Poppejans, Iris is niet iel, maar het is geen spekkie. 9 kilo 76 cm.
Ik heb denk ik een maandje geleden de laatste maat 3 gepakt en dan eigenlijk omdat me opviel dat ze qua gewicht wel bijna aan het maximale zaten.
Ik moet wel zeggen dat we voor de nacht al wel langere tijd maat 4 gebruikten hoor, want nummer 3 hield het niet zo lang.
Maar ik was dus vrijdag bij mijn ouders, daar lag nog maat 3 en dat zat toch wel krap, dus die heb ik nu voor een vriendin haar beeb op komst achteruit gelegd

.
Lily, wat een zoet meisje zeg! Heerlijk als ze zich zo goed kan vermaken en gewoon mee kan met dat soort dingen

.
Karin, je kan brood ook per 2 of 3 plakjes invriezen misschien in plaats van een half brood tegelijk.
Waar gaan jullie heen? Groente is eigenlijk overal wel te krijgen, maar dat brood is denk ik lastiger, dus dat zou ik eerst in de vriezer stoppen.
Als je groente ingevroren mee wilt nemen kan je het misschien in plaats van in bakjes, in diepvrieszakjes doen, kan je makkelijker proppen

.
Eet hij ook potjes? Want dan zou je daar nog wat van mee kunnen nemen voor als je geen groente voor handen hebt of jullie iets eten wat hij niet mee kan eten...