Kan wel inderdaad, maarquote:
Heeft ze straks ook nog een mierenplaag!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Meimeltje het volgende:
Ze zullen er vast wel diertjes hebben die het brood ook graag lusten, dan komt ie toch op en vinden de kids vast leuk om te geven!![]()
Dat worden nu dus tosti's!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Kan wel inderdaad, maarop vakantie eten wij vaak croissantjes en afbakbroodjes....we hebben een klein oventje mee
Oww sowwy, hier geen kampeerervaringquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft ze straks ook nog een mierenplaag!
Kijk, wij zouden prima met elkaar in een caravan kunnen zitten!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dat worden nu dus tosti's!
Of brood-pizzaatjes...
Of toast met jam 's morgens..
Of wentelteefjes...
Of.....
We gaan naar Ommen. NL dusquote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef het-is-mij het volgende:
waar gaan jullie naar toe dan?
NEderland?
Waarom denk je dat het troep is? Hebben ze er niet gewoon een buffet? Dan kun je er fruit, tomaatjes en komkommer en zo van pakken. Hebben ze toch vast wel?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Maar over eten en vakantie. Wij gaan over een maand naar Turkije. All inclusive, maar Dyon kan ik die troep (echt gezond zal het allemaal niet zijn) nog niet aan doen natuurlijk. Wil dus wel potjes mee nemen, maar tot nu toe heeft hij die net als zn broer geweigerd. Is er misschien iets qua potjes wat niets meer op vers eten lijkt?
Ja het is in buffetvorm, dus ook daar zitten gezonde dingen bij? Net als kampeerervaring heb ik ook geen all-inc ervaringquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het troep is? Hebben ze er niet gewoon een buffet? Dan kun je er fruit, tomaatjes en komkommer en zo van pakken. Hebben ze toch vast wel?
Miss_sly is ook naar Turkije geweest, all inclusive. Misschien kun je haar ernaar vragen?
Een ding is zeker: They love baaaaaaabies in Turkey! Dus zelfs in een all-inclusive zou ik me niet teveel zorgen maken over aanwezigheid van voedsel. Ze maken het desnoods persoonlijk even voor je klaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja het is in buffetvorm, dus ook daar zitten gezonde dingen bij? Net als kampeerervaring heb ik ook geen all-inc ervaringThnx, zal het Miss-sly dan misschien eens vragen.
ooooooowwwwwwwww dan zie ik het probleem eerlijk gezegd niet zoquote:
Nou dan moet het vast goedkomenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:13 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Een ding is zeker: They love baaaaaaabies in Turkey! Dus zelfs in een all-inclusive zou ik me niet teveel zorgen maken over aanwezigheid van voedsel. Ze maken het desnoods persoonlijk even voor je klaar.
En ja, vaak zitten daar wel gezonde dingen bij, maar misschien niet zoutloos. Dochter at in Jordanie (met 8-9 maanden) veel hummus (kikkererwten), brood, rijst, yoghurt (heeeeerlijk), linzensoep (hebben ze vast ook in Turkije), en anders at ze ook gewoon tomaat (waste ik zelf even met 'schoon water') etc.
Nou, ik zou iever daar dan hier kamperen! Maar eigenlijk haat ik kamperen. En ik ben doodsbang voor beren. Die hebben jullie daar, hè? Brrr.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou dan moet het vast goedkomenOw en de kids zijn ook nog eens blond, zullen ze vast ook wel leuk vinden of niet ?
Het vriesvakje is heeeel ieniemienie, kunnen misschien 5 plakjes brood inquote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
ooooooowwwwwwwww dan zie ik het probleem eerlijk gezegd niet zoof denk ik te makkelijk?
Voor avondeten gewoon aardappeltje (daar kon hij toch tegen?) dus zakje aardappels en dan klein stronkje broccoli of zakje worteltjes iedere keer paar koken en bijv. zakje diepvriesdoperwten in de diepvries.
Maak je ff van de aardappels puree of stukjes voor 2 dgn en dan kook je per keer ff wat groenten of ook voor 2 dgn?
En brood kan dan in de diepvries?
heb je gewoon al ff gekeken voor me....lief!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:31 schreef Nijna het volgende:
Karin, ik heb ff zitten kijken. In Ommen heb je AH en Super. Je kan natuurlijk halfjes brood halen. Dan eet je 's morgens luxe broodjes en tussen de middag het gewone brood...?
Dan heb je het brood probleem al ondervangen... Of idd een halfje brood per 2 of 3 sneetjes invriezen. Ik weet niet hoeveel er dan in je vriezertje past, maar dan heb je wel iets achter de hand.
Groente zou ik proberen te koken wat Lars ook kan eten en dan wat extra voor de dag erna, kunnen jullie dan iets eten wat Lars niet eet bijvoorbeeld...
Dan kom je volgens mij echt een heel eind.
Het is bij ons erg goed gegaanquote:Op zondag 25 juli 2010 21:15 schreef Meimeltje het volgende:
Ja fruit zullen ze wel hebben, zeker bij het ontbijt. Ik was ook niet van plan om potjes fruit mee te nemen, banaantje kan ik daar vast wel prakken. Avondeten wil ik voor de zekerheid wel meenemen denk ik.
o grappig dat doet Lars ook!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan heeft een nieuw spelletje, namelijk 'dingen in mama's mond stoppen'. Hij vond het al leuk om ons dingen te geven, maar dingen in je mond stoppen is nóg leuker! Het maakt niet uit wat het is, een spuugdoekje, een afstandsbediening of gewoon zijn eigen hand. Het is zo leuk om te zien dat hij dat steeds beter begint te begrijpen, samen spelen.
Twinkly, jij vroeg pas of Ivan ook interesse had in onze mond. Ik zei toen van niet, maar daar is de laatste week verandering in gekomen. Hij vindt het nu geweldig om aan bijvoorbeeld mijn tanden te zitten.
Een beervrije camping, hebben ze hier wel... Gegarandeerd!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, ik zou iever daar dan hier kamperen! Maar eigenlijk haat ik kamperen. En ik ben doodsbang voor beren. Die hebben jullie daar, hè? Brrr.
Nu zeggen mensen in onze omgeving: wacht maar tot ze de schoolleeftijd bereiken, dan zit je vast aan schoolvakanties en zijn huisjes onbetaalbaar. Ik weet nog niet precies hoe we dat op moeten gaan lossen. Ik zit er serieus aan te denken om een huisje te kopen. Ik zou zo graag een huisje aan zee hebben bijvoorbeeld. Maarja, geld... Als we ons spaargeld gebruiken voor een vakantiehuisje hebben we geen geld meer om in een eventueel koophuis te stoppen.
Thnx voor je reactie!! Wij zitten ook in een 5-sterren resort. Toevallig ook in Side? Hebben ze in supermarkten wel iets van smeerkaas of smeerworst ofzo? Moet zo te horen wel goedkomenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is bij ons erg goed gegaan
We zaten in een 5-sterren resort dat ook nog eens echt ignericht was op kinderen. Er was dus een apart kinderbuffet, hoewel Senna daar eigenlijk nog wat klein voor was, maar daar heb ik wel eens een kipnugget of visstickje gehaald. Verder hadden ze altijd tomaten, vers fruit, humus idd, yoghurt, kaas en bij het avondeten altijd wel iets van groente en natuurlijk pasta! Bij de groenten zat vaak wel wat zout, hoewel ik het nogal mee vond vallen, en bovendien vond ik met die temperaturen het ook niet erg dat ze wat extra zout kreeg. Dan dronk ze ook beter
Enige dat ik lastig vond, was dat ze bij het lunchbuffet geen beleg voor op brood hadden. Onze dame is nogal van het brood, dus dat viel een beetje tegen, want die bliefde bij de lunch geen warm, pasta of tomaatjes. Dus smeerde ik bij het ontbijt een paar boterhammetjes extra voor de rest van de dag.
Ze hadden in dit resort ook bij de snacks altijd een bak met verse meloen staan, dus fruit was de hele dag voor handen.
Ik had voor de zekerheid potjes meegenomen en ze zijn allemaal onaangebroken weer mee teruggegaan
En dan waren jullie 's middags niet bij de lunch? Lijkt me ook niet dat je de hele dag in het hotel rond hangt natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef miss_sly het volgende:
We zaten net buiten Side in Alba Resort.
We zijn niet in de supermarkt geweest. Ze hadden op dit resort (en dat zie je steeds vaker, heb ik gemerkt) een apart diabetes-buffet bij het ontbijt met verschillende soorten suikervrije jam. Daar heb ik vaak haar brood mee besmeerd, of met alleen boter, of met wat kaas.
Wat ik 's ochtends smeerde voor 's middags legde ik in de kamer in de minibar, bleef het lekker koel.
Nou, bij de lunch serveerden ze in dit resort dus alleen een warme lunch. En dat hoefde Senna niet, die wilde gewoon een boterham...ze blijft toch een Nederlandse hequote:Op zondag 25 juli 2010 22:12 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
En dan waren jullie 's middags niet bij de lunch? Lijkt me ook niet dat je de hele dag in het hotel rond hangt natuurlijk.
Dit kan ik alleen vinden:
U verblijft in hotel Side Mare Resort op basis van all inclusive.
-ontbijt, lunch en diner in buffetvorm
-laat ontbijt van 10:00-11:00 uur
-1 x per verblijf diner in à la carte restaurant (reserveren verplicht)
-lokale (alcoholische) drankjes van 10:00-24:00 uur
-snacks in de middag en soep in de avond
-afternoon tea
-ijs van 16:00-17:00 uur
-minibar bij aankomst gevuld met frisdranken
Maar we zien de rest dan wel. Denk dat we dan een paar potjes meenemen, maar niet voor alle dagen aangezien ze dus vast wel daar wat voor hm hebben en is zonde als alles weer mee terug moet. Hebben genoeg mee te slepen met 2 kids denk ik
Banaan op broodquote:Op zondag 25 juli 2010 22:19 schreef Claudia_x het volgende:
Wij geven Ivan ook gerust droog brood. En je kunt ook fruit op brood doen!
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef Chan het volgende:
Poppejans Timo is inderdaad een iel ding, met bijna 1 jaar is hij nu 8,5 kilo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |