abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84411839
Thanks voor de samenvatting, In!

Xenia, bedankt voor de kettingtip. Ik had al veel geprobeerd, maar dit werkt tnt het beste. Hij is wel in drie stukken nu, maar je kunt niet alles hebben...
pi_84412032
Ik heb m'n best gedaan, valt het op?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84412404
Zo, ik heb het ff druk gehad afgelopen week. Hangt er iets in de lucht ofzo? Net als Stef wilde Thomas dus niet slapen. Ook een paar bagger-nachten gehad. Gelukkig is het nu weer voorbij. Eindelijk weer lachjes! Dat maakt meteen een hoop goed. Wat er nu aan de hand was, weten we niet. Maar de lucht is weer geklaard!
pi_84412903
Fijn Aoraki, hoop dat ie lekker blijft slapen!

Vervelend van die schimmel, In. Zal wel jeuken ook. :X Wat kan de oorzaak zijn?
pi_84413024
Woah Innepin, wat gaat Willow snel! *O*

Wat een enge acrobaat heb jij Chan :X Hier bestaan de kunstjes nog uit "kijk mama, met 1 hand *O* "

Awh arme Mette, is ze gedurende de dag wel opgeknapt wickie? Ik hoop het :*

Thomas ook al moeite met slapen, naar is dat he Aoraki :*

Leah :* hopelijk is ze snel gewend aan brood zodat het erin blijft!

En pfoeh het is inderdaad ook wel fysiologisch hoeveel last een kindje van zijn tandjes heeft. Als ik aan Timo denk, met bloed en stukken tandvlees. En aan Kobus met enorme blaren :X En misschien is Niels wel erg kleinzerig :P
Dat hoe je karakter opgebouwd is heb ik altijd al erg interessant gevonden Groofsken, ik heb er ook een keer college over gehad, maar dat was heel basaal. In de biologie doen ze vooral onderzoek naar de twee uitersten intro- en extraversie, in koolmeesjes o.a. :P

Niels had vandaag ook heel veel moeite met slapen -O- Echt helemaal overstuur en mij zelfs slaan. Net heb ik hem al om 17.30 uur in bed gelegd, hij was in slaap gevallen aan de borst en hij slaapt nog steeds. Hij heeft dus ook geen avondeten gehad. Hij zal morgenvroeg wel heel vroeg uitgeslapen zijn :X
En het sollicitatiegesprek bestond uit een inschrijving bij dat uitzendbureau :? Maar ik mag wel fijn schoon gaan maken bij bejaarden :P :') Komende dagen ga ik me storten op open sollicitatiebrieven, die vind ik echt moeilijk om te schrijven, maar er zijn hier in de buurt twee bedrijven waar ze heel leuk onderzoek doen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84413054
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:27 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks voor de samenvatting, In! *O* :P

Xenia, bedankt voor de kettingtip. Ik had al veel geprobeerd, maar dit werkt tnt het beste. Hij is wel in drie stukken nu, maar je kunt niet alles hebben... ;)

dat dus, xenia _O_ hier werkt het ook als een dolle (met een veel-kleurig speenkoord)!

Willow, goed bezig!!*O*

karin, klinkt (op de achterlijke buurman na) als een heerlijke dag!

Minke heeft het tijgeren nu echt door, de hele kamer door.. Zelfs al met pogingen echt op knietjes... En op de bank trekt ze zich langzaam op nu naar wiebelig staan... Kan iemand mijn kind effe vertellen dat et best wat rustiger aan mag? *stiekum wel heel trots is*
pi_84413202
Linkje naar de ketting tip?
Was het een tip voor ketting-trekkende babietjes?
Want dan kan ik die tip ook wel gebruiken!

Jeuj voor Minke en de tijgeract!
En staan ook al? Jeumig!

Twinkly, wat balen joh met die sollicitaties!
Jammer dat Niels zo slecht slaapt vandaag....met reden?
Komt er een tandje of is het de warmte of toch iets anders?
Balen is dat!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84413205
WOW Minke :o Zo'n kleine frummel die kruipt en staat :D *O* Tjeeeeee!!!

Over wat voor koord hebben jullie het?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84413332
Xenia geeft Xeentje een ketting van haarzelf tijdens het verschonen zodat ze stil blijft liggen. Werkt als een trein! Ik gaf Lente altijd al wel wat ter afleiding, maar een ketting werkt stukken beter. ^O^
pi_84413541
Innepin, bedankt voor de tip, er kan weer normaal verschoond worden.

Minke heeft de smaak te pakken :)

Arme Niels, hoop dat je een beetje lekker slaapt (jij ook Twinkly..)

Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar het gaat beter. Ik geef geen volledige fles meer maar elke keer 100cc en dat blijft er wel in. Als dit goed blijft gaan morgen weer fruit proberen.
Maar mevrouw is gewoon wel erg gezellig geweest vandaag hoor, jammergenoeg alleen hazeslaapjes, dus hopelijk vanacht weer een goede nacht ben ik morgen ook weer happy :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84413545
mmm, ook maar eens zo'n ketting proberen. Ik geef hem altijd het potje vaseline (om een of ander reden is dat mega interessant), maar die valt dan meestal op het laminaat, een ketting geeft vast wat minder herrie...

Och, vergeet ik bijna die arme Mette, fijn dat het iets beter met haar lijkt te gaan
pi_84413650
Hmm dat doen we hier maar niet, zou de zoveelste gesloopte ketting zijn haha

ik geef Lars weleens het fotolijstje met een foto van mijn overleden zus, op een of andere manier vindt ie dat heel boeiend, en lebbert ie het helemaal af.
en soms mikt ie haar gewoon achter de commode
pi_84413666
Wow, Minke is een kleine vlugge! O+

Hier werken dingen die kraken heel goed als afleiding, zakjes bijvoorbeeld. Mijn schoonmoeder gebruikt een zak met veertjes, hier volstaat de verpakking met luierzakjes. Ivan vindt tubes om een of andere reden ook geweldig. Hij heeft sowieso soms maffe voorkeuren. Vandaag stortte hij zich op de poten van de kinderstoel en ging er even lekker op sabbelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84413711
Ligt het nu aan mij of zijn alle Fok!-kindjes mega snel in ontwikkeling?? Stef aan de kruip en zit, Niels aan het staan etc. Ivan praat. Isa tijgert. Minke is zo snel. En alle andere zijn ook zo snel!
Thomas probeert al 4 weken te kruipen :') . Het is net als wat Claudia zegt, het is nooit zo dat hij opeens iets kan. Hij moet het echt leren en dat duurt wel ff.
pi_84413762
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn alle Fok!-kindjes mega snel in ontwikkeling?? Stef aan de kruip en zit, Niels aan het staan etc. Ivan praat. Isa tijgert. En alle andere zijn ook zo snel!
Thomas probeert al 4 weken te kruipen :') . Het is net als wat Claudia zegt, het is nooit zo dat hij opeens iets kan. Hij moet het echt leren en dat duurt wel ff.

ja ze zijn snel hier hoor!
Lars kruipt ook nog niet, tijgert wel, en zet de knietjes onder het kontje, maar echt kruipen :{w

en trouwens, duimen draaien voor Mette, dat het vanaf nu maar weer beter mag gaan.
pi_84413818
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag stortte hij zich op de poten van de kinderstoel en ging er even lekker op sabbelen.

_O-

Ik hoorde gisteren een raar geluid door de babyfoon. Ligt meneer zijn spijlen af te lebberen, bij gebrek aan het speentje :')
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:17:28 #167
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84413820
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn alle Fok!-kindjes mega snel in ontwikkeling?? Stef aan de kruip en zit, Niels aan het staan etc. Ivan praat. Isa tijgert. Minke is zo snel. En alle andere zijn ook zo snel!

Niet alle *O* . O+
pi_84413865
Als we alle kindjes op een hoop gooien dan denk ik inderdaad dat de kindjes hier over het algemeen wel sneller dan gemiddeld zijn. Maar Keshet merkte in het kleine baby'tjestopic ook terecht op dat we graag vertellen over dingen die onze baby's wel kunnen en niet de dingen die ze niet kunnen. Ivan kan zich niet optrekken, kan niet staan en zit heel gammel. Als hij een van die dingen wel kan kom ik hier meteen juichen. :Y)
pi_84413927
Hahaha, als ik daar een lijst van moet maken.... Heb je even?
pi_84413935
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Niet alle *O* . O+

O+ R is gewoon nog lekker een klein babietje!! O+

En Lars op sommige gebieden ook!
Heeft nog steeds 0 tanden, hoorde vandaag nog: "heeft ie helemaal geen tanden? Hij is toch al 1 jaar geweest?" }:| hij is 10 maanden...mijn baby, en dus tandloos ;)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:21:17 #171
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84413997
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

O+ R is gewoon nog lekker een klein babietje!! O+

En Lars op sommige gebieden ook!
Heeft nog steeds 0 tanden, hoorde vandaag nog: "heeft ie helemaal geen tanden? Hij is toch al 1 jaar geweest?" }:| hij is 10 maanden...mijn baby, en dus tandloos ;)

Hihi lars, nog geen tanden. Ziet er zo lekker onschuldig uit, zo'n tandenloos bekkie O+ .
pi_84414003
Lars O+
pi_84414040
Ze zeiden vandaag dat ze er zo een gebitje in konden schuiven _O-
Ach en Lars maar lachen :P
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:41:20 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84415043
Kijk dan wie er vanochtend vrolijk in zijn bedje lag!

Thomas had eens lekker uitgeslapen tot half 9, dus ik moest nog vlug vlug doen om op tijd in het zwembad te zijn. Het zwemmen ging goed (wel heel voorzichtig geweest, geen water in zijn oortjes), hij had er echt lol in. Vorige keer was het nog heel eng dat hij geen bodem onder zijn voeten voelde, maar vandaag was het gewoon genieten. En liggend op zijn buik begon hij met zijn beentjes al 'echte' zwembewegingen te maken, zo schattig!

Het eten gaat nog steeds matigjes. Vanmiddag had hij maar vier stukjes brood gegeten op het kinderdagverblijf. Na zijn slaapje hebben ze het nog een keer geprobeerd, maar dat waren ook maar weer een paar stukjes. Maarja.
Het is dan wel altijd fijn om hier te lezen dat andere kindjes dat ook zo nu en dan hebben. Eten, slapen, tandjes... dan heb ik echt altijd steun aan jullie verhalen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84415283
Wat een lieve foto van Thomas! Ik heb een zwak voor hem. Hij ziet eruit als een goeierikje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')