quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:55 schreef Ca.ra het volgende:
Goeiemorgen!
De amoxicilline doet zijn werk! Thomas is weer koortsvrij (op wat verhoging na) en zit nu vrolijk met zijn boerderij te spelen. Hehe, fijn om mijn manneke weer terug te hebben.
Die schoentjeshet is maar goed dat ik geen meisje heb....
(Gisteren zag iemand Thomas weeeeer voor een meisje aan. Ik denk dat ik m kaal moet scheren ofzo. Of zien ze hem dan voor een kaal meisje aan?)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:11 schreef Nijna het volgende:
THomas, fijn dat je je weer beter voelt!
Ca.ra, wat je ook doet volgens mij kijken mensen gewoon maar half ofzo... Hoe vaak Mirte vroeger geen jongetje is genoemd (zelfs met jurkje aan) en nu Iris ook weer en dan is ze echt in het rose...
Het komt goedals ze wat groter worden is het vaak een stuk beter te zien voor "men"
.
Die lellikellies... Mirte vond ze ook erg mooi, maar gelukkig pasten ze haar niet goed.
En schoenen met hakjes krijgt ze de eerstkomende zoveel jaren echt niet, dan kan ze hoog of laag springen, ze krijgt gewoon kinderschoenen, zonder hakjes
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wat fijn dat Thomas koortsvrij is! Wat voor boerderij heeft hij, Ca.ra?
Hier gaat het 's avonds slapen ineens weer probleemloos. We leggen hem in bed en soms huilt hij eventjes maar dat is meestal binnen 5 seconden afgelopen. Ik schrok er de eerste keer zo erg van dat ik meteen zijn kamer ingestormd ben om te kijken of er niet iets gebeurd was.
En Ivan lijkt nu ook 'papa' te gaan zeggen! Dat lukt alleen niet zo goed, dus hij zegt het stemloos.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:59 schreef Poppejans het volgende:
Oh die schoenen vind ik voor mezelf ook heel leuk Inca! Die zou ik nog veel aanhebben ook![]()
Hello Kitty vind ik ook leuk, maar al niet meer als een kind er een heel setje van aanheeft met dus een maillot,shirt en rokje ofzo met allemaal van die Hello Ktty's erop![]()
Ik zou ook helemaal los gaan in hardroze, maar echt niet pofmouwtjes tierlantijntjes spul.
Lellykellies zijn toch wel de ergste uitvinding ooital zou ik het vroeger vast prachtig hebben gevonden, helemaal die met hakjes.
Wat gaaf en lief dat Amelie in haar handjes klapt, en dat ze dat ook doet als ze zelf wat goed heeft gedaan hahaha![]()
![]()
Mango moet ik ook eens proberen! Alleen wacht ik steeds te laat met rijpen, en kan ik het weggooien![]()
Wij zijn sowieso niet zo van die fruiteters, dus heb ik vaak fruitpotjes v Wolf omdat anders alles al gauw bederft. Nu in de zomer eten we het trouwens wel vaker, vooral meloen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:01 schreef lily het volgende:
Thomas koortsvrij![]()
en Ivan gaat hard vind ik (echt wel goed al, dat "praten") en super dat het slapen goed gaat!
David is jaren voor een meisje aangezien. Nu nog steeds wel eens eigenlijk. Hij heeft natuurlijk vrij lang haar voor een jongetje maar ook als baby werd hij vaak voor meisje aangezien.
David en ik kunnen er niet mee zitten trouwens..
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind meloen juist lastig omdat meloen meestal nog een paar dagen de tijd nodig heeft. Na een paar dagen ben ik vaak alweer vergeten dat we meloen hebben. Ik probeer dus meestal alleen meloen mee te nemen als die in de winkel al rijp aanvoelt. Dat geldt ook voor peren. Met mango heb ik hier nooit hoeven wachten. Ivan vindt mango trouwens heerlijk; zelf houd ik er niet zo van.
haha herkenbaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een goed idee, Twinkly! En fijn dat hij zijn pannenkoekjes zo lekker vond.
Ik denk niet dat Amélie in een rij hoeft te gaan staan, Huup. Die heeft straks vast haar eigen horde aanbidders achter zich aan.
Ik kan nu al benieuwd zijn naar hoe Ivan daar later mee omgaat. Als hij lijkt op zijn ouders wordt hij een beetje een verlegen jongen die het niet eens doorheeft als een meisje gek op hem is. Ik vond verliefd zijn vroeger zó suf! Ik heb nooit een vriendje gehad op de basisschool.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:59 schreef Incantrix het volgende:
Nou zeg, en het is nog gelúkt ook!Twee keer een beginnend huiltje en daarna.. Grootse stilte!
neequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:50 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Leahwat schattig!
![]()
heb je er een foto van gemaakt?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Lijnloos het volgende:
Minke doet niet meer dan bah ... dus dat probeer ik nu te stimuleren richting bah-bah... ooit wordt het dan vast een keer mama..
Ja naar is het maarja och. Terugkijkend nam ik ook wel genoegen met minder hoor, maar dat uitte zich niet in slechte vriendjes. Ik ging meer voor de rustige nerdy typjes. Stuk voor stuk hele lieve jongens maar misschien gaf dat een stukje zekerheid ofzo, ik weet het niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wat goed zeg, Icantrix!![]()
Naar is dat hè, Huup, onzekerheid. Ik heb een nicht die ontzettend onzeker is en het is zó onterecht. Het zorgt er ook nog eens voor dat ze al haar leven lang met foute jongens in aanraking komt en met minder genoegen neemt dan ze verdient. Dat zie ik bij jou helemaal niet terug, en ik vermoed dat juist je opvoeding daarin belangrijk kan zijn geweest. Zelfs al wordt Amélie een onzeker meisje - dát kun jij haar wel geven!
idemquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
Ja naar is het maarja och. Terugkijkend nam ik ook wel genoegen met minder hoor, maar dat uitte zich niet in slechte vriendjes. Ik ging meer voor de rustige nerdy typjes. Stuk voor stuk hele lieve jongens maar misschien gaf dat een stukje zekerheid ofzo, ik weet het niet.
Ik vind onzekerheid heel jammer omdat het kan heel ondermijnend kan werken, maar die andere eigenschappen zie ik niet als iets negatiefs. Ik heb bijvoorbeeld altijd een zwak gehad voor jongens die niet te zoetsappig deden en wat onhandig waren in de liefde. Ik denk dat er ik moeite mee zou hebben als Ivan een player werd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Twinkly het volgende:
hihi Lijnloos
Onzekerheid, onhandigheid en verliefd zijn stom vinden: check, check, checkIk hoop dat ik dat niet onbewust op Niels over ga brengen...
hahahaha met zo'n veel te grote diamant-oorbel inquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind onzekerheid heel jammer omdat het kan heel ondermijnend kan werken, maar die andere eigenschappen zie ik niet als iets negatiefs. Ik heb bijvoorbeeld altijd een zwak gehad voor jongens die niet te zoetsappig deden en wat onhandig waren in de liefde. Ik denk dat er ik moeite mee zou hebben als Ivan een player werd.
Oh, ik heb zo'n hekel aan geflirt, dat is voor mij echt een enorme afknapper.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind onzekerheid heel jammer omdat het kan heel ondermijnend kan werken, maar die andere eigenschappen zie ik niet als iets negatiefs. Ik heb bijvoorbeeld altijd een zwak gehad voor jongens die niet te zoetsappig deden en wat onhandig waren in de liefde. Ik denk dat er ik moeite mee zou hebben als Ivan een player werd.
Ik vind dat meestal ook wel leuk spul. Alleen hadden ze dit jaar voor meiden hele "verkeerde" kleuren, dat vage oranjeachtige en net niet echt groen staat mijn kinderen niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef martine1984 het volgende:
Maar daar in tegen de nijntje lijn bij V&D vind ik geweldig. Alleen mn lief vind het niks, maar dat kan mij niks schelen ik koop het lekker toch![]()
die vind ik ook leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef martine1984 het volgende:
@ kleding en figuurtjes erop. Ik heb een hekel aan woezel en pip dat komt er dus niet in.Maar daar in tegen de nijntje lijn bij V&D vind ik geweldig. Alleen mn lief vind het niks, maar dat kan mij niks schelen ik koop het lekker toch
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Incantrix het volgende:
Huup, dat lijkt me toch zo bijzonderEcht zo leuk, ik kijk eerlijkgezegd nu al uit naar je foto's
En WOAH!!
She did it again!!
Hij SLAAPT!
*rent rondjes van blijdschap*
(*zachtjes*)
dat was een tip van Kersjes geloof ik die ik kreeg toen, even met een gewoon theelepeltje ofzo erover heen strijken waar je denkt dat er een tandje zou zitten, als er wat zit hoor je het gelijk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef Incantrix het volgende:
Huups, ik heb al een paar keer geprobeerd te gluren, maar sinds hij zijn bevergebit al binnen (of nouja, buiten eigenlijk) heeft is dat nogal gevaarlijk voor vingers en nagelsMaar het zou best eens kunnen hoor, ik ga lief strakjes nog eens vragen (zeg ik gewoon dat ik dacht iets gevoeld te hebben, maar dat ik twijfel.. Dan gaat hij het vast wel proberen
).
