Kan wel inderdaad, maarquote:
Heeft ze straks ook nog een mierenplaag!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Meimeltje het volgende:
Ze zullen er vast wel diertjes hebben die het brood ook graag lusten, dan komt ie toch op en vinden de kids vast leuk om te geven!![]()
Dat worden nu dus tosti's!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Kan wel inderdaad, maarop vakantie eten wij vaak croissantjes en afbakbroodjes....we hebben een klein oventje mee
Oww sowwy, hier geen kampeerervaringquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heeft ze straks ook nog een mierenplaag!
Kijk, wij zouden prima met elkaar in een caravan kunnen zitten!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dat worden nu dus tosti's!
Of brood-pizzaatjes...
Of toast met jam 's morgens..
Of wentelteefjes...
Of.....
We gaan naar Ommen. NL dusquote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef het-is-mij het volgende:
waar gaan jullie naar toe dan?
NEderland?
Waarom denk je dat het troep is? Hebben ze er niet gewoon een buffet? Dan kun je er fruit, tomaatjes en komkommer en zo van pakken. Hebben ze toch vast wel?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:59 schreef Meimeltje het volgende:
Maar over eten en vakantie. Wij gaan over een maand naar Turkije. All inclusive, maar Dyon kan ik die troep (echt gezond zal het allemaal niet zijn) nog niet aan doen natuurlijk. Wil dus wel potjes mee nemen, maar tot nu toe heeft hij die net als zn broer geweigerd. Is er misschien iets qua potjes wat niets meer op vers eten lijkt?
Ja het is in buffetvorm, dus ook daar zitten gezonde dingen bij? Net als kampeerervaring heb ik ook geen all-inc ervaringquote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waarom denk je dat het troep is? Hebben ze er niet gewoon een buffet? Dan kun je er fruit, tomaatjes en komkommer en zo van pakken. Hebben ze toch vast wel?
Miss_sly is ook naar Turkije geweest, all inclusive. Misschien kun je haar ernaar vragen?
Een ding is zeker: They love baaaaaaabies in Turkey! Dus zelfs in een all-inclusive zou ik me niet teveel zorgen maken over aanwezigheid van voedsel. Ze maken het desnoods persoonlijk even voor je klaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ja het is in buffetvorm, dus ook daar zitten gezonde dingen bij? Net als kampeerervaring heb ik ook geen all-inc ervaringThnx, zal het Miss-sly dan misschien eens vragen.
ooooooowwwwwwwww dan zie ik het probleem eerlijk gezegd niet zoquote:
Nou dan moet het vast goedkomenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:13 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Een ding is zeker: They love baaaaaaabies in Turkey! Dus zelfs in een all-inclusive zou ik me niet teveel zorgen maken over aanwezigheid van voedsel. Ze maken het desnoods persoonlijk even voor je klaar.
En ja, vaak zitten daar wel gezonde dingen bij, maar misschien niet zoutloos. Dochter at in Jordanie (met 8-9 maanden) veel hummus (kikkererwten), brood, rijst, yoghurt (heeeeerlijk), linzensoep (hebben ze vast ook in Turkije), en anders at ze ook gewoon tomaat (waste ik zelf even met 'schoon water') etc.
Nou, ik zou iever daar dan hier kamperen! Maar eigenlijk haat ik kamperen. En ik ben doodsbang voor beren. Die hebben jullie daar, hè? Brrr.quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:18 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Nou dan moet het vast goedkomenOw en de kids zijn ook nog eens blond, zullen ze vast ook wel leuk vinden of niet ?
Het vriesvakje is heeeel ieniemienie, kunnen misschien 5 plakjes brood inquote:Op zondag 25 juli 2010 21:14 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
ooooooowwwwwwwww dan zie ik het probleem eerlijk gezegd niet zoof denk ik te makkelijk?
Voor avondeten gewoon aardappeltje (daar kon hij toch tegen?) dus zakje aardappels en dan klein stronkje broccoli of zakje worteltjes iedere keer paar koken en bijv. zakje diepvriesdoperwten in de diepvries.
Maak je ff van de aardappels puree of stukjes voor 2 dgn en dan kook je per keer ff wat groenten of ook voor 2 dgn?
En brood kan dan in de diepvries?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |