quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:55 schreef Ca.ra het volgende:
Goeiemorgen!
De amoxicilline doet zijn werk! Thomas is weer koortsvrij (op wat verhoging na) en zit nu vrolijk met zijn boerderij te spelen. Hehe, fijn om mijn manneke weer terug te hebben.
Die schoentjeshet is maar goed dat ik geen meisje heb....
(Gisteren zag iemand Thomas weeeeer voor een meisje aan. Ik denk dat ik m kaal moet scheren ofzo. Of zien ze hem dan voor een kaal meisje aan?)
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:11 schreef Nijna het volgende:
THomas, fijn dat je je weer beter voelt!
Ca.ra, wat je ook doet volgens mij kijken mensen gewoon maar half ofzo... Hoe vaak Mirte vroeger geen jongetje is genoemd (zelfs met jurkje aan) en nu Iris ook weer en dan is ze echt in het rose...
Het komt goedals ze wat groter worden is het vaak een stuk beter te zien voor "men"
.
Die lellikellies... Mirte vond ze ook erg mooi, maar gelukkig pasten ze haar niet goed.
En schoenen met hakjes krijgt ze de eerstkomende zoveel jaren echt niet, dan kan ze hoog of laag springen, ze krijgt gewoon kinderschoenen, zonder hakjes
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:56 schreef Claudia_x het volgende:
Wat fijn dat Thomas koortsvrij is! Wat voor boerderij heeft hij, Ca.ra?
Hier gaat het 's avonds slapen ineens weer probleemloos. We leggen hem in bed en soms huilt hij eventjes maar dat is meestal binnen 5 seconden afgelopen. Ik schrok er de eerste keer zo erg van dat ik meteen zijn kamer ingestormd ben om te kijken of er niet iets gebeurd was.
En Ivan lijkt nu ook 'papa' te gaan zeggen! Dat lukt alleen niet zo goed, dus hij zegt het stemloos.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:59 schreef Poppejans het volgende:
Oh die schoenen vind ik voor mezelf ook heel leuk Inca! Die zou ik nog veel aanhebben ook![]()
Hello Kitty vind ik ook leuk, maar al niet meer als een kind er een heel setje van aanheeft met dus een maillot,shirt en rokje ofzo met allemaal van die Hello Ktty's erop![]()
Ik zou ook helemaal los gaan in hardroze, maar echt niet pofmouwtjes tierlantijntjes spul.
Lellykellies zijn toch wel de ergste uitvinding ooital zou ik het vroeger vast prachtig hebben gevonden, helemaal die met hakjes.
Wat gaaf en lief dat Amelie in haar handjes klapt, en dat ze dat ook doet als ze zelf wat goed heeft gedaan hahaha![]()
![]()
Mango moet ik ook eens proberen! Alleen wacht ik steeds te laat met rijpen, en kan ik het weggooien![]()
Wij zijn sowieso niet zo van die fruiteters, dus heb ik vaak fruitpotjes v Wolf omdat anders alles al gauw bederft. Nu in de zomer eten we het trouwens wel vaker, vooral meloen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:01 schreef lily het volgende:
Thomas koortsvrij![]()
en Ivan gaat hard vind ik (echt wel goed al, dat "praten") en super dat het slapen goed gaat!
David is jaren voor een meisje aangezien. Nu nog steeds wel eens eigenlijk. Hij heeft natuurlijk vrij lang haar voor een jongetje maar ook als baby werd hij vaak voor meisje aangezien.
David en ik kunnen er niet mee zitten trouwens..
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:01 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind meloen juist lastig omdat meloen meestal nog een paar dagen de tijd nodig heeft. Na een paar dagen ben ik vaak alweer vergeten dat we meloen hebben. Ik probeer dus meestal alleen meloen mee te nemen als die in de winkel al rijp aanvoelt. Dat geldt ook voor peren. Met mango heb ik hier nooit hoeven wachten. Ivan vindt mango trouwens heerlijk; zelf houd ik er niet zo van.
haha herkenbaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:55 schreef Claudia_x het volgende:
Wat een goed idee, Twinkly! En fijn dat hij zijn pannenkoekjes zo lekker vond.
Ik denk niet dat Amélie in een rij hoeft te gaan staan, Huup. Die heeft straks vast haar eigen horde aanbidders achter zich aan.
Ik kan nu al benieuwd zijn naar hoe Ivan daar later mee omgaat. Als hij lijkt op zijn ouders wordt hij een beetje een verlegen jongen die het niet eens doorheeft als een meisje gek op hem is. Ik vond verliefd zijn vroeger zó suf! Ik heb nooit een vriendje gehad op de basisschool.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:59 schreef Incantrix het volgende:
Nou zeg, en het is nog gelúkt ook!Twee keer een beginnend huiltje en daarna.. Grootse stilte!
neequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:50 schreef huuphuup het volgende:
hahahaha Leahwat schattig!
![]()
heb je er een foto van gemaakt?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Lijnloos het volgende:
Minke doet niet meer dan bah ... dus dat probeer ik nu te stimuleren richting bah-bah... ooit wordt het dan vast een keer mama..
Ja naar is het maarja och. Terugkijkend nam ik ook wel genoegen met minder hoor, maar dat uitte zich niet in slechte vriendjes. Ik ging meer voor de rustige nerdy typjes. Stuk voor stuk hele lieve jongens maar misschien gaf dat een stukje zekerheid ofzo, ik weet het niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:03 schreef Claudia_x het volgende:
Wat goed zeg, Icantrix!![]()
Naar is dat hè, Huup, onzekerheid. Ik heb een nicht die ontzettend onzeker is en het is zó onterecht. Het zorgt er ook nog eens voor dat ze al haar leven lang met foute jongens in aanraking komt en met minder genoegen neemt dan ze verdient. Dat zie ik bij jou helemaal niet terug, en ik vermoed dat juist je opvoeding daarin belangrijk kan zijn geweest. Zelfs al wordt Amélie een onzeker meisje - dát kun jij haar wel geven!
idemquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:10 schreef huuphuup het volgende:
Ja naar is het maarja och. Terugkijkend nam ik ook wel genoegen met minder hoor, maar dat uitte zich niet in slechte vriendjes. Ik ging meer voor de rustige nerdy typjes. Stuk voor stuk hele lieve jongens maar misschien gaf dat een stukje zekerheid ofzo, ik weet het niet.
Ik vind onzekerheid heel jammer omdat het kan heel ondermijnend kan werken, maar die andere eigenschappen zie ik niet als iets negatiefs. Ik heb bijvoorbeeld altijd een zwak gehad voor jongens die niet te zoetsappig deden en wat onhandig waren in de liefde. Ik denk dat er ik moeite mee zou hebben als Ivan een player werd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Twinkly het volgende:
hihi Lijnloos
Onzekerheid, onhandigheid en verliefd zijn stom vinden: check, check, checkIk hoop dat ik dat niet onbewust op Niels over ga brengen...
hahahaha met zo'n veel te grote diamant-oorbel inquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind onzekerheid heel jammer omdat het kan heel ondermijnend kan werken, maar die andere eigenschappen zie ik niet als iets negatiefs. Ik heb bijvoorbeeld altijd een zwak gehad voor jongens die niet te zoetsappig deden en wat onhandig waren in de liefde. Ik denk dat er ik moeite mee zou hebben als Ivan een player werd.
Oh, ik heb zo'n hekel aan geflirt, dat is voor mij echt een enorme afknapper.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind onzekerheid heel jammer omdat het kan heel ondermijnend kan werken, maar die andere eigenschappen zie ik niet als iets negatiefs. Ik heb bijvoorbeeld altijd een zwak gehad voor jongens die niet te zoetsappig deden en wat onhandig waren in de liefde. Ik denk dat er ik moeite mee zou hebben als Ivan een player werd.
Ik vind dat meestal ook wel leuk spul. Alleen hadden ze dit jaar voor meiden hele "verkeerde" kleuren, dat vage oranjeachtige en net niet echt groen staat mijn kinderen niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef martine1984 het volgende:
Maar daar in tegen de nijntje lijn bij V&D vind ik geweldig. Alleen mn lief vind het niks, maar dat kan mij niks schelen ik koop het lekker toch![]()
die vind ik ook leukquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef martine1984 het volgende:
@ kleding en figuurtjes erop. Ik heb een hekel aan woezel en pip dat komt er dus niet in.Maar daar in tegen de nijntje lijn bij V&D vind ik geweldig. Alleen mn lief vind het niks, maar dat kan mij niks schelen ik koop het lekker toch
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:08 schreef Incantrix het volgende:
Huup, dat lijkt me toch zo bijzonderEcht zo leuk, ik kijk eerlijkgezegd nu al uit naar je foto's
En WOAH!!
She did it again!!
Hij SLAAPT!
*rent rondjes van blijdschap*
(*zachtjes*)
dat was een tip van Kersjes geloof ik die ik kreeg toen, even met een gewoon theelepeltje ofzo erover heen strijken waar je denkt dat er een tandje zou zitten, als er wat zit hoor je het gelijk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef Incantrix het volgende:
Huups, ik heb al een paar keer geprobeerd te gluren, maar sinds hij zijn bevergebit al binnen (of nouja, buiten eigenlijk) heeft is dat nogal gevaarlijk voor vingers en nagelsMaar het zou best eens kunnen hoor, ik ga lief strakjes nog eens vragen (zeg ik gewoon dat ik dacht iets gevoeld te hebben, maar dat ik twijfel.. Dan gaat hij het vast wel proberen
).
Yep, de befaamde theelepeltjes-test. Works like a charm en wel zo veilig voor je vingersquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef huuphuup het volgende:
[..]
dat was een tip van Kersjes geloof ik die ik kreeg toen, even met een gewoon theelepeltje ofzo erover heen strijken waar je denkt dat er een tandje zou zitten, als er wat zit hoor je het gelijk!
ik mocht idd ook niet kijken dus zo kwam ik er altijd achter
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:27 schreef huuphuup het volgende:
Mango is gewoon een kwestie van goed voelen welke al eetrijp zijn, als je er dan eentje mee neemt die rijp is kun je gelijk eten. Een halve mango staat in de praktijk gelijk aan een flink vol bakje zeg maar, en meestal heb ik aan 1 mango voldoende voor 2 dagen fruit. (en een beetje voor mama![]()
)
ik ben gek op mango, B. vindt het naar zeep smaken (net als koriander trouwens, vindt ie ook naar zeep smaken), Amélie lijkt de mango ook gewoon erg lekker te vinden.
Ivan gaat hard zeg!wauw!
knappe jongen <3
mag Amélie niet aansluiten in de rij van vriendinnetjes-kandidaten?ik vind Ivan zo leuk
![]()
Thomas koortsvrij yay! fijn ca.ra!
oh ik kan het ook niet echt goed snijdenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind Mango heerlijk maar er komt altijd zo weinig vanaf bij mij op de een of andere manier.
Ik vraag me ook altijd af hoe ze dat in hotels doen, van die mooie blokjes, ik heb alleen maar schilfers en flinters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |