abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84345100
Het grote babietjes-topic (6 - 12 maanden) deel 37

25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Rocker', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
08 oktober 2009: 'Mini-sproetje', dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84345106
Laatste reacties:
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 07:55 schreef Ca.ra het volgende:
Goeiemorgen!
De amoxicilline doet zijn werk! Thomas is weer koortsvrij (op wat verhoging na) en zit nu vrolijk met zijn boerderij te spelen. Hehe, fijn om mijn manneke weer terug te hebben.

Die schoentjes het is maar goed dat ik geen meisje heb....

(Gisteren zag iemand Thomas weeeeer voor een meisje aan. Ik denk dat ik m kaal moet scheren ofzo. Of zien ze hem dan voor een kaal meisje aan?)
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 08:11 schreef Nijna het volgende:
THomas, fijn dat je je weer beter voelt!
Ca.ra, wat je ook doet volgens mij kijken mensen gewoon maar half ofzo... Hoe vaak Mirte vroeger geen jongetje is genoemd (zelfs met jurkje aan) en nu Iris ook weer en dan is ze echt in het rose...
Het komt goed als ze wat groter worden is het vaak een stuk beter te zien voor "men" .

Die lellikellies... Mirte vond ze ook erg mooi, maar gelukkig pasten ze haar niet goed .
En schoenen met hakjes krijgt ze de eerstkomende zoveel jaren echt niet, dan kan ze hoog of laag springen, ze krijgt gewoon kinderschoenen, zonder hakjes
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wat fijn dat Thomas koortsvrij is! Wat voor boerderij heeft hij, Ca.ra?

Hier gaat het 's avonds slapen ineens weer probleemloos. We leggen hem in bed en soms huilt hij eventjes maar dat is meestal binnen 5 seconden afgelopen. Ik schrok er de eerste keer zo erg van dat ik meteen zijn kamer ingestormd ben om te kijken of er niet iets gebeurd was.

En Ivan lijkt nu ook 'papa' te gaan zeggen! Dat lukt alleen niet zo goed, dus hij zegt het stemloos.
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 08:59 schreef Poppejans het volgende:
Oh die schoenen vind ik voor mezelf ook heel leuk Inca! Die zou ik nog veel aanhebben ook
Hello Kitty vind ik ook leuk, maar al niet meer als een kind er een heel setje van aanheeft met dus een maillot,shirt en rokje ofzo met allemaal van die Hello Ktty's erop
Ik zou ook helemaal los gaan in hardroze, maar echt niet pofmouwtjes tierlantijntjes spul.
Lellykellies zijn toch wel de ergste uitvinding ooit al zou ik het vroeger vast prachtig hebben gevonden, helemaal die met hakjes.

Wat gaaf en lief dat Amelie in haar handjes klapt, en dat ze dat ook doet als ze zelf wat goed heeft gedaan hahaha
Mango moet ik ook eens proberen! Alleen wacht ik steeds te laat met rijpen, en kan ik het weggooien
Wij zijn sowieso niet zo van die fruiteters, dus heb ik vaak fruitpotjes v Wolf omdat anders alles al gauw bederft. Nu in de zomer eten we het trouwens wel vaker, vooral meloen
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:01 schreef lily het volgende:
Thomas koortsvrij

en Ivan gaat hard vind ik (echt wel goed al, dat "praten") en super dat het slapen goed gaat!

David is jaren voor een meisje aangezien. Nu nog steeds wel eens eigenlijk. Hij heeft natuurlijk vrij lang haar voor een jongetje maar ook als baby werd hij vaak voor meisje aangezien.
David en ik kunnen er niet mee zitten trouwens..
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind meloen juist lastig omdat meloen meestal nog een paar dagen de tijd nodig heeft. Na een paar dagen ben ik vaak alweer vergeten dat we meloen hebben. Ik probeer dus meestal alleen meloen mee te nemen als die in de winkel al rijp aanvoelt. Dat geldt ook voor peren. Met mango heb ik hier nooit hoeven wachten. Ivan vindt mango trouwens heerlijk; zelf houd ik er niet zo van.
pi_84345284
Meloen en mango gaan hier ook goed
pi_84345509
Mango is gewoon een kwestie van goed voelen welke al eetrijp zijn, als je er dan eentje mee neemt die rijp is kun je gelijk eten. Een halve mango staat in de praktijk gelijk aan een flink vol bakje zeg maar, en meestal heb ik aan 1 mango voldoende voor 2 dagen fruit. (en een beetje voor mama )

ik ben gek op mango, B. vindt het naar zeep smaken (net als koriander trouwens, vindt ie ook naar zeep smaken), Amélie lijkt de mango ook gewoon erg lekker te vinden.

Ivan gaat hard zeg! wauw! knappe jongen <3
mag Amélie niet aansluiten in de rij van vriendinnetjes-kandidaten? ik vind Ivan zo leuk

Thomas koortsvrij yay! fijn ca.ra!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:29:52 #5
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_84345558
Goodmornings! Ik heb Stef zojuist voor een eerste tukje op bed gelegd, hij was zo moe dat hij alleen maar aan het dreinen was. Meteen huilen natuurlijk, maar een flesje met water erin gestopt en héél snel de benen genomen. Het zal mij benieuwen..

Poppejans, hele setjes ervan vind ik ook niet zo hip, maar ik zou wel een shirtje en een broekje kunnen kopen en die dan apart van elkaar aantrekken. Het liefst dan gecombineerd met iets heel stoers, dat vind ik echt té lief En ja man, die schoenen, waarom gaan die maar tot maat 35? Dat merk zou ik toen ik 7 was echt helemaal de bom hebben gevonden, nu niet meer zo hoor. Maar als ik dan een dochter zou hebben die dat écht heel graag zou willen mag ze van mij. Zonder hakje dan, dat dan weer wel.

Ca.ra, wat super dat de medicijnen werken! Jeej!! En eh, ja, ik denk dat een kleine, goedgeplaatste tatoeage op de onderarm eventuele misverstanden wel zou kunnen voorkomen
3!
pi_84345836
Ga maar lekker slapen Stef!
Wow wat gaat Ivan hard
David lijkt helemaal niet op een meisje die mensen kijken gewoon niet goed!
Ik vind zulke meisjeskleertjes ook niet zo leuk, helemaal niet als het zo'n roze setje is Maar een schattig roze shirtje met een hele stoere tuinbroek vind ik wel weer leuk.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84345854
Ik had trouwens iets grappigs gisteren met Leah..

Ze lag in de box te spelen en ik dacht; morgen is ze 7 maanden dus ik moet maar eens aan brood beginnen. Ik heb haar dan ook meteen maar een broodkorst in haar handen gegeven terwijl ze nog in de box lag.

Ze pakt het aan, bekijkt het eens goed (ermee draaien enzo) en gebruikt hem als slaapknuffel
Ze houdt het stuk brood zo onder haar neus en steekt haar duim in haar mond en wrijft met haar vingertje over de korst.

gek wief

morgen maar gewoon zittend aan tafel een boterhammetje eten
pi_84345895
HAHA Leah! Maar wat ontzettend schattig

Niels is vandaag precies 9 maanden Dat hebben we gisteren gevierd met ei: ik heb pannenkoekjes voor hem gebakken. De manier om hem vet te mesten blijkt... hij heeft er twee opgegeten!!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_84346033
hahahaha Leah wat schattig!
heb je er een foto van gemaakt?

Niels alweer 9 maanden, gaat snel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84346147
Wat een goed idee, Twinkly! En fijn dat hij zijn pannenkoekjes zo lekker vond.

Ik denk niet dat Amélie in een rij hoeft te gaan staan, Huup. Die heeft straks vast haar eigen horde aanbidders achter zich aan.

Ik kan nu al benieuwd zijn naar hoe Ivan daar later mee omgaat. Als hij lijkt op zijn ouders wordt hij een beetje een verlegen jongen die het niet eens doorheeft als een meisje gek op hem is. Ik vond verliefd zijn vroeger zó suf! Ik heb nooit een vriendje gehad op de basisschool.
pi_84346272
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een goed idee, Twinkly! En fijn dat hij zijn pannenkoekjes zo lekker vond.

Ik denk niet dat Amélie in een rij hoeft te gaan staan, Huup. Die heeft straks vast haar eigen horde aanbidders achter zich aan.

Ik kan nu al benieuwd zijn naar hoe Ivan daar later mee omgaat. Als hij lijkt op zijn ouders wordt hij een beetje een verlegen jongen die het niet eens doorheeft als een meisje gek op hem is. Ik vond verliefd zijn vroeger zó suf! Ik heb nooit een vriendje gehad op de basisschool.
haha herkenbaar ik ook nooit op de basisschool hoor
en ik spuugde dr niet in, de vriendjes, op de middelbare school. Maar ik was wel dodelijk onzeker over mn uiterlijk (nog steeds wel hoewel het wel minder wordt met de jaren), ik hoop oprecht dat Amélie meer zelfvertrouwen zal hebben.
In de juist verhouding zeg maar, ik hou niet van 14jarigen die zichzelf God's gift aan de mensheid vinden, een tussenvorm graag

En ik ben het schoolvoorbeeld van iemand bij wie het gewoon in zn aard zit. Ik ben vanuit huis heus met liefde en zekerheid opgevoed, mijn ouders hadden niets anders hoeven doen eigenlijk om mij meer zekerheid te geven over mn uiterlijk, en toch... daarom hoop ik dat zij die karaktertrek niet van mij heeft.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 09:59:50 #12
95408 Incantrix
pi_84346279
Nou zeg, en het is nog gelúkt ook! Twee keer een beginnend huiltje en daarna.. Grootse stilte!
3!
pi_84346287
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:59 schreef Incantrix het volgende:
Nou zeg, en het is nog gelúkt ook! Twee keer een beginnend huiltje en daarna.. Grootse stilte!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:01:33 #14
95408 Incantrix
pi_84346328
Ik geloof dat ik ook maar snel mijn bed inhol

Oh, en Leah Gek meiske!

En onzekerheid en verlegenheid: check! Iets anders waarvan ik bang ben dat Stef het in zijn dna heeft zitten: onhandigheid/gestoorde motoriek.. Ik ben onhangig² en lief heeft als kind bij de fysio gelopen vanwege zijn motoriek. Dat wordt nog wat. Zéker als Stef ook lief's ADD zou hebben
3!
pi_84346340
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:50 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Leah wat schattig!
heb je er een foto van gemaakt?
nee

Ik zie dat nu al met mijn oudste, Claudia. In zijn klas (9 en 10 jarige) zijn ze wel al bezig met verliefdheden. Die gaat met die en dat meisje heeft al verkering gehad met zo'n beetje iedere jongen uit de groep.
D vertelt hier wel over maar heeft totaal geen interesse in de meisjes en vindt het hele gedoe maar stom.

Wel moet ie lachen en wordt ie rood als je sex ofzo zegt en als hij mensen op tv ziet zoenen zegt hij: baaah, met een rood hoofd.
pi_84346394
Trix, wat goed dat ie meteen is gaan slapen!
Thomas, zonder koorts is beter... goed zo vent!
Leah geweldig slapen met een broodkorst...
Niels alweer 9 maanden... gaat snel
Ivan, wat goed dat je al papa probeert...
Minke doet niet meer dan bah ... dus dat probeer ik nu te stimuleren richting bah-bah... ooit wordt het dan vast een keer mama..
pi_84346400
Wat goed zeg, Icantrix!

Naar is dat hè, Huup, onzekerheid. Ik heb een nicht die ontzettend onzeker is en het is zó onterecht. Het zorgt er ook nog eens voor dat ze al haar leven lang met foute jongens in aanraking komt en met minder genoegen neemt dan ze verdient. Dat zie ik bij jou helemaal niet terug, en ik vermoed dat juist je opvoeding daarin belangrijk kan zijn geweest. Zelfs al wordt Amélie een onzeker meisje - dát kun jij haar wel geven!
pi_84346440
snel slapen, Incantrix (even op de bank dutten in ieder geval)
pi_84346453
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Lijnloos het volgende:
Minke doet niet meer dan bah ... dus dat probeer ik nu te stimuleren richting bah-bah... ooit wordt het dan vast een keer mama..
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:07:21 #20
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84346509
Leah, geweldig! Dat had ik ook wel willen zien, haha.

Stef wat goed knul, lekker slapen .

En onzekerheid, check . Basisschool had ik wel gewoon nog vriendjes, daarna liep het spaak. . Ik hoop ook met alles wat ik in huis heb dat mijn kindjes op dat vlak hun weg goed vinden.
pi_84346603
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wat goed zeg, Icantrix!

Naar is dat hè, Huup, onzekerheid. Ik heb een nicht die ontzettend onzeker is en het is zó onterecht. Het zorgt er ook nog eens voor dat ze al haar leven lang met foute jongens in aanraking komt en met minder genoegen neemt dan ze verdient. Dat zie ik bij jou helemaal niet terug, en ik vermoed dat juist je opvoeding daarin belangrijk kan zijn geweest. Zelfs al wordt Amélie een onzeker meisje - dát kun jij haar wel geven!
Ja naar is het maarja och. Terugkijkend nam ik ook wel genoegen met minder hoor, maar dat uitte zich niet in slechte vriendjes. Ik ging meer voor de rustige nerdy typjes. Stuk voor stuk hele lieve jongens maar misschien gaf dat een stukje zekerheid ofzo, ik weet het niet.

Ik weet wel dat het iets is waar ik bij Amélie (en andere kinderen) op zal letten. Qua signaleren. Wat ik er eventueel mee zou moeten weet ik niet maar ik hoop dat dat zich tegen die tijd zal wezen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84346645
hihi Lijnloos
Onzekerheid, onhandigheid en verliefd zijn stom vinden: check, check, check Ik hoop dat ik dat niet onbewust op Niels over ga brengen...

Claudia ik zat me al een hele tijd te verheugen om pannenkoekjes voor Niels te maken, ik vind ze zelf zo lekker Ik heb ze gemaakt met bloem (lol ik schreef eerst bloed luguber), ei, water en een beetje geraspte courgette omdat ik verwachtte dat hij niet zoveel oog meer zou hebben voor groente, en dat was zo
Niels eet nu een rijstwafel met pindakaas.. en hij vindt het heerlijk
Gisteren at hij zonder blikken of blozen een groene olijf En hij was ook gek op de rijstsalade (uit de nieuwe Allerhande) die ik eergisteren gemaakt had.
pi_84346672
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
Ja naar is het maarja och. Terugkijkend nam ik ook wel genoegen met minder hoor, maar dat uitte zich niet in slechte vriendjes. Ik ging meer voor de rustige nerdy typjes. Stuk voor stuk hele lieve jongens maar misschien gaf dat een stukje zekerheid ofzo, ik weet het niet.
idem
pi_84346855
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Twinkly het volgende:
hihi Lijnloos
Onzekerheid, onhandigheid en verliefd zijn stom vinden: check, check, check Ik hoop dat ik dat niet onbewust op Niels over ga brengen...
Ik vind onzekerheid heel jammer omdat het kan heel ondermijnend kan werken, maar die andere eigenschappen zie ik niet als iets negatiefs. Ik heb bijvoorbeeld altijd een zwak gehad voor jongens die niet te zoetsappig deden en wat onhandig waren in de liefde. Ik denk dat er ik moeite mee zou hebben als Ivan een player werd.
pi_84346863
Leah, rook het zo lekker dat je ermee ging liggen knuffelen?

Niels, smikkelen he pannenkoek!

Incantrix, wat goed
Fake it till you make it...
pi_84347031
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind onzekerheid heel jammer omdat het kan heel ondermijnend kan werken, maar die andere eigenschappen zie ik niet als iets negatiefs. Ik heb bijvoorbeeld altijd een zwak gehad voor jongens die niet te zoetsappig deden en wat onhandig waren in de liefde. Ik denk dat er ik moeite mee zou hebben als Ivan een player werd.
hahahaha met zo'n veel te grote diamant-oorbel in

ik ben ook onhandig maar ik heb idd ook een zwak voor de wat meer onhandige mannen. Het hoeft ook weer niet té lomp van mij maar te glad daar zit ik helemaal niet op te wachten.

Ik ben ooit een keer op een date geweest met iemand die tegen me zei: "jij gaat verliefd op mij worden, let maar op." Het is echt geheel niet mijn stijl maar ik ben na een toiletbezoekje niet meer terug gekomen. Zoek het maar uit

Ivan wordt vast geen player, ik denk dat het ook wel te maken heeft met je opvoeding, niet in alles, maar een bepaald beeld van liefde en wat wel en niet 'done' is in een relatie (hoe jong je kind ook is) heb je als ouder wel in de hand. Ouders die er alleen maar om lachen dat hun 13jarige 4 vriendinnetjes tegelijk heeft tsja, dan werk je het een beetje in de hand.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84347114
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Oh, ik heb zo'n hekel aan geflirt, dat is voor mij echt een enorme afknapper.
pi_84347176
Hee, Niels is nu even lang op deze wereld als in jouw buik, Twinkly
  donderdag 22 juli 2010 @ 11:04:56 #29
95408 Incantrix
pi_84348159
Stef wordt vast geen player, zijn ouders zijn allebei enorme stuntels als het op verliefd zijn aankomt

Enneh.. Anderhalf uur!! En nu is hij lekker zijn speelgoed onder de bank aan het schuiven
3!
pi_84348204
Meiden wat gaan jullie snel zeg! Ik heb al een paar dagen een hangerige jengelbaby dus ik krijg de helft maar mee.. Hij wil niets anders meer dan zich overal aan optrekken en als het niet direct na een halve poging lukt is het brullen

Over autostoeltjes, wij zijn ook op zoek, maar Timo is nog steeds geen 9 kilo en blijft ook nog redelijk liggen in de groep 0 maxi cosi dus heel veel haast hebben we niet.
Ik heb wel van de week een fietsstoeltje gekocht, de Yepp, vandaag gaan we hopelijk echt voor het eerst fietsen Je kunt in het begin toch zo lang fietsen als dat ze zelfstandig los blijven zitten?

Oh en dan nog even een grote voor Stef! Goedzo jongen, slapen is fijn!

Ohw ja en plaatjes op kleding, ik heb er geen moeite mee eigenlijk. Als kind had ik er nooit zoveel mee maar voor Timo vind ik het wel prima, mits het niet te overdreven is. Het enige wat ik zelf graag wilde waren lakschoentjes en die kreeg ik niet
pi_84350921
Is Timo nog ziekjes Chan?

Trix, fijn dat het slapen zo goed gaat de laatste twee dagen!

En eh... lakschoentjes... hier het tegenovergestelde, ik wilde ze absoluut niet als kind, maar ik had ze wel want mijn moeder vond het zo leuk staan...
Ik hield als meisje helemaal niet van meisje-meisje dingen. Geen jurkjes, geen tasjes, geen hakjes en vooral géén roze. Inmiddels is dat wel bijgetrokken, hoewel ik lakschoentjes nog steeds gruwelijk vind. En voor mijn dochter vind ik het superleuk om haar in roze jurkjes en ander meisje-meisje spul te kleden. In het begin juist niet (de eerste weken), toen trok ik haar het liefst stoere jongenstruien aan Maar ineens sloeg dat helemaal om en nu snap ik niet meer wat ik daar zo leuk aan vond.
pi_84351182
Jeetje wat hebben jullie weer een hoop geschreven ik kan het allemaal niet meer bij houden.
Las heel veel over auto stoeltjes, moet me er ook maar eens in gaan verdiepen. Wij willen er een tweede stoel bij, dus dan hebben we er in beide auto's eentje staan. Ook met het oog op de toekomst is dat handig (heb nog al rammelende eierstokken maar moet mn lief nog overtuigen haha)
@ kleding en figuurtjes erop. Ik heb een hekel aan woezel en pip dat komt er dus niet in. Maar daar in tegen de nijntje lijn bij V&D vind ik geweldig. Alleen mn lief vind het niks, maar dat kan mij niks schelen ik koop het lekker toch

Jamie probeert nu de hele tijd op zn knietjes in kruipstand te gaan. Dan zit hij op zn kont en probeerd zn beentjes onder zn kont te krijgen en vervolgens naar voor te hupsen (misschien niet helemaal duidelijk uitgelegd) Dit gaat nog wel eens mis en dan ligt hij weer gefrustreerd op zn buik te jammeren. Ook de tijdschriften mand onder tafel is interresant. Als ik nee zeg dan krijgen we weer een drama queen actie om vervolgens met een grijns iedere keer met handje er naar toe en dan naar mij kijken. Boefje! Nog 4 nachtjes slapen en dan ben ik jarig ben zo benieuwd wat Jamie voor me heeft gemaakt
pi_84351288
Nee hij is gelukkig niet ziek.. Hij is vooral erg veeleisend naar zichzelf, wil ineens van alles en als het dan niet binnen een halve tel lukt dan komt ie met een grote pruillip naar me toe tijgeren al jammerend alsof ie zou willen zeggen het luuhuukt niehiieet om vervolgens een kwartier aan me te hangen en daarna begint het weer van voor af aan.. Het is echt zo'n schatje

Hoe is t met Xeentje? Is ze alweer helemaal opgeknapt?
En oh dat had mijn moeder met spijkerrokjes.. echt afschuwelijk vond ik die.. En mn moeder maar blijven proberen mij in zo'n rokje te krijgen, maar ik weigerde in alle toonaarden dat aan te trekken..
pi_84351716
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef martine1984 het volgende:
Maar daar in tegen de nijntje lijn bij V&D vind ik geweldig. Alleen mn lief vind het niks, maar dat kan mij niks schelen ik koop het lekker toch
Ik vind dat meestal ook wel leuk spul. Alleen hadden ze dit jaar voor meiden hele "verkeerde" kleuren, dat vage oranjeachtige en net niet echt groen staat mijn kinderen niet.
Overigens wel een leuk paars jurkje met gekleurde bloemen van Nijntje gescored voor Iris, staat haar wel goed .
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:05:36 #35
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84352636
Leah die knuffelt met 'r broodkorst, wat schattig

Twinkly, fijn dat Niels zo gesmuld heeft van de pannenkoeken! Die zijn ook heel handig om mee te nemen op een uitje: oprollen in aluminiumfolie en je hebt een heerlijke (kinder)lunch

Chan, ik ken het. Soms word je er he-le-maal gek van, dat continue gehang. Maar het is een fase, gaat echt wel over zodra hij zichzelf, de wereld en alles eromheen straks wat beter doorheeft.

We zijn weer terug van een ochtendje kinderboerderij. Toby is een glijbaanmonster Hij is denk ik wel 20 keer naar beneden geroetsjt! En zelf weer omhoog klimmen en door de buis kruipen en op de wip.... Op weg naar de auto is hij op mijn rug in slaap gevallen en nu ligt hij klaarwakker te brabbelen in bed "whaaahwhaamaahmaah buhbuhbuhbuh". Datzelfde zei hij ook al tegen de geitjes, die zeiden "meeeehh" terug
.... met gevoel voor drama....
pi_84353984
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef martine1984 het volgende:

@ kleding en figuurtjes erop. Ik heb een hekel aan woezel en pip dat komt er dus niet in. Maar daar in tegen de nijntje lijn bij V&D vind ik geweldig. Alleen mn lief vind het niks, maar dat kan mij niks schelen ik koop het lekker toch

die vind ik ook leuk
niet alles, maar een hoop wel. Nou spreekt Nijntje me sowieso meer aan dan Dora of Woezel en Pip, dat scheelt al wel hoor, maar het zit hem ook in de subtiliteit. Ik heb een jurkje voor Amélie met gewoon rechtsonderin 1 klein Nijntje figuurtje. Dat vind ik dus wel geinig, net als bij H&M die spijkerbroekjes met een Hello Kitty applicatie op de kontzak, prima. Maar die t-shirts met heel grote print erop hoeven van mij niet zo.
(hoewel ik tegen pyjama's dan weer minder bezwaar maak...)

oh mensen ik vind het zo spannend hè, mn kind wordt straks grote zus jeetje!
En ze is nog zo klein nu en straks alweer zoveel groter! Misschien loopt ze al een beetje, wie weet praat ze al wat, en ik ben zo benieuwd hoe ze zal reageren op haar broertje of zusje <3 (ik gok dat ze er een halve blik op werpt en dan weer verder gaat met spelen maar toch)

We zijn net naar de speeltuin geweest. Ik merk dat drie kwartier max echt voldoende is, dan zit ze wel een beetje aan haar verzadigingsniveau qua indrukken enzo. Al die rondrennende kindjes, er is natuurlijk ook zoveel te zien enzo. Wel leuk, lekker kliederen in de zandbak, ze was moe en ligt nu gelijk met dr zandbroek in bed straks maar even bed verschonen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 13:46:47 #37
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84354287
Spannend hoor Huup, je kleine meid wordt grote zus
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:08:15 #38
95408 Incantrix
pi_84355141
Huup, dat lijkt me toch zo bijzonder Echt zo leuk, ik kijk eerlijkgezegd nu al uit naar je foto's

En WOAH!!

She did it again!!

Hij SLAAPT!

*rent rondjes van blijdschap*

(*zachtjes*)
3!
pi_84355319
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Incantrix het volgende:
Huup, dat lijkt me toch zo bijzonder Echt zo leuk, ik kijk eerlijkgezegd nu al uit naar je foto's

En WOAH!!

She did it again!!

Hij SLAAPT!

*rent rondjes van blijdschap*

(*zachtjes*)

wat fijn dat hij slaapt!!!

is er niet toevallig een puntje van een tandje te zien ergens inmiddels?

en dit weer is ook veel beter natuurlijk om te tukken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:12:55 #40
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84355335
Stef. goed zo jongen!!
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:16:56 #41
95408 Incantrix
pi_84355503
Huups, ik heb al een paar keer geprobeerd te gluren, maar sinds hij zijn bevergebit al binnen (of nouja, buiten eigenlijk) heeft is dat nogal gevaarlijk voor vingers en nagels Maar het zou best eens kunnen hoor, ik ga lief strakjes nog eens vragen (zeg ik gewoon dat ik dacht iets gevoeld te hebben, maar dat ik twijfel.. Dan gaat hij het vast wel proberen ).
3!
pi_84355699
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef Incantrix het volgende:
Huups, ik heb al een paar keer geprobeerd te gluren, maar sinds hij zijn bevergebit al binnen (of nouja, buiten eigenlijk) heeft is dat nogal gevaarlijk voor vingers en nagels Maar het zou best eens kunnen hoor, ik ga lief strakjes nog eens vragen (zeg ik gewoon dat ik dacht iets gevoeld te hebben, maar dat ik twijfel.. Dan gaat hij het vast wel proberen ).
dat was een tip van Kersjes geloof ik die ik kreeg toen, even met een gewoon theelepeltje ofzo erover heen strijken waar je denkt dat er een tandje zou zitten, als er wat zit hoor je het gelijk!

ik mocht idd ook niet kijken dus zo kwam ik er altijd achter
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 14:23:47 #43
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84355779
jaaaahaaaaah trix; wat god joh!!!!

en ik kan jullie ook echt niet meer bijhouden hoor, stelletje snellerds

@chan een dikke , vervelend dat Timo zo'n periode heeft....

ik ga zo weer aan het werk; heb een late dienst, Evie dus flink geknuffeld; want die zie ik pas morgenochtend weer.. das zooo raar..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:07:42 #44
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84357505
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat was een tip van Kersjes geloof ik die ik kreeg toen, even met een gewoon theelepeltje ofzo erover heen strijken waar je denkt dat er een tandje zou zitten, als er wat zit hoor je het gelijk!

ik mocht idd ook niet kijken dus zo kwam ik er altijd achter
Yep, de befaamde theelepeltjes-test. Works like a charm en wel zo veilig voor je vingers
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:39:02 #45
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_84358707
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Mango is gewoon een kwestie van goed voelen welke al eetrijp zijn, als je er dan eentje mee neemt die rijp is kun je gelijk eten. Een halve mango staat in de praktijk gelijk aan een flink vol bakje zeg maar, en meestal heb ik aan 1 mango voldoende voor 2 dagen fruit. (en een beetje voor mama )

ik ben gek op mango, B. vindt het naar zeep smaken (net als koriander trouwens, vindt ie ook naar zeep smaken), Amélie lijkt de mango ook gewoon erg lekker te vinden.

Ivan gaat hard zeg! wauw! knappe jongen <3
mag Amélie niet aansluiten in de rij van vriendinnetjes-kandidaten? ik vind Ivan zo leuk

Thomas koortsvrij yay! fijn ca.ra!

Ik vind Mango heerlijk maar er komt altijd zo weinig vanaf bij mij op de een of andere manier.
Ik vraag me ook altijd af hoe ze dat in hotels doen, van die mooie blokjes, ik heb alleen maar schilfers en flinters
pi_84358978
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 15:39 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik vind Mango heerlijk maar er komt altijd zo weinig vanaf bij mij op de een of andere manier.
Ik vraag me ook altijd af hoe ze dat in hotels doen, van die mooie blokjes, ik heb alleen maar schilfers en flinters
oh ik kan het ook niet echt goed snijden vooral het eerste stuk eraf halen is een crime.
maar als dat eenmaal gelukt is dan snijd ik de stukken er met schil en al vanaf en dan een vormpje maken in de stukjes op de schil en dan de stukjes van de schil afsnijden. Zoiets. ff plaatje zoeken...
dan krijg je er wel redelijke blokjes uit, alleen die stukken die langs de zijkant van de pit zitten zijn altijd een beetje zielig bij mij

zo:
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 15:56:33 #47
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_84359414
voor de mango van huup! Bij mij zijn het ook schilfers en zulks, maar ze smaken er niet minder om , zowel de heren als de papa en de mama vinden het heerlijk! En hier gaat ie dus ook zeker in 1 dag op
pi_84360457
Ik hou zelf helemaal niet van mango, Mirte smulde ervan toen ze nog klein was, maar hoeft t inmiddels niet meer. Iris heeft volgens mij nog nooit mango gehad... Vindt ze vast ook lekker, misschien binnenkort maar weer eens halen.
pi_84360648
mango

We hadden dit weekend toch een loopwagentje gekocht bij de Ikea? Niels loopt nu achter de TrippTrapp
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:29:24 #50
95408 Incantrix
pi_84360779
Theelepeltje! Natuurlijk! D'oh Zo simpel dat je het zelf niet bedenkt.. Ga ik strakjes doen.. Zodra mijn kleine manneke ontwaakt van tukje nummer drie

Nu vind ik het een beetje ongeloofwaardig worden eigenlijk Al was tukje nummer twee maar iets van 20 minuten ofzo, ik vind het toch echt nogal bizar.

En het is een beetje onhandig, want over een kwartiertje moet ik weg omdat we een huis gaan bezichtigen zo

Ow, en whehe, Twink Gooi op die foto!
3!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')