Poesje is nu bezig met buiten wezen heb wel van die andere poes fotosquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heb je al foto;s van je poezzie gemaakt voor mij?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die weet ik al, meer iemand die voor mij poetst want daar heb ik geen zin in
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef cablegunmaster het volgende:
Waar woon je? en krijg ik avond eten ? en reisvergoeding ?![]()
Ik niet. Ik heb vanmiddag nog de e-learning-module Reiniging & Desinfectie gemaakt. Moest van werkquote:
quote:[..]
Waar woon je? en krijg ik avond eten ? en reisvergoeding ?![]()
Serieus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik niet. Ik heb vanmiddag nog de e-learning-module Reiniging & Desinfectie gemaakt. Moest van werk.
[..]
Dat moet je Trev vragen, tegen mij zeg je toch dat het te ver weg is.
In Aalten, kijk maar in mijn profielquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Poesje is nu bezig met buiten wezen heb wel van die andere poes fotos.
hoofdprofiel foto is er 1 van namelijk maar dat kleintje is nu iets wat groter. alleen ik zal eens kijken. of ik hem vandaag nog tegen komdan zal ik fotos maken. Hij zwerft namelijk heerlijk rond in deze buurt ( veel groen ) . Dus dat komt allemaal goed
.
[..]
[..]
![]()
ja maar ik wil van die ooit Lotte heettequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Poesje is nu bezig met buiten wezen heb wel van die andere poes fotos.
hoofdprofiel foto is er 1 van namelijk maar dat kleintje is nu iets wat groter. alleen ik zal eens kijken. of ik hem vandaag nog tegen komdan zal ik fotos maken. Hij zwerft namelijk heerlijk rond in deze buurt ( veel groen ) . Dus dat komt allemaal goed
.
[..]
[..]
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Serieus?Damn! Wat houd het in ?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe je industriele installaties schoon moet maken. Allemaal niet zo heel spannend. Had een hoog 'Been there, done that'-gehalte.
Die zwerft buiten rondquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ja maar ik wil van die ooit Lotte heette
Reisvergoeding?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
In Aalten, kijk maar in mijn profiel
Wil jij dan ook een opruim ploeg hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:00 schreef MPG het volgende:
Dat moet je Trev vragen, tegen mij zeg je toch dat het te ver weg is.
doe je het in totaal voor een 10tje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Iemand moet het maken heh! wie anders? voor de totale noob onder ons. weet ik veel hoe zoiets moet
.
[..]
Die zwerft buiten rondkomt vanavond nog wel binnen
![]()
[..]
Reisvergoeding?
3x zoveel valt nog te overwegen dan maak ik een 5je winstquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
doe je het in totaal voor een 10tje?
Valt me toch nog mee dat een retourtje zo goedkoop isquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
3x zoveel valt nog te overwegen dan maak ik een 5je winst
De rest gaat naar treinkaartje.
Korting he ;pquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me toch nog mee dat een retourtje zo goedkoop is
Hey Liefiequote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, hallo* LovelyLady komt ook weer om een hoekje kijken
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt me toch nog mee dat een retourtje zo goedkoop is
quote:
Punkbrian ? die altijd zuipt leipe bek en praktisch altijd een grote mond?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:16 schreef DevilsWhore het volgende:
He Jasper, ken jij Brian en Ailke toevallig trouwens?
Goede avondquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
Zo, hallo* LovelyLady komt ook weer om een hoekje kijken
quote:
Oh zou het?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze zit indd wel erg opvallend naar jou te loeren!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:20 schreef MPG het volgende:
Ze zit indd wel erg opvallend naar jou te loeren!
Alleen de koffie sterk of ook nog wat anders?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
UHm een lekkere bak espresso gaat er wel in...
In need of something strong![]()
No commentsquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen de koffie sterk of ook nog wat anders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |