abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2010 @ 12:00:23 #201
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84431161
Oh ja Poppejans, jullie geboortekaartje was zo mooi O+ .

Mijn zoon eet nu echt een paar dingen al wel een beetje *O* :

• Erwtjes, gewoon in z'n geheel :7 .
• Tomaat, in zijn geheel :o .
• Bruine bonen en appel-prakje (hij lijkt op zijn zus O+ ).
• En boontjes zijn leuk om op te sabbelen. Woehoei!
pi_84433471
Ach gos,Thomas wat sneu van de benen-pijn. Maar gaaf dat hij ook heel hard op weg is om te gaan kruipen! *O*

Groofsken, wat goed *O* dat zijn iig al meerdere dingen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 24 juli 2010 @ 13:41:14 #203
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84434087
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:48 schreef NieuweUser het volgende:
Wow wat goed Wolf!! *O*

Twinkly, balen van de slechte nacht! Hopelijk kun je nog wat bijslapen.

Ca.ra, ik heb weleens eerder gelezen over zijn spalkjes maar weet er niet alles van, is waarschijnlijk van wat langer terug. Zou je nog kort kunnen vertellen hoe en wat?
En ik lees nog dat hij ook al in de kruiphouding gaat, super!! *O*

Thomas heeft rond de 8 maanden last gekregen van zijn knieen, zijn onderbeen schiet (half) uit het gewricht, aan allebei zijn benen. Er werd gedacht dat hij zijn achterste kruisbanden miste, maar die blijken wel netjes aanwezig te zijn. Wat nu de reden is dat het gebeurt is niet duidelijk.
Sinds hij 8 maanden is heeft hij spalkjes aan beide benen, en sinds hij 10 maanden was krijgen we drie keer in de week fysiotherapie. Nu zien we hem langzaam vooruitgaan. Qua spierkracht is hij nog lang niet op het niveau van 8 maanden, zijn bovenbenen zijn nu ongeveer net zo dik als zijn onderbenen. Maar we oefenen iedere dag met hem, en nu we de uitslag van de MRI binnen hebben mogen we de spalkjes ook langer achter elkaar af laten.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84435770
Thomas, gelijk maar in de kruiphouding zonder spalkjes, jij hebt er zin in volgens mij!
Ca.ra, ik hoop dat de fysiotherapie gauw resultaat heeft en dat het steeds beter wil zonder de spalkjes ZONDER pijn! :*.

Twinkly :*

Groof, wat goed *O*
Fake it till you make it...
pi_84436575
Bedankt voor de uitleg Ca.ra. Wat vervelend voor hem, dat hij daar ook pijn aan heeft. Gelukkig gaat het al de goede kant op!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:16:53 #206
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84436758
Wie was er nou laatst aan het rondkijken voor een autostoeltje? In de consumentengids van deze maand staat een test. Kan hem wel inscannen eventueel.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:20:40 #207
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84436842
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:16 schreef Ca.ra het volgende:
Wie was er nou laatst aan het rondkijken voor een autostoeltje? In de consumentengids van deze maand staat een test. Kan hem wel inscannen eventueel.

oe graaaaag Ca.Ra, ik ben voor Evie ook druk aan het zoeken... :Y

en uhhhh ik moet snel weer gaan slapen :O Maar wilde zelf persee Evie na haar 1e dutje uit bed halen, BV geven en knuffelen/ spelen...
hoop dat ik nog een paar uur kan slapen zo.
afgelopen nacht was rustig op het werk en heb ik tussen de bedrijven door, gewerkt aan Evie dr babyboek O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84436879
Mijn nieuwe fiets is binnen! Nu moet Ivan nog stevig gaan zitten. }:|
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:28:23 #209
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84437015
Ok, straks als Thomas wakker is, want ik heb de deur van zijn kamertje open staan naar de overloop.
(die wij hebben gekocht komt er goed uit, jeujjj!)

Ik kan me voorstellen dat je ondanks de vermoeidheid even lekker wilt knuffen met je meiske. Nog 1 dagje werken, toch? Truste!

Overigens zie ik net ook een tip in de gids: www.pretparkkaartje.nl voor 10-30% korting op kaartjes voor een aantal pretparken en dierentuinen. Niet de Efteling, maar wel o.a. Artis waar ik hier toch wel eens wat mensen over hoor.

Oh en nog een artikel over nanomaterialen, maar dat is dan meer een beroepsdeformatie. Dadelijk gauw weer lezen. Echt een leuke gids deze maand!
pi_84437628
Waar zie je de korting voor Artis dan, Ca.ra?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 15:56:24 #211
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84437754
Dat stond in de consumentengids, verder zelf niet gekeken moet ik bekennen :@

Even gekeken op de site en er is idd geen actie voor Artis (en ook niet voor Blijdorp, die ook genoemd werd in de gids) maar wel weer voor de Efteling, terwijl die juist genoemd werd als de opvallende afwezige.

Het aanbod zal wel van moment tot moment verschillen ofzo.
pi_84447536
Thomas heeft eindelijk door hoe hij uit een anti-lek tuitbeker moet drinken *O* . Hij was er de hele tijd op aan het kauwen en daarnet nam hij een aantal grote slokken. Hehe, de aanhouder wint :7

Trix, huizen kijken is leuk! Wij zijn nu net gesetteld. We zijn verhuid toen Thomas 5 maanden was. Het is heel zwaar geweest, want we hadden een behoorlijke verbouwing. Maar het is het zeker waard geweest! Maar voorlopig doen we het niet nog een keer...

Ca.ra, wat goed van Thomas, zo lange tijd al zonder spalkjes. Jammer van vanmorgen, maar hij heeft het al zo goed gedaan! En meteen in de kruiphouding. Al dat oefenen werpt toch zijn vruchten af. Knap hoor *O*

Is Mette alweer wat beter?
pi_84447911
Ohja! Een autostoeltje. Dat moet ik ook nog kopen :@

Trix succes met je huizenjacht! Spannend *O* Wij gaan als het goed is over twee maanden aan een fikse verbouwing beginnen... ik krijg al stress als ik er aan denk :')

Willow heeft vandaag zowaar met de pot meegegeten *O* Woohoo! Al tijden maak ik af en toe iets dat zij ook kan eten en elke keer weigert ze pertinent. Wat nou, speciale gerechten voor baby's uit de Opperdepop? :{w madame moet het allemaal niet. Maar mijn kliekjes-spaghetti ging er zowaar redelijk in! *O*
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 24 juli 2010 @ 21:05:34 #214
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84448198
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 15:28 schreef Ca.ra het volgende:

Ik kan me voorstellen dat je ondanks de vermoeidheid even lekker wilt knuffen met je meiske. Nog 1 dagje werken, toch? Truste!

nog 2 nachten te gaan, dus schiet op :) hoop dat ik komende dag weer zo veel tijd over heb; want mijn fotoalbum schiet mooi op zo..
(die is tijdens mijn computercrash verloren geraakt....)

en ik ben benieuwd naar die stoeltjesbeoordeling; alvast bedankt voor het plaatsen... fijn :Y

en dit doet mijn meisje dus sinds een paar dagen:

:Y

(zal dr straks nog een paar spammen in het daarvoor bestemde topic)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84451444
Jaaaa Evie ook al *O* Ze gaat gelijk op met Wolf :D (zie vorige pagina foto! haha)

en autostoel hebben wij zomaar gekregen van mn ouders _O_ , een Maxi Cosi Priori (die ik zelf nooit zou hebben gekocht wegens te duur,ik zou voor die van de Hema gegaan zijn)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:34:11 #216
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84451485
Wow BJ, wat wordt ze groooooot :o Dat is echt geen fummeltje meer!

Vanavond was er ineens een hele hoop bloed toen Toby met grote broer in bad zat. En gillen dat 'ie deed! Hij had zich gestoten aan de badkraan, zo zijn tand door z'n lip :'(
Het bloed droop langs zijn natte kin en het leek dus erger dan het was. Gelukkig werd hij bij mij gauw weer rustig en leek hij er geen last meer van te hebben. Maar ik schrok me rot joh!
.... met gevoel voor drama....
pi_84452364
Wow Evie! Wat goed! Isa is ook al aan het oefenen met breakdancen! :P

Kersjes, wat schrikken inderdaad!

Isa drinkt sinds een paar dagen ineens een stuk slechter. Ze is wel een paar dagen ziek geweest, maar het drinken ging toen in het begin nog wel ok. Zodra ik de fles geef neemt ze een paar slokjes en stopt er dan al na een paar minuten mee, ze heeft dan nog maar 30/40 cc op (van de 200cc). Ze wil dan rechtop zitten, om haar heen kijken, dingen pakken, etc! Met veel moeitje, en je in allerlei houdingen wringend krijg je er dan nog wel meer in, maar we zijn er nu soms 45 minuten mee bezig. Wij proberen al in een ruimte te gaan zitten waar geen afleiding is, maar toch wil ze bijvoorbeeld om haar heen kijken. Soms laat ze ook zo de halve fles staan, dan gaat haar mondje stijf dicht, en echt niet meer open. Ik heb nog geen flauw idee waar het aan ligt, dit heeft ze eerder nooit gedaan! Tot een paar dagen geleden ging de fles erin en liet ze bij wijze van spreken niet meer los tot deze leeg was. Een week of drie geleden zijn we wel overgestapt naar de voeding vanaf 6 maanden van Nutrilon, maar zal het daar aan kunnen liggen? Of iemand andere ideeen? Of misschien is het een faaase!
pi_84453901
Nu, ik meen me te herinneren dat rienk van vlindur dat ook een tijdje deed en daar bleek het geloof ik een doorkomend tandje te zijn achteraf... Verder zou ik het niet weten helaas, ik heb echt een soort bodemloze put gebaard... :+

vandaag heeft mijn schat ook een paar framboosjes volledig verorbert. Vond ze heerlijk, bleef maar vragen om nieuwe... Die moet ik dus maar vaker halen.

Och Toby, wat naar en schrikken ook kersjes :*
pi_84460146
@ Kersjes, wat een schrik.
En idd, met water lijkt het gelijk al zo erg.

@ Nieuwuser, zou de voeding kunnen zijn maar misschien vind ze de fles niet meer wat?
De middagfles dronk tijn laatst ook ineens heel slecht, heb ik het in de rietjesbeker gedaan en die gaat achter elkaar op.
Weet niet of ze al uit een andere beker drinkt?

@ Kruipende kindjes, goed zo.
Maak de boel maar kindproof ;)

@ Poppejans, das alweer fijn en lief zeg!

@ Eten, tijn had van de week voor het eerst pasta.
Ik nog iets gepureerd maar had ik beter niet kunnen doen, wilde zelf eten en dus dat gepureerde gedoe op det afel gelegd, hij heel netjes met twee vingertjes steeds een stukje pakken maarj a was te klein dus overal lag de pasta haha en we hadden nog wat hele stukjes en die werkte hij zo naar binnen, weten we dat ook weer voor de volgende keer haha.
Gister voor het eerst eitje gehad, ging er ook goed in.

Fijne dag allemaal.
pi_84461151
Wolf en Evie wat knap joh :D
Dyon beweegt wel met zn kontje omhoog, maar zn hoofdje gaat dan naar beneden....wel grappig gezich hoe hij dat doet.

Kersjes, schrikken zeg. Gelukkig viel het mee.
Hadden hier ook zo'n schrik door de oudste. Hoorde hem buiten heel hard huilen en in de verte zagen we hem met een hoofd vol bloed. Uiteindelijk alleen een klein sneetje, maar wat een bloed zeg...dan schrik je gewoon. Hij had een steen die een vriendinnetje gooide tegen zn hoofd gekregen.

Innepin: heerlijk he dat ze met de pot mee kan eten!! Gelukkig vindt ze dat je goed kookt :P

Claudia: zal niet lang meer duren voordat hij op de fiets mee kan toch? Ik kan ook niet wachten, maar zal toch nog denk ik wel 1,5 maand geduld moeten hebben.

BJ: hihi dat zijn leuke nachtdiensten, werken aan dr babyboek. Ik zat in mn nachtdiensten meestal veel achter internet, tussen het bijwerken van behandelplannen door. Je moest toch wat als je in een hele nacht alleen een paar rondes hebt en medicatie hoeft uit te zetten ;)
pi_84461399
quote:
Op zondag 25 juli 2010 09:20 schreef het-is-mij het volgende:

@ Eten, tijn had van de week voor het eerst pasta.
Ik nog iets gepureerd maar had ik beter niet kunnen doen, wilde zelf eten en dus dat gepureerde gedoe op det afel gelegd, hij heel netjes met twee vingertjes steeds een stukje pakken maarj a was te klein dus overal lag de pasta haha en we hadden nog wat hele stukjes en die werkte hij zo naar binnen, weten we dat ook weer voor de volgende keer haha.
Gister voor het eerst eitje gehad, ging er ook goed in.

Leuk is dat zelf eten he? O+ Van pasta zijn tagiatelle en bijv Penne heel geschikt voor een babyhandje

Ach gos arme Toby en Kersjes, wat sneu! gelukkig viel het mee, je schrikt je toch rot als je allemaal bloed ziet
Ik vind Toby zo'n leuke lieve naam trouwens O+

Meimeltje, dat doet Wolf ook heel veel, dan zet hij zich af met zn hoofd op de grond en dan trappen met voetjes tegen de vloer, ziet er echt komisch uit.Dan duurt het bij Dyon ook zeker niet lang meer voor hij al juist zit om te kruipen. (Wolf heeft er nog heen beweging in in die stiand hoor, die rolt het hele huis door)
pi_84461631
Poppejans: ook knap hoor dat hij het hele huis door rolt! Dyon draait continu op zn buik, maar draait echt maar zelden weer terug. Zal eens kijken of ik als hij wakker is even filmpje kan maken hoe hij op zn buik met zn kontje omhoog probeert te komen, hij heeft er zelf iig veel lol in :D
pi_84466358
Minke lekker aan de framboosjes! Lekker hoor!

Het-is-mij, Isa drink nog niet uit iets anders dan een fles, maar misschien kan ik dat weleens proberen. Als ze trouwens zo onrustig drinkt zet ik haar nu in de wipstoel, en dan drinkt ze wel beter.

Isa heeft vanmorgen trouwens verse Mango gehad, en ze vond het heerlijk!! Ik heb gisteren een nieuwe blender gekocht en ben er erg blij mee!
  zondag 25 juli 2010 @ 14:35:07 #224
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84467393
Zo, daar was ik ook nog weer eens ;)

Poppejans, begrijpelijk dat jullie dat even af moeten wachten, maar ik kan me de kriebels érg goed voorstellen. Maar het gaat vast goedkomen, je lief maakt zulke mooie dingen O+ Ooit wil ik nog eens een sleeve, ik zal het in gedachten houden!

Eh, ik heb wel bijgelezen, maar met een half oog. Excuses. Stef moet ik op het moment namelijk wel goed in de gaten houden, hij heeft ontdekt dat 'nee' een leuk spelletje is, dus graait telkens naar van alles enzo. Hij is er ondertussen ook achter dat als hij hard genoeg doorkruipt, hij zo door onze barricade bij de kamerdeur kruipt én hij begint zich op te trekken :o

Twinkly :* Lief dat je het vraagt, en het slapen begint wel beter te gaan. Ok, nu op dit specifieke moment even niet, maar de afgelopen dagen waren geen oorlog. Gewoon eventjes huilen en dan lekker slapen. Doorslapen ook nog, fijn! Gisteravond was hij zelfs om zeven uur al in dromenland, zo vroeg is dat nog nooit gelukt :o
3!
pi_84468798
oh, framboosjes :9 ga ik ook eens halen...

en ^O^ voor alle kruipende, rollende, en zittende baby's
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')