Yep, de befaamde theelepeltjes-test. Works like a charm en wel zo veilig voor je vingersquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat was een tip van Kersjes geloof ik die ik kreeg toen, even met een gewoon theelepeltje ofzo erover heen strijken waar je denkt dat er een tandje zou zitten, als er wat zit hoor je het gelijk!
ik mocht idd ook niet kijken dus zo kwam ik er altijd achter
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Mango is gewoon een kwestie van goed voelen welke al eetrijp zijn, als je er dan eentje mee neemt die rijp is kun je gelijk eten. Een halve mango staat in de praktijk gelijk aan een flink vol bakje zeg maar, en meestal heb ik aan 1 mango voldoende voor 2 dagen fruit. (en een beetje voor mama![]()
)
ik ben gek op mango, B. vindt het naar zeep smaken (net als koriander trouwens, vindt ie ook naar zeep smaken), Amélie lijkt de mango ook gewoon erg lekker te vinden.
Ivan gaat hard zeg!wauw!
knappe jongen <3
mag Amélie niet aansluiten in de rij van vriendinnetjes-kandidaten?ik vind Ivan zo leuk
![]()
Thomas koortsvrij yay! fijn ca.ra!
oh ik kan het ook niet echt goed snijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind Mango heerlijk maar er komt altijd zo weinig vanaf bij mij op de een of andere manier.
Ik vraag me ook altijd af hoe ze dat in hotels doen, van die mooie blokjes, ik heb alleen maar schilfers en flinters
oh das een goeie trouwens, voor de luie mango-snijders, er zijn van AH ook van die diepvriesdoosjes mangoblokjes te krijgenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:20 schreef sproet-je het volgende:
Davina, ik doe de mango in de diepvries. Snij hem in stukjes en maak er verschillende porties van. Deze gebruik ik dan later weer om een fruithapje van te maken.
Wow, dat zou ik zelf al ontzettend veel vinden! Ivan kan er gerust drie porties van eten.quote:
Ik heb een kleine vreetzakquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik zelf al ontzettend veel vinden! Ivan kan er gerust drie porties van eten.
Ze woog de 20ste 8380gr. 23-6 was dat nog 7680gr.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist niet dat Lotte zo licht was!
Ivan had vanavond voor het eerst niet zo'n zin in zijn avondeten. That's a first.
Ow, herkenbaar! Ze is begonnen met korstjes, vond ze lekker. Toen hele boterhammen, ging prima. Toen wilde ze de korstjes van de bovenkant niet meer, en momenteel eet ze zonder korstjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze woog de 20ste 8380gr. 23-6 was dat nog 7680gr.
Was Ivan moe miss. dat hij er niet zo'n zin in had?
Mevrouw hier eet ineens geen korstjes meer. Als ze een stukje brood pakt met een korstje eraan, spuugt ze het gewoon weer uit. Waarom dat nou ineens is... zou dat pijn doen met dr tandje ofzo?
Ik was net zo blij dat ik een baby had die wel gewoon korstjes atquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, herkenbaar! Ze is begonnen met korstjes, vond ze lekker. Toen hele boterhammen, ging prima. Toen wilde ze de korstjes van de bovenkant niet meer, en momenteel eet ze zonder korstjes
Ik heb wel een tijdje gewoon het brood met korst aangeboden, maar ze kreeg toen effectief maar weinig brood binnen, omdat ze dan zelf het lekkere van de korstjes afplukte. Dus nu snij ik voorlopig maar even zo dun mogelijk de korstjes ervan af.
Waarschijnlijk weer zo'n faaaase
Dat was ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik was net zo blij dat ik een baby had die wel gewoon korstjes atMaar dat gaat dus over, hopelijk
Stom is dat het, dat gigantische bord voor je kop "dat gebeurd niet bij ons, kijk eens hoe makkelijk het gaat" en dan toch he...opeens is het erquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was ik ookik dacht echt dat het zo fijn was dat we die drama's lekker niet zouden krijgen, het ging zo goed
Nou, het was meer dat ik er weer eens geen rekening mee had gehouden dat het zo snel kan veranderen dat je niet eens meer weet dat het eerst anders wasquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Stom is dat het, dat gigantische bord voor je kop "dat gebeurd niet bij ons, kijk eens hoe makkelijk het gaat" en dan toch he...opeens is het er
je inbox zit vol!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist niet dat Lotte zo licht was!
Ivan had vanavond voor het eerst niet zo'n zin in zijn avondeten. That's a first.
Misschien moet je een passend vloerkleedje maken met vakjes, spiegeltjes, knopjes ed. Dan leert ze dat het pp de grond onder de tafel nog veel leuker isquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef huuphuup het volgende:
Waarom gaat mijn drollebol steeds ónder de tafel staan om er dan achter te komen dat ze nét niet helemaal rechtop kan staan en het dan op een brullen te zetten omdat ze per se wél rechtop wil staan![]()
echt hoor hahaha
misschien is een tafeltent nog even niet zo'n geweldig plan
wat een idee!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Misschien moet je een passend vloerkleedje maken met vakjes, spiegeltjes, knopjes ed. Dan leert ze dat het pp de grond onder de tafel nog veel leuker is
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
Is je lief niet een beetje handig? Klein peertje aan de tafel bouwen (zo-een die niet heet wordt) Heeft ze echt een heel echt huis
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
...![]()
hihi nee grapje.
Mn lief is heel lief, en als ik het zou vragen zou hij met alle liefde uitzoeken hoe het moet enzo en het gaan fröbelen maar nah...![]()
overigens denk ik dat ze een peertje eraf ruktmaar ik vind een speelkleed met vakjes wel een plan!
Speelhuisje komt er wel nog trouwens hoor wat mij betreften ik vind zo'n quiet-book ook zo leuk <3 en zo'n wandkleed <3 <3 en een autoboekje, zucht zoveel te frutselen, so little time!
zal zo ff plaatjes opsnorren van wat ik bedoel.
Ik vind dat echt helemaal niet! Zelfs ''baby spekkies'' kon ik niet eens ontdekken bij hem(Wat Wolf heeft, van die spekkussentjes op de handjes) Ik vond hem wel lang lijken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk aan andere mensen wel dat ze hem heel stevig vinden.
Wat een supertip, dat heb ik nog nooit gezien! Handig, hoeft er hier tenminste ook niks meer te bederven en kan ik toch ''vers'' geven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:29 schreef huuphuup het volgende:
Kijk ze hebben ook andere fruitjes. Iets nattig ontdooit maar als je pureert is dat geen punt.
Alles komt van dit blog, dat mens is echt een domestic goddessquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook graag een speelhuisje! Maar dan wel graag een waar ik zelf ook in pas.
Wat is een 'quiet book'?
Z'n broek was te kort.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind dat echt helemaal niet! Zelfs ''baby spekkies'' kon ik niet eens ontdekken bij hem(Wat Wolf heeft, van die spekkussentjes op de handjes). Ik vond hem wel lang lijken
ah god zo sneu is dat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef wickie het volgende:
Ok waarschijnlijk kan ik nog heel lang niet slapen...
Ze heeft zonet ontzettend overgegeven... Nog geen 1x meegemaakt maar tot aan het avondeten is eruit gekomen. Ze is helemaal over de rooie en zat helemaal onder. Vriendlief is haar nu aan t troosten![]()
Mn schoonouders hadden haar een olvarit potje met andijvie gegeven, wat ze overigens ook niet lekker vond..
Oh, wat zielig, zeg! Je hoeft morgen niet te werken, toch? Dat is dan wel fijn. Ik hoop dat ze zich gauw beter gaat voelen en dat ze vannacht nog wat slaap pakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef wickie het volgende:
Ok waarschijnlijk kan ik nog heel lang niet slapen...
Ze heeft zonet ontzettend overgegeven... Nog geen 1x meegemaakt maar tot aan het avondeten is eruit gekomen. Ze is helemaal over de rooie en zat helemaal onder. Vriendlief is haar nu aan t troosten![]()
Mn schoonouders hadden haar een olvarit potje met andijvie gegeven, wat ze overigens ook niet lekker vond..
hahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef NieuweUser het volgende:
Isa probeert trouwens al echt te kruipen! Ze kan al een beetje achteruit, en trekt zichzelf soms ook al naar voren met haar handjes!! Daarnaast kan ze heel snel rondjes draaien als ze op haar buik ligt.
Niels! Slechte timing!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef Twinkly het volgende:
Niels wil weer niet slapen en vannacht werd hij ook heel vaak wakker![]()
Ik heb zometeen een sollicitatiegesprek en ik heb nog niet kunnen douchen. bluh. Een sollicitatiegesprek voor een vakantiebaantje als thuiszorgmedewerker![]()
![]()
Wow, wat goed! Geinig gezicht is dat leren kruipen, hè? Ik moet er nog steeds zo om lachen. Vergeet niet een filmpje te maken!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef NieuweUser het volgende:
Isa probeert trouwens al echt te kruipen! Ze kan al een beetje achteruit, en trekt zichzelf soms ook al naar voren met haar handjes!! Daarnaast kan ze heel snel rondjes draaien als ze op haar buik ligt.
Elk uur, pfff. En toch klink je altijd weer zo vrolijk en optimistisch.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:
Amélie is vannacht ieder uur zo'n beetje hard schreeuwend wakker geworden
twee zetpillen en heel wat dentinox en flesjes zijn er over de hele nacht verspreid ingenomen maar het maakte niets uit. Echt zo zielig, en zo stom ook dat je geen idee hebt wat er aan de hand is. En nu zit ze heel vrolijk teletubbies te kijken en B. en ik zijn kapothaha, vanavond maar vroeg erin hoop ik.
Ja, lijkt me ook!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Hm het zou best kunnen Twinkly maar ik denk dat het in het geval van tandjes toch ook wel een fysiek aspect is. Dat het ene kindje gewoon meer pijn ervaart dan het andere ofzo.
Ja, en mijn moeder zegt inderdaad dat ik ook zo wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zo was ik inderdaad ook, Groofsken. Had ze dat ookal als baby?
Ik ben mijn hele jeugd als makkelijk gezien. vrienden van mijn ouders hebben wel eens gezegd dat ik verstandig ben geboren (ik weet nog niet of dat nou een compliment is of juist nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:40 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Al hou ik tegelijkertijd niet zo van dat onderscheid makkelijk/ moeilijk, omdat ik denk dat iedereen zijn of haar makkelijke of moeilijke kanten heeft.
Misschien dat ik dan daarom geen vriend hebquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Kom je je werkdagen een beetje door, BJ? En heb je straks een paar dagen achter elkaar vrij om van je dochter te kunnen genieten?
Ik heb echt precies hetzelfde, Groofsken! Al vindt mijn vriend me niet makkelijk, geloof ik.
Ja, vind ik ook interessant. Het is zo logisch steeds hoe ze zijn en toch kun je niet voorspellen hoe ze worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het zo interessant in hoeverre het baby'tje dat Ivan nu is ook de peuter is die hij zal worden, en de kleuter, de puber, de volwassene.
Absoluut interessant, en ook hoe mijn rol daarin is enzo. Hoe gaan we met elkaar om straks? Spannend en leuk. Zou ik het goed doen? Zijn ze straks sterk genoeg om zonder mij de wereld in de gaan? Vinden ze het nog leuk om thuis te komen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het zo interessant in hoeverre het baby'tje dat Ivan nu is ook de peuter is die hij zal worden, en de kleuter, de puber, de volwassene.
Ja dat doen we zeker! We hebben inmiddels zoveel leuke filmpjes!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wow, wat goed! Geinig gezicht is dat leren kruipen, hè? Ik moet er nog steeds zo om lachen. Vergeet niet een filmpje te maken!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:27 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks voor de samenvatting, In!![]()
![]()
Xenia, bedankt voor de kettingtip. Ik had al veel geprobeerd, maar dit werkt tnt het beste. Hij is wel in drie stukken nu, maar je kunt niet alles hebben...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn alle Fok!-kindjes mega snel in ontwikkeling?? Stef aan de kruip en zit, Niels aan het staan etc. Ivan praat. Isa tijgert. En alle andere zijn ook zo snel!
Thomas probeert al 4 weken te kruipen. Het is net als wat Claudia zegt, het is nooit zo dat hij opeens iets kan. Hij moet het echt leren en dat duurt wel ff.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag stortte hij zich op de poten van de kinderstoel en ging er even lekker op sabbelen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn alle Fok!-kindjes mega snel in ontwikkeling?? Stef aan de kruip en zit, Niels aan het staan etc. Ivan praat. Isa tijgert. Minke is zo snel. En alle andere zijn ook zo snel!
Thomas probeert al 4 weken te kruipen. Het is net als wat Claudia zegt, het is nooit zo dat hij opeens iets kan. Hij moet het echt leren en dat duurt wel ff.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
R is gewoon nog lekker een klein babietje!!
![]()
En Lars op sommige gebieden ook!
Heeft nog steeds 0 tanden, hoorde vandaag nog: "heeft ie helemaal geen tanden? Hij is toch al 1 jaar geweest?"hij is 10 maanden...mijn baby, en dus tandloos
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt Het Huis Waarin Stef Opgroeit.
Wel zonde van de mooie kamer die je voor hem hebt gemaakt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 03:39 schreef Twinkly het volgende:
Nou 2 uur 's nachts is wel erg overdreven vroeg hoor NielsHij heeft de "d" en de "n" geoefend en natuurlijk gestaan in bed. En daarna werd hij heel boos en heel verdrietig. Nu zitten we maar even beneden.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 09:31 schreef Twinkly het volgende:
WolfjeBinnenkort kan hij samen met Niels op strooptocht Poppejans!!
Ik zou jouw man's bedrijfje best willen steunen, maar alleen met een opplaktattooOntwerpt hij eigenlijk ook voor andere doeleinden? Boeken en prentenkaarten ofzo? Wolf's geboortekaartje is zo geweldig
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:48 schreef NieuweUser het volgende:
Wow wat goed Wolf!!![]()
Twinkly, balen van de slechte nacht! Hopelijk kun je nog wat bijslapen.
Ca.ra, ik heb weleens eerder gelezen over zijn spalkjes maar weet er niet alles van, is waarschijnlijk van wat langer terug. Zou je nog kort kunnen vertellen hoe en wat?
En ik lees nog dat hij ook al in de kruiphouding gaat, super!!![]()
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:16 schreef Ca.ra het volgende:
Wie was er nou laatst aan het rondkijken voor een autostoeltje? In de consumentengids van deze maand staat een test. Kan hem wel inscannen eventueel.
nog 2 nachten te gaan, dus schiet opquote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:28 schreef Ca.ra het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je ondanks de vermoeidheid even lekker wilt knuffen met je meiske. Nog 1 dagje werken, toch? Truste!
Leuk is dat zelf eten he?quote:Op zondag 25 juli 2010 09:20 schreef het-is-mij het volgende:
@ Eten, tijn had van de week voor het eerst pasta.
Ik nog iets gepureerd maar had ik beter niet kunnen doen, wilde zelf eten en dus dat gepureerde gedoe op det afel gelegd, hij heel netjes met twee vingertjes steeds een stukje pakken maarj a was te klein dus overal lag de pasta haha en we hadden nog wat hele stukjes en die werkte hij zo naar binnen, weten we dat ook weer voor de volgende keer haha.
Gister voor het eerst eitje gehad, ging er ook goed in.
Ja, goed heh, en we waren al onderweg sinds 9.30 omdat middelste vooraf nog naar zwemles moest dus daar heeft ze ook nog een uur doorgebracht.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef Poppejans het volgende:
ah heerlijk Lily, zo'n makkelijk meiskeDat is echt een hele lange dag geweest!
En dan maar een half uurtje geslapen overdagquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef lily het volgende:
Hier ook al een tijdje in maat 4 maar ik begrijp dus dat we deze wel even kunnen gebruiken.
[..]
Ja, goed heh, en we waren al onderweg sinds 9.30 omdat middelste vooraf nog naar zwemles moest dus daar heeft ze ook nog een uur doorgebracht.
Daarna nog twee vriendinnen opgepikt dus we zijn bezig en onderweg geweest van 9.30 tot 19.30.
mwoaquote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef Ca.ra het volgende:
Jammer van de ruzie van de jongens, maar dat is na zo'n lange, drukke dag ook niet zo heel raar. Maar daarom niet minder vervelend als je zelf ook een lange dag achter de rug hebt.
maf heh, en ze bleef goedgehumeurd. Normaliter doet ze echt nog 3 flinke dutten overdag.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef Poppejans het volgende:
En dan maar een half uurtje geslapen overdag![]()
(is hier trouwens ook zo, altijd als we dagje weg zijn is hij veel te druk met kijken denk ik)
ik moet eerst nog bellen of die diepvries er uberhaupt is....deze week maar ff doen.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:16 schreef lily het volgende:
[..]
mwoa
ben wel gewend![]()
[..]
maf heh, en ze bleef goedgehumeurd. Normaliter doet ze echt nog 3 flinke dutten overdag.
Ik probeer mee te denken, Karin, maar kom ook even niet verder dan de gezamelijke diepvries op de camping..
Dat zou het handigste zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je al geprobeerd uit te zoeken of ze dergelijk brood ook verkopen in de buurt van je vakantielocatie?
Kan wel inderdaad, maarquote:
Heeft ze straks ook nog een mierenplaag!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Meimeltje het volgende:
Ze zullen er vast wel diertjes hebben die het brood ook graag lusten, dan komt ie toch op en vinden de kids vast leuk om te geven!![]()
Dat worden nu dus tosti's!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Kan wel inderdaad, maarop vakantie eten wij vaak croissantjes en afbakbroodjes....we hebben een klein oventje mee
Oww sowwy, hier geen kampeerervaringquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft ze straks ook nog een mierenplaag!
Kijk, wij zouden prima met elkaar in een caravan kunnen zitten!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dat worden nu dus tosti's!
Of brood-pizzaatjes...
Of toast met jam 's morgens..
Of wentelteefjes...
Of.....
We gaan naar Ommen. NL dusquote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef het-is-mij het volgende:
waar gaan jullie naar toe dan?
NEderland?
Waarom denk je dat het troep is? Hebben ze er niet gewoon een buffet? Dan kun je er fruit, tomaatjes en komkommer en zo van pakken. Hebben ze toch vast wel?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Maar over eten en vakantie. Wij gaan over een maand naar Turkije. All inclusive, maar Dyon kan ik die troep (echt gezond zal het allemaal niet zijn) nog niet aan doen natuurlijk. Wil dus wel potjes mee nemen, maar tot nu toe heeft hij die net als zn broer geweigerd. Is er misschien iets qua potjes wat niets meer op vers eten lijkt?
Ja het is in buffetvorm, dus ook daar zitten gezonde dingen bij? Net als kampeerervaring heb ik ook geen all-inc ervaringquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het troep is? Hebben ze er niet gewoon een buffet? Dan kun je er fruit, tomaatjes en komkommer en zo van pakken. Hebben ze toch vast wel?
Miss_sly is ook naar Turkije geweest, all inclusive. Misschien kun je haar ernaar vragen?
Een ding is zeker: They love baaaaaaabies in Turkey! Dus zelfs in een all-inclusive zou ik me niet teveel zorgen maken over aanwezigheid van voedsel. Ze maken het desnoods persoonlijk even voor je klaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja het is in buffetvorm, dus ook daar zitten gezonde dingen bij? Net als kampeerervaring heb ik ook geen all-inc ervaringThnx, zal het Miss-sly dan misschien eens vragen.
ooooooowwwwwwwww dan zie ik het probleem eerlijk gezegd niet zoquote:
Nou dan moet het vast goedkomenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:13 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Een ding is zeker: They love baaaaaaabies in Turkey! Dus zelfs in een all-inclusive zou ik me niet teveel zorgen maken over aanwezigheid van voedsel. Ze maken het desnoods persoonlijk even voor je klaar.
En ja, vaak zitten daar wel gezonde dingen bij, maar misschien niet zoutloos. Dochter at in Jordanie (met 8-9 maanden) veel hummus (kikkererwten), brood, rijst, yoghurt (heeeeerlijk), linzensoep (hebben ze vast ook in Turkije), en anders at ze ook gewoon tomaat (waste ik zelf even met 'schoon water') etc.
Nou, ik zou iever daar dan hier kamperen! Maar eigenlijk haat ik kamperen. En ik ben doodsbang voor beren. Die hebben jullie daar, hè? Brrr.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou dan moet het vast goedkomenOw en de kids zijn ook nog eens blond, zullen ze vast ook wel leuk vinden of niet ?
Het vriesvakje is heeeel ieniemienie, kunnen misschien 5 plakjes brood inquote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
ooooooowwwwwwwww dan zie ik het probleem eerlijk gezegd niet zoof denk ik te makkelijk?
Voor avondeten gewoon aardappeltje (daar kon hij toch tegen?) dus zakje aardappels en dan klein stronkje broccoli of zakje worteltjes iedere keer paar koken en bijv. zakje diepvriesdoperwten in de diepvries.
Maak je ff van de aardappels puree of stukjes voor 2 dgn en dan kook je per keer ff wat groenten of ook voor 2 dgn?
En brood kan dan in de diepvries?
heb je gewoon al ff gekeken voor me....lief!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef Nijna het volgende:
Karin, ik heb ff zitten kijken. In Ommen heb je AH en Super. Je kan natuurlijk halfjes brood halen. Dan eet je 's morgens luxe broodjes en tussen de middag het gewone brood...?
Dan heb je het brood probleem al ondervangen... Of idd een halfje brood per 2 of 3 sneetjes invriezen. Ik weet niet hoeveel er dan in je vriezertje past, maar dan heb je wel iets achter de hand.
Groente zou ik proberen te koken wat Lars ook kan eten en dan wat extra voor de dag erna, kunnen jullie dan iets eten wat Lars niet eet bijvoorbeeld...
Dan kom je volgens mij echt een heel eind.
Het is bij ons erg goed gegaanquote:Op zondag 25 juli 2010 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
Ja fruit zullen ze wel hebben, zeker bij het ontbijt. Ik was ook niet van plan om potjes fruit mee te nemen, banaantje kan ik daar vast wel prakken. Avondeten wil ik voor de zekerheid wel meenemen denk ik.
o grappig dat doet Lars ook!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft een nieuw spelletje, namelijk 'dingen in mama's mond stoppen'. Hij vond het al leuk om ons dingen te geven, maar dingen in je mond stoppen is nóg leuker! Het maakt niet uit wat het is, een spuugdoekje, een afstandsbediening of gewoon zijn eigen hand. Het is zo leuk om te zien dat hij dat steeds beter begint te begrijpen, samen spelen.
Twinkly, jij vroeg pas of Ivan ook interesse had in onze mond. Ik zei toen van niet, maar daar is de laatste week verandering in gekomen. Hij vindt het nu geweldig om aan bijvoorbeeld mijn tanden te zitten.
Een beervrije camping, hebben ze hier wel... Gegarandeerd!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik zou iever daar dan hier kamperen! Maar eigenlijk haat ik kamperen. En ik ben doodsbang voor beren. Die hebben jullie daar, hè? Brrr.
Nu zeggen mensen in onze omgeving: wacht maar tot ze de schoolleeftijd bereiken, dan zit je vast aan schoolvakanties en zijn huisjes onbetaalbaar. Ik weet nog niet precies hoe we dat op moeten gaan lossen. Ik zit er serieus aan te denken om een huisje te kopen. Ik zou zo graag een huisje aan zee hebben bijvoorbeeld. Maarja, geld... Als we ons spaargeld gebruiken voor een vakantiehuisje hebben we geen geld meer om in een eventueel koophuis te stoppen.
Thnx voor je reactie!! Wij zitten ook in een 5-sterren resort. Toevallig ook in Side? Hebben ze in supermarkten wel iets van smeerkaas of smeerworst ofzo? Moet zo te horen wel goedkomenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is bij ons erg goed gegaan
We zaten in een 5-sterren resort dat ook nog eens echt ignericht was op kinderen. Er was dus een apart kinderbuffet, hoewel Senna daar eigenlijk nog wat klein voor was, maar daar heb ik wel eens een kipnugget of visstickje gehaald. Verder hadden ze altijd tomaten, vers fruit, humus idd, yoghurt, kaas en bij het avondeten altijd wel iets van groente en natuurlijk pasta! Bij de groenten zat vaak wel wat zout, hoewel ik het nogal mee vond vallen, en bovendien vond ik met die temperaturen het ook niet erg dat ze wat extra zout kreeg. Dan dronk ze ook beter
Enige dat ik lastig vond, was dat ze bij het lunchbuffet geen beleg voor op brood hadden. Onze dame is nogal van het brood, dus dat viel een beetje tegen, want die bliefde bij de lunch geen warm, pasta of tomaatjes. Dus smeerde ik bij het ontbijt een paar boterhammetjes extra voor de rest van de dag.
Ze hadden in dit resort ook bij de snacks altijd een bak met verse meloen staan, dus fruit was de hele dag voor handen.
Ik had voor de zekerheid potjes meegenomen en ze zijn allemaal onaangebroken weer mee teruggegaan
En dan waren jullie 's middags niet bij de lunch? Lijkt me ook niet dat je de hele dag in het hotel rond hangt natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef miss_sly het volgende:
We zaten net buiten Side in Alba Resort.
We zijn niet in de supermarkt geweest. Ze hadden op dit resort (en dat zie je steeds vaker, heb ik gemerkt) een apart diabetes-buffet bij het ontbijt met verschillende soorten suikervrije jam. Daar heb ik vaak haar brood mee besmeerd, of met alleen boter, of met wat kaas.
Wat ik 's ochtends smeerde voor 's middags legde ik in de kamer in de minibar, bleef het lekker koel.
Nou, bij de lunch serveerden ze in dit resort dus alleen een warme lunch. En dat hoefde Senna niet, die wilde gewoon een boterham...ze blijft toch een Nederlandse hequote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
En dan waren jullie 's middags niet bij de lunch? Lijkt me ook niet dat je de hele dag in het hotel rond hangt natuurlijk.
Dit kan ik alleen vinden:
U verblijft in hotel Side Mare Resort op basis van all inclusive.
-ontbijt, lunch en diner in buffetvorm
-laat ontbijt van 10:00-11:00 uur
-1 x per verblijf diner in à la carte restaurant (reserveren verplicht)
-lokale (alcoholische) drankjes van 10:00-24:00 uur
-snacks in de middag en soep in de avond
-afternoon tea
-ijs van 16:00-17:00 uur
-minibar bij aankomst gevuld met frisdranken
Maar we zien de rest dan wel. Denk dat we dan een paar potjes meenemen, maar niet voor alle dagen aangezien ze dus vast wel daar wat voor hm hebben en is zonde als alles weer mee terug moet. Hebben genoeg mee te slepen met 2 kids denk ik
Banaan op broodquote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
Wij geven Ivan ook gerust droog brood. En je kunt ook fruit op brood doen!
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef Chan het volgende:
Poppejans Timo is inderdaad een iel ding, met bijna 1 jaar is hij nu 8,5 kilo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |