hahahaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef NieuweUser het volgende:
Isa probeert trouwens al echt te kruipen! Ze kan al een beetje achteruit, en trekt zichzelf soms ook al naar voren met haar handjes!! Daarnaast kan ze heel snel rondjes draaien als ze op haar buik ligt.
Niels! Slechte timing!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:57 schreef Twinkly het volgende:
Niels wil weer niet slapen en vannacht werd hij ook heel vaak wakker![]()
Ik heb zometeen een sollicitatiegesprek en ik heb nog niet kunnen douchen. bluh. Een sollicitatiegesprek voor een vakantiebaantje als thuiszorgmedewerker![]()
![]()
Wow, wat goed! Geinig gezicht is dat leren kruipen, hè? Ik moet er nog steeds zo om lachen. Vergeet niet een filmpje te maken!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:35 schreef NieuweUser het volgende:
Isa probeert trouwens al echt te kruipen! Ze kan al een beetje achteruit, en trekt zichzelf soms ook al naar voren met haar handjes!! Daarnaast kan ze heel snel rondjes draaien als ze op haar buik ligt.
Elk uur, pfff. En toch klink je altijd weer zo vrolijk en optimistisch.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:02 schreef huuphuup het volgende:
Amélie is vannacht ieder uur zo'n beetje hard schreeuwend wakker geworden
twee zetpillen en heel wat dentinox en flesjes zijn er over de hele nacht verspreid ingenomen maar het maakte niets uit. Echt zo zielig, en zo stom ook dat je geen idee hebt wat er aan de hand is. En nu zit ze heel vrolijk teletubbies te kijken en B. en ik zijn kapothaha, vanavond maar vroeg erin hoop ik.
Ja, lijkt me ook!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:31 schreef huuphuup het volgende:
Hm het zou best kunnen Twinkly maar ik denk dat het in het geval van tandjes toch ook wel een fysiek aspect is. Dat het ene kindje gewoon meer pijn ervaart dan het andere ofzo.
Ja, en mijn moeder zegt inderdaad dat ik ook zo wasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:36 schreef Claudia_x het volgende:
Zo was ik inderdaad ook, Groofsken. Had ze dat ookal als baby?
Ik ben mijn hele jeugd als makkelijk gezien. vrienden van mijn ouders hebben wel eens gezegd dat ik verstandig ben geboren (ik weet nog niet of dat nou een compliment is of juist nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:40 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Al hou ik tegelijkertijd niet zo van dat onderscheid makkelijk/ moeilijk, omdat ik denk dat iedereen zijn of haar makkelijke of moeilijke kanten heeft.
Misschien dat ik dan daarom geen vriend hebquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Kom je je werkdagen een beetje door, BJ? En heb je straks een paar dagen achter elkaar vrij om van je dochter te kunnen genieten?
Ik heb echt precies hetzelfde, Groofsken! Al vindt mijn vriend me niet makkelijk, geloof ik.
Ja, vind ik ook interessant. Het is zo logisch steeds hoe ze zijn en toch kun je niet voorspellen hoe ze worden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het zo interessant in hoeverre het baby'tje dat Ivan nu is ook de peuter is die hij zal worden, en de kleuter, de puber, de volwassene.
Absoluut interessant, en ook hoe mijn rol daarin is enzo. Hoe gaan we met elkaar om straks? Spannend en leuk. Zou ik het goed doen? Zijn ze straks sterk genoeg om zonder mij de wereld in de gaan? Vinden ze het nog leuk om thuis te komen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:55 schreef Claudia_x het volgende:
Maar ik vind het zo interessant in hoeverre het baby'tje dat Ivan nu is ook de peuter is die hij zal worden, en de kleuter, de puber, de volwassene.
Ja dat doen we zeker! We hebben inmiddels zoveel leuke filmpjes!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wow, wat goed! Geinig gezicht is dat leren kruipen, hè? Ik moet er nog steeds zo om lachen. Vergeet niet een filmpje te maken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |