abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84411839
Thanks voor de samenvatting, In!

Xenia, bedankt voor de kettingtip. Ik had al veel geprobeerd, maar dit werkt tnt het beste. Hij is wel in drie stukken nu, maar je kunt niet alles hebben...
pi_84412032
Ik heb m'n best gedaan, valt het op?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84412404
Zo, ik heb het ff druk gehad afgelopen week. Hangt er iets in de lucht ofzo? Net als Stef wilde Thomas dus niet slapen. Ook een paar bagger-nachten gehad. Gelukkig is het nu weer voorbij. Eindelijk weer lachjes! Dat maakt meteen een hoop goed. Wat er nu aan de hand was, weten we niet. Maar de lucht is weer geklaard!
pi_84412903
Fijn Aoraki, hoop dat ie lekker blijft slapen!

Vervelend van die schimmel, In. Zal wel jeuken ook. :X Wat kan de oorzaak zijn?
pi_84413024
Woah Innepin, wat gaat Willow snel! *O*

Wat een enge acrobaat heb jij Chan :X Hier bestaan de kunstjes nog uit "kijk mama, met 1 hand *O* "

Awh arme Mette, is ze gedurende de dag wel opgeknapt wickie? Ik hoop het :*

Thomas ook al moeite met slapen, naar is dat he Aoraki :*

Leah :* hopelijk is ze snel gewend aan brood zodat het erin blijft!

En pfoeh het is inderdaad ook wel fysiologisch hoeveel last een kindje van zijn tandjes heeft. Als ik aan Timo denk, met bloed en stukken tandvlees. En aan Kobus met enorme blaren :X En misschien is Niels wel erg kleinzerig :P
Dat hoe je karakter opgebouwd is heb ik altijd al erg interessant gevonden Groofsken, ik heb er ook een keer college over gehad, maar dat was heel basaal. In de biologie doen ze vooral onderzoek naar de twee uitersten intro- en extraversie, in koolmeesjes o.a. :P

Niels had vandaag ook heel veel moeite met slapen -O- Echt helemaal overstuur en mij zelfs slaan. Net heb ik hem al om 17.30 uur in bed gelegd, hij was in slaap gevallen aan de borst en hij slaapt nog steeds. Hij heeft dus ook geen avondeten gehad. Hij zal morgenvroeg wel heel vroeg uitgeslapen zijn :X
En het sollicitatiegesprek bestond uit een inschrijving bij dat uitzendbureau :? Maar ik mag wel fijn schoon gaan maken bij bejaarden :P :') Komende dagen ga ik me storten op open sollicitatiebrieven, die vind ik echt moeilijk om te schrijven, maar er zijn hier in de buurt twee bedrijven waar ze heel leuk onderzoek doen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84413054
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 20:27 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks voor de samenvatting, In! *O* :P

Xenia, bedankt voor de kettingtip. Ik had al veel geprobeerd, maar dit werkt tnt het beste. Hij is wel in drie stukken nu, maar je kunt niet alles hebben... ;)

dat dus, xenia _O_ hier werkt het ook als een dolle (met een veel-kleurig speenkoord)!

Willow, goed bezig!!*O*

karin, klinkt (op de achterlijke buurman na) als een heerlijke dag!

Minke heeft het tijgeren nu echt door, de hele kamer door.. Zelfs al met pogingen echt op knietjes... En op de bank trekt ze zich langzaam op nu naar wiebelig staan... Kan iemand mijn kind effe vertellen dat et best wat rustiger aan mag? *stiekum wel heel trots is*
pi_84413202
Linkje naar de ketting tip?
Was het een tip voor ketting-trekkende babietjes?
Want dan kan ik die tip ook wel gebruiken!

Jeuj voor Minke en de tijgeract!
En staan ook al? Jeumig!

Twinkly, wat balen joh met die sollicitaties!
Jammer dat Niels zo slecht slaapt vandaag....met reden?
Komt er een tandje of is het de warmte of toch iets anders?
Balen is dat!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84413205
WOW Minke :o Zo'n kleine frummel die kruipt en staat :D *O* Tjeeeeee!!!

Over wat voor koord hebben jullie het?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_84413332
Xenia geeft Xeentje een ketting van haarzelf tijdens het verschonen zodat ze stil blijft liggen. Werkt als een trein! Ik gaf Lente altijd al wel wat ter afleiding, maar een ketting werkt stukken beter. ^O^
pi_84413541
Innepin, bedankt voor de tip, er kan weer normaal verschoond worden.

Minke heeft de smaak te pakken :)

Arme Niels, hoop dat je een beetje lekker slaapt (jij ook Twinkly..)

Nou ik durf het bijna niet te zeggen maar het gaat beter. Ik geef geen volledige fles meer maar elke keer 100cc en dat blijft er wel in. Als dit goed blijft gaan morgen weer fruit proberen.
Maar mevrouw is gewoon wel erg gezellig geweest vandaag hoor, jammergenoeg alleen hazeslaapjes, dus hopelijk vanacht weer een goede nacht ben ik morgen ook weer happy :)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84413545
mmm, ook maar eens zo'n ketting proberen. Ik geef hem altijd het potje vaseline (om een of ander reden is dat mega interessant), maar die valt dan meestal op het laminaat, een ketting geeft vast wat minder herrie...

Och, vergeet ik bijna die arme Mette, fijn dat het iets beter met haar lijkt te gaan
pi_84413650
Hmm dat doen we hier maar niet, zou de zoveelste gesloopte ketting zijn haha

ik geef Lars weleens het fotolijstje met een foto van mijn overleden zus, op een of andere manier vindt ie dat heel boeiend, en lebbert ie het helemaal af.
en soms mikt ie haar gewoon achter de commode
pi_84413666
Wow, Minke is een kleine vlugge! O+

Hier werken dingen die kraken heel goed als afleiding, zakjes bijvoorbeeld. Mijn schoonmoeder gebruikt een zak met veertjes, hier volstaat de verpakking met luierzakjes. Ivan vindt tubes om een of andere reden ook geweldig. Hij heeft sowieso soms maffe voorkeuren. Vandaag stortte hij zich op de poten van de kinderstoel en ging er even lekker op sabbelen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84413711
Ligt het nu aan mij of zijn alle Fok!-kindjes mega snel in ontwikkeling?? Stef aan de kruip en zit, Niels aan het staan etc. Ivan praat. Isa tijgert. Minke is zo snel. En alle andere zijn ook zo snel!
Thomas probeert al 4 weken te kruipen :') . Het is net als wat Claudia zegt, het is nooit zo dat hij opeens iets kan. Hij moet het echt leren en dat duurt wel ff.
pi_84413762
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn alle Fok!-kindjes mega snel in ontwikkeling?? Stef aan de kruip en zit, Niels aan het staan etc. Ivan praat. Isa tijgert. En alle andere zijn ook zo snel!
Thomas probeert al 4 weken te kruipen :') . Het is net als wat Claudia zegt, het is nooit zo dat hij opeens iets kan. Hij moet het echt leren en dat duurt wel ff.

ja ze zijn snel hier hoor!
Lars kruipt ook nog niet, tijgert wel, en zet de knietjes onder het kontje, maar echt kruipen :{w

en trouwens, duimen draaien voor Mette, dat het vanaf nu maar weer beter mag gaan.
pi_84413818
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:13 schreef Claudia_x het volgende:
Vandaag stortte hij zich op de poten van de kinderstoel en ging er even lekker op sabbelen.

_O-

Ik hoorde gisteren een raar geluid door de babyfoon. Ligt meneer zijn spijlen af te lebberen, bij gebrek aan het speentje :')
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:17:28 #167
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84413820
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:14 schreef Aoraki het volgende:
Ligt het nu aan mij of zijn alle Fok!-kindjes mega snel in ontwikkeling?? Stef aan de kruip en zit, Niels aan het staan etc. Ivan praat. Isa tijgert. Minke is zo snel. En alle andere zijn ook zo snel!

Niet alle *O* . O+
pi_84413865
Als we alle kindjes op een hoop gooien dan denk ik inderdaad dat de kindjes hier over het algemeen wel sneller dan gemiddeld zijn. Maar Keshet merkte in het kleine baby'tjestopic ook terecht op dat we graag vertellen over dingen die onze baby's wel kunnen en niet de dingen die ze niet kunnen. Ivan kan zich niet optrekken, kan niet staan en zit heel gammel. Als hij een van die dingen wel kan kom ik hier meteen juichen. :Y)
pi_84413927
Hahaha, als ik daar een lijst van moet maken.... Heb je even?
pi_84413935
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:17 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Niet alle *O* . O+

O+ R is gewoon nog lekker een klein babietje!! O+

En Lars op sommige gebieden ook!
Heeft nog steeds 0 tanden, hoorde vandaag nog: "heeft ie helemaal geen tanden? Hij is toch al 1 jaar geweest?" }:| hij is 10 maanden...mijn baby, en dus tandloos ;)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:21:17 #171
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84413997
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:19 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

O+ R is gewoon nog lekker een klein babietje!! O+

En Lars op sommige gebieden ook!
Heeft nog steeds 0 tanden, hoorde vandaag nog: "heeft ie helemaal geen tanden? Hij is toch al 1 jaar geweest?" }:| hij is 10 maanden...mijn baby, en dus tandloos ;)

Hihi lars, nog geen tanden. Ziet er zo lekker onschuldig uit, zo'n tandenloos bekkie O+ .
pi_84414003
Lars O+
pi_84414040
Ze zeiden vandaag dat ze er zo een gebitje in konden schuiven _O-
Ach en Lars maar lachen :P
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:41:20 #174
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84415043
Kijk dan wie er vanochtend vrolijk in zijn bedje lag!

Thomas had eens lekker uitgeslapen tot half 9, dus ik moest nog vlug vlug doen om op tijd in het zwembad te zijn. Het zwemmen ging goed (wel heel voorzichtig geweest, geen water in zijn oortjes), hij had er echt lol in. Vorige keer was het nog heel eng dat hij geen bodem onder zijn voeten voelde, maar vandaag was het gewoon genieten. En liggend op zijn buik begon hij met zijn beentjes al 'echte' zwembewegingen te maken, zo schattig!

Het eten gaat nog steeds matigjes. Vanmiddag had hij maar vier stukjes brood gegeten op het kinderdagverblijf. Na zijn slaapje hebben ze het nog een keer geprobeerd, maar dat waren ook maar weer een paar stukjes. Maarja.
Het is dan wel altijd fijn om hier te lezen dat andere kindjes dat ook zo nu en dan hebben. Eten, slapen, tandjes... dan heb ik echt altijd steun aan jullie verhalen.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84415283
Wat een lieve foto van Thomas! Ik heb een zwak voor hem. Hij ziet eruit als een goeierikje.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:49:42 #176
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84415418
Hallo :* Ik kwam even :W doen enzo!

Mette, meisje, beterschap joh!

Twinkly, hebben die jongens van ons walkie talkies ofzo? Dat ze stiekum afspreken wanneer ze moeilijk gaan doen samen? :') Vanavond was het hier ook weer bal en gisteravond was ook niet heel gezellig. Maargoed, het kán erger, weet ik uit ervaring, dus dit is goed zo denk ik dan maar..

Poppejans, jij wil ook verhuizen? Maar het gaat nu even niet ofzo? :* voor jou en ook eentje voor Wolf! Grappig dat de broertjes wat minder op elkaar gaan lijken, maar misschien moet je nog eens een foto posten om het goed te kunnen zien O-)

Amélietje, ik hoop dat je vannacht beter slaapt meisje! :*

Whehe, Claudia, Stef knaagt ook het liefst op zijn kinderstoel (maar bij gebrek daaraan neemt hij ook héél graag happen uit papier }:| ) :D

BJ, succes met de volgende diensten he? En haha, wat cute dat Evie ook aan de hups is O+

Timo, ventje.. Jij ook maar een helmpje dan? :') Ik snap het precies Chan, ik ben soms zó blij dat Stef een helm heeft, haha!

NU, posten mag hoor O-)

Mefke, jeuj! *O* Niet meer terug naar de fysio, wat superfijn!

Innepin, dikke *O* voor je meisje! Ennuhm, tevens een -O- voor de schimmelinfectie, wat naar zeg.. Heb je er een zalfje voor gekregen ofzo?

Karin, wat lief, Lars die de show steelt O+

Minke :o :o Hoe snel!! Wat stoer! *O*

Aoraki, wat vervelend dat Thomas ook aspirant-lid is van de ik-wil-niet-slapen-club :') Hopelijk was het éénmalig.. En euhm, ik heb geen idee of dat snel is of niet.. Ik hou me er ook niet echt heel erg mee bezig geloof ik, maar laatst was ik nog weer ergens waar ik een moeder sprak van een meisje een paar weken jonger dan Stef en zij moest toch wel héél erg benadrukken dat dat meisje al heel veek "mamamamama" zei enzo.. "Want ja, je mama is natuurlijk héél belangrijk" enzo.. :') En dan natuurlijk ook vragen of Stef dat ook niet deed.. :|W Lekker boeiend! Ik heb altijd zo'n gevoel dat elk kind wel ergens snel in is en ook weer langzaam is met iets anders. Op zulke momenten ben ik blij met Fok!, omdat het juist hier zo heel duidelijk te merken is dat elk kind zelf een eigen 'ontwikkelingsschema' heeft en dat het bij geen kind hetzelfde loopt enzo :)

Thomas O+ En lekker zwemmen! Fijn he? O+

Zo, dat was mijn ik-ga-allen-even-hoi-zeggen-post :') Ik wilde graag bijtijds naar bed in het kader van de knikkebol :')
3!
pi_84415582
Slaap zacht alvast, Icantrix!

(Had je nou een huis bezichtigd?)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:01:26 #178
95408 Incantrix
pi_84415924
Dank je wel Claudia, jij zodadelijk/strakjes ook (Nog even mijn theetje opdrinken hoor )

En yupyup, gisteren! Een serieuze kanshebber (of nouja, we hebben dinsdag nog een bezichtiging en als dat niks is gaan we voor deze, maar eigenlijk denk ik dat ik het al weet ), maar nu moeten we dus wel met allemaal hypotheekmeneren om de tafel en het klinkt misschien suf, maar ik krijg een beetje de zenuwen van die lui

Maar het beeld dat ik zie 'in my mind's eye' zeg maar, van Stef, spelend in de tuin.. (en het feit dat de kat er waarschijnlijk ook beter aan toe zal zijn in een groter huis helpt ook wel mee enzo )
3!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:05:22 #179
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84416092
Spannend Incantrix!!
(dan krijgen we tuinfoto's van Stef, yeahhh!)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84416128
Oh Icantrix, wat spannend allemaal! Dat lijkt me zo'n emotioneel gebeuren, een huis zoeken voor je GEZIN! Al dat gedoe eromheen is niet zo leuk maar komt vast wel goed.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:15:54 #181
95408 Incantrix
pi_84416604
Idd, Ca.ra, echt wel spannend enzo.. En ik kijk echt uit naar die tuin, best gek.. Ik gad daar nooit zo veel mee enzo ;)

Claudia, dat is wel echt heel raar een grotemenserig enzo.. Zulke huizen waren altijd huizen waar mijn tantes en ooms in woonden enzo, en nu ga ik er zelf ook zo eentje kopen :o Tot nu toe heb ik het 'later als ik groot ben' altijd uit kunnen stellen (ja, zelfs met een baby onder de arm :')), maar de overtreffende trap van een eensgezinswoning kan ik me dus niet bedenken :P En ja, ook wel bijzonder: moet je ineens bedenken of je nog 'doorgroeimogelijkheden' wil hebben enzo. Maar het gezinnetjes-gevoel waar je het over hebt is echt wel heel bijzonder hoor, heel mooi en stoer O+ Gisteren kwam de makelaarster aanrijden en toen voelde ik me echt trots dat we daar stonden met z'n drietjes O+
3!
pi_84416897
Het wordt Het Huis Waarin Stef Opgroeit. :o

Wel zonde van de mooie kamer die je voor hem hebt gemaakt. :P
  vrijdag 23 juli 2010 @ 22:25:50 #183
95408 Incantrix
pi_84417108
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:21 schreef Claudia_x het volgende:
Het wordt Het Huis Waarin Stef Opgroeit. :o

Wel zonde van de mooie kamer die je voor hem hebt gemaakt. :P

O+ O+ :Y

En eh, ja, die kamer gaat dus mee he? Tenminste, het deel van de stickers dat we kant en klaar gekocht hebben is -als het goed is- herbruikbaar. De rest gaan we wellicht nog weer opnieuw ontwerpen (wellicht deze keer een waterwereld erbij ofzo ;)) en misschien komt het ook wel in een andere kamer.. Maar mee gaat het, darnit! :+ Serieus, die kamer heeft de tijd die ik nodig had om eraan te wennen dat we hier écht weg willen verlengd met mínstens 3 maanden :@

[/énmaarblijvenzittenhè?]
3!
pi_84417182
Haha, komt wel goed, de nieuwe kamer wordt nog toffer!
pi_84417311
Trix, slaap lekker meissie! :* En hopelijk wordt het wat met dit huis... ik help je hopen! O+
Ca.ra, wat een lieve vrolijker Thomas... O+ fijn dat het beter ging met zwemmen!
Aoraki, jij dan ook een dikke :* hoor, wat een week dan zeg. Ik vind het maar sneu al die kindjes (maar ook de ouders) die niet kunnen slapen...
Lars zonder tandjes... zo cute! (heeft die van mij ook niet en ik kan me er ook nog niks bij voorstellen.. het hoort gewoon, zo'n tandeloos bekkie O+)
Oh Mette, nou hopelijk houdt ze nu beter de flesjes binnen met die kleinere hoeveelheden... :* voor jullie allebei Wickie!
Groof, jij hebt ook zo'n lieve lekkere rustige vent... soms zou ik wel willen dat Minke wat meer gewoon zou liggen... dan zijn ze ook zo lief (en hoef je niet continu op te letten wat ze nu weer te pakken heeft van onder de koffietafel of waar ze naar onderweg is).
pi_84417657
Innepin wat knap van WIllow :D En hopelijk is ze snel van de infectie af :*
Spannend incan met dat huis! Ik ga voor je duimen dat het wat wordt :D
Cara wat een lieve foto van Thomas zo in zn bedje :)

Timo heeft een kies :o ein-de-lijk is er een puntje door, maar dan niet aan de onderkant wat ik dus al haast 2 maanden elke dag verwacht, maar boven :+
  vrijdag 23 juli 2010 @ 23:21:51 #187
100412 mefke79
komt goed!
pi_84419671
morgen even een uitgebreide reactie, mijn oogjes vallen dicht. Maar ik wil even aansluiten bij Karin: mijn man was jarig vandaag en zijn oma was er ook. Op een gegeven moment ving ik een gesprek op tussen oma en schoonmoeder. Schoonmoeder: "nee, mefke is niet zwanger, echt niet". Dacht oma zeker te weten dat ik zwanger was. Buh :'( en dat terwijl ik de dag zo fijn begonnen was met hoge hakken, een witte legging, bruine benen, een kort spijkerrokje en mijn lievelingsshirt dat ik eieieieindelijk weer paste. Wel de beste motivatie om die buikspieroefeningen te gaan doen.

Oja, en Driekus is snel in zijn motoriek begreep ik van de fysio vandaag. Dus niet vergelijken met die van ons. Maar tanden heeft ie maar 2 en praten doet ie eigenlijk nog niet. Dus dat is dan de andere kant van het verhaal.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 24 juli 2010 @ 00:06:37 #188
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84421542
Nou lekker dan Mef. (doe es een foto in het buikentopic dan :P )

Thomas slaapt vooralsnog zonder spalkjes. Hij was tijdens zijn laatste fles in slaap gevallen op schoot, dus we hebben hem maar zo in bedje gelegd. Ik slaap vanavond op zijn kamer voor de zekerheid. Mocht hij pijn krijgen dan ben ik er snel bij.

Ik heb nog wel snel een foto'tje geknipt, of het nou de hele nacht goed gaat of niet, dit is voor ons toch weer een mijlpaal.

Half twee en de score tot nu toe: 1x wakker, 50 cc water en 0 spalkjes *O*

[ Bericht 14% gewijzigd door Ca.ra op 24-07-2010 01:38:04 ]
pi_84427150
Spannend Icantrix *O* O+ Ik ben heel benieuwd naar de zeewereld :D Ik vond dat liedje altijd zo schattig.
Ca.ra *O* voor de 0 spalkjes!! :* Hopelijk blijft het zo goed gaan vannacht!
Karin en Mefke, dat is niet leuk :N Volgens mij zouden mensen dat bij mij ook wel kunnen denken, als ik er niet aan denk mijn buik in te houden (nooit dus :P) Ik moet ook echt oefeningen doen, toevallig ben ik er eergisteren mee begonnen maar vandaag ben ik het weer vergeten.

Nou 2 uur 's nachts is wel erg overdreven vroeg hoor Niels 8)7 Hij heeft de "d" en de "n" geoefend en natuurlijk gestaan in bed. En daarna werd hij heel boos en heel verdrietig. Nu zitten we maar even beneden.
pi_84428151
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 03:39 schreef Twinkly het volgende:

Nou 2 uur 's nachts is wel erg overdreven vroeg hoor Niels 8)7 Hij heeft de "d" en de "n" geoefend en natuurlijk gestaan in bed. En daarna werd hij heel boos en heel verdrietig. Nu zitten we maar even beneden.

Heeft hij (en jij) daarna nog kunnen slapen? I hope so :* pff anders is het wel een erg lange dag zo

Spannend Inca, je bent er dus helemaal verliefd op geworden als ik het zo lees.
Mijn man is beginnend zelfstandig ondernemer, dus zal eerst goed moeten gaan verdienen.We hebben/doen het al maandenlang alleen op mijn loon qua boodschappen oa, dus weg uit de huurflat kunnen we nog effe niet. Vooral wat jij ook hebt, het beeld van een kindje in een TUIN, fantastisch!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84428167
Ca.ra, hoe is het de rest van de nacht gegaan?

Twinkly, wat een tijdstip... daarna nog wel een beetje kunnen slapen?
Fake it till you make it...
pi_84428410
Woehoe, Wolf zit sinds gistermiddag in de juiste kruipstand! *O* Nou zit het echte kruipen er vast aan te komen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84428448
Jaaaaa goed zo Wolf *O*
Twinkly, heb je nog een beetje kunnen slapen? 2 uur 's nachts is inderdaad wel érg vroeg...!
Ca.ra *O* Is de rest van de nacht ook goed gegaan?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_84428506
Wolfje *O* Binnenkort kan hij samen met Niels op strooptocht Poppejans!!
Ik zou jouw man's bedrijfje best willen steunen, maar alleen met een opplaktattoo ;) Ontwerpt hij eigenlijk ook voor andere doeleinden? Boeken en prentenkaarten ofzo? Wolf's geboortekaartje is zo geweldig O+ O+

Hoe ging het vannacht Ca.ra??

Hoe is het met Amélie? Had ze vannacht geen last meer van die kies?

Hoe ging het slapen vannacht Icantrix?

Niels heeft nog geslapen van 4 tot 6 uur. Gelukkig nog wel eventjes dus. En nu heb ik barstende koppijn.
pi_84428525
Fabeltjeskrant O+ goed bezig hoor wolf! *O* en nou vooruit!

Och Twinkly, das niet veel slaap, geen wonder dat je hoofdpijn hebt. :* straks gelijk met Niels nog maar een dutje doen dan :Y
pi_84428632
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 09:31 schreef Twinkly het volgende:
Wolfje *O* Binnenkort kan hij samen met Niels op strooptocht Poppejans!!
Ik zou jouw man's bedrijfje best willen steunen, maar alleen met een opplaktattoo ;) Ontwerpt hij eigenlijk ook voor andere doeleinden? Boeken en prentenkaarten ofzo? Wolf's geboortekaartje is zo geweldig O+ O+

Bij uitgeverijen wil het helaas niet lukken, maar hij doet inderdaad ook wel andere dingen met het tekenen. Muur van een kinderkamer heeft hij wel eens gedaan en opdrachten v oa een computerspelfiguur uittekenen.Tatoeren begint nu gelukkig beetje te lopen, heeft wel wekelijks klanten.Het werk op zich is wel ideaal, hij kan vaak thuis zijn bij Wolf als ik werken moet,werktijden kan hij prima afstemmen op die van mij.
:* Alsnog niet veel slaap gehad jij dus, hopelijk trekt de hoofdpijn gauw weg en kun je nog wat bijslapen.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 09:57:53 #197
100412 mefke79
komt goed!
pi_84428785
Twinkly, dat is rot. Kan je nog even gaan liggen?
Ca.ra, ik ben ook benieuwd. Heeft Thomas nog lekker geslapen zonder spalkjes?
Wolf, zo moet dat ja...ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ie kruipt.

Ik heb een deugniet in huis. Hij heeft vanochtend pas een keer of 20 op zijn kop gekregen (nee zeggen, nog een keer nee zeggen, oppakken, speelgoed geven, ergens anders neerzetten) omdat ie telkens met de deur en de deurstopper wil spelen. Vermoeiend hoor.

En mijn buik...tis net wat Twinkly zegt. Als ik mijn buik inhoud valt het reuze mee, maar hee, dat doe ik niet de hele dag. En mijn buikspieren zijn niet wat het geweest is, dus ik moet echt echt echt gaan trainen. Ik ben al reuze blij dat het extra stukje mefke op mijn heupen bijna weg is en dat mijn bovenbenen weer mijn bovenbenen zijn. Kan niet alles tegelijk...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 24 juli 2010 @ 10:14:36 #198
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84429059
Wat zijn jullie toch lief!

Twink maar een korte nacht zie ik, als het even kan straks echt bijslapen hoor!

Het is gewoon helemaal goed gegaan vannacht! Om kwart over zes even wakker geweest, toen hebben we samen wat gespeeld in bed. Daarna een flesje gedronken en weer even terug het nest in, en na een minuutje of twee protesteren (ik ben echt niet moe, boehoehoe) heeft hij nog lekker tot half tien geslapen.

Ik ga dadelijk langzaam de oven aanzwengelen en broodjes bakken.
Tegenwoordig bakken we in het weekend vijf broodjes: twee voor papa, twee voor mama en eentje voor Thomas. Zulke kleine dingen vind ik zo leuk he! Hij hoort er echt helemaal bij al.

En nog steeds zonder spalken he! Tijdens het mopperen over het niet willen slapen heb ik hem een paar keer horen knakken, dus ik moet me niet gaan voorhouden dat het nu ineens over is ofzo. Maar hij had er geen pijn aan, zo leek het althans, dus ik laat hem nog maar even gaan.

Hij is net zelfstandig in de kruiphouding gegaan, net als Wolf! En ook even gewiebeld *O* hihhihi dan heeft ie toch echt wel wat opgepikt van de fysiotherapie.

Update 10:30: harde knak en meteen pijn, dus de spalkjes maar weer aan gedaan. Nu de beentjes even rust gunnen en vanmiddag een nieuwe poging!

[ Bericht 5% gewijzigd door Ca.ra op 24-07-2010 10:43:04 ]
pi_84429644
Wow wat goed Wolf!! *O*

Twinkly, balen van de slechte nacht! Hopelijk kun je nog wat bijslapen.

Ca.ra, ik heb weleens eerder gelezen over zijn spalkjes maar weet er niet alles van, is waarschijnlijk van wat langer terug. Zou je nog kort kunnen vertellen hoe en wat?
En ik lees nog dat hij ook al in de kruiphouding gaat, super!! *O*
pi_84429995
Ca.ra wat fijn dat het de hele nacht goed gegaan is *O* , sneu dat hij nu weer pijn had. Wat knap dat hij ook al wil gaan kruipen!!

Niels is ook zo erg Mefke, die gaat nog harder op zijn doel af wanneer we zeggen dat het niet mag :D En dan dat snoetje erbij, en dan mag ik eigenlijk niet lachen he.

Ik geef Niels op het aankleedkussen een speeltje wat hij alleen daar krijgt en dat werkte meestal wel. Alleen de laatste paar dagen wordt hij heel kwaad als hij op het aankleedkussen moet liggen. Als hij ziet dat ik hem er naartoe draag gaat hij al schreeuwen en tijdens het aan en uitkleden zou je denken dat ik hem mishandel. Het speeltje wordt weggesmeten. Hij heeft het nooit leuk gevonden wanneer iets over zijn armpjes getrokken werd, maar nu heeft hij het zelfs bij zijn sokken 8)7 Ik weet nog dat Kobus ook door zo'n fase ging en dat Oeke er helemaal wanhopig van werd, dus ik ga er ook maar vanuit dat het een fase is die weer over gaat!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')