Wel goed in de gaten houden, voor je het weten naaien ze jequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee idd, en ik ben ook nog niet uitwonend
[..]
Ik heb het nog niet binnen, maar ik zoek de datum waarop ik m;n reisproduct kan ophalen maar ik zag dit opeens staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je voor morgen avond nog even thuis want dan komen de mijne weer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder ouders alleen thuis, wat doe ik ?
ik ga opeens schoonmaken , de hele keuken alle vieze lades leeghalen en daar overheen stoffen.
Kon er gewoon niet meer tegen.. het is veels te druk thuis als iedereen er is en dan moet je eerst opruimen voor je uberhaupt ergens bij kan.
Dus leek het me wel een goed moment![]()
Echt van die stof plekken waarvan je denkt van moet dat nou.
Jaarlijkse schoonmaak voor mij , kamer en keuken
Ik vind het vooral verbazingwekkend.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als zij er niet over gaan zeuren waarom zou jij het dan wel doen?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed in de gaten houden, voor je het weten naaien ze je
Mja i know.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ik hoop maar voor je dat jij er niet zo vaak achteraan moet gaan als dat ik het moestquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind het vooral verbazingwekkend.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wel goed in de gaten houden, voor je het weten naaien ze je
Vertel mij watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben trots op je, Japsert.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Zonder ouders alleen thuis, wat doe ik ?
ik ga opeens schoonmaken , de hele keuken alle vieze lades leeghalen en daar overheen stoffen.
Kon er gewoon niet meer tegen.. het is veels te druk thuis als iedereen er is en dan moet je eerst opruimen voor je uberhaupt ergens bij kan.
Dus leek het me wel een goed moment![]()
Echt van die stof plekken waarvan je denkt van moet dat nou.
Jaarlijkse schoonmaak voor mij , kamer en keuken
Ik hoop ;t ook, weinig hoop in voor de rest.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hoop maar voor je dat jij er niet zo vaak achteraan moet gaan als dat ik het moest
[..]
Vertel mij wat
Morgen liebchenquote:
Hij is tof hequote:Op donderdag 22 juli 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, dankje voor de kaart!![]()
[..]
Morgen liebchen
JM baggert in het Leeuwarden topic, van de rest weet ik niet waar ze uithangen. Interesseert me ook nog zo heel erg eigenlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Panda72 het volgende:
Ik mis al een tijdje een aantal fokkertjes waaronder Ez, Erwin, Pezu, JM en Huppel zie ik hier ook niet meer zo vaak.
Ik leef nog hoor. Druk aan het inpakken enzo, morgen op vakantiequote:Op donderdag 22 juli 2010 15:00 schreef Panda72 het volgende:
Ik mis al een tijdje een aantal fokkertjes waaronder Ez, Erwin, Pezu, JM en Huppel zie ik hier ook niet meer zo vaak.
Ja, wilde mannen en taart en drankquote:
Maar was mijne een van de eerste?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, wilde mannen en taart en drank![]()
![]()
hihiquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JM baggert in het Leeuwarden topic, van de rest weet ik niet waar ze uithangen. Interesseert me ook nog zo heel erg eigenlijk.
Ik had een vriendin van mij ooit een kaartje gegeven met 3 naakte mannen erop, die ballonnen voor hun edele delen hadden. Ik had er ook opgezet, drank, gebak en wilde mannen. Ik wist niet dat ze net sinds een dag weer vrijgezel was.quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik leef nog hoor. Druk aan het inpakken enzo, morgen op vakantie
Kroatië, 12 dagenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hoiheerlijk vakantie waar gaat de reis naar toe?
geniet ervan ik ga naar huis om 16:10 afspraak mondhygiënistequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
geniet ervan ik ga naar huis om 16:10 afspraak mondhygiëniste
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
DW, dankje voor de kaart!![]()
[..]
Morgen liebchen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
quote:
Heb gisteren een te horen gekregen dat een bedrijf hier in de buurt nog mensen zocht op het gebied dat mij interesseert, vanmorgen gebeld of ik nog een brief kon sturen want dat moest voor maandag al gebeurt zijn. Maar ik mocht dus een brief sturen en dat heb ik dus gedaan en net werd ik gebeld of ik op gesprek kon komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes.
Waar ende waarvoor, als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb gisteren een te horen gekregen dat een bedrijf hier in de buurt nog mensen zocht op het gebied dat mij interesseert, vanmorgen gebeld of ik nog een brief kon sturen want dat moest voor maandag al gebeurt zijn. Maar ik mocht dus een brief sturen en dat heb ik dus gedaan en net werd ik gebeld of ik op gesprek kon komen
Je weet waar de automaat/zetter staatquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Dit kost je natuurlijk een rondje koffie he.
Woohooooquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb gisteren een te horen gekregen dat een bedrijf hier in de buurt nog mensen zocht op het gebied dat mij interesseert, vanmorgen gebeld of ik nog een brief kon sturen want dat moest voor maandag al gebeurt zijn. Maar ik mocht dus een brief sturen en dat heb ik dus gedaan en net werd ik gebeld of ik op gesprek kon komen
aah okee beter man gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik een kaarsje voor je branden?quote:
Nu nog zien er te komen werken en dan neem ik ze aanquote:
Als jij je er beter door voelt dan mag het maar van mij hoeft het nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik een kaarsje voor je branden?
Voor mij ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog zien er te komen werken en dan neem ik ze aan
[..]
Als jij je er beter door voelt dan mag het maar van mij hoeft het niet
ik steek dan wel een kerk in lichterlaaie veel effectiever dan een kaarsjequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog zien er te komen werken en dan neem ik ze aan
[..]
Als jij je er beter door voelt dan mag het maar van mij hoeft het niet
Nee, want dan heb je de Heer weer tegen je.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik steek dan wel een kerk in lichterlaaie veel effectiever dan een kaarsje
aah laat maar komen dan ik wil nog wel es een woordje met em wisselenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je de Heer weer tegen je.
nee serieus had het er gisteren nog over met een vriend van mequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik steek dan wel een kerk in lichterlaaie veel effectiever dan een kaarsje
heh? hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je voor morgen avond nog even thuis want dan komen de mijne weer?
Dankjequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heh? hoe bedoel je ?ik snap het niet helemaal. leg uit
.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heh? hoe bedoel je ?ik snap het niet helemaal. leg uit
.
Dat dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je voor morgenavond bij hem thuis ook ef moet poetsen, dude. Want dan komen zijn ouwelui terug ofzo.
Tips nodig ?quote:
Waar woon je? en krijg ik avond eten ? en reisvergoeding ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je voor morgenavond bij hem thuis ook ef moet poetsen, dude. Want dan komen zijn ouwelui terug ofzo.
Heb je al foto;s van je poezzie gemaakt voor mij?quote:
Poesje is nu bezig met buiten wezen heb wel van die andere poes fotosquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je al foto;s van je poezzie gemaakt voor mij?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die weet ik al, meer iemand die voor mij poetst want daar heb ik geen zin in
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Waar woon je? en krijg ik avond eten ? en reisvergoeding ?![]()
Ik niet. Ik heb vanmiddag nog de e-learning-module Reiniging & Desinfectie gemaakt. Moest van werkquote:
quote:[..]
Waar woon je? en krijg ik avond eten ? en reisvergoeding ?![]()
Serieus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb vanmiddag nog de e-learning-module Reiniging & Desinfectie gemaakt. Moest van werk.
[..]
Dat moet je Trev vragen, tegen mij zeg je toch dat het te ver weg is.
In Aalten, kijk maar in mijn profielquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Poesje is nu bezig met buiten wezen heb wel van die andere poes fotos.
hoofdprofiel foto is er 1 van namelijk maar dat kleintje is nu iets wat groter. alleen ik zal eens kijken. of ik hem vandaag nog tegen komdan zal ik fotos maken. Hij zwerft namelijk heerlijk rond in deze buurt ( veel groen ) . Dus dat komt allemaal goed
.
[..]
[..]
![]()
ja maar ik wil van die ooit Lotte heettequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Poesje is nu bezig met buiten wezen heb wel van die andere poes fotos.
hoofdprofiel foto is er 1 van namelijk maar dat kleintje is nu iets wat groter. alleen ik zal eens kijken. of ik hem vandaag nog tegen komdan zal ik fotos maken. Hij zwerft namelijk heerlijk rond in deze buurt ( veel groen ) . Dus dat komt allemaal goed
.
[..]
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieus?Damn! Wat houd het in ?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe je industriele installaties schoon moet maken. Allemaal niet zo heel spannend. Had een hoog 'Been there, done that'-gehalte.
Die zwerft buiten rondquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar ik wil van die ooit Lotte heette
Reisvergoeding?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
In Aalten, kijk maar in mijn profiel
Wil jij dan ook een opruim ploeg hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef MPG het volgende:
Dat moet je Trev vragen, tegen mij zeg je toch dat het te ver weg is.
doe je het in totaal voor een 10tje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iemand moet het maken heh! wie anders? voor de totale noob onder ons. weet ik veel hoe zoiets moet
.
[..]
Die zwerft buiten rondkomt vanavond nog wel binnen
![]()
[..]
Reisvergoeding?
3x zoveel valt nog te overwegen dan maak ik een 5je winstquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
doe je het in totaal voor een 10tje?
Valt me toch nog mee dat een retourtje zo goedkoop isquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
3x zoveel valt nog te overwegen dan maak ik een 5je winst
De rest gaat naar treinkaartje.
Korting he ;pquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me toch nog mee dat een retourtje zo goedkoop is
Hey Liefiequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, hallo* LovelyLady komt ook weer om een hoekje kijken
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me toch nog mee dat een retourtje zo goedkoop is
quote:
Punkbrian ? die altijd zuipt leipe bek en praktisch altijd een grote mond?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
He Jasper, ken jij Brian en Ailke toevallig trouwens?
Goede avondquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, hallo* LovelyLady komt ook weer om een hoekje kijken
quote:
Oh zou het?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit indd wel erg opvallend naar jou te loeren!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
Ze zit indd wel erg opvallend naar jou te loeren!
Alleen de koffie sterk of ook nog wat anders?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
UHm een lekkere bak espresso gaat er wel in...
In need of something strong![]()
No commentsquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de koffie sterk of ook nog wat anders?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik loer liever naar iets anders....
Wat goedquote:
Dank jequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat goeddoe je best dan zal ik voor je duimen dat je de baan krijgt
Ja die!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Punkbrian ? die altijd zuipt leipe bek en praktisch altijd een grote mond?![]()
Ik had ook niet anders verwacht en je hoeft niet zenuwachtig te zijn want je bent de beste kandidaatquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank jeik ga ook zeker mijn best doen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht en je hoeft niet zenuwachtig te zijn want je bent de beste kandidaatJammer dat je niet weet wie jouw concurrenten zijn anders had ik die met een karatetrap uitgeschakeld.
[ afbeelding ]
heeyquote:
Ik loer liever naar vrouwen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef MPG het volgende:
!
Zoals? En kom niet aan zetten met die espresso.... We weten allemaal dat dat slechts beeldspraak is.
Hey STquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaa! Iets doen op je werk is toch echt een stuk leuker
Hoiquote:
Super goed meisjequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee, lekker veel gebeld vandaag
Ja, en met een beetje geluk was het ook mijn laatste dag daarquote:
Kijk dat is het beter werkquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee, lekker veel gebeld vandaag
Jaaaaaaa, ik zag het netquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat is het beter werknet zo dat ik morgen op gesprek mag komen
Bij dat werk van vanmorgen? (dat was toch vanmorgen?) goed man!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat is het beter werknet zo dat ik morgen op gesprek mag komen
Dan moet het zeker goed komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik zag het net![]()
Gaan we allebei morgen op gesprek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |