Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij wel, Trev, jij wel.quote:
quote:
ik geen eenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb maar 1 bak koffie gehad vandaag.
dunno drink veel ranja momenteelquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe houd je het vol?
Ik krijg een koffiezetapparaat van een vriend van me.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 040 Panda72
02. 038 Trevland
03. 036 Giertje
04. 031 MPG
05. 027 DaMart
06. 027 goldfinger1963
07. 020 Olle.
08. 019 suikertaartje
09. 017 wel.o.k
10. 014 LovelyLady
11. 012 Aarti
12. 011 DevilsWhore
13. 005 marcb1974
14. 005 TJDoornbos
15. 005 Marijkezwolle
16. 003 sararaats
17. 002 Nijns
18. 001 friemelaar
quote:Top 100 van woensdag 21 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
019. 153 Pheno
028. 121 goldfinger1963
094. 064 Giertje
dat kloptquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:13 schreef MPG het volgende:
Tt fout. Moet natuurlijk sjokiemel zijn. Duh.
Nice.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag tot half 2en dan heb ik alweer weekend..
hoe was het op de weg?quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72 mompelt iets over luxe en werkpaarden
niet zo druk vond ik. Hoezo?quote:
* LovelyLady mompelt iets over moeder zijn en eigenlijk nooit rust hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72 mompelt iets over luxe en werkpaarden
Nee dat is waar moeders hebben idd nooit rustquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady mompelt iets over moeder zijn en eigenlijk nooit rust hebben
Ben gister nog bij je in de buurt geweest, met autoles![]()
Goedemorgen lieve Marijke. Hoe voel jij je nu nu je een jaartje ouder bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Wat voel ik me futloos vandaag
Morgen dan toch maar echt eens lang uitslapen
Hoe is het hier?
quote:
Ja gaat goed, beter dan verwacht zeg maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:33 schreef Panda72 het volgende:
Nee dat is waar moeders hebben idd nooit rust
gezellig gaat het goed met de rijles?
Mogguh Marijke, wil je wat energie van mij? Ik loop hier bijna te stuiterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Wat voel ik me futloos vandaag
Morgen dan toch maar echt eens lang uitslapen
Hoe is het hier?
Hoiquote:
Ik ben niet Luiquote:
Je bent zelf lui, vakantiegangerquote:
Weet ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zelf lui, vakantieganger
Morgen friemelquote:
Hoi Pandaquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Marijke. Hoe voel jij je nu nu je een jaartje ouder bent? Hebben ze je een beetje verwend gisteren
Graag!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Marijke, wil je wat energie van mij? Ik loop hier bijna te stuiteren
Morgen Wokquote:
Morge Marijkequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen friemel![]()
[..]
Hoi PandaMoe dus
![]()
Gisteren was iedereen druk aan het werk, dus het echte grote verwennen is zaterdag
![]()
[..]
Graag!![]()
[..]
Morgen Wok![]()
En morgen Trev![]()
Manliefquote:
ik hoorde het van gf, echt kl*te.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:32 schreef Ladylike het volgende:
Jah nu gaat het wel weer
Vorige week was mn alfa gejat () en die is inmiddels al terug en naar de sloop...
Nu nog de verzekeringscenten en dan is het afgehandeld
lul dat het was, met mn mega lage bolide over enorme hoge drempels scheuren
als ie dat niet gedaan had was mn alfa miss nog bruikbaar
Hij had de carterpan kapot gereden, er zat een scheur in het spruitstuk, mn uitlaat was ram naar de klote gereden...
en toen ie dus niet meer verder kan (is nogal moeilijk zonder olie) heeft hij maar met GROF geweld de radio eruit gesloopt, om zo toch nog 3 tientjes te verdienen
maar goed voor hem dat JF hem naging in een BMW die de alfa niet bijhield, anders had ie er niet zo goed vanafgekomen (lees: dan was ie verrot geslagen)
haaiquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ha de andere LL
Echt klote van je auto
echt he...sukkel..quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoorde het van gf, echt kl*te.![]()
je favoriete auto ff gesloopt door een teringlijer
* wel.o.k troost Llquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
haai
tnanx
[..]
echt he...sukkel..
als ik ooit te weten kom wie het was...
beetje een hele wagen mollen (die notabene van 1994 was!!!) voor een kutradio van 3 jaar oud
Wat een achterlijke mongool zegquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
haai
tnanx
[..]
echt he...sukkel..
als ik ooit te weten kom wie het was...
beetje een hele wagen mollen (die notabene van 1994 was!!!) voor een kutradio van 3 jaar oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2010 09:45:23 ]
We hielden er altijd wel rekening mee dat de radio gejat zou kunnen worden (is al 2 keer gebeurd bij ons), maar wie verwacht nou dat iemand een oude alfa van 1994 jat?quote:
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We hielden er altijd wel rekening mee dat de radio gejat zou kunnen worden (is al 2 keer gebeurd bij ons), maar wie verwacht nou dat iemand een oude alfa van 1994 jat?
dat hoop ik nou ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke mongool zeg. Ik hoop dat hij een keer flink in elkaar gebeukt word en dat hij al zijn tandjes mag oprapen van de vloer
wat een liefdequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
voor LL
als ie het nou netjes gevraagd had, had ik hem die radio wel verkocht voor een paar tientjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat lekker daar, je weet niet wat er in de hoofden van die gasten omgaat maar ik vind het ook niet logische
Zijn tijd komt nog wel er komt heus wel iemand die hem weet te traceren en dan is het daaaaaaaaaag tandjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat hoop ik nou ook
we zeiden die nacht al: ik hoop dat ie zich hartstikke kapot rijdt met de wagen. Helaas had ie hem al kapot gereden voor hij zo ver kon komen
oh ja en een BMW 518i is dus echt geen snelle wagen
iig niet als je een alfa 2.0 TS achterna moet zitten
Maar jij bent ook liefquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een liefde
[..]
als ie het nou netjes gevraagd had, had ik hem die radio wel verkocht voor een paar tientjes
nja BMW is dus iig niet beterquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat moet je dan ook met een alfa
Das wel klote LL!
quote:
laten we bidden ...quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
zullen wij op ons knietjes om te vragen aan wie daar boven ook mag wonen, of iemand die idioot weet te traceren en zijn tandjes eruit slaat en een knuppel ergens plaatst waar de zon niet schijnt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar ik moet ook nog andere dingen doen
Maar iets met klaar met school, willen werken en wat gevonden dat ik graag wil gaan doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je hebt vakantie dan ben je lekker vrij dan MOET je geen dingen doen
Nou als je dan toch zo lekker bezig bent: Mijn auto moet nog worden gewassen, en mijn ramen moeten ook worden gelaptquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar iets met klaar met school, willen werken en wat gevonden dat ik graag wil gaan doenen moet hier ook nog een beetje zooi opruimen
mogguhquote:
Hey ik heb wel vakantie en doe niet meer dan dat moetquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou als je dan toch zo lekker bezig bent: Mijn auto moet nog worden gewassen, en mijn ramen moeten ook worden gelapt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ik heb wel vakantie en doe niet meer dan dat moet
Doe het zoals in de dierentuin daar werpen ze het eten toe.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
sommigen dingen moeten gewoon, anders wordt mn kleine zo boos
ik moet toch echt zijn eten maken
Ik hoop dat ik het volgende week ook nog kan doen want dan zijn mijn ouders weer terug van vakantiequote:
als ik hem was, jat ik hem meteen, heb immers een auto nodig nuquote:
het is soms wel een varkentje....quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe het zoals in de dierentuin daar werpen ze het eten toe.
* Panda72 dekt haar auto toequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik hem was, jat ik hem meteen, heb immers een auto nodig nu
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is soms wel een varkentje....
* LL gooit wat brood en beleg naar kleine
zo....
Ik kan ook wel een auto gebruiken hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik hem was, jat ik hem meteen, heb immers een auto nodig nu
Hij knuffelt me nuquote:
zullen we een deal maken dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een auto gebruiken hoor
he skatquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij knuffelt me nu
"ik ga je gewoon een knuffel geven"
en duikt bovenop me
LLquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zullen we een deal maken dan?
[..]
he skat
pandaquote:
met als toevoeging: een hele dikke knuffel mammaquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met als toevoeging: een hele dikke knuffel mamma
en een dikke poen (zoen) "hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm smak"
staat bij de reeksen de link daarvan staat in de OPquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:20 schreef Panda72 het volgende:
misschien een hele domme vraag(jaja zelfs Super IrritanteIntelligente Panda's hebben soms wel eens een vraag) Hoe krijg ik het lijstje tevoorschijn met de Top van de posters die het meeste in de ksc posten op het moment?
ik heb echt een lief kindjequote:
trevquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat bij de reeksen de link daarvan staat in de OP
daar zal ik zeker voor duimenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
GF, je had gelijk, het expansievat gaat ie op de sloop halen
duim ff dat er zo eentje staat bij de sloperij waar de alfa naar toe is, daar liggen mn wielen nog die we straks gaan afhalen, dan hoeven we niet alle sloperijen af te gaan
hij wist het vanacht niet zeker, maar kijkt net wel nog even na, maar volgens hem pastte dat welquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zal ik zeker voor duimen![]()
vraag meteen even na over die audi
gooi het in de groepquote:
quote:
quote:
Als er iets is wat ik gewoon niet kan is het wel het schrijven onderdeel en nu probeer ik een solicitatie brief te schrijven en krijg het er gewoon niet uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
waarom je bent toch een lief geweldig persoon
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Als er iets is wat ik gewoon niet kan is het wel het schrijven onderdeel en nu probeer ik een solicitatie brief te schrijven en krijg het er gewoon niet uitik wordt gewoon gek van mezelf op deze manier
dat is juist het hele probleem, ik moet iemand hebben die snapt wat ik er neer wil zetten en dat er voor mij neer kan zettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wil je wel proberen te helpen. Met het schrijven van. Weet niet of het lukt. Maar ik kan het natuurlijk proberen. Doe maar PM of zet het hier neer
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is juist het hele probleem, ik moet iemand hebben die snapt wat ik er neer wil zetten en dat er voor mij neer kan zetten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar wat wil je er dan inzetten?(sorry dat ik zo nieuwsgierig ben)
Dat ik er graag wil werken(maar dat lijkt me logische), maar hoe en wat dat wil me gewoon niet lukkenquote:
Ik baal echt serieus dat het niet zo makkelijk kanquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
beste aanstaande werkgevert,
neem mij in dienst en je krijgt geen spijt.
trev
quote:
of iets vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
beste aanstaande werkgevert,
neem mij in dienst en je krijgt geen spijt.
trev
Morge Fhaquote:
Ik wou dat ik het er zo uit kon gooienquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
of iets van
Geachte heer, mevrouw,
Mijn naam is Trev
En ik ben een gozer met heel veel lef
Neem in dienst en u krijgt geen spijt
Dat zeg ik in alle eerlijkheid
Ik ben de beste keus
En dat meen ik serieus
Dus neem dit maar van mij aan
Ik ben de juiste voor deze baan
Bestaande functie en het andere fijne is dat ik het gisteren te horen kreeg terwijl de brief er voor maandag had moeten wezen, dus heb vanmorgen al gebeld of het nog kon en gelukkig kon het nogquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:56 schreef Panda72 het volgende:
Gaat het trouwens om een bestaande functie of over een open sollicitatie
eehm, een iets serieuzere poging,quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Fha![]()
[..]
Ik wou dat ik het er zo uit kon gooien
* Trevland is jaloers![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:06 schreef Fha het volgende:
Nouja, een beetje creativiteit in een sollicitatiebrief word ook wel op prijs gesteld.. Mijn moeder doet op haar werk de sollicitaties en alle standaard brieven worden sowieso niet uitgenodigd voor gesprek
Fha meisje!quote:
Ik wil er ook wel even naar kijken hoor, voor wanneer wil je em mailen naar de werkgever?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bestaande functie en het andere fijne is dat ik het gisteren te horen kreeg terwijl de brief er voor maandag had moeten wezen, dus heb vanmorgen al gebeld of het nog kon en gelukkig kon het nog, maar zo even mijn zus bellen of die er nog even naar wil kijken
Haay!quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:06 schreef Fha het volgende:
Nouja, een beetje creativiteit in een sollicitatiebrief word ook wel op prijs gesteld.. Mijn moeder doet op haar werk de sollicitaties en alle standaard brieven worden sowieso niet uitgenodigd voor gesprek
giertjequote:
Giertjequote:
a.s.a.p.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fha meisje!
[..]
Ik wil er ook wel even naar kijken hoor, voor wanneer wil je em mailen naar de werkgever?
Jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Panda72 het volgende:
Heb je een leuke verjaardag gehad Liebschen
Wauw!quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:17 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay!![]()
Ik heb gister twee muisjes gekregen van Henry (zonder seksclub)Dus Bolle is helemaal blij
En nog gefeliciteerd met je verjoerdoeg![]()
![]()
![]()
gelukkigquote:
Ja hij is bijna volledig dicht dus meneer kan er niet bijquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wauw!Wel het kooitje goed dicht doen he?
![]()
Dankje!![]()
Hopelijk went het snel genoegquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja hij is bijna volledig dicht dus meneer kan er niet bijMaar ik wil ook niet dat ze dood gaan aan een hartaanval omdat er zulks een gigantisch mormel om de kooi heen springt hahaha. Dus nu moet hij leren dat hij niet in de kast mag
Oh dat is zooo lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
oow men heb wel zo enorm lekker geslapen
aah arme jij kan je vandaag niet nog effe een dutje doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dat is zooo lekker
Ik heb echt zwaar beroerd geslapenHenry vond het nodig om de hele nacht mij als matras te gebruiken
Dat is nice, ik trouwens ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:24 schreef Giertje het volgende:
oow men heb wel zo enorm lekker geslapen
Waarom gebruik jij hem dan niet als matras?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh dat is zooo lekker
Ik heb echt zwaar beroerd geslapenHenry vond het nodig om de hele nacht mij als matras te gebruiken
slapen is fijn plus ik heb het niet zo heet hier in huisquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is nice, ik trouwens ook![]()
[..]
Waarom gebruik jij hem dan niet als matras?
Als ik moet werken vannacht ga ik dat ook nog wel even doen, anders vanavond gewoon lekker op tijd er weer inquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef Giertje het volgende:
aah arme jij kan je vandaag niet nog effe een dutje doen
Dat slaapt helemaal niet lekkerquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:27 schreef Trevland het volgende:
Waarom gebruik jij hem dan niet als matras?
Hier de afgelopen nachten ook nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:30 schreef Giertje het volgende:
[..]
slapen is fijn plus ik heb het niet zo heet hier in huis
Met dit plak weer is het ook niet lekker om tegen iemand aan te liggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Als ik moet werken vannacht ga ik dat ook nog wel even doen, anders vanavond gewoon lekker op tijd er weer in
[..]
Dat slaapt helemaal niet lekkerik wil gewoon los slapen
![]()
okee dan beterquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
tada de pc is helemaal klaar alle updates zijn gedaan en hij doet het perfect
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:34 schreef Trevland het volgende:
Met dit plak weer is het ook niet lekker om tegen iemand aan te liggen
En hij is weer bokke traagquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
tada de pc is helemaal klaar alle updates zijn gedaan en hij doet het perfect
Nou laats plakte ik al genoeg aan mezelf dus niet altijd denk ik maar zoquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is altijd lekker om tegen iemand aan te liggen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nehquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
deze niet is lekker snelquote:
Maar toch al die k*t updates maken hem wel een stuk langzamerquote:
Veel plezier met wat je gaat doenquote:
Fhaquote:
Er gaat niets boven plakkerige zweetsexquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:46 schreef Fha het volgende:
[..]
NehMet dit weer wil ik gewoon lekker los slapen. Als ik wakker ben wil ik dan wel weer kroelen
![]()
als je ze er eenmaal op hebt staan niet meerquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar toch al die k*t updates maken hem wel een stuk langzamer
Ik merk toch altijd wel verschilquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
als je ze er eenmaal op hebt staan niet meer
ik niet echtquote:
Ik dus meestal wel bij een nieuwe pcquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet echt![]()
maar nou heb ik ook niet bepaald hoge eisen
dit is ook geen nieuwequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus meestal wel bij een nieuwe pc
Ja heel blij, het gesprek was zeer positief wij hebben met elkaar gelachen. Zonder mijzelf op de borst te kloppen(want ik noem mijzelf wel Super Intelligente Panda maar dat is natuurlijk maar een geintje) Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dat het positief was. Want als ik niet goed functioneerde had ik het wel eereder gehoord, zo is mijn leidinggevende wel.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
En doe je het goed?
Niet dat ik anders verwacht
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja heel blij, het gesprek was zeer positief wij hebben met elkaar gelachen. Zonder mijzelf op de borst te kloppen(want ik noem mijzelf wel Super Intelligente Panda maar dat is natuurlijk maar een geintje) Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dat het positief was. Want als ik niet goed functioneerde had ik het wel eereder gehoord, zo is mijn leidinggevende wel.
kijk aan das wel beter danquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja heel blij, het gesprek was zeer positief wij hebben met elkaar gelachen. Zonder mijzelf op de borst te kloppen(want ik noem mijzelf wel Super Intelligente Panda maar dat is natuurlijk maar een geintje) Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dat het positief was. Want als ik niet goed functioneerde had ik het wel eereder gehoord, zo is mijn leidinggevende wel.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik vind sneeuw nat en koudquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
Waarom zijn witte vlokken toch zo heerlijk![]()
Ook lekker en fijnquote:
Even kijken of ik mijn laatste keer al binnen hebquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
WTF momentje; blijkbaar krijg ik nu al stufi.
Je bent nog geen eens begonnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
kaching?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee idd, en ik ben ook nog niet uitwonendquote:
Ik heb het nog niet binnen, maar ik zoek de datum waarop ik m;n reisproduct kan ophalen maar ik zag dit opeens staanquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook lekker en fijnmaar ik bedoel de vlokken die je op het brood doet
[..]
Even kijken of ik mijn laatste keer al binnen heb
Nah, dat gaat dan toch allemaal op aan huur en borg.quote:
Als zij er niet over gaan zeuren waarom zou jij het dan wel doen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee idd, en ik ben ook nog niet uitwonend
[..]
Ik heb het nog niet binnen, maar ik zoek de datum waarop ik m;n reisproduct kan ophalen maar ik zag dit opeens staan
Wel goed in de gaten houden, voor je het weten naaien ze jequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee idd, en ik ben ook nog niet uitwonend
[..]
Ik heb het nog niet binnen, maar ik zoek de datum waarop ik m;n reisproduct kan ophalen maar ik zag dit opeens staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je voor morgen avond nog even thuis want dan komen de mijne weer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder ouders alleen thuis, wat doe ik ?
ik ga opeens schoonmaken , de hele keuken alle vieze lades leeghalen en daar overheen stoffen.
Kon er gewoon niet meer tegen.. het is veels te druk thuis als iedereen er is en dan moet je eerst opruimen voor je uberhaupt ergens bij kan.
Dus leek het me wel een goed moment![]()
Echt van die stof plekken waarvan je denkt van moet dat nou.
Jaarlijkse schoonmaak voor mij , kamer en keuken
Ik vind het vooral verbazingwekkend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als zij er niet over gaan zeuren waarom zou jij het dan wel doen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed in de gaten houden, voor je het weten naaien ze je
Mja i know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik hoop maar voor je dat jij er niet zo vaak achteraan moet gaan als dat ik het moestquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed in de gaten houden, voor je het weten naaien ze je
Vertel mij watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben trots op je, Japsert.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder ouders alleen thuis, wat doe ik ?
ik ga opeens schoonmaken , de hele keuken alle vieze lades leeghalen en daar overheen stoffen.
Kon er gewoon niet meer tegen.. het is veels te druk thuis als iedereen er is en dan moet je eerst opruimen voor je uberhaupt ergens bij kan.
Dus leek het me wel een goed moment![]()
Echt van die stof plekken waarvan je denkt van moet dat nou.
Jaarlijkse schoonmaak voor mij , kamer en keuken
Ik hoop ;t ook, weinig hoop in voor de rest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat jij er niet zo vaak achteraan moet gaan als dat ik het moest
[..]
Vertel mij wat
Morgen liebchenquote:
Hij is tof hequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, dankje voor de kaart!![]()
[..]
Morgen liebchen
JM baggert in het Leeuwarden topic, van de rest weet ik niet waar ze uithangen. Interesseert me ook nog zo heel erg eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Panda72 het volgende:
Ik mis al een tijdje een aantal fokkertjes waaronder Ez, Erwin, Pezu, JM en Huppel zie ik hier ook niet meer zo vaak.
Ik leef nog hoor. Druk aan het inpakken enzo, morgen op vakantiequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Panda72 het volgende:
Ik mis al een tijdje een aantal fokkertjes waaronder Ez, Erwin, Pezu, JM en Huppel zie ik hier ook niet meer zo vaak.
Ja, wilde mannen en taart en drankquote:
Maar was mijne een van de eerste?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wilde mannen en taart en drank![]()
![]()
hihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JM baggert in het Leeuwarden topic, van de rest weet ik niet waar ze uithangen. Interesseert me ook nog zo heel erg eigenlijk.
Ik had een vriendin van mij ooit een kaartje gegeven met 3 naakte mannen erop, die ballonnen voor hun edele delen hadden. Ik had er ook opgezet, drank, gebak en wilde mannen. Ik wist niet dat ze net sinds een dag weer vrijgezel was.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor. Druk aan het inpakken enzo, morgen op vakantie
Kroatië, 12 dagenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoiheerlijk vakantie waar gaat de reis naar toe?
geniet ervan ik ga naar huis om 16:10 afspraak mondhygiënistequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
geniet ervan ik ga naar huis om 16:10 afspraak mondhygiëniste
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, dankje voor de kaart!![]()
[..]
Morgen liebchen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:
Heb gisteren een te horen gekregen dat een bedrijf hier in de buurt nog mensen zocht op het gebied dat mij interesseert, vanmorgen gebeld of ik nog een brief kon sturen want dat moest voor maandag al gebeurt zijn. Maar ik mocht dus een brief sturen en dat heb ik dus gedaan en net werd ik gebeld of ik op gesprek kon komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes.
Waar ende waarvoor, als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb gisteren een te horen gekregen dat een bedrijf hier in de buurt nog mensen zocht op het gebied dat mij interesseert, vanmorgen gebeld of ik nog een brief kon sturen want dat moest voor maandag al gebeurt zijn. Maar ik mocht dus een brief sturen en dat heb ik dus gedaan en net werd ik gebeld of ik op gesprek kon komen
Je weet waar de automaat/zetter staatquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Dit kost je natuurlijk een rondje koffie he.
Woohooooquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb gisteren een te horen gekregen dat een bedrijf hier in de buurt nog mensen zocht op het gebied dat mij interesseert, vanmorgen gebeld of ik nog een brief kon sturen want dat moest voor maandag al gebeurt zijn. Maar ik mocht dus een brief sturen en dat heb ik dus gedaan en net werd ik gebeld of ik op gesprek kon komen
aah okee beter man gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik een kaarsje voor je branden?quote:
Nu nog zien er te komen werken en dan neem ik ze aanquote:
Als jij je er beter door voelt dan mag het maar van mij hoeft het nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik een kaarsje voor je branden?
Voor mij ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog zien er te komen werken en dan neem ik ze aan
[..]
Als jij je er beter door voelt dan mag het maar van mij hoeft het niet
ik steek dan wel een kerk in lichterlaaie veel effectiever dan een kaarsjequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog zien er te komen werken en dan neem ik ze aan
[..]
Als jij je er beter door voelt dan mag het maar van mij hoeft het niet
Nee, want dan heb je de Heer weer tegen je.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik steek dan wel een kerk in lichterlaaie veel effectiever dan een kaarsje
aah laat maar komen dan ik wil nog wel es een woordje met em wisselenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je de Heer weer tegen je.
nee serieus had het er gisteren nog over met een vriend van mequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik steek dan wel een kerk in lichterlaaie veel effectiever dan een kaarsje
heh? hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je voor morgen avond nog even thuis want dan komen de mijne weer?
Dankjequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heh? hoe bedoel je ?ik snap het niet helemaal. leg uit
.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heh? hoe bedoel je ?ik snap het niet helemaal. leg uit
.
Dat dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je voor morgenavond bij hem thuis ook ef moet poetsen, dude. Want dan komen zijn ouwelui terug ofzo.
Tips nodig ?quote:
Waar woon je? en krijg ik avond eten ? en reisvergoeding ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je voor morgenavond bij hem thuis ook ef moet poetsen, dude. Want dan komen zijn ouwelui terug ofzo.
Heb je al foto;s van je poezzie gemaakt voor mij?quote:
Poesje is nu bezig met buiten wezen heb wel van die andere poes fotosquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je al foto;s van je poezzie gemaakt voor mij?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die weet ik al, meer iemand die voor mij poetst want daar heb ik geen zin in
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Waar woon je? en krijg ik avond eten ? en reisvergoeding ?![]()
Ik niet. Ik heb vanmiddag nog de e-learning-module Reiniging & Desinfectie gemaakt. Moest van werkquote:
quote:[..]
Waar woon je? en krijg ik avond eten ? en reisvergoeding ?![]()
Serieus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb vanmiddag nog de e-learning-module Reiniging & Desinfectie gemaakt. Moest van werk.
[..]
Dat moet je Trev vragen, tegen mij zeg je toch dat het te ver weg is.
In Aalten, kijk maar in mijn profielquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Poesje is nu bezig met buiten wezen heb wel van die andere poes fotos.
hoofdprofiel foto is er 1 van namelijk maar dat kleintje is nu iets wat groter. alleen ik zal eens kijken. of ik hem vandaag nog tegen komdan zal ik fotos maken. Hij zwerft namelijk heerlijk rond in deze buurt ( veel groen ) . Dus dat komt allemaal goed
.
[..]
[..]
![]()
ja maar ik wil van die ooit Lotte heettequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Poesje is nu bezig met buiten wezen heb wel van die andere poes fotos.
hoofdprofiel foto is er 1 van namelijk maar dat kleintje is nu iets wat groter. alleen ik zal eens kijken. of ik hem vandaag nog tegen komdan zal ik fotos maken. Hij zwerft namelijk heerlijk rond in deze buurt ( veel groen ) . Dus dat komt allemaal goed
.
[..]
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieus?Damn! Wat houd het in ?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe je industriele installaties schoon moet maken. Allemaal niet zo heel spannend. Had een hoog 'Been there, done that'-gehalte.
Die zwerft buiten rondquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar ik wil van die ooit Lotte heette
Reisvergoeding?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
In Aalten, kijk maar in mijn profiel
Wil jij dan ook een opruim ploeg hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef MPG het volgende:
Dat moet je Trev vragen, tegen mij zeg je toch dat het te ver weg is.
doe je het in totaal voor een 10tje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iemand moet het maken heh! wie anders? voor de totale noob onder ons. weet ik veel hoe zoiets moet
.
[..]
Die zwerft buiten rondkomt vanavond nog wel binnen
![]()
[..]
Reisvergoeding?
3x zoveel valt nog te overwegen dan maak ik een 5je winstquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
doe je het in totaal voor een 10tje?
Valt me toch nog mee dat een retourtje zo goedkoop isquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
3x zoveel valt nog te overwegen dan maak ik een 5je winst
De rest gaat naar treinkaartje.
Korting he ;pquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me toch nog mee dat een retourtje zo goedkoop is
Hey Liefiequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, hallo* LovelyLady komt ook weer om een hoekje kijken
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me toch nog mee dat een retourtje zo goedkoop is
quote:
Punkbrian ? die altijd zuipt leipe bek en praktisch altijd een grote mond?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
He Jasper, ken jij Brian en Ailke toevallig trouwens?
Goede avondquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, hallo* LovelyLady komt ook weer om een hoekje kijken
quote:
Oh zou het?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit indd wel erg opvallend naar jou te loeren!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
Ze zit indd wel erg opvallend naar jou te loeren!
Alleen de koffie sterk of ook nog wat anders?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
UHm een lekkere bak espresso gaat er wel in...
In need of something strong![]()
No commentsquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de koffie sterk of ook nog wat anders?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik loer liever naar iets anders....
Wat goedquote:
Dank jequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat goeddoe je best dan zal ik voor je duimen dat je de baan krijgt
Ja die!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Punkbrian ? die altijd zuipt leipe bek en praktisch altijd een grote mond?![]()
Ik had ook niet anders verwacht en je hoeft niet zenuwachtig te zijn want je bent de beste kandidaatquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank jeik ga ook zeker mijn best doen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht en je hoeft niet zenuwachtig te zijn want je bent de beste kandidaatJammer dat je niet weet wie jouw concurrenten zijn anders had ik die met een karatetrap uitgeschakeld.
[ afbeelding ]
heeyquote:
Ik loer liever naar vrouwen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef MPG het volgende:
!
Zoals? En kom niet aan zetten met die espresso.... We weten allemaal dat dat slechts beeldspraak is.
Hey STquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaa! Iets doen op je werk is toch echt een stuk leuker
Hoiquote:
Super goed meisjequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee, lekker veel gebeld vandaag
Ja, en met een beetje geluk was het ook mijn laatste dag daarquote:
Kijk dat is het beter werkquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee, lekker veel gebeld vandaag
Jaaaaaaa, ik zag het netquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat is het beter werknet zo dat ik morgen op gesprek mag komen
Bij dat werk van vanmorgen? (dat was toch vanmorgen?) goed man!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat is het beter werknet zo dat ik morgen op gesprek mag komen
Dan moet het zeker goed komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik zag het net![]()
Gaan we allebei morgen op gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |