oh das een goeie trouwens, voor de luie mango-snijders, er zijn van AH ook van die diepvriesdoosjes mangoblokjes te krijgenquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:20 schreef sproet-je het volgende:
Davina, ik doe de mango in de diepvries. Snij hem in stukjes en maak er verschillende porties van. Deze gebruik ik dan later weer om een fruithapje van te maken.
Wow, dat zou ik zelf al ontzettend veel vinden! Ivan kan er gerust drie porties van eten.quote:
Ik heb een kleine vreetzakquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Wow, dat zou ik zelf al ontzettend veel vinden! Ivan kan er gerust drie porties van eten.
Ze woog de 20ste 8380gr. 23-6 was dat nog 7680gr.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist niet dat Lotte zo licht was!
Ivan had vanavond voor het eerst niet zo'n zin in zijn avondeten. That's a first.
Ow, herkenbaar! Ze is begonnen met korstjes, vond ze lekker. Toen hele boterhammen, ging prima. Toen wilde ze de korstjes van de bovenkant niet meer, en momenteel eet ze zonder korstjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:34 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ze woog de 20ste 8380gr. 23-6 was dat nog 7680gr.
Was Ivan moe miss. dat hij er niet zo'n zin in had?
Mevrouw hier eet ineens geen korstjes meer. Als ze een stukje brood pakt met een korstje eraan, spuugt ze het gewoon weer uit. Waarom dat nou ineens is... zou dat pijn doen met dr tandje ofzo?
Ik was net zo blij dat ik een baby had die wel gewoon korstjes atquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, herkenbaar! Ze is begonnen met korstjes, vond ze lekker. Toen hele boterhammen, ging prima. Toen wilde ze de korstjes van de bovenkant niet meer, en momenteel eet ze zonder korstjes
Ik heb wel een tijdje gewoon het brood met korst aangeboden, maar ze kreeg toen effectief maar weinig brood binnen, omdat ze dan zelf het lekkere van de korstjes afplukte. Dus nu snij ik voorlopig maar even zo dun mogelijk de korstjes ervan af.
Waarschijnlijk weer zo'n faaaase
Dat was ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:05 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik was net zo blij dat ik een baby had die wel gewoon korstjes atMaar dat gaat dus over, hopelijk
Stom is dat het, dat gigantische bord voor je kop "dat gebeurd niet bij ons, kijk eens hoe makkelijk het gaat" en dan toch he...opeens is het erquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat was ik ookik dacht echt dat het zo fijn was dat we die drama's lekker niet zouden krijgen, het ging zo goed
Nou, het was meer dat ik er weer eens geen rekening mee had gehouden dat het zo snel kan veranderen dat je niet eens meer weet dat het eerst anders wasquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Stom is dat het, dat gigantische bord voor je kop "dat gebeurd niet bij ons, kijk eens hoe makkelijk het gaat" en dan toch he...opeens is het er
je inbox zit vol!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wist niet dat Lotte zo licht was!
Ivan had vanavond voor het eerst niet zo'n zin in zijn avondeten. That's a first.
Misschien moet je een passend vloerkleedje maken met vakjes, spiegeltjes, knopjes ed. Dan leert ze dat het pp de grond onder de tafel nog veel leuker isquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:20 schreef huuphuup het volgende:
Waarom gaat mijn drollebol steeds ónder de tafel staan om er dan achter te komen dat ze nét niet helemaal rechtop kan staan en het dan op een brullen te zetten omdat ze per se wél rechtop wil staan![]()
echt hoor hahaha
misschien is een tafeltent nog even niet zo'n geweldig plan
wat een idee!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:23 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Misschien moet je een passend vloerkleedje maken met vakjes, spiegeltjes, knopjes ed. Dan leert ze dat het pp de grond onder de tafel nog veel leuker is
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
Is je lief niet een beetje handig? Klein peertje aan de tafel bouwen (zo-een die niet heet wordt) Heeft ze echt een heel echt huis
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
...![]()
hihi nee grapje.
Mn lief is heel lief, en als ik het zou vragen zou hij met alle liefde uitzoeken hoe het moet enzo en het gaan fröbelen maar nah...![]()
overigens denk ik dat ze een peertje eraf ruktmaar ik vind een speelkleed met vakjes wel een plan!
Speelhuisje komt er wel nog trouwens hoor wat mij betreften ik vind zo'n quiet-book ook zo leuk <3 en zo'n wandkleed <3 <3 en een autoboekje, zucht zoveel te frutselen, so little time!
zal zo ff plaatjes opsnorren van wat ik bedoel.
Ik vind dat echt helemaal niet! Zelfs ''baby spekkies'' kon ik niet eens ontdekken bij hem(Wat Wolf heeft, van die spekkussentjes op de handjes) Ik vond hem wel lang lijken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:18 schreef Claudia_x het volgende:
Ik merk aan andere mensen wel dat ze hem heel stevig vinden.
Wat een supertip, dat heb ik nog nooit gezien! Handig, hoeft er hier tenminste ook niks meer te bederven en kan ik toch ''vers'' geven.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:29 schreef huuphuup het volgende:
Kijk ze hebben ook andere fruitjes. Iets nattig ontdooit maar als je pureert is dat geen punt.
Alles komt van dit blog, dat mens is echt een domestic goddessquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:35 schreef Claudia_x het volgende:
Ik wil ook graag een speelhuisje! Maar dan wel graag een waar ik zelf ook in pas.
Wat is een 'quiet book'?
Z'n broek was te kort.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik vind dat echt helemaal niet! Zelfs ''baby spekkies'' kon ik niet eens ontdekken bij hem(Wat Wolf heeft, van die spekkussentjes op de handjes). Ik vond hem wel lang lijken
ah god zo sneu is dat.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef wickie het volgende:
Ok waarschijnlijk kan ik nog heel lang niet slapen...
Ze heeft zonet ontzettend overgegeven... Nog geen 1x meegemaakt maar tot aan het avondeten is eruit gekomen. Ze is helemaal over de rooie en zat helemaal onder. Vriendlief is haar nu aan t troosten![]()
Mn schoonouders hadden haar een olvarit potje met andijvie gegeven, wat ze overigens ook niet lekker vond..
Oh, wat zielig, zeg! Je hoeft morgen niet te werken, toch? Dat is dan wel fijn. Ik hoop dat ze zich gauw beter gaat voelen en dat ze vannacht nog wat slaap pakt.quote:Op donderdag 22 juli 2010 23:50 schreef wickie het volgende:
Ok waarschijnlijk kan ik nog heel lang niet slapen...
Ze heeft zonet ontzettend overgegeven... Nog geen 1x meegemaakt maar tot aan het avondeten is eruit gekomen. Ze is helemaal over de rooie en zat helemaal onder. Vriendlief is haar nu aan t troosten![]()
Mn schoonouders hadden haar een olvarit potje met andijvie gegeven, wat ze overigens ook niet lekker vond..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |