quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik loer liever naar iets anders....
Wat goedquote:
Dank jequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat goeddoe je best dan zal ik voor je duimen dat je de baan krijgt
Ja die!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Punkbrian ? die altijd zuipt leipe bek en praktisch altijd een grote mond?![]()
Ik had ook niet anders verwacht en je hoeft niet zenuwachtig te zijn want je bent de beste kandidaatquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank jeik ga ook zeker mijn best doen
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:34 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik had ook niet anders verwacht en je hoeft niet zenuwachtig te zijn want je bent de beste kandidaatJammer dat je niet weet wie jouw concurrenten zijn anders had ik die met een karatetrap uitgeschakeld.
[ afbeelding ]
heeyquote:
Ik loer liever naar vrouwen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef MPG het volgende:
!
Zoals? En kom niet aan zetten met die espresso.... We weten allemaal dat dat slechts beeldspraak is.
Hey STquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:47 schreef suikertaartje het volgende:
Jaaaa! Iets doen op je werk is toch echt een stuk leuker
Hoiquote:
Super goed meisjequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee, lekker veel gebeld vandaag
Ja, en met een beetje geluk was het ook mijn laatste dag daarquote:
Kijk dat is het beter werkquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee, lekker veel gebeld vandaag
Jaaaaaaa, ik zag het netquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat is het beter werknet zo dat ik morgen op gesprek mag komen
Bij dat werk van vanmorgen? (dat was toch vanmorgen?) goed man!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kijk dat is het beter werknet zo dat ik morgen op gesprek mag komen
Dan moet het zeker goed komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, ik zag het net![]()
Gaan we allebei morgen op gesprek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |