abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84468921
Gisteren zijn we de hele dag in de Ardennen geweest. Op een zomerfestival in Radhadesh. Mijn echtgenoot gaf daar reiki behandelingen.

Ik had geen wagen mee, alleen een buidelsling en een deken. Anderhalf uur in de auto heen en terug en van 13.00 tot 18.00 buiten in de zon en Leah heeft geen kik gegeven.
Alleen maar lief geweest, in de sling gezeten en op een dekentje liggen lachen. In de auto terug was ze ontzettend aan het kletsen.
En ondanks dat ze op de hele dag maar een half uur heeft geslapen was ze bij thuiskomst om 19.30 nog in prima humeur en liet zich lachend in bed leggen.

Wat een superbaby heb ik toch O+

en ook haar grote broers hebben zich voorbeeldig gedragen op een gevecht op de achterbank op de terugweg na waarbij ook veel schuttingtaal werd gebruikt }:|
pi_84470365
Hihi superbaby Leah. Knap dat ze dat zo vrolijk volhoudt :D
Hopelijk over een poos niet 3 vechtende kids op de achterbank :P
pi_84470417
Zo gaat Dyon met zn kontje omhoog.....hij wil ook kunnen wat Wolf en Evie al kunnen! Af en toe frustrerend voor hm dat hij niet vooruit komt.

Filmpje: http://s127.photobucket.c(...)current=MOV00689.mp4

[ Bericht 25% gewijzigd door Meimeltje op 25-07-2010 16:44:49 ]
  zondag 25 juli 2010 @ 17:10:40 #229
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84472206
Dyon, gewoon blijven proberen jongen!!
En wat eng van z'n grote broer, brrrrr.... Op dat soort momenten zou je ze het liefst in een doosje willen doen...

Lily, ze klinkt altijd als zo'n gezellige en relaxte baby! Heerlijk hoor :Y

Poppejans, ik ben ook nog steeds zo blij met de naam O+ Hij past echt bij hem!

In welke maat luiers zitten de zomerbaby's van vorig jaar eigenlijk?
Maat 4 is volgens mij te klein geworden, we hebben vrijwel dagelijks nekpoep :X
.... met gevoel voor drama....
pi_84472514
Kersjes, Tess is ruim 13mnd en hier wordt 4+ ook te klein. Van de week een mt 4+ Aldi-luier en de plas liep langs Tess' been.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_84472635
Timo heeft nog maat 3 luiers overdag en 4 's nachts en dat gaat prima, nooit lekkage gehad en die maat 4 luiers zitten eigenlijk nog een beetje ruim.. Maar als de pakken 3 op zijn gaan we wel over op 4 nu..
  zondag 25 juli 2010 @ 17:27:49 #232
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84472770
Ooooeeeh.... Dan ga ik af op de spekjes van Tess, die komt qua postuur volgens mij meer in de richting van Toby dan Timo. Morgen dan maar even 4+ halen dan.
.... met gevoel voor drama....
pi_84473116
Maat 4 luiers hier, 3 is echt te klein nu.
Iris loopt gewoon alsof ze nooit anders gedaan heeft. Hele stukken inmiddels, ik vind het wel stoer!!!
Laatst bij de Italiaan wezen eten en ze heeft zitten schransen :) klein vreetkastje!
Fake it till you make it...
pi_84476542
Wolf zit sinds hij 5,5//6 maanden oud is in maat 4 luiers.
Chan en Nijna, hebben jullie dan zulke iele kindertjes? :o of heb ik gewoon een dikzak

ah heerlijk Lily, zo'n makkelijk meiske O+ Dat is echt een hele lange dag geweest!

Tijdperk van achterna hollen is toch aangebroken vrees ik, ik zat net in een andere ruimte op computer en mijn man was op de bank in slaap gevallen, is Wolf naar de waterbak van de hond weten te komen en had zich t/m romper toe zeiknat gespetterd en had de grootste lol :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84476709
Hier ook al een tijdje in maat 4 maar ik begrijp dus dat we deze wel even kunnen gebruiken.

quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef Poppejans het volgende:
ah heerlijk Lily, zo'n makkelijk meiske O+ Dat is echt een hele lange dag geweest!
Ja, goed heh, en we waren al onderweg sinds 9.30 omdat middelste vooraf nog naar zwemles moest dus daar heeft ze ook nog een uur doorgebracht.
Daarna nog twee vriendinnen opgepikt dus we zijn bezig en onderweg geweest van 9.30 tot 19.30.
pi_84476770
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef lily het volgende:
Hier ook al een tijdje in maat 4 maar ik begrijp dus dat we deze wel even kunnen gebruiken.
[..]

Ja, goed heh, en we waren al onderweg sinds 9.30 omdat middelste vooraf nog naar zwemles moest dus daar heeft ze ook nog een uur doorgebracht.
Daarna nog twee vriendinnen opgepikt dus we zijn bezig en onderweg geweest van 9.30 tot 19.30.
En dan maar een half uurtje geslapen overdag :o :D (is hier trouwens ook zo, altijd als we dagje weg zijn is hij veel te druk met kijken denk ik)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84477107
Ivan zit nog in maat 3 (Pampers) en die past prima, maar het zal niet lang duren voor we op maat 4 overstappen. Hij stevent inmiddels op de 10 kg af.

Als we een dagje weg zijn doet Ivan in plaats van 2-3 lange dutjes 4 korte.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84478506
Hier maat 4 luiers, al een poosje ook.

Lily,wat heerlijk joh dat Leah zo makkelijk omschakelt! Handig met zulke dagjes, je kunt haar dus altijd overal mee naar toe nemen! Fijn!
Misschien is het ook wel dat je daar zelf makkelijk in bent, ik zie altijd zoveel beren op de weg terwijl dat misschien helemaal niet altijd nodig is.

Poppejans, Wolf dus ook al in de ban van de etensbakken van de beesten, Lars vindt dat ook machtig interessant, moet hem echt in de gaten houden, ik ben er wel al achter dat hij niet allergisch is voor kattenbrokken :X maar het leukste is om de kattenbrokken in de waterbak te mikken :+

Wie o wie heeft de gouden tip. We gaan over 3 weken op vakantie, maar nu zitten we met Lars zijn eten. In de caravan is een ieniemienie vriesvakje, dus een klein beetje kan er wel in, maar hoe moet ik dat nou bijv doen met zijn brood? Hij krijgt koemelkvrij brood (blue band brood) en thuis heb ik dat in de vriezer liggen, en haal er elke dag een plakje uit, maar in de caravan past geen half brood......en dan heb ik dus ook nog zijn groentes die ik ergens kwijt moet.... (maak ik thuis vaak ook een hele zwik in 1 keer en dan in bakjes in de diepvries) Ik denk dat ik de camping maar bel of er een gemeenschappelijke vriezer is waar het in mag. Dat zie je nog wel eens voor koelelementen enzo, maar wie weet heeft er iemand hier nog een handige tip?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 25 juli 2010 @ 20:11:01 #239
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84478986
Thomas heeft een hele tijd maat 4 gedragen. Die past nu nog prima, maar een tijdje terug waren bij de C1000 de (eigen merk) luiers in de aanbieding en heb ik 3 pakken gekocht, waarvan eentje in maat 4+ want ja, je weet maar nooit. En toen hij een aantal nachten achter elkaar 'overstroomde' heb ik die 4+ als nachtluier aangedaan. En nu de maat 4 op is koop ik ze standaard want (hoe shallow....) het plaatje dat erop staat is leuker :D

Lily, klinkt als een (lange) goede dag! Jammer van de ruzie van de jongens, maar dat is na zo'n lange, drukke dag ook niet zo heel raar. Maar daarom niet minder vervelend als je zelf ook een lange dag achter de rug hebt.

(En doet je man aan reiki? Stoer! had ik niet achter hem gezocht)

Thomas is duidelijk nog niet terug naar normaal, hij slaapt zo veel. Hopelijk voelt hij zich weer snel ok.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84479046
Ik heb geen tip voor wat betreft het brood, maar kun je groentes niet gewoon regelmatig vers kopen en per dag bereiden? Zoveel werk is het toch niet om bijvoorbeeld wat worteltjes te koken? Ik zou gewoon zoveel mogelijk dingen voor hem proberen te maken die je in 1 pan kunt bereiden. Oh, en je kunt ook wat kleine potjes groenten uit blik meenemen. Is misschien wel handig om achter de hand te hebben als je even geen tijd hebt om verse groenten te halen. Ivan vindt de worteltjes uit een potje (die vieze zachte dingen) lekkerder dan verse worteltjes.
pi_84479244
Poppejans, Iris is niet iel, maar het is geen spekkie. 9 kilo 76 cm.
Ik heb denk ik een maandje geleden de laatste maat 3 gepakt en dan eigenlijk omdat me opviel dat ze qua gewicht wel bijna aan het maximale zaten.
Ik moet wel zeggen dat we voor de nacht al wel langere tijd maat 4 gebruikten hoor, want nummer 3 hield het niet zo lang.
Maar ik was dus vrijdag bij mijn ouders, daar lag nog maat 3 en dat zat toch wel krap, dus die heb ik nu voor een vriendin haar beeb op komst achteruit gelegd ;).

Lily, wat een zoet meisje zeg! Heerlijk als ze zich zo goed kan vermaken en gewoon mee kan met dat soort dingen :).

Karin, je kan brood ook per 2 of 3 plakjes invriezen misschien in plaats van een half brood tegelijk.
Waar gaan jullie heen? Groente is eigenlijk overal wel te krijgen, maar dat brood is denk ik lastiger, dus dat zou ik eerst in de vriezer stoppen.
Als je groente ingevroren mee wilt nemen kan je het misschien in plaats van in bakjes, in diepvrieszakjes doen, kan je makkelijker proppen ;).
Eet hij ook potjes? Want dan zou je daar nog wat van mee kunnen nemen voor als je geen groente voor handen hebt of jullie iets eten wat hij niet mee kan eten...
Fake it till you make it...
pi_84479248
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef Ca.ra het volgende:
Jammer van de ruzie van de jongens, maar dat is na zo'n lange, drukke dag ook niet zo heel raar. Maar daarom niet minder vervelend als je zelf ook een lange dag achter de rug hebt.
mwoa
ben wel gewend ;)

quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:17 schreef Poppejans het volgende:
En dan maar een half uurtje geslapen overdag :o :D (is hier trouwens ook zo, altijd als we dagje weg zijn is hij veel te druk met kijken denk ik)
maf heh, en ze bleef goedgehumeurd. Normaliter doet ze echt nog 3 flinke dutten overdag.

Ik probeer mee te denken, Karin, maar kom ook even niet verder dan de gezamelijke diepvries op de camping..
pi_84479283
In blik zit er toch altijd zout aan toegevoegd?
Heb nu ook vaak van die zakken uit het vriesvak, dan kan ik per keer pakken wat ik nodig heb, maar dat is voor de vakantie ook niet zo handig.
En potjes blieft meneer niet... :P
pi_84479395
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:16 schreef lily het volgende:

[..]

mwoa
ben wel gewend ;)
[..]

maf heh, en ze bleef goedgehumeurd. Normaliter doet ze echt nog 3 flinke dutten overdag.

Ik probeer mee te denken, Karin, maar kom ook even niet verder dan de gezamelijke diepvries op de camping..
ik moet eerst nog bellen of die diepvries er uberhaupt is....deze week maar ff doen.
pi_84479487
Er is vaak nog suiker aan toegevoegd ook! Ik zou die potjes groenten alleen gebruiken als ik geen verse groenten in huis had. Het lijkt me op vakantie wel handig om achter de hand te hebben.
pi_84479521
Ik kampeer nooit maar ik ga er een beetje van uit dat ze zoiets wel hebben...

Inderdaad wat Claudia zegt; iedere dag vers maken dan (en moet het blue band brood zijn?)
pi_84479582
Als de nood echt hoog is zou ik overwegen een apart diepvriesje te kopen. Je hebt tegenwoordig heel kleine modellen. Maarja, kun je daar genoeg brood in kwijt voor een hele vakantie? Ik weet niet hoelang je weggaat?

Heb je al geprobeerd uit te zoeken of ze dergelijk brood ook verkopen in de buurt van je vakantielocatie?
pi_84479619
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
Heb je al geprobeerd uit te zoeken of ze dergelijk brood ook verkopen in de buurt van je vakantielocatie?
Dat zou het handigste zijn
pi_84479847
Bij de AH verkopen ze dat brood, maar Dageraad brood kan ook, dat eet hij bij mijn ouders ook, en dat is weer bij Super verkrijgbaar. Geen idee of dat in de buurt zit maar daar kan ik wel achter komen.
Tis alleen zo jammer dat je dan een half brood moet kopen, en dan maar 4 plakjes gebruikt (ik geef hem wel brood van een dag oud, maar ouder ook niet)
En dat is met de groentes dan ook zo, al kunnen wij dan met Lars mee-eten.
We gaan 2 weken overigens.
pi_84480084
Het brood kunnen jullie toch ook eten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')