abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84386275
Och, arme Mette. Hoe is het gegaan vannacht?
pi_84386396
He bah, wat rottig voor Mette... hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter.
pi_84386426
Arme Mette
Lotte!
Noah!
pi_84386994
Pfoe... Het duurde even vannacht, ze was hardstikke druk.. Dus hebben we saampjes even Babytv en teletubbies op youtube gekeken. Ze is uiteindelijk al zittend tegen me in slaapgevallen, ze heeft vannacht nog wel wat water gedronken.
Vanochtend heeft ze weer gewoon een volledige fles op en ze is weer gezellig happy
Hopelijk gaat ze zo nog even slapen (kind moet toch supermoe zijn, ik tenminste wel..) dan kan ik ook weer lekker gaan slapen.
Ik denk echt dat ze iets gegeten heeft wat niet goed is gevallen, want alles is weer goed nu.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84387050
Leuke links Huup!!

Zielige Mette! Gelukkig heeft ze vanmorgen weer goed gedronken. Hopelijk slaapt ze nog een beetje bij!

Hoeveel ml vocht/melk moet een baby per dag binnen krijgen? Was het niet 50 ml per kg lichaamsgewicht?
pi_84387066
Fijn dat jullie in elk geval nog iets hebben kunnen slapen. Hopelijk haalt ze vandaag nog wat in zodat jij ook nog even wat kan dutten.
pi_84387158
Wicky, fijn dat ze weer opgeknapt lijkt te zijn en hopelijk kunnen jullie samen nog wat dutten vandaag
Fake it till you make it...
pi_84387247
Arme Mette, hopelijk gaat ze vandaag nog ff slapen dan kan je zelf ook nog even een tukkie doen.
Stef goed aan het slapen

Bedankt voor alle tips over het tanden poetsen, ik ga die van kersjes zeker uitproberen vanavond. En nu maar hopen dat het helpt.
pi_84387946
Wat fijn dat Mette zich beter voelt!

Ik had vanochtend weer zo'n 'jááá, zo had ik me het ouderschap voorgesteld!'-moment. Ik was kleren aan het vouwen en Ivan was lekker in de slaapkamer aan het rondscharrelen, sokken van zijn vader uit lades aan het pakken en wat schone was ondersabbelen. Het was zo gezellig. En nu ligt hij lekker te slapen en drink ik een kopje thee.

Ik voel me vandaag voor het eerst weer wat beter. Misschien ga ik zometeen even naar de Hema.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84388123
Fijn he Claudia, van die kleine genietmomenten!
pi_84388219
Isa probeert trouwens al echt te kruipen! Ze kan al een beetje achteruit, en trekt zichzelf soms ook al naar voren met haar handjes!! Daarnaast kan ze heel snel rondjes draaien als ze op haar buik ligt.
pi_84388785
Wat knap van Isa!
Och arme Mette, hopelijk blijft deze fles er goed in wickie

Niels wil weer niet slapen en vannacht werd hij ook heel vaak wakker
Ik heb zometeen een sollicitatiegesprek en ik heb nog niet kunnen douchen. bluh. Een sollicitatiegesprek voor een vakantiebaantje als thuiszorgmedewerker
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:02:13 #113
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84388907
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef NieuweUser het volgende:
Isa probeert trouwens al echt te kruipen! Ze kan al een beetje achteruit, en trekt zichzelf soms ook al naar voren met haar handjes!! Daarnaast kan ze heel snel rondjes draaien als ze op haar buik ligt.
hahaha kleine propeller

fijn dat je je wat beter voelt Claudia! <3 en fijn hè dat keutelen zo, ik vind dat ook leuk. T is alleen niet zo handig dat Amélie dan alles uit de laadjes trekt wat ik er net in stop daar moet ik nog wat op bedenken

Mette arm prupke fijn dat ze zich wat beter lijkt te voelen.

Amélie is vannacht ieder uur zo'n beetje hard schreeuwend wakker geworden
twee zetpillen en heel wat dentinox en flesjes zijn er over de hele nacht verspreid ingenomen maar het maakte niets uit. Echt zo zielig, en zo stom ook dat je geen idee hebt wat er aan de hand is. En nu zit ze heel vrolijk teletubbies te kijken en B. en ik zijn kapot haha, vanavond maar vroeg erin hoop ik.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84389009
Isa, goed zeg

en wat een nachtbrakertjes toch hier, en dat tandjesleed

Ik kan me het werkelijk niet meer herinneren, weet je dat? tandjesleed
Ik ben ook nog nooit gestoord in mijn nachtrust, door beide jongens niet (vanaf ze een paar maanden oud zijn dan). Echt nog nooit!
En met Leah gaat het tot nu toe net zo...(afkloppen dan maar)
pi_84389033
oh, en wat betreft ontwikkeling nog steeds niks te melden
pi_84389034
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef Twinkly het volgende:
Niels wil weer niet slapen en vannacht werd hij ook heel vaak wakker
Ik heb zometeen een sollicitatiegesprek en ik heb nog niet kunnen douchen. bluh. Een sollicitatiegesprek voor een vakantiebaantje als thuiszorgmedewerker
Niels! Slechte timing!

Mja, het is erg jammer dat je een baan onder je niveau moet zoeken. Ik gun je echt zoveel meer. Maar ik denk dat het ook wel erg fijn voor je zou kunnen zijn om soms even het huis uit te zijn. Of zie je dat zelf anders en doe je het meer uit bittere noodzaak?
pi_84389060
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef NieuweUser het volgende:
Wow, wat goed! Geinig gezicht is dat leren kruipen, hè? Ik moet er nog steeds zo om lachen. Vergeet niet een filmpje te maken!

Ivan kruipt nog steeds niet zo goed als Stef bijvoorbeeld. Ik maak zelden mee dat hij ineens iets kan. Er gaat meestal een heel lang proces aan vooraf. Misschien is er ook wel een verband met het feit dat hij niet onder zijn ontwikkelingen gebukt?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:10:16 #118
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84389066
wat fijn Lily!

op zich valt het hier alles mee hoor, op een nachtvoeding na word ik ook niet echt gestoord eigk en slaapt Amélie makkelijk weer in, kan haar zo terug leggen. Maar daarom schrik ik wel een beetje extra van zulke dingen als vannacht het is zo anders dan ineens, zo'n heel hard huilend kind maar goed, wie weet droomde ze wel eng ofzo.

en fijn om te weten dat je tandjesleed weer vergeet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84389118
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:

Amélie is vannacht ieder uur zo'n beetje hard schreeuwend wakker geworden
twee zetpillen en heel wat dentinox en flesjes zijn er over de hele nacht verspreid ingenomen maar het maakte niets uit. Echt zo zielig, en zo stom ook dat je geen idee hebt wat er aan de hand is. En nu zit ze heel vrolijk teletubbies te kijken en B. en ik zijn kapot haha, vanavond maar vroeg erin hoop ik.
Elk uur, pfff. En toch klink je altijd weer zo vrolijk en optimistisch.

Ik heb nog even na zitten denken over dat slechte eten van Amélie en ik denk dat ik ook gewoon die flesjes aan zou blijven bieden met zoveel mogelijk dingen tussendoor die ze misschien wel eet (zoals je nu met fruit doet). Het eten komt vast wel weer en in de tussentijd moet ze gewoon lekker groeien en geen honger hebben. Maar goed, misschien heeft het consultatiebureau hier wel een ander idee over?
pi_84389130
Pff net maar een paracetamol gegeven en dentinox gesmeerd. Hij bleef maar gillen, ook in mijn armen. Hij heeft last van een tand die doorkomt, maar ook van zijn oververmoeidheid nu.
Claudia ik vind het niet erg om onder mijn niveau te werken, maar dit is wel een beetje erg overdreven Had ik net zo goed na de middelbare school niets meer kunnen doen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:18:57 #121
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84389279
Pffff, Niels en Amélie, wat rot .

Ik heb gelukkig ook geen kinderen die 's nachts zin hebben om te spelen enzo. Gewoon naar bed en de hele nacht slapen. Alleen zit ik de laatste maand (?) wel weer elke ochtend gezellig voor zessen beneden .

Wat betreft tandjes. R heeft nog niks, geen bobbels ook te zien. En S had nooit zichtbaar last van tandjes krijgen, maar wel van 'de bijwerkingen' zeg maar. Ze had altijd meteen zure poep, ontstoken billen en een oorontsteking . Ik ben toch zo blij dat ze daar helemaal overheen gegroeid lijkt, die oorontstekingen.

Fijn dat je je weer beter voelt Claudia. Ik vond die eerste tijd ook niet heel prettig van de zwangerschappen (misselijk en gewoon niet helemaal mezelf ). Hopelijk kun je lekker losgaan in de hema.
pi_84389389
Hij zit nu bij mij op schoot. Het slapen gaat echt niet en hij is al bijna 4 uur wakker, ook helemaal vermoeide oogjes met walletjes.
Ik vermoed dat het ook heel erg veel te maken heeft met temperament. Dat rustige kindjes meer zelf hun emoties kunnen reguleren en zo zichzelf rustig maken als ze bijvoorbeeld tandjes krijgen en dat "drukkere" (ik weet geen betere omschrijving, in het engels noemen ze het "high need") kindjes meer afhankelijk zijn van geruststelling van buitenaf.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:31:18 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84389619
Hm het zou best kunnen Twinkly maar ik denk dat het in het geval van tandjes toch ook wel een fysiek aspect is. Dat het ene kindje gewoon meer pijn ervaart dan het andere ofzo. Ik vind Amélie over het algemeen genomen een erg rustig kind en ze kan zichzelf bijvoorbeeld uren vermaken alleen. Ze heeft geen last van koorts bij de tandjes maar wel duidelijk van de pijn. Zodra ik dentinox smeer normaliter gaat het weer over en lijkt ze zich weer beter te voelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84389626
Klinkt heel plausibel, Twinky. En temperament zal ongetwijfeld ook wel weer invloed hebben op bepaalde ontwikkelingen. Mijn neefje heeft ook een sterk temperament, was als jonge baby heel onrustig maar ging ook vroeg kruipen, zitten, staan en lopen. Van de week viel het me op dat hij ineens een heel rustige jongen aan het worden was. Dat wil zeggen, hij had veel minder aandacht en geruststelling van buitenaf nodig en was 1,5 uur lang lekker aan het rondscharrelen en spelen. Ik vraag me dus ook af hoe 'stabiel' dat temperament is en of het niet kan verdwijnen/veranderen naarmate een kindje ouder wordt en meer leert.

Mijn schoonmoeder blijft maar zeggen hoe makkelijk Ivan is ('zelfs het verschonen is makkelijk!') en dat is soms wel pijnlijk voor mijn schoonzus. Ze heeft een behoorlijk zwaar eerste jaar gehad met haar zoon.
pi_84389675
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Hm het zou best kunnen Twinkly maar ik denk dat het in het geval van tandjes toch ook wel een fysiek aspect is. Dat het ene kindje gewoon meer pijn ervaart dan het andere ofzo.
Ja, lijkt me ook!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')