten voordat het gezeik begon?
Ik denk niet dat je meteen 'niks meer bent' voor haar, ze wilt alleen wat anders. En als ze echt zo angstig is om alleen te zijn, is de kans toch redelijk aanwezig dat ze een ander heeft. Ik zou me geld daar op inzetten in ieder geval. Klinkt allemaal kut, maar wel een goede reden om door te gaan met je leven. Als je jezelf voorhoudt om geen contact te houden, wees dan ook een man en doe het niet. Kijk hoe moeilijk je het voor jezelf maaktquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 09:14 schreef Fellows het volgende:
Pff, begin te dromen over mijn vriendin met die gast =/. Word wakker met een misselijk gevoel. Toch weer terug gevallen en toenadering gezocht. Vervelend ene moment ben ik heel strak van nee dit wil ik ook niet meer. Maar dit kan in 1 klap veranderen en dan voel ik me helemaal verrot en zoek ik toenadering. Ik wil haar toch wel terug... Ze zegt dat ze gewoon is vrij wil zijn aangezien ze vanaf haar 16e aan een gast vast zat en daarna ging ze zeg maar vreemd met mij. Vanaf haar 18e met mij ik zelf ben 1 jaar jonger dan haar. Ze zegt dat ze vrij wil zijn? Maar daarvoor had ze egt ontzettende angst om alleen te zijn.
Kut als je denkt dat je samen iets speciaals hebt en daarna blijkt het gewoon niks voor de ander te zijn.![]()
Nu weer vol op afleiding vandaag. Geen pc en laat me telefoon lekker thuis kan ik ook niet in de verleiding komen.
Ten eerste vind ik het erg goed dat je weer lekker de deur uitgaat, en geniet van het leven! Zo verwerk je alles wel makkelijker en sneller. Ik ben er ook van overtuigd dat je enorm veel lol kunt vinden in het vrijgezellen levenquote:Op donderdag 19 augustus 2010 19:13 schreef makkie88 het volgende:
[..]
ja, t is inderdaad meer dat ik "iets" mis dan dat ik haar mis.
ik ben afgelope weken al lekker wezen stappen, sporten, gezellig doen. heb me er niet speciaal toe gezet om nieuwe contacteb te leggen, vind ik zelf ook weer zo despred, terwijl ik dat absoluut niet ben en zo niet wil over komen;)
en ben al afgelope weken mijn hyves wat meer aan het opfleuren en bijwerken
verder heb ik mijn twijfels bij een "rebound", strax kom ik in de benarde situatie van een rebound terecht, waardoor ik mijzelf nog meer pijn ga doen... wat absoluut niet mijn bedoeling is.. k kom uit een relatie van 2 jaar waarvoor ik ook 2 weken vrijgezel ben geweest en daarvoor ook een relatie van 2 jaar heb gehad.. k heb dus zeg maar nog zo'n 4 jaar relatie achter de rug.
Ik hoor van veel mensen dat ik misschien maar eerst even gewoon moet wennen aan het vrijgezel zijn. misschien kan ik er toch wel heel erg veel lol in vinden..
Valeriaan helpt prima, ik nam het altijd als ik examens had , waar ik altijd superzenuwachtig over was.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:20 schreef goofy_goober het volgende:
Ik heb de laatste tijd (sinds ik weet dat mijn ex in feite al bezig was met een andere gozer achter mijn rug om en de laatste ruzie tussen ons expres heeft veroorzaakt, omdat ze wist dat ik al op mijn tandvlees liep. De hoer.) vrij veel moeite om rustig in slaap te komen. Vooral de gedachte dat zij gewoon verder gaat op die roze wolk terwijl ik keihard naar beneden ben gepleurd doet me geen goed. Volgens een MSN-vriendin schijnt Valeriaan goed te helpen tegen stress en slapeloosheid. Zijn er hier mensen die dat kunnen beamen, want dan rij ik na het werk gelijk langs de drogist.
Mooi, dan ga ik straks gelijk eens zo'n middeltje halen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 15:25 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Valeriaan helpt prima, ik nam het altijd als ik examens had , waar ik altijd superzenuwachtig over was.
Tja ik denk niet dat we veel tips voor je kunnen hebben, het is nu heel erg kut maar met de tijd zal dat minder worden en hoewel je het waarschijnlijk nu niet kan accepteren kun je dat misschien over een paar jaar wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 02:29 schreef Kamelenzuiger het volgende:
[..]
Ik vind het knap als je dit werkelijk weet te doen zoals je het schrijft. Ik zou dat niet kunnen!
Ik zal mezelf trouwens maar eerst even voorstellen (wel als kloon als dat goed is? Hij kan nl mee lezen op mn normale account.)
Ik ben een 27 jarige gozer en mijn relatie is laatst verbroken doordat mijn vriendin is vreemd gegaan met m'n beste maatje. Eerst moest ze m totaal niet en heb ik er op gepushed omdat ze nou eenmaal mn meissie was en hij mijn beste maatje maar ja dat ze elkaar ineens zo leuk gingen vinden was nou ook weer niet de bedoeling! Ik kan dat op de 1 of andere manier maar niet loslaten................ Iemand tips?
De standaard : Ga verder met je leven ed en zo iemand is je niet waard antwoorden ken ik inm wel.
Dat je dat laatste doorhebt is al een hele prestatie hoor.quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:10 schreef Maharbal het volgende:
Ik voel me eigenlijk best goed na 2 maanden. Weinig ups en downs meer en denk er nog vrij weinig aan. Af en toe denk ik natuurlijk nog wel aan haar, maar die gedachte vervliegt best snel omdat ik gewoon geen zin heb om er aan te denken.
Neem nog steeds geen contact op en ik houd dat ook nog zo, zodat ik niet een terugval krijg of iets dergelijks.
Ik denk dat het ook meespeelt dat ik ondertussen gewoon een hoop meiden heb versierd en een aantal one-night stands heb gehad. Kennelijk werkt dat voor mij, alhoewel ik de "vastigheid" en de "intieme" momenten af en toe wel mis, maar dat heeft niet per definitie met mijn ex als persoon te maken.
Hoe bedoel je? Welk laatste?quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 20:16 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Dat je dat laatste doorhebt is al een hele prestatie hoor.
zucht.. hoopquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:15 schreef Godshand het volgende:
Hebben jullie dat ook? Dat gevoel alsof je een arm of been hebt verloren? Dat heb ik heel erg. We hebben het 1,5 jaar gehad maar ik denk nog steeds dagelijks aan haar. Natuurlijk vooral de leuke dingen, maar ook tijdens ruzie's konden we altijd heel goed met elkaar praten...
Iedereen vond ons een goed stel, maar verder gaan op de manier zoals het was, zie ik niet zitten. En zij heeft ook niet gebeld van: hey ik mis je, heb nagedacht blabla...
niet tijdens ruziequote:Op vrijdag 20 augustus 2010 21:42 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
zucht.. hoop. Laat het toch varen jongen, je zegt zelf dat je het niet ziet zitten. Waarom zou je in godsnaam dan nog een telefoontje van haar willen krijgen? Als een relatie is verbroken komt het niet meer goed. Natuurlijk heb je uitzonderingen, maar de kans is ontzettend klein in ieder geval.
Maar goed, dat van die arm/been is voor mij compleet nieuw :p, ik heb me raar gevoeld sinds het uit is, maar nooit alsof ik een arm ben verloren.
Kon je goed praten met haar tijdens ruzies?
Ik had juist het probleem dat ik totaal niet met me ex kon praten tijdens ruzies (alleen maar schelden en schreeuwen)
What the fuck man, ze houdt je aan het lijntje , en je hebt het volgens mij niet eens doorquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 08:28 schreef Fellows het volgende:
Zo moeilijk om los te laten als je iemand nog zo graag wilt.... Ze wil nu geen relatie zegt ze maar ze kan ook niet in de toekomst kijken. Ze camt en smst nog wel met die gast maar ze zegt dat ze zich niet aangetrokken voelt. En dat een meeting nooit zou gebeuren. Ze vind het belachelijk dat ik het kut vind dat ze met een andere gast cam ze zegt dat ze zichzelf toch wel mag laten zien(face) en dat dat gewoon kan en smse ook gewoon kan gewoon als vrienden ze kennen elkaar 3 weken en heb t gevoel dat ze mij nu al vergeten is.
Vreselijk slaap slecht eet slecht, ben misselijk, constant zo vreselijk zeurende gevoel in me buik.
Is het dan zo raar dat ik het lastig vind dat ze met een andere gast camt? Ze wil er nog 3 weken over na denken en noemt dat te toekomst om te kijken of ze nog een relatie wil. Ze wil zich nog niet binden maar houd wel ontzettend veel van me![]()
Wil haar egt terug ondanks alles... Gelukkig is me beltegoed op kan ik der tenminste niet smse
.
Ga gewoon proberen niks van me te laten horen =/ tis zo moeilijk...
Gast, weet je hoeveel miljarden vrouwen er op de wereld zijn? En weet je hoeveel miljoenen er lekkerder leuker grappiger liever en sexy-er zijn dan je ex of whatever? Begin normaal te doen hoor.quote:Op zondag 22 augustus 2010 08:45 schreef Fellows het volgende:
Je hebt gelijk =/. Het is gewoon even moeilijk maar ik probeer me er nu gewoon door heen te zetten heb weer genoeg afleiding dus. Ik ga zeker niet 3 weken wachten.
Geen contact houden want dan stel je je kwetsbaar en zwak op. Daar zit je ex nu totaal niet op te wachten. Hoe zou jij het vinden als je constant gestalkt zou worden door je ex als jij van haar af zou willen? Kansloos toch?quote:Op maandag 23 augustus 2010 12:52 schreef Freek1001 het volgende:
Hallo allen,
Graag wil ook ik even mijn verhaal kwijt en advies.
In het kort, onderstaande is gebeurd:
Mijn vriendin heeft het ca. 4 dagen geleden uitgemaakt. Dit omdat ze het gevoel had dat er iets tussen ons in was komen te staan. Dit gevoel heb ik haar gegeven door dingen te zeggen over haar vrienden en haar verleden. Dit is natuurlijk het domste wat ik ooit gedaan heb, maar kan het niet meer terug draaien.
Nu heb ik zoals velen een gebroken hart en elke minuut duurt een uur en kan nergens anders meer aan denken. Nu heeft ze die donderdag gezegd, dat ze een maand lang rust wil en na wil denken, en dat ze daarna kijkt of ze misschien nog iets voelt, maar ze wilde sowieso vrienden blijven.
Nu heb ik haar vrienden gebeld en die zeggen dat ik haar met rust moet laten voor 1 maand totdat ze weet wat ze zelf wil. Nu heb ik uit wanhoop een mail gestuurd met al mijn gevoelens erin.
Wat moet ik verder doen, nog meer contact zoeken, of inderdaad die maand afwachten en maar hopen dat ze er nog op terug komt? Het voelt zo verkeerd om geen contact te zoeken, ik wil alleen maar bellen en sms-sen, mailen, langsgaan, maar ik doe het niet want ik heb het beloofd...
Is het wel verstandig om contact te houden met die vriendinnen van haar?
Bedankt voor de ondersteuning alvast.
Zelf niet gehad dat een relatie weer goed kwam, maar dat was altijd door de omstandigheden. Met mijn laatste ex zou het kunnen dat het ooit nog goed komt, weet het niet. Wel een vriendin die na een half jaar weer terug kwam bij haar ex en dat gaat nu al weer 2 jaar super goed, het kan dus zeker.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Freek1001 het volgende:
Heeft überhaupt iemand het wel eens meegemaakt dat het nog goed kwam na een break?
Verder slaap ik ernstig beroerd en ben ik in 4 dagen 4 kilo kwijt... Heb je hier ook een oplossing voor?
Bedankt maar weer...
Het klopt inderdaad dat het tegen je gevoel in gaat om geen contact op te nemen, dit is normaal. Je bent gewend om alles met haar te delen, en ineens stopt dat allemaal en sta je er alleen voor. Het is allemaal goed bedoeld hoor maar het werkt juist averechts. Ze gaat zich ergeren aan jou omdat je haar niet met rust laat (wat ze blijkbaar erg nodig heeft). Geen contact hebben is echt de beste oplossing. Ik zeg overigens niet dat je niet beschikbaar moet zijn voor haar, als ze jou belt/smst reageer gewoon cool en vrolijk zoals je tegen een normale vriendin zou doen. Dus ga geen wanhopige taal uitslaan mocht de situatie zich voordoen.quote:Op maandag 23 augustus 2010 14:41 schreef Freek1001 het volgende:
Bedankt voor je snelle reactie. Maar hetgeen wat jij voorstel druis zo erg tegen mijn gevoel in. Hoe kan ik na 1,5 jaar geluk nu maar ineens haar zomaar negeren en geen contact meer opnemen. Constant zegt iets in mijn hoofd bel haar, sms haar geef haar het gevoel dat je nog om haar geeft. En als ik haar negeer, doe ik exact het tegenovergestelde.
Je kunt haar niet overtuigen, het moet uit haar zelf komen.quote:Klein detail nog, op het moment dat ze het heeft uitgemaakt heeft ze meteen al haar spullen meegenomen. Dit verergerd mijn angst des te meer dat het voor haar al definitief is. Maar ik hoop dat ik haar op een bepaalde manier nog kan overtuigen om verder te gaan...
Laat jezelf niet aan het lijntje houden, daarmee heb je grote kans dat je de komende maand hoop blijft houden, en vervolgens als ze toch niet wil je weer terug bij af bent, als je je onafhankelijk opstelt ben je overigens ook nog is een stuk aantrekkelijker omdat je laat zien dat je het ook zonder haar redt.quote:Maar omdat ze heeft gezegd dat ze 1 maand de tijd wil, en dat we daarna misschien opnieuw konden beginnen met daten wil ik de moed niet laten zakken.
Ik weet dat het moeilijk is, maar het beste is toch je totaal niet meer te bemoeien met haar leven.quote:En wat die vriendinnen betreft, dat is nog de enige manier dat ik weet hoe het met haar gaat. Als ik dit ook los laat weet ik niets meer...
Ja.quote:Op maandag 23 augustus 2010 15:13 schreef Freek1001 het volgende:
Heeft überhaupt iemand het wel eens meegemaakt dat het nog goed kwam na een break?
Wat bij mensen met een enigszins gezond verstand dus bijna nooit zal gebeurenquote:Op maandag 23 augustus 2010 15:43 schreef goofy_goober het volgende:
Terug naar je ex gaan is alleen verstandig als jullie beiden de redenen dat het zo is geescaleerd kunnen laten varen.
Zo, je hebt eindelijk het licht gezien?quote:Op maandag 23 augustus 2010 19:26 schreef Fellows het volgende:
Nu 2 daagjes gewoon geen contact gehad, niks opgezocht en gewoon alles over mij heen laten komen. Hoe vaker zij heeft gezegt dat ze het niet meer wil. Hoe minder hard het aankwam. Ik voel mezelf heel rustig terug krabbelen. Slecht slapen, slecht eten. Dat nog wel steeds.
Geen contact is misschien ook wel het beste. Misschien dat het ooit in de toekomst nog goed komt aangezien het 3 jaar helemaal PERFECT is gegaan en dit maandje verrot. Maar nu even geen contact is de beste optie. Ze heeft de kans nodig om me te missen en die ga ik haar geven.
Ik zou altijd van haar blijven houden, maar realiseer me nu toch egt dat het nu gewoon niet meer lukt! We nemen een stapje terug.
Bij mij helpt lezen egt heel goed! Ik kan zo uren in een boek verdwijnen terwijl ik echt nooit boeken lees.
De tijd vliegt voor bij. En je zit helemaal in het boek! hoop het zo vol te houden
quote:Geef geen kritiek meer: kritiek geven is geen bijdrage. Weiger jezelf te bekritiseren en accepteer jezelf volledig zoals je nu bent. Iedereen verandert, maar als je jezelf afkeurt, verander je in een negatieve richting en als je jezelf goedkeurt, verander je in een positieve richting.
Jaag jezelf geen angst aan: terroriseer jezelf niet langer met je gedachten. Het is vreselijk om op deze manier door het leven te gaan. Ontdek welk beeld je een goed gevoel geeft (ik zie graag gele rozen voor me). Zodra je een angstige gedachte op voelt komen, kun je deze gedachte vervangen door een gedachte die je een goed gevoel geeft.
Ga op een lieve en geduldige manier met jezelf om: wees aardig tegen jezelf. Wees lief voor jezelf. Behandel jezelf met geduld nu je oefent in een nieuwe manier van denken. Behandel jezelf zoals je iemand zou behandelen op wie je dol bent.
Wees vriendelijk tegen je gedachten. Als je jezelf haat, haat je eigenlijk je gedachten. Haat jezelf niet, omdat je bepaalde gedachten denkt, maar verander deze gedachten liefdevol.
Geef jezelf complimenten. Jezelf bekritiseren breekt je innerlijke kracht. Als je jezelf complimenten geeft, wordt je innerlijke kracht groter. Geef jezelf zo vaak mogelijk complimenten. Zeg tegen jezelf dat je het heel goed aanpakt, ook als je iets onbelangrijks doet.
Steun jezelf. Ontdek hoe je jezelf kunt steunen. Vraag je vrienden om hulp. Sta ze toe om je te helpen. Het is een teken van kracht wanneer je om hulp vraagt op momenten dat je die hulp goed kunt gebruiken.
Ga liefdevol om met je negativiteit. Besef dat je negativiteit veroorzaakt wordt door een behoefte. Je ontdekt nu nieuwe, positieve manieren om aan deze behoefte te voldoen. Laat daarom nu je achterhaalde, negatieve gedachtepatronen liefdevol los.
Zorg goed voor je lichaam. Verdiep je kennis over voeding. Van welke brandstof dien je je lichaam te voorzien zodat het optimaal kan presteren en zoveel mogelijk energie heeft? Kom meer te weten over lichaamsoefeningen. Welke oefeningen doe je het liefst? Bemin en prijs de tempel waarin je leeft.
Werk met de spiegel. Kijk jezelf vaak in de ogen. Laat merken dat je steeds meer van jezelf gaat houden. Vergeef jezelf terwijl je naar je spiegelbeeld kijkt. Praat tegen je ouders terwijl je in de spiegel kijk en vergeef ze. Zeg minstens eenmaal per dag tegen jezelf: Ik hou van jou. Ik hou heel veel van jou!
DOE HET NU. Stel van jezelf houden niet uit tot je beter bent, tot je bent afgevallen, tot je een nieuwe baan hebt, of tot je een nieuwe relatie bent aangegaan.
Doe het nu. Hou zoveel mogelijk van jezelf!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |