Wel goed in de gaten houden, voor je het weten naaien ze jequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee idd, en ik ben ook nog niet uitwonend
[..]
Ik heb het nog niet binnen, maar ik zoek de datum waarop ik m;n reisproduct kan ophalen maar ik zag dit opeens staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je voor morgen avond nog even thuis want dan komen de mijne weer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder ouders alleen thuis, wat doe ik ?
ik ga opeens schoonmaken , de hele keuken alle vieze lades leeghalen en daar overheen stoffen.
Kon er gewoon niet meer tegen.. het is veels te druk thuis als iedereen er is en dan moet je eerst opruimen voor je uberhaupt ergens bij kan.
Dus leek het me wel een goed moment![]()
Echt van die stof plekken waarvan je denkt van moet dat nou.
Jaarlijkse schoonmaak voor mij , kamer en keuken
Ik vind het vooral verbazingwekkend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als zij er niet over gaan zeuren waarom zou jij het dan wel doen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed in de gaten houden, voor je het weten naaien ze je
Mja i know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik hoop maar voor je dat jij er niet zo vaak achteraan moet gaan als dat ik het moestquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed in de gaten houden, voor je het weten naaien ze je
Vertel mij watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben trots op je, Japsert.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder ouders alleen thuis, wat doe ik ?
ik ga opeens schoonmaken , de hele keuken alle vieze lades leeghalen en daar overheen stoffen.
Kon er gewoon niet meer tegen.. het is veels te druk thuis als iedereen er is en dan moet je eerst opruimen voor je uberhaupt ergens bij kan.
Dus leek het me wel een goed moment![]()
Echt van die stof plekken waarvan je denkt van moet dat nou.
Jaarlijkse schoonmaak voor mij , kamer en keuken
Ik hoop ;t ook, weinig hoop in voor de rest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat jij er niet zo vaak achteraan moet gaan als dat ik het moest
[..]
Vertel mij wat
Morgen liebchenquote:
Hij is tof hequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, dankje voor de kaart!![]()
[..]
Morgen liebchen
JM baggert in het Leeuwarden topic, van de rest weet ik niet waar ze uithangen. Interesseert me ook nog zo heel erg eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Panda72 het volgende:
Ik mis al een tijdje een aantal fokkertjes waaronder Ez, Erwin, Pezu, JM en Huppel zie ik hier ook niet meer zo vaak.
Ik leef nog hoor. Druk aan het inpakken enzo, morgen op vakantiequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Panda72 het volgende:
Ik mis al een tijdje een aantal fokkertjes waaronder Ez, Erwin, Pezu, JM en Huppel zie ik hier ook niet meer zo vaak.
Ja, wilde mannen en taart en drankquote:
Maar was mijne een van de eerste?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wilde mannen en taart en drank![]()
![]()
hihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JM baggert in het Leeuwarden topic, van de rest weet ik niet waar ze uithangen. Interesseert me ook nog zo heel erg eigenlijk.
Ik had een vriendin van mij ooit een kaartje gegeven met 3 naakte mannen erop, die ballonnen voor hun edele delen hadden. Ik had er ook opgezet, drank, gebak en wilde mannen. Ik wist niet dat ze net sinds een dag weer vrijgezel was.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor. Druk aan het inpakken enzo, morgen op vakantie
Kroatië, 12 dagenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoiheerlijk vakantie waar gaat de reis naar toe?
geniet ervan ik ga naar huis om 16:10 afspraak mondhygiënistequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
geniet ervan ik ga naar huis om 16:10 afspraak mondhygiëniste
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, dankje voor de kaart!![]()
[..]
Morgen liebchen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()