abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84360984
Wow Stef is echt zijn slaap aan het inhalen he Icantrix, wat fijn Wel onhandig als je weg moet alleen. Maar wat leuk dat jullie voor een huis gaan kijken zeg
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 22 juli 2010 @ 16:36:27 #52
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_84361088
Wow, Stef heeft de slaapknop gevonden!

Wat een volwassen verhalen hier! Hello Kitty-kleertjes, diva Linde en meer van zulks.
En onzekerheden in de liefde, dat duurt gelukkig nog wel ff voor de kinders

Fijn dat de AB werkt voor Niels! Krijgt hij ook geen last van zn buik ervan?

mango vind ik vies en PR is allergisch, dus om nou een hele mango te kopen zodat avia een halve hap kan eten is ook weer zoiets maar het lijkt me wel een zeer geschikte fruit... dilemma's!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_84364061
Ach, doe je toch gewoon meloen Davinia, daar eten jullie dan misschien allemaal van, en voor Aviva zou je het kunnen aanbieden met een stukje schil eraan, zodat ze het zelf kan vastpakken

Inca, wauw wat een goede slaapdag voor Stef!!! en heel veel plezier met het huis bekijken, ben benieuwd!
ik wil ook zo graag verhuizen!

Wolf lijkt een slaapschema overdag te hebben gevonden van 2 lange slaapjes (hij deed voortheen altijd heel veel hazeslaapjes echt heeeel kort per keer).Rond 10.30 slaapt hij en dan tot vaak 12.30/13.00 en van 15.00-17.00 en dan rond 19.30 na een fles naar bed
Heerlijk lang voor Wolfs doen, en het gaat al meerdere dagen zo
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:18:48 #54
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_84367385
wat lekker Poppejans dat Wolf zo'n mooi ritme ontwikkelt! Evie is ook sinds een paar weken 2 dutjes aan het doen; en dat gaat echt heel erg goed.

Jeeeej wat doet Stef het toch goed!!

@Huup; hoe is het met jou? gaat het goed met je zwangerschap? vind het zo tof dat Amelie een broertje/ cq zusje krijgt!

Ik heb net even naar huis gebeld; Evie was lekker aan het spelen.... fruit gegeten op KDV en een paar happen bruine boontjes net gehad...
en straks gaat ze lekker slapen.. (stiekem mis ik dr wel een beetje soms op het werk hoor...).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_84367445
Davina, ik doe de mango in de diepvries. Snij hem in stukjes en maak er verschillende porties van. Deze gebruik ik dan later weer om een fruithapje van te maken.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_84367727
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:20 schreef sproet-je het volgende:
Davina, ik doe de mango in de diepvries. Snij hem in stukjes en maak er verschillende porties van. Deze gebruik ik dan later weer om een fruithapje van te maken.
oh das een goeie trouwens, voor de luie mango-snijders, er zijn van AH ook van die diepvriesdoosjes mangoblokjes te krijgen smaken prima en ik deed ze altijd in een klein bakje de hoeveelheid afmeten en dan even een tikje in de magnetron geven, of gewoon 's morgens eruit halen en 's middags geven.

Kijk hier, ze hebben ook andere fruitjes. Iets nattig ontdooit maar als je pureert is dat geen punt. Ik gooi ze zelf altijd door mn yoghurt.

@BJ lief dat je t vraagt, het gaat prima eigenlijk! Ik heb helemaal nergens last van. Nu een beetje pijn in mn buik, je weet wel dat gevoel als je baarmoeder groeit, alsof iemand in je buik gestompt heeft je zou toch denken dat de rek er nog wel een beetje inzit maar verder nergens last van.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:51:20 #57
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84368441
Mijn zoon zit nogsteeds op meestal 3 soms 4 slaapjes (à 1,5 uur) per dag.

Ik ben er best aan toe dat hij overgaat naar 2 eigenlijk. Nou hij nog.

Fijn dat Evie en Wolf dat al doen .
pi_84368492
Zo moeilijk is mango snijden toch niet? Ik ga er eerst met een fijnschiller overheen en snijd daarna zoveel mogelijk langs de pit af. Daar komen dan mooie schijven vanaf waar ik blokjes of reepjes van snijd. Reepjes vind ik iets makkelijker om vast te pakken voor Ivan. Wat hij niet op dat moment opeet stop ik in een doosje en zet ik in de koelkast.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_84368514
Loopt Niels nu al, Twinkly?
pi_84369455
Niels slaapt meestal ook nog drie keer op een dag, het slaapkopje.

Hij trekt zich op aan de stoel, de stoel verschuift en hij stapt weer richting de stoel. Het is niet bewust lopen, wel heel grappig Hij loopt wel al een tijdje als je zijn handjes vasthoudt. Een heel goed middel om hem af te leiden van iets wat niet mag, gewoon met hem weg lopen

En als er mango over is eet ik die gewoon op
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:17:22 #61
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84369576
Twinkly, wat knap! Niels is nog geen twee mnd ouder dan R, en ik kan me er nog helemaal niks bij voorstellen hier.
pi_84369648
Lotte eet altijd een hele mango weg
Lotte!
Noah!
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:22:02 #63
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84369787
Mango is hier ook favoriet. En ook geen klaarmaakproblemen .
pi_84369872
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:19 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte eet altijd een hele mango weg
Wow, dat zou ik zelf al ontzettend veel vinden! Ivan kan er gerust drie porties van eten.
pi_84369902
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wow, dat zou ik zelf al ontzettend veel vinden! Ivan kan er gerust drie porties van eten.
Ik heb een kleine vreetzak Maar het mag ook wel, ze is nu eindelijk over de 8 kilo heen
Lotte!
Noah!
pi_84370138
Ik wist niet dat Lotte zo licht was!

Ivan had vanavond voor het eerst niet zo'n zin in zijn avondeten. That's a first.
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:32:37 #67
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84370308
Ivan .

Claudia, ik vind Ivan er trouwens helemaal niet stevig uitziebn op foto's. Heel gewoon.
pi_84370388
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:

Ivan had vanavond voor het eerst niet zo'n zin in zijn avondeten. That's a first.
Ze woog de 20ste 8380gr. 23-6 was dat nog 7680gr.

Was Ivan moe miss. dat hij er niet zo'n zin in had?

Mevrouw hier eet ineens geen korstjes meer. Als ze een stukje brood pakt met een korstje eraan, spuugt ze het gewoon weer uit. Waarom dat nou ineens is... zou dat pijn doen met dr tandje ofzo?
Lotte!
Noah!
pi_84372168
Wow Stef slaapt goed!! Fijn Inca!

Even een ego-post. Kan het zijn dat kindjes ook slechter gaan drinken als ze tandjes krijgen? Isa drinkt de laatste dagen steeds slechter, soms maar de helft van de fles. Vanavond van de 200 cc zelfs maar 80 opgedronken. Zodra je dan weer met de fles in de buurt komt begint ze al te huilen.. Dit is helemaal niets voor Isa, ze dronk eigenlijk altijd al haar flessen leeg, op een uitzondering na.
pi_84372446
Hihi Niels, waarom een loopkar gebruiken als je ook een triptrap hebt... (die is vast wat zwaarder, schuift minder makkelijk weg...)

Iris vond de doperwtjes enzo vanavond niet zo'n succes, met grote precissie werden ze naast de stoel gedeponeerd... . De frietjes daarentegen...
Fake it till you make it...
pi_84372452
Tandenpoetsen is hier een drama. Jamie wordt helemaal histeries en gaat heel hard huilen. Mn lief komt vanavond zn kamertje op lopen en zegt tegen mij 'stop daar mee je doet hem pijn!' Nu voel ik me een heel ontaarde moeder, kan nog wel huilen als ik er aan denk. Aan de ene kant denk ik, zn tanden moeten gepoetst worden dat is belangrijk voor later. Maar aan de andere kant denk ik als Jamie er van gaat krijsen doe ik dan wel goed aan. Ik wil mn kind niet aan het huilen brengen ik wil hem geen pijn doen. Wat zouden jullie doen?

Vanavond wilde Jamie een tas hebben die op de stoel stond, hij probeerde in alle macht zich op te trekken. Later wil hij op zn knietjes gaan zitten van uit zit stand, kukkeld hij zo naar voren op zn hoofd Huilen geblazen, arm kind.
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:25:44 #72
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84372819
Lotte, wel je korstjes eten he!

Ik vond de courgettepannenkoekjes zo lekker klinken dat we ze vanavond ook maar gemaakt hebben. V heeft vanavond een uitje van zijn werk, dus Thomas en ik waren maar met ons tweetjes. V is niet zo'n courgettefan, dus die had ik er zeker geen plezier mee gedaan.
Ik heb er voor mezelf een paar reepjes spek bij gebakken, en Thomas had ze 'au naturel'. Smullen! Hij at er soms echt bijna zijn vingers bij op

Ik kan helemaal merken dat hij weer fit is. Hij kruipt weer als een razende roeland door het huis. Heerlijk!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84373424
Die pannenkoekjes wil ik ook wel eens proberen, hoe maak je die?

Martine, ik heb voor Lotte tandpasta met aardbeiensmaak. Ze zit altijd heel geinteresseerd te kijken als papa tanden poetst (hij loopt ondertussen altijd het hele huis door ) dus dan geef ik haar haar tandenborsteltje in de hand, met een heel klein beetje tandpasta erop. Soms gooit ze er mee, soms stopt ze de verkeerde kant in d'r mond, maar meestal gaat ze gewoon lekker op het borsteltje zitten kluiven. Daarna pak ik 'm dan eventjes en ga even snel over dat ene puntje wat ze in dr mond heeft. Echt goed lukt het niet, want ze klemt meteen de tandenborstel tussen dr kaakjes.
Misschien als je het als een spelletje benaderd en Jamie zelf eens de borstel laat nemen, hij het minder vervelend gaat vinden. Wat hier trouwens ook een succes is; papa's tanden poetsen. Papa zit op de bank met de tandenborstel in zn mond. Lotte op schoot en maar hengelen naar dat ding. En dan dr handje vastpakken, samen de tandenborstel vasthouden en poetsbewegingen maken.
Lotte!
Noah!
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:49:14 #74
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84374035
Ik had een courgette geraspt (regelmatig een slagje draaien, dan krijg je kortere sliertjes en dat eet makkelijker), daar twee eitjes doorheen geklotst en een scheut melk. Daarna wat bloem erdoorheen geroerd, allemaal heel scheikundig verantwoord enzo. Tot het ongeveer pannenkoekig genoeg was naar mijn zin. En daarna per eetlepel gebakken in de koekenpan.
Als het alleen voor mezelf was had ik er nog een snufje zout door gedaan, maar voor Thomas kook ik nog zoutloos. En ik had uitgebakken ontbijtspek tussen twee pannenkoekjes, dat gaf genoeg zoutigheid.

Er is vast nog wel iemand die een echt recept heeft met hoeveelheden enzo.

Bij het tandenpoetsen hebben we hier echt heeeeeel overdreven geprezen voor iedere seconde dat hij zijn mond open deed in het begin. En nu gaat het heel makkelijk, en doet hij zijn mondje braaf open als hij de borstel ziet. Natuurlijk bijt hij er ook wel eens op, het is geen modelkind ofzo, maar over het algemeen gaat het prima.
(maar misschien heb ik geluk en had ik ook zonder mijn aanpak een makkelijk te poetsen kind gehad)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 22:03:27 #75
5428 crew  miss_sly
pi_84374737
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:34 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ze woog de 20ste 8380gr. 23-6 was dat nog 7680gr.

Was Ivan moe miss. dat hij er niet zo'n zin in had?

Mevrouw hier eet ineens geen korstjes meer. Als ze een stukje brood pakt met een korstje eraan, spuugt ze het gewoon weer uit. Waarom dat nou ineens is... zou dat pijn doen met dr tandje ofzo?
Ow, herkenbaar! Ze is begonnen met korstjes, vond ze lekker. Toen hele boterhammen, ging prima. Toen wilde ze de korstjes van de bovenkant niet meer, en momenteel eet ze zonder korstjes
Ik heb wel een tijdje gewoon het brood met korst aangeboden, maar ze kreeg toen effectief maar weinig brood binnen, omdat ze dan zelf het lekkere van de korstjes afplukte. Dus nu snij ik voorlopig maar even zo dun mogelijk de korstjes ervan af.

Waarschijnlijk weer zo'n faaaase
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_84374860
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ow, herkenbaar! Ze is begonnen met korstjes, vond ze lekker. Toen hele boterhammen, ging prima. Toen wilde ze de korstjes van de bovenkant niet meer, en momenteel eet ze zonder korstjes
Ik heb wel een tijdje gewoon het brood met korst aangeboden, maar ze kreeg toen effectief maar weinig brood binnen, omdat ze dan zelf het lekkere van de korstjes afplukte. Dus nu snij ik voorlopig maar even zo dun mogelijk de korstjes ervan af.

Waarschijnlijk weer zo'n faaaase
Ik was net zo blij dat ik een baby had die wel gewoon korstjes at Maar dat gaat dus over, hopelijk
Lotte!
Noah!
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:05:52 #77
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_84374877
Niels aan de wandel, leuk zeg! Gelukkig heeft hij nog wel meubels nodig om zich te verplaatsen, is wel zo overzichtelijk

Martine, ik denk echt niet dat je Jamie pijn doet bij het tandenpoetsen, en al helemaal niet bewust!
Tanden poetsen moet je, ook bij een volwassen gebit, heel zachtjes en met weinig kracht doen. Een wijdverbreid misverstand is dat je grof geweld moet gebruiken en flink moet rossen met die borstel: FOUT! Zachtjes, met beleid en bij voorkeur je "verkeerde" hand gebruiken (ben je rechtshandig, doe het dan met links) om het schrobben af te leren. je beschadigt er slechts je glazuur en tandvlees mee.
Ook bij kleintjes dus, zachtjes doen. En ik weet niet hoeveel tandjes Jamie heeft, maar anders zou je eventueel wat tandpasta op je vinger of op een gaasje kunnen doen en daarmee langs zijn tandjes wrijven? Om te wennen, laten zien dat je bedoelingen goed zijn?

Die pannenkoekjes klinken lekker

NU, als je niet lekker in je vel zit of pijn hebt dan is vaak je eetlust ook minder. Zou best kunnen dus

Ik moest werken vanavond en toen ik thuiskwam lag Toby al te slapen. Hij drinkt normaal altijd nog bij me voor het slapen gaan, maar vanavond had hij me dus niet nodig
.... met gevoel voor drama....
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 22:07:11 #78
5428 crew  miss_sly
pi_84374933
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:05 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik was net zo blij dat ik een baby had die wel gewoon korstjes at Maar dat gaat dus over, hopelijk
Dat was ik ook ik dacht echt dat het zo fijn was dat we die drama's lekker niet zouden krijgen, het ging zo goed
pi_84375011
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat was ik ook ik dacht echt dat het zo fijn was dat we die drama's lekker niet zouden krijgen, het ging zo goed
Stom is dat het, dat gigantische bord voor je kop "dat gebeurd niet bij ons, kijk eens hoe makkelijk het gaat" en dan toch he...opeens is het er
Lotte!
Noah!
  Moderator donderdag 22 juli 2010 @ 22:14:08 #80
5428 crew  miss_sly
pi_84375285
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:09 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Stom is dat het, dat gigantische bord voor je kop "dat gebeurd niet bij ons, kijk eens hoe makkelijk het gaat" en dan toch he...opeens is het er
Nou, het was meer dat ik er weer eens geen rekening mee had gehouden dat het zo snel kan veranderen dat je niet eens meer weet dat het eerst anders was
pi_84375375
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:

je inbox zit vol!

Amélie laat al weken al haar avondeten staan
en 's morgens eet ze een half stukje brood, het enige wat er echt goed ingaat is fruit. Vandaar dat we dat ook maar ruim aanbieden. Ik probeer niet teveel flessen aan te bieden, omdat ik een beetje benauwd ben dat ze minder gaat eten omdat ze de flessen wel makkelijk vindt ofzo, ik moet daar nog es met mn cb over praten of dat terecht is of niet. (op zich drinkt ze niet teveel hoor, 4 x 180 biedt ik aan, vaak laat ze minimaal 30 cc staan en 's nachts krijgt ze zoveel ze wil wat mij betreft.)

Het gaat vast vanzelf wel weer goedkomen met t eten. Denk ik. Hoop ik
ze is iig nog steeds niet boven de 9 kg uit ook doordat ze steeds meer gaat bewegen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84375462
Linda, ik vind je tips voor het tandenpoetsen heel goed! Vooral het poetsen van papa's tanden. Ivan heeft er gelukkig geen probleem mee.

Groofsken: Ivan is ook niet heel groot of dik voor zijn leeftijd. Hij zit qua lengte en gewicht net iets boven het gemiddelde en is goed in proportie. Wel heeft hij een groot hoofd: bij 8 maanden had zijn hoofd een omtrek die kindjes gemiddeld pas bij 13 maanden hebben! Ik merk aan andere mensen wel dat ze hem heel stevig vinden.

Ik was zelf vooral met zijn gewicht bezig omdat ik denk dat hij snel in gewicht aanzet. Hij eet ook zo gemakkelijk. Toen hij vanavond ineens niet wilde eten voelde ik voor het eerst hoe vervelend het moet zijn als je kindje niet goed eet. Het is momenteel eigenlijk niet echt een issue meer, hoeveel hij eet en hoe zwaar hij is. Het gaat lekker en ik denk er niet te veel meer over na.
pi_84375569
Waarom gaat mijn drollebol steeds ónder de tafel staan om er dan achter te komen dat ze nét niet helemaal rechtop kan staan en het dan op een brullen te zetten omdat ze per se wél rechtop wil staan echt hoor hahaha

misschien is een tafeltent nog even niet zo'n geweldig plan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84375646
Kersjes, dat klinkt logisch inderdaad!

Amelie, onder de tafel is het ook véél leuker he!
pi_84375686
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef huuphuup het volgende:
Waarom gaat mijn drollebol steeds ónder de tafel staan om er dan achter te komen dat ze nét niet helemaal rechtop kan staan en het dan op een brullen te zetten omdat ze per se wél rechtop wil staan echt hoor hahaha

misschien is een tafeltent nog even niet zo'n geweldig plan
Misschien moet je een passend vloerkleedje maken met vakjes, spiegeltjes, knopjes ed. Dan leert ze dat het pp de grond onder de tafel nog veel leuker is
Lotte!
Noah!
pi_84375720
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Misschien moet je een passend vloerkleedje maken met vakjes, spiegeltjes, knopjes ed. Dan leert ze dat het pp de grond onder de tafel nog veel leuker is
wat een idee!

en een lampje want anders ziet ze niets
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84375928
Is je lief niet een beetje handig? Klein peertje aan de tafel bouwen (zo-een die niet heet wordt) Heeft ze echt een heel echt huis
Lotte!
Noah!
pi_84376170
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
Is je lief niet een beetje handig? Klein peertje aan de tafel bouwen (zo-een die niet heet wordt) Heeft ze echt een heel echt huis

...

hihi nee grapje.
Mn lief is heel lief, en als ik het zou vragen zou hij met alle liefde uitzoeken hoe het moet enzo en het gaan fröbelen maar nah...

overigens denk ik dat ze een peertje eraf rukt maar ik vind een speelkleed met vakjes wel een plan!
Speelhuisje komt er wel nog trouwens hoor wat mij betreft en ik vind zo'n quiet-book ook zo leuk <3 en zo'n wandkleed <3 <3 en een autoboekje, zucht zoveel te frutselen, so little time!

zal zo ff plaatjes opsnorren van wat ik bedoel.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84376238
Ik wil ook graag een speelhuisje! Maar dan wel graag een waar ik zelf ook in pas.

Wat is een 'quiet book'?
pi_84376299
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

...

hihi nee grapje.
Mn lief is heel lief, en als ik het zou vragen zou hij met alle liefde uitzoeken hoe het moet enzo en het gaan fröbelen maar nah...

overigens denk ik dat ze een peertje eraf rukt maar ik vind een speelkleed met vakjes wel een plan!
Speelhuisje komt er wel nog trouwens hoor wat mij betreft en ik vind zo'n quiet-book ook zo leuk <3 en zo'n wandkleed <3 <3 en een autoboekje, zucht zoveel te frutselen, so little time!

zal zo ff plaatjes opsnorren van wat ik bedoel.
Sorry B.

Wat is een quiet-book?
Lotte!
Noah!
pi_84376364
Zo wat gaat dat toch snel hier.

Fijn dat het beter gaat met de zieke kleintjes.
Een grote jompel voor slapende Stef En ook Wolf was lekker aan t slapen las ik
Wat gaat Niels hard zeg, en als je zo zegt dat hij alweer 9 maanden is dan schrik gewoon even... Mette dus ook gewoon. In feite is het eigenlijk al, ik was bijna 2 weken over tijd... Oja en lekker pannenkoeken
Ook las ik veel over autostoeltjes... Nou daar hoef ik waarschijnlijk het komende half jaar niet over na te denken... Soms vind ik het best moeilijk dat Mette een klein meisje is. Iedereen denkt dat ze pas 5 maanden is ofzo. Ze past amper in het fietsstoeltje. Gelukkig gaat het net, anders was ik wel wat verdrietig geweest. Zo ook een autostoeltje, ze wil zo graag vooruit kijken maar dat gaat niet... en voordat ze 9 kilo is.. ze is net pas 7 kilo en gaat nu erg veel bewegen.. Ik weet dat ik het me niet moet aantrekken, maar ik betrap mezelf er soms dat het me best wat doet.

Gister heeft Mette bij mn schoonouders gelogeerd, vandaag was hun oppasdag, dat was de 2de keer dat ze ging logeren. Gek genoeg had ik het er niet echt heel erg moeilijk mee deze keer.

Oh nog een vraagje, Mette slaat heel vaak tegen haar hoofd aan, dat doet ze al een tijdje. Boven haar oortjes, ook doet ze dat met speeltjes. Ze lacht meestal wel als ze dat doet. Nou heeft ze net oorontsteking gehad. Maar heeft dat met elkaar te maken of is het gewoon een faaaase?

Zo en nu lekker genieten want het is weer weekend
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_84377170
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk aan andere mensen wel dat ze hem heel stevig vinden.

Ik vind dat echt helemaal niet! Zelfs ''baby spekkies'' kon ik niet eens ontdekken bij hem(Wat Wolf heeft, van die spekkussentjes op de handjes) Ik vond hem wel lang lijken.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84377330
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:29 schreef huuphuup het volgende:

Kijk ze hebben ook andere fruitjes. Iets nattig ontdooit maar als je pureert is dat geen punt.
Wat een supertip, dat heb ik nog nooit gezien! Handig, hoeft er hier tenminste ook niks meer te bederven en kan ik toch ''vers'' geven.
pi_84377488
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook graag een speelhuisje! Maar dan wel graag een waar ik zelf ook in pas.

Wat is een 'quiet book'?
Alles komt van dit blog, dat mens is echt een domestic goddess

Quiet book

Playhouse

Wandkleed (kan ik zo snel even niet terug vinden, kwam uit een NL'se webshop, het kwam erop neer dat het een wandkleed was met 26 vakjes en de letters van het alfabet erop en dan in ieder vakje een vilten figuurtje -gevuld- dat met die letter begint, dus een rode appel voor de A een boek voor de B enzovoort, zag er echt heel leuk uit!)

Carbook

(of gewoon alle tutorials)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84378694
Huup, wat een geweldig blog, die kende ik nog niet.
Nu kan ik niet gaan slapen......

Nog bendankt voor de couscous tips, ben benieuwd morgen (dan ga ik t eens uitproberen)
pi_84378745
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik vind dat echt helemaal niet! Zelfs ''baby spekkies'' kon ik niet eens ontdekken bij hem(Wat Wolf heeft, van die spekkussentjes op de handjes). Ik vond hem wel lang lijken
Z'n broek was te kort.

Over diepvriesfruit: dat gebruik ikzelf om smoothies te maken! Echt superhandig, want dan zijn ze meteen lekker koud.

Oh, en ik ben helemaal vergeten om te vertellen dat ik het zo fijn vind dat Stef zijn slaap in lijkt te halen! Hopelijk zijn zijn wallen snel weg.
pi_84380304
Ok waarschijnlijk kan ik nog heel lang niet slapen...

Ze heeft zonet ontzettend overgegeven... Nog geen 1x meegemaakt maar tot aan het avondeten is eruit gekomen. Ze is helemaal over de rooie en zat helemaal onder. Vriendlief is haar nu aan t troosten
Mn schoonouders hadden haar een olvarit potje met andijvie gegeven, wat ze overigens ook niet lekker vond..
pi_84380468
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef wickie het volgende:

Ze heeft zonet ontzettend overgegeven... Nog geen 1x meegemaakt maar tot aan het avondeten is eruit gekomen. Ze is helemaal over de rooie en zat helemaal onder. Vriendlief is haar nu aan t troosten
Mn schoonouders hadden haar een olvarit potje met andijvie gegeven, wat ze overigens ook niet lekker vond..
ah god zo sneu is dat.
Amélie is een paar dagen geleden ook voor het eerst zo over haar nek gegaan. Het zag er zo sneu uit en ze kroop daarna, onder de spuug en al, gelijk gezellig bij mij op schoot waardoor ik ook bijna ging

Sterkte ermee
even lekker in bad misschien en een zetpilletje en over een uurtje nog een voeding proberen voorzichtig?
Het is zo beroerd als ze zo misselijk zijn, maar op een lege maag slapen is wsl ook niets.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_84381085
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef wickie het volgende:

Oh, wat zielig, zeg! Je hoeft morgen niet te werken, toch? Dat is dan wel fijn. Ik hoop dat ze zich gauw beter gaat voelen en dat ze vannacht nog wat slaap pakt.
pi_84382490
Toen ze net weer lag te slapen kwam er weer een lading uit
weer helemaal onder. Heb dus even met haar gedoucht. We hebben een lichte zetpil gegeven. Ik houd haar even omhoog. Ze ligt lekker tegen me aangeplakt mee te kijken.
Gelukkig hoef ik morgen niet te werken.
Ze wil niks drinken, wilde haar wat water geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')