abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84480343
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:33 schreef lily het volgende:
Het brood kunnen jullie toch ook eten?
Kan wel inderdaad, maar :@ op vakantie eten wij vaak croissantjes en afbakbroodjes....we hebben een klein oventje mee
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84480595
Ik vind het vooral als een luxeprobleem klinken, Karin. Laten we wel wezen: jij wilt zo nodig kamperen (en dus moeilijk doen). :P

Als iedereen 1x per dag mee-eet van het brood van Lars dan gaat het wel op, en dan kun je bijvoorbeeld 's ochtends nog verwenbroodjes eten. En gewoon brood kun je ook lekker maken, door er wat rucola en pijnboompitjes extra op te doen bijvoorbeeld, of een compote. Of je maakt ekkere omeletten met vanalles erop en eraan.

Aangezien je een oven hebt: is het niet een optie om zelf brood voor Lars te maken? En misschien kun je vaker iets ter vervanging geven van brood, bijvoorbeeld pap, crackers of pannenkoekjes? (Ik weet niet precies wat hij al kan/mag eten en wat een goede vervanging is voor brood, maar misschien weten anderen dit wel?)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84480661
waar gaan jullie naar toe dan?
NEderland?
pi_84480909
Ze zullen er vast wel diertjes hebben die het brood ook graag lusten, dan komt ie toch op en vinden de kids vast leuk om te geven! ;) :P
pi_84481011
Hier ook al even maat 4 van Pampers. Maat 3 past ook wel, maar 4 kan wat meer aan wat vooral 's nachts toch wel beter is.
pi_84481013
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Meimeltje het volgende:
Ze zullen er vast wel diertjes hebben die het brood ook graag lusten, dan komt ie toch op en vinden de kids vast leuk om te geven! ;) :P
Heeft ze straks ook nog een mierenplaag!
  zondag 25 juli 2010 @ 20:55:32 #257
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84481154
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Kan wel inderdaad, maar :@ op vakantie eten wij vaak croissantjes en afbakbroodjes....we hebben een klein oventje mee
Dat worden nu dus tosti's! :)

Of brood-pizzaatjes...

Of toast met jam 's morgens..

Of wentelteefjes...

Of.....
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84481191
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Heeft ze straks ook nog een mierenplaag!
Oww sowwy, hier geen kampeerervaring :D :P
pi_84481367
Maar over eten en vakantie. Wij gaan over een maand naar Turkije. All inclusive, maar Dyon kan ik die troep (echt gezond zal het allemaal niet zijn) nog niet aan doen natuurlijk. Wil dus wel potjes mee nemen, maar tot nu toe heeft hij die net als zn broer geweigerd. Is er misschien iets qua potjes wat iets meer op vers eten lijkt?
pi_84481386
whahaha _O-

2 jaar terug hadden we muizen en een kikker.
O ja en mollen.
Dus mieren kunnen er ook nog wel bij haha

Ik ga ze in ieder geval even bellen voor die diepvries, en moet er even achter komen of er een AH/Super in de buurt is, anders moet ik voor Lars voor 2 weken brood meenemen en vooral niks aan de diertjes geven dan :P
pi_84481399
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Dat worden nu dus tosti's! :)

Of brood-pizzaatjes...

Of toast met jam 's morgens..

Of wentelteefjes...

Of.....
Kijk, wij zouden prima met elkaar in een caravan kunnen zitten!
pi_84481484
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef het-is-mij het volgende:
waar gaan jullie naar toe dan?
NEderland?
We gaan naar Ommen. NL dus
pi_84481504
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Maar over eten en vakantie. Wij gaan over een maand naar Turkije. All inclusive, maar Dyon kan ik die troep (echt gezond zal het allemaal niet zijn) nog niet aan doen natuurlijk. Wil dus wel potjes mee nemen, maar tot nu toe heeft hij die net als zn broer geweigerd. Is er misschien iets qua potjes wat niets meer op vers eten lijkt?
Waarom denk je dat het troep is? Hebben ze er niet gewoon een buffet? Dan kun je er fruit, tomaatjes en komkommer en zo van pakken. Hebben ze toch vast wel?

Miss_sly is ook naar Turkije geweest, all inclusive. Misschien kun je haar ernaar vragen?
pi_84481655
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het troep is? Hebben ze er niet gewoon een buffet? Dan kun je er fruit, tomaatjes en komkommer en zo van pakken. Hebben ze toch vast wel?

Miss_sly is ook naar Turkije geweest, all inclusive. Misschien kun je haar ernaar vragen?
Ja het is in buffetvorm, dus ook daar zitten gezonde dingen bij? Net als kampeerervaring heb ik ook geen all-inc ervaring :D Thnx, zal het Miss-sly dan misschien eens vragen.
pi_84481850
Ik denk dat het je mee zal vallen! Er zit vast rauwkost bij en ook fruit. Als ik bijvoorbeeld zo'n aardappelsalade zie liggen bij een buffet dan liggen er aan de zijkant ook gezonde dingen bij. In het geval van nood is er vast ook wel een supermarkt of kun je aan het personeel vragen of er iets te regelen valt? Voor de zekerheid potjes meenemen zou ik denk ik ook wel doen. Maar goed, vraag het miss_sly even! Ik heb ook geen ervaring met all inclusive.
  zondag 25 juli 2010 @ 21:13:16 #266
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_84482044
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ja het is in buffetvorm, dus ook daar zitten gezonde dingen bij? Net als kampeerervaring heb ik ook geen all-inc ervaring :D Thnx, zal het Miss-sly dan misschien eens vragen.
Een ding is zeker: They love baaaaaaabies in Turkey! Dus zelfs in een all-inclusive zou ik me niet teveel zorgen maken over aanwezigheid van voedsel. Ze maken het desnoods persoonlijk even voor je klaar.

En ja, vaak zitten daar wel gezonde dingen bij, maar misschien niet zoutloos. Dochter at in Jordanie (met 8-9 maanden) veel hummus (kikkererwten), brood, rijst, yoghurt (heeeeerlijk), linzensoep (hebben ze vast ook in Turkije), en anders at ze ook gewoon tomaat (waste ik zelf even met 'schoon water') etc.

En Claudia, kamperen? Hier of daar? ;)
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_84482082
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

We gaan naar Ommen. NL dus
ooooooowwwwwwwww dan zie ik het probleem eerlijk gezegd niet zo :@ of denk ik te makkelijk?
Voor avondeten gewoon aardappeltje (daar kon hij toch tegen?) dus zakje aardappels en dan klein stronkje broccoli of zakje worteltjes iedere keer paar koken en bijv. zakje diepvriesdoperwten in de diepvries.
Maak je ff van de aardappels puree of stukjes voor 2 dgn en dan kook je per keer ff wat groenten of ook voor 2 dgn?
En brood kan dan in de diepvries?
pi_84482124
Ja fruit zullen ze wel hebben, zeker bij het ontbijt. Ik was ook niet van plan om potjes fruit mee te nemen, banaantje kan ik daar vast wel prakken. Avondeten wil ik voor de zekerheid wel meenemen denk ik.
pi_84482281
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:13 schreef Basboussa het volgende:

[..]

Een ding is zeker: They love baaaaaaabies in Turkey! Dus zelfs in een all-inclusive zou ik me niet teveel zorgen maken over aanwezigheid van voedsel. Ze maken het desnoods persoonlijk even voor je klaar.

En ja, vaak zitten daar wel gezonde dingen bij, maar misschien niet zoutloos. Dochter at in Jordanie (met 8-9 maanden) veel hummus (kikkererwten), brood, rijst, yoghurt (heeeeerlijk), linzensoep (hebben ze vast ook in Turkije), en anders at ze ook gewoon tomaat (waste ik zelf even met 'schoon water') etc.

Nou dan moet het vast goedkomen :D Ow en de kids zijn ook nog eens blond, zullen ze vast ook wel leuk vinden of niet ? :P Kids aan de kikkererwten en linzensoep, zolang mama het maar niet hoeft te eten hihi.
pi_84482300
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:13 schreef Basboussa het volgende:

En Claudia, kamperen? Hier of daar? ;)
Nou, ik zou iever daar dan hier kamperen! Maar eigenlijk haat ik kamperen. En ik ben doodsbang voor beren. Die hebben jullie daar, hè? Brrr.

Nu zeggen mensen in onze omgeving: wacht maar tot ze de schoolleeftijd bereiken, dan zit je vast aan schoolvakanties en zijn huisjes onbetaalbaar. Ik weet nog niet precies hoe we dat op moeten gaan lossen. Ik zit er serieus aan te denken om een huisje te kopen. Ik zou zo graag een huisje aan zee hebben bijvoorbeeld. Maarja, geld... Als we ons spaargeld gebruiken voor een vakantiehuisje hebben we geen geld meer om in een eventueel koophuis te stoppen.
pi_84482319
Poppejans Timo is inderdaad een iel ding, met bijna 1 jaar is hij nu 8,5 kilo..

Karin wat de anderen ook al zeggen, ik zou die boterhammen gewoon extra lekker beleggen dan voor jullie zelf :)

Eergisteren kwam ik er achter dat Timo een bovenkies heeft, gisteren bleek hij er nóg een te hebben! :o Ook boven, maar dan aan de andere kant.
pi_84482403
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Nou dan moet het vast goedkomen :D Ow en de kids zijn ook nog eens blond, zullen ze vast ook wel leuk vinden of niet ? :P
:Y !

Ivan is een grote hit hier in de buurt. Ik vind dat zelf erg grappig omdat ik de Turkse kindjes juist prachtig vind, met grote donkere kijkers met lange, donkere wimpers. En die haartjes! O+
pi_84482615
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

ooooooowwwwwwwww dan zie ik het probleem eerlijk gezegd niet zo :@ of denk ik te makkelijk?
Voor avondeten gewoon aardappeltje (daar kon hij toch tegen?) dus zakje aardappels en dan klein stronkje broccoli of zakje worteltjes iedere keer paar koken en bijv. zakje diepvriesdoperwten in de diepvries.
Maak je ff van de aardappels puree of stukjes voor 2 dgn en dan kook je per keer ff wat groenten of ook voor 2 dgn?
En brood kan dan in de diepvries?
Het vriesvakje is heeeel ieniemienie, kunnen misschien 5 plakjes brood in
De groentes zal wel loslopen, dan eten wij wel wat Lars die dag eet.
Ach we zien het wel, het komt vast goed :Y
  zondag 25 juli 2010 @ 21:29:48 #274
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84482827
Meimeltje, als jullie naar 'n hotel gaan met 4 of 5 sterren dan moet dat met het eten vast goed komen, ook voor Dyon :Y)
Nou wil ik ook all-inclusiven ;( Voor het eerst in jaren dat we niet gaan...
* Kersjes houdt van luxe en overdaad op vakantie O+
.... met gevoel voor drama....
pi_84482919
Karin, ik heb ff zitten kijken. In Ommen heb je AH en Super :). Je kan natuurlijk halfjes brood halen. Dan eet je 's morgens luxe broodjes en tussen de middag het gewone brood...?
Dan heb je het brood probleem al ondervangen... Of idd een halfje brood per 2 of 3 sneetjes invriezen. Ik weet niet hoeveel er dan in je vriezertje past, maar dan heb je wel iets achter de hand.
Groente zou ik proberen te koken wat Lars ook kan eten en dan wat extra voor de dag erna, kunnen jullie dan iets eten wat Lars niet eet bijvoorbeeld...
Dan kom je volgens mij echt een heel eind.

Meimel, je zou eens kunnen proberen of hij bijvoorbeeld wel die bordjes van olvarit ofzo? eet. Dat is wat grover... Of die mama's stoofpotje ofzo van Friso... Gewoon proberen...? Maar ja als hij het niet eet is dat ook wel zonde...
Dan zou je daar wat van voor in je tas kunnen stoppen voor het geval dat...?
Fake it till you make it...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')