quote:
Heb gisteren een te horen gekregen dat een bedrijf hier in de buurt nog mensen zocht op het gebied dat mij interesseert, vanmorgen gebeld of ik nog een brief kon sturen want dat moest voor maandag al gebeurt zijn. Maar ik mocht dus een brief sturen en dat heb ik dus gedaan en net werd ik gebeld of ik op gesprek kon komenquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Netjes.
Waar ende waarvoor, als ik vragen mag?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb gisteren een te horen gekregen dat een bedrijf hier in de buurt nