Hallo

Ik kwam even

doen enzo!
Mette, meisje, beterschap joh!
Twinkly, hebben die jongens van ons walkie talkies ofzo? Dat ze stiekum afspreken wanneer ze moeilijk gaan doen samen?

Vanavond was het hier ook weer bal en gisteravond was ook niet heel gezellig. Maargoed, het kán erger, weet ik uit ervaring, dus dit is goed zo denk ik dan maar..
Poppejans, jij wil ook verhuizen? Maar het gaat nu even niet ofzo?

voor jou en ook eentje voor Wolf! Grappig dat de broertjes wat minder op elkaar gaan lijken, maar misschien moet je nog eens een foto posten om het goed te kunnen zien
Amélietje, ik hoop dat je vannacht beter slaapt meisje!

Whehe, Claudia, Stef knaagt ook het liefst op zijn kinderstoel (maar bij gebrek daaraan neemt hij ook héél graag happen uit papier

)

BJ, succes met de volgende diensten he? En haha, wat cute dat Evie ook aan de hups is

Timo, ventje.. Jij ook maar een helmpje dan?

Ik snap het precies Chan, ik ben soms zó blij dat Stef een helm heeft, haha!
NU, posten mag hoor

Mefke, jeuj!

Niet meer terug naar de fysio, wat superfijn!
Innepin, dikke

voor je meisje! Ennuhm, tevens een

voor de schimmelinfectie, wat naar zeg.. Heb je er een zalfje voor gekregen ofzo?
Karin, wat lief, Lars die de show steelt

Minke

Hoe snel!! Wat stoer!

Aoraki, wat vervelend dat Thomas ook aspirant-lid is van de ik-wil-niet-slapen-club

Hopelijk was het éénmalig.. En euhm, ik heb geen idee of dat snel is of niet.. Ik hou me er ook niet echt heel erg mee bezig geloof ik, maar laatst was ik nog weer ergens waar ik een moeder sprak van een meisje een paar weken jonger dan Stef en zij moest toch wel héél erg benadrukken dat dat meisje al heel veek "mamamamama" zei enzo.. "Want ja, je mama is natuurlijk héél belangrijk" enzo..

En dan natuurlijk ook vragen of Stef dat ook niet deed..

Lekker boeiend! Ik heb altijd zo'n gevoel dat elk kind wel ergens snel in is en ook weer langzaam is met iets anders. Op zulke momenten ben ik blij met Fok!, omdat het juist hier zo heel duidelijk te merken is dat elk kind zelf een eigen 'ontwikkelingsschema' heeft en dat het bij geen kind hetzelfde loopt enzo

Thomas

En lekker zwemmen! Fijn he?

Zo, dat was mijn ik-ga-allen-even-hoi-zeggen-post

Ik wilde graag bijtijds naar bed in het kader van de knikkebol