abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84386275
Och, arme Mette. Hoe is het gegaan vannacht?
pi_84386396
He bah, wat rottig voor Mette... hopelijk voelt ze zich snel weer wat beter.
pi_84386426
Arme Mette
Lotte!
Noah!
pi_84386994
Pfoe... Het duurde even vannacht, ze was hardstikke druk.. Dus hebben we saampjes even Babytv en teletubbies op youtube gekeken. Ze is uiteindelijk al zittend tegen me in slaapgevallen, ze heeft vannacht nog wel wat water gedronken.
Vanochtend heeft ze weer gewoon een volledige fles op en ze is weer gezellig happy
Hopelijk gaat ze zo nog even slapen (kind moet toch supermoe zijn, ik tenminste wel..) dan kan ik ook weer lekker gaan slapen.
Ik denk echt dat ze iets gegeten heeft wat niet goed is gevallen, want alles is weer goed nu.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84387050
Leuke links Huup!!

Zielige Mette! Gelukkig heeft ze vanmorgen weer goed gedronken. Hopelijk slaapt ze nog een beetje bij!

Hoeveel ml vocht/melk moet een baby per dag binnen krijgen? Was het niet 50 ml per kg lichaamsgewicht?
pi_84387066
Fijn dat jullie in elk geval nog iets hebben kunnen slapen. Hopelijk haalt ze vandaag nog wat in zodat jij ook nog even wat kan dutten.
pi_84387158
Wicky, fijn dat ze weer opgeknapt lijkt te zijn en hopelijk kunnen jullie samen nog wat dutten vandaag
Fake it till you make it...
pi_84387247
Arme Mette, hopelijk gaat ze vandaag nog ff slapen dan kan je zelf ook nog even een tukkie doen.
Stef goed aan het slapen

Bedankt voor alle tips over het tanden poetsen, ik ga die van kersjes zeker uitproberen vanavond. En nu maar hopen dat het helpt.
pi_84387946
Wat fijn dat Mette zich beter voelt!

Ik had vanochtend weer zo'n 'jááá, zo had ik me het ouderschap voorgesteld!'-moment. Ik was kleren aan het vouwen en Ivan was lekker in de slaapkamer aan het rondscharrelen, sokken van zijn vader uit lades aan het pakken en wat schone was ondersabbelen. Het was zo gezellig. En nu ligt hij lekker te slapen en drink ik een kopje thee.

Ik voel me vandaag voor het eerst weer wat beter. Misschien ga ik zometeen even naar de Hema.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84388123
Fijn he Claudia, van die kleine genietmomenten!
pi_84388219
Isa probeert trouwens al echt te kruipen! Ze kan al een beetje achteruit, en trekt zichzelf soms ook al naar voren met haar handjes!! Daarnaast kan ze heel snel rondjes draaien als ze op haar buik ligt.
pi_84388785
Wat knap van Isa!
Och arme Mette, hopelijk blijft deze fles er goed in wickie

Niels wil weer niet slapen en vannacht werd hij ook heel vaak wakker
Ik heb zometeen een sollicitatiegesprek en ik heb nog niet kunnen douchen. bluh. Een sollicitatiegesprek voor een vakantiebaantje als thuiszorgmedewerker
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:02:13 #113
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84388907
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef NieuweUser het volgende:
Isa probeert trouwens al echt te kruipen! Ze kan al een beetje achteruit, en trekt zichzelf soms ook al naar voren met haar handjes!! Daarnaast kan ze heel snel rondjes draaien als ze op haar buik ligt.
hahaha kleine propeller

fijn dat je je wat beter voelt Claudia! <3 en fijn hè dat keutelen zo, ik vind dat ook leuk. T is alleen niet zo handig dat Amélie dan alles uit de laadjes trekt wat ik er net in stop daar moet ik nog wat op bedenken

Mette arm prupke fijn dat ze zich wat beter lijkt te voelen.

Amélie is vannacht ieder uur zo'n beetje hard schreeuwend wakker geworden
twee zetpillen en heel wat dentinox en flesjes zijn er over de hele nacht verspreid ingenomen maar het maakte niets uit. Echt zo zielig, en zo stom ook dat je geen idee hebt wat er aan de hand is. En nu zit ze heel vrolijk teletubbies te kijken en B. en ik zijn kapot haha, vanavond maar vroeg erin hoop ik.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84389009
Isa, goed zeg

en wat een nachtbrakertjes toch hier, en dat tandjesleed

Ik kan me het werkelijk niet meer herinneren, weet je dat? tandjesleed
Ik ben ook nog nooit gestoord in mijn nachtrust, door beide jongens niet (vanaf ze een paar maanden oud zijn dan). Echt nog nooit!
En met Leah gaat het tot nu toe net zo...(afkloppen dan maar)
pi_84389033
oh, en wat betreft ontwikkeling nog steeds niks te melden
pi_84389034
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef Twinkly het volgende:
Niels wil weer niet slapen en vannacht werd hij ook heel vaak wakker
Ik heb zometeen een sollicitatiegesprek en ik heb nog niet kunnen douchen. bluh. Een sollicitatiegesprek voor een vakantiebaantje als thuiszorgmedewerker
Niels! Slechte timing!

Mja, het is erg jammer dat je een baan onder je niveau moet zoeken. Ik gun je echt zoveel meer. Maar ik denk dat het ook wel erg fijn voor je zou kunnen zijn om soms even het huis uit te zijn. Of zie je dat zelf anders en doe je het meer uit bittere noodzaak?
pi_84389060
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef NieuweUser het volgende:
Wow, wat goed! Geinig gezicht is dat leren kruipen, hè? Ik moet er nog steeds zo om lachen. Vergeet niet een filmpje te maken!

Ivan kruipt nog steeds niet zo goed als Stef bijvoorbeeld. Ik maak zelden mee dat hij ineens iets kan. Er gaat meestal een heel lang proces aan vooraf. Misschien is er ook wel een verband met het feit dat hij niet onder zijn ontwikkelingen gebukt?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:10:16 #118
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84389066
wat fijn Lily!

op zich valt het hier alles mee hoor, op een nachtvoeding na word ik ook niet echt gestoord eigk en slaapt Amélie makkelijk weer in, kan haar zo terug leggen. Maar daarom schrik ik wel een beetje extra van zulke dingen als vannacht het is zo anders dan ineens, zo'n heel hard huilend kind maar goed, wie weet droomde ze wel eng ofzo.

en fijn om te weten dat je tandjesleed weer vergeet
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84389118
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:

Amélie is vannacht ieder uur zo'n beetje hard schreeuwend wakker geworden
twee zetpillen en heel wat dentinox en flesjes zijn er over de hele nacht verspreid ingenomen maar het maakte niets uit. Echt zo zielig, en zo stom ook dat je geen idee hebt wat er aan de hand is. En nu zit ze heel vrolijk teletubbies te kijken en B. en ik zijn kapot haha, vanavond maar vroeg erin hoop ik.
Elk uur, pfff. En toch klink je altijd weer zo vrolijk en optimistisch.

Ik heb nog even na zitten denken over dat slechte eten van Amélie en ik denk dat ik ook gewoon die flesjes aan zou blijven bieden met zoveel mogelijk dingen tussendoor die ze misschien wel eet (zoals je nu met fruit doet). Het eten komt vast wel weer en in de tussentijd moet ze gewoon lekker groeien en geen honger hebben. Maar goed, misschien heeft het consultatiebureau hier wel een ander idee over?
pi_84389130
Pff net maar een paracetamol gegeven en dentinox gesmeerd. Hij bleef maar gillen, ook in mijn armen. Hij heeft last van een tand die doorkomt, maar ook van zijn oververmoeidheid nu.
Claudia ik vind het niet erg om onder mijn niveau te werken, maar dit is wel een beetje erg overdreven Had ik net zo goed na de middelbare school niets meer kunnen doen.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:18:57 #121
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84389279
Pffff, Niels en Amélie, wat rot .

Ik heb gelukkig ook geen kinderen die 's nachts zin hebben om te spelen enzo. Gewoon naar bed en de hele nacht slapen. Alleen zit ik de laatste maand (?) wel weer elke ochtend gezellig voor zessen beneden .

Wat betreft tandjes. R heeft nog niks, geen bobbels ook te zien. En S had nooit zichtbaar last van tandjes krijgen, maar wel van 'de bijwerkingen' zeg maar. Ze had altijd meteen zure poep, ontstoken billen en een oorontsteking . Ik ben toch zo blij dat ze daar helemaal overheen gegroeid lijkt, die oorontstekingen.

Fijn dat je je weer beter voelt Claudia. Ik vond die eerste tijd ook niet heel prettig van de zwangerschappen (misselijk en gewoon niet helemaal mezelf ). Hopelijk kun je lekker losgaan in de hema.
pi_84389389
Hij zit nu bij mij op schoot. Het slapen gaat echt niet en hij is al bijna 4 uur wakker, ook helemaal vermoeide oogjes met walletjes.
Ik vermoed dat het ook heel erg veel te maken heeft met temperament. Dat rustige kindjes meer zelf hun emoties kunnen reguleren en zo zichzelf rustig maken als ze bijvoorbeeld tandjes krijgen en dat "drukkere" (ik weet geen betere omschrijving, in het engels noemen ze het "high need") kindjes meer afhankelijk zijn van geruststelling van buitenaf.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:31:18 #123
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84389619
Hm het zou best kunnen Twinkly maar ik denk dat het in het geval van tandjes toch ook wel een fysiek aspect is. Dat het ene kindje gewoon meer pijn ervaart dan het andere ofzo. Ik vind Amélie over het algemeen genomen een erg rustig kind en ze kan zichzelf bijvoorbeeld uren vermaken alleen. Ze heeft geen last van koorts bij de tandjes maar wel duidelijk van de pijn. Zodra ik dentinox smeer normaliter gaat het weer over en lijkt ze zich weer beter te voelen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84389626
Klinkt heel plausibel, Twinky. En temperament zal ongetwijfeld ook wel weer invloed hebben op bepaalde ontwikkelingen. Mijn neefje heeft ook een sterk temperament, was als jonge baby heel onrustig maar ging ook vroeg kruipen, zitten, staan en lopen. Van de week viel het me op dat hij ineens een heel rustige jongen aan het worden was. Dat wil zeggen, hij had veel minder aandacht en geruststelling van buitenaf nodig en was 1,5 uur lang lekker aan het rondscharrelen en spelen. Ik vraag me dus ook af hoe 'stabiel' dat temperament is en of het niet kan verdwijnen/veranderen naarmate een kindje ouder wordt en meer leert.

Mijn schoonmoeder blijft maar zeggen hoe makkelijk Ivan is ('zelfs het verschonen is makkelijk!') en dat is soms wel pijnlijk voor mijn schoonzus. Ze heeft een behoorlijk zwaar eerste jaar gehad met haar zoon.
pi_84389675
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Hm het zou best kunnen Twinkly maar ik denk dat het in het geval van tandjes toch ook wel een fysiek aspect is. Dat het ene kindje gewoon meer pijn ervaart dan het andere ofzo.
Ja, lijkt me ook!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:34:20 #126
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84389695
Temperamentvol hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Mijn dochter heeft een behoorlijk temperament, maar is tegelijkertijd echt een makkelijk meisje, vind ik. (Vinden ze op het kdv trouwens ook).
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:35:13 #127
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84389715
Mijn zoon heeft een veel rustiger temperament.
pi_84389736
Zo was ik inderdaad ook, Groofsken. Had ze dat ookal als baby?
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:40:54 #129
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84389877
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zo was ik inderdaad ook, Groofsken. Had ze dat ookal als baby?
Ja, en mijn moeder zegt inderdaad dat ik ook zo was

Ik weet ook vanuit mijn psychologieopleiding dat het meer te maken heeft met een combinaties van dimensies. Temperament wordt gezien als opgebouwd uit een vijftal dimensies (dacht ik), waaronder bijvoorbeeld introversie/ extraversie. Een bepaalde combinatie zorgt er voor dat mensen als makkelijker of moeilijker ervaren worden

Wat mijn dochter bijvoorbeeld naast haar actieve karakter heeft is het gevoel dingen in de hand te hebben, en dat maakt haar denk ik vrij 'makkelijk'.

Al hou ik tegelijkertijd niet zo van dat onderscheid makkelijk/ moeilijk, omdat ik denk dat iedereen zijn of haar makkelijke of moeilijke kanten heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 23-07-2010 10:47:40 ]
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:41:35 #130
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84389893
die van mij net zo Groofs; ook veeeeeeel temperament; maar ze is wel heel makkelijk hoor... en veeeeeeel lachen enzo.
(en ooo ik durf het ook bijna niet te zeggen hier; een heeeeel goede slaapster)

een dikke voor Mette... wat een rotavond en nacht zeg.. ik hoop dat ze snel weer helemaal beter is.. altijd sneu die kleine zieke mensjes..

Huup; fijn dat het goed gaat met je zwangerschap , maar wat ontzettend sneu dat je kleine meisje van8 zoveel last heeft gehad.... en Claudia; ik ben blij dat jij je ook weer wat beter voelt

Isa is dus ook lekker aan het gymnastieken Evie oefent de laatste dagen ook enorm; ze kan inmiddels dr buikje en heupjes echt van de grond trekken; zodat ze op handen en knieen zit.. nu nog oefenen met vooruit komen haha het ziet er zooo schattig uit..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:45:38 #131
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84389988
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:40 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Al hou ik tegelijkertijd niet zo van dat onderscheid makkelijk/ moeilijk, omdat ik denk dat iedereen zijn of haar makkelijke of moeilijke kanten heeft.
Ik ben mijn hele jeugd als makkelijk gezien. vrienden van mijn ouders hebben wel eens gezegd dat ik verstandig ben geboren (ik weet nog niet of dat nou een compliment is of juist niet ). En toch heb ik een hele pittige tijd gehad, zo aan het einde van mijn studententijd en het begin van mijn volwassen leven. Toen werd ik ook echt wel als complex ervaren. Mensen die ik nu leer kennen ervaren me meestal weer als makkelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken op 23-07-2010 10:54:46 ]
pi_84390274
Kom je je werkdagen een beetje door, BJ? En heb je straks een paar dagen achter elkaar vrij om van je dochter te kunnen genieten?

Ik heb echt precies hetzelfde, Groofsken! Al vindt mijn vriend me niet makkelijk, geloof ik. Maar ik vind het zo interessant in hoeverre het baby'tje dat Ivan nu is ook de peuter is die hij zal worden, en de kleuter, de puber, de volwassene.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 10:56:15 #133
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84390314
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Kom je je werkdagen een beetje door, BJ? En heb je straks een paar dagen achter elkaar vrij om van je dochter te kunnen genieten?

Ik heb echt precies hetzelfde, Groofsken! Al vindt mijn vriend me niet makkelijk, geloof ik.
Misschien dat ik dan daarom geen vriend heb .

vrijdag 23 juli 2010 @ 11:02:24 #134
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84390504
quote:
Maar ik vind het zo interessant in hoeverre het baby'tje dat Ivan nu is ook de peuter is die hij zal worden, en de kleuter, de puber, de volwassene.
Ja, vind ik ook interessant. Het is zo logisch steeds hoe ze zijn en toch kun je niet voorspellen hoe ze worden.
pi_84394582
Nare tandjes en kiezen... Hopelijk slapen jullie beiden beter vannacht Huup en Twinkly...

Claudia, heerlijk is dat rondkneuteren Fijn dat je je ook weer beter voelt.

BJ hoe is het met jou? Je had toch last van je rug/heupen (weet het niet helemaal meer, sorry). Is het vele werken dat niet extra heftig en zwaar?

Ik had vanochtend iets te vroeg gejuicht... Die fles van vanochtend is er toch voor de helft uitgekomen en de fles van een uurtje geleden kwam er na 10 minuten met groot geweld uit. Natuurlijk recht over mij.. Maar ze blijft wel vrolijk en ondernemend. Al blijft ze wel steeds naar haar hoofdje grijpen.
Ik ga de komende uren alleen maar water geven denk ik..
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 23 juli 2010 @ 13:03:50 #136
143848 huuphuup
Dorksided
pi_84394849
ah god arm mupke. Zo sneu is dat Wickie. Beterschap voor Mette Heeft ze ook koorts?

Amélie zal wel beter slapen denk ik hoor het is meestal 1 slechte nacht en daarna is ze moe van zichzelf en slaapt ze weer een nacht goed handig zo'n zelfregulerend kind!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84395872
Arme Mette
quote:
Maar ik vind het zo interessant in hoeverre het baby'tje dat Ivan nu is ook de peuter is die hij zal worden, en de kleuter, de puber, de volwassene.
Absoluut interessant, en ook hoe mijn rol daarin is enzo. Hoe gaan we met elkaar om straks? Spannend en leuk. Zou ik het goed doen? Zijn ze straks sterk genoeg om zonder mij de wereld in de gaan? Vinden ze het nog leuk om thuis te komen?

Ik ben me ook steeds aan het bedenken hoe Leah gaat worden, als kleuter ofzo. Ze lijkt op David en die is nu vijf. Hoe zou ze eruit zien? Hoe zou ze zijn want mijn jongens zijn al zo verschillend?

nou ja, hersenspinsels van mijn kant
pi_84395939
Leah's eerste boterham net was geen succes

Ik had haar al een stuk of 5 mini stukjes gevoerd (met boter, misschien niet moeten doen?) maar ze kwamen er ineens allemaal uit in een grote kokhalsbeweging met veel spuug erbij.
pi_84396941
Denk niet dat het uitspugen van de boter kan komen Lily, al heb ik nog nooit boter op een boterham gedaan. Ik geef het droog of met smeerkaas/veg.smeerworst/pindakaas of een beetje fruit er op.
Misschien lukte wegkauwen nog niet, en was het daardoor 1 grote bal in haar mond geworden

Bij Wolf plakt het trouwens soms erg aan zn gehemelte, nou las ik via google een tip om dan brood even licht te roosteren.Dat ga ik maar eens proberen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:09:29 #140
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84397359
aaah arme Mette; nog steeds niet lekker, een dikke voor mama en jou.

uitspugen van brood doet Evie ook, maar dan na elke hap haha. Eerst ff kauw kauw, proef proef.. hmmm toch maar niet.. maar dan stopt mama het stukje dr gewoon nog een keer in en soms slikt Evie het dan wel door... (maar niet echt van harte nog steeds).

bedankt voor de vragen over mijn werk en fysiek. Lief van jullie. Ik ben inmiddels halverwege de diensten, nog 3 te gaan, jammer genoeg moet ik nachtdiensten doen, dus moet nog tot maandagmorgen. En nachtdienst is niet mijn hobby, maar hoort jammer genoeg wel echt bij mijn werk.
Mijn bekken gaat redelijk de laatste tijd... heb niet erg veel pijn meer, maar af en toe komt dat zeurderige gevoel wel even weer terug..
maar verder mag ik niet klagen hoor, ben blij en gelukkig en heb een heeeeeeerlijk kindje
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:15:01 #141
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84397595
Jammer van de nachtdiensten BJ. maar wat fijn dat de pijn minder is .
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:18:20 #142
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84397731
Ik dacht vandaag ook 'ik ga eens kijken of ik hem niet wat langer op kan houden tussen de slaapjes door'. Nou echt niet dus. Na anderhalf uur begint hij in zijn oogjes te wrijven. Vijf minuten later begint hij wat te mopperen, als ik hem dan pak wringt hij zich in mijn hals, nog vijf minuten later weet hij geen houding meer aan te nemen en vijf minuten later heb ik hem in bed liggen en slaapt hij. De twee uur wakker halen we niet eens altijd .

Nou ja, ik leg me erbij neer. Het is van tijdelijke aard en er komt een tijd dat ik weer heerlijk lang op pad kan .
pi_84397770
@ Wickie, sterkte ermee!

@ poppejans, hier op het bureau zeiden ze ook, niet te vers brood idd ivm plakken

@ Leah, de eerste keer brood van tijn kwam er ook bijna gelijk uit, incl. veel spuug (fruit e.d. van de ochtend) en ben het gewoon iedere dagaan blijven bieden en zag wel wat hij deed en nu is het binnen 10 min. op

@ Ouder worden, ben ook zo benieuwd naar de ontwikkeling etc. wordt ie zo';n puber op een scooter, petje op, sigaret op de lip en hangen in het dorp?
En nu besef ik me nog meer hoe goed mijn ouders het met ons gedaan hebben wen wat we wel/niet mochten etc.

@ Bj, tsja dat krijg je met werken in de zorg he?
Heb je overdag wel weer vaak wat meer tijd als je bijv. een late hebt wat anderen niet altijd hebben of die nog veel reistijd hebben.
Ik mis tijn wel maar niet heel ernstig ofzo, gewoon gezond missen.
Met slaapdienst breng ik hem om 14:00 weg en kan hem de volgende ochtend pas om 10:30 halen.

Vraagje: (moet nog google en hoor maar gooi het heir vast in de groep )
Tijn begint aardig te staan/lopen.
Vanaf wanneer moeten ze schoentjes met een zooltje aan?
Hij heeft nu van die leren slofjes aan zeg maar met zo'n heel flexibele zool.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 14:23:35 #144
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84397985
Mijn dochter kreeg pas haar eerste echtere schoentjes (soepele zool) toen ze al een jaar was. Ze liep toen al los. Tot die tijd heeft ze op leren slofjes gelopen.
pi_84398966
Bij leren lopen is blote voetjes het beste en als je schoentjes aandoet dan met een zo soepel mogelijke zool dacht ik.

Timo is lekker bezig vandaag.. Hij heeft me al ik weet niet hoeveel grijze haren bezorgd.. Telkens vallen met zn hoofd op de grond of tegen de glazen tafel. Dat ding gaat als het aan mij ligt vandaag nog de deur uit. Nu staat ie aan zn tripptrapp weer onmogelijk eng te doen. Bwuh
pi_84399123
@ CHan, herkenbaar.
Hier ligt de vallen en stoten gel sta daard op tafel hehe

Glazen tafel klinkt eng.
pi_84403363
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wow, wat goed! Geinig gezicht is dat leren kruipen, hè? Ik moet er nog steeds zo om lachen. Vergeet niet een filmpje te maken!
Ja dat doen we zeker! We hebben inmiddels zoveel leuke filmpjes! Zo zei ze zondag ineens vanuit de box: A-ja-ja-ja-ja. En dat heel duidelijk en ze bleef het maar herhalen. Daar hebben we een erg leuk filmpje van!

Niels, wat vervelend dat je zo'n last hebt van je tand! Ik zie bij Isa nog helemaal niets.

Ik las ook iets over slaapjes. Isa doet er nog steeds 3 op een dag. De laatste wordt wel steeds korter, maar ze redt het nog niet zonder dat slaapje.

Evie, jij gaat ook goed zeg! En al op handen en knieen, wow!! Nog succes even met de nachtdiensten BJ!

Mette toch nog niet helemaal lekker, zielig meisje! Beterschap hoor!!

Leah al aan de boterham, is dat niet zo lekker meid? Is vast nog even wennen! Over een week start ik ook eens met een korstje. Ik had ook van het cb begrepen dat je de boterham het beste een halfuurtje voordat je deze wilt geven uit de zak kan halen, dan droogt deze een beetje in.
  vrijdag 23 juli 2010 @ 17:44:56 #148
100412 mefke79
komt goed!
pi_84405843
Jullie zijn echt niet bij te houden. En zeker niet als je computer een bejaarde is die zelfs met rollator nog lastig loopt. Maar goed, gelukkig is daar nog de laptop.
Mette, voel je je al wat beter?
Tandjesleed is ook helemaal niet leuk. We weten niet of er hier nou een tand aankomt of dat het toch de verkoudheid was. Ik viste em vanochtend uit bed met een groen plakkaat onder zijn neus. En dan niet willen dat je het poetst. Uiteindelijk maar onder de douche gezet, het spoelde er gelukkig met een beetje wrijven wel af.
Oe en Chan, herkenbaar. Driekus dondert ook telkens om. Tegen de box, tegen de tafel...
OJa, en wij zijn klaar bij de fysio! Laatste controle gehad, we hoeven niet meer terug. Hoofdje ziet er prima uit, motoriek was prima. Had niet anders verwacht, maar wel lekker zo'n bevestiging.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_84410330
Ik geef Lars ook nog wel eens een broodje van een dag oud, dat hapt net wat makkelijker weg.
Lars eet 'sochtends en 'smiddags makkelijk een broodje weg.

Mooi Mefke, zo'n positief fysio-bericht! Super voor jullie!

Chan, je hebt een engerd geproduceerd! Je hebt er stuntpilootjes bij af en toe, en je kunt gewoon niet voorkomen dat ze af en toe vallen, het is niet voor niks dat opgroeien gaat met vallen en opstaan.

Al die tandenellende sneu sneu sneu! Sterkte allen!

Wij waren vandaag bij een tante, daar hadden ze volksfeest met een optocht van 60 versierde wagens, verklede mensen. groot feest! Lars deed het weer zo goed! Heeft daar een poosje geslapen, en daarna super genoten van de optocht! Elke kar keek hij helemaal na.
Verder weer dik goed gekeurd door alle tantes, want Lars lacht naar iedereen, wil wel bij iedereen op schoot, en schaterlacht het uit. Hij is zo makkelijk!

Enige smetje op vandaag is dat een buurman van een paar huizen verderop me vanmorgen vroeg of alles goed was met de zwangerschap , dus ik ook echt zo: ik ben niet zwanger hoor....
Sjonge ik wou wel heel graag even door het luik de grond in zakken
(en dat dus ook terwijl ik me niet dik voel ofzo, heb een prima gewicht, 63 kilo bij 1.70m, maar moet blijkbaar nog maar verder afvallen ofzo )
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_84410976
Beterschap voor Mette Hoe gaat het inmiddels met haar?

Claudia, ik doe met je mee met dat soort genietmomentjes heerlijk he!

Isa begint te kruipen

Twinkly, hoe is het nu met Niels? Heeft ie al wat kunnen slapen? hoe ging je sollicitatie?

Amélie ook al zo'n blughnacht Hoop dat jullie vannacht allemaal wat meer kunnen slapen...

voor alle kneus-val-en-bonk-kindjes! "Stoetel!" zei mijn oma altijd op z'n West-Fries, dat vind ik zo'n toepasselijk woord voor van die kinderongelukjes

Mefke, goed fysionieuws

NU, wat leuk zo'n kletskousje

Karin, wat leuk dat je jongetje zo lekker heeft zitten sjansen met de hele familie en een schop richting je buurman

Mijn dochter heeft letterlijk tien minuten geleden bedacht dat ze ook los kan staan Whuuu! Net al een paar keer heel eventjes, en dan heel breed grijnzen van ha! ik heb het trucje door!
En terwijl ik dit zit te typen kijk ik even achterom, en staat ze helemaal los met een speeltje in d'r hand
Trots

Minder leuk is dat ze op de een of andere manier een schimmelinfectie heeft opgelopen Hoe het kan weten we niet (we zijn toch best hygiënisch dacht ik ), maar haar schaamlipjes zijn echt knalrood, en daaromheen zitten rode vlekken. Het ziet er heel sneu uit Zal ook wel niet lekker voelen. Arm meisje
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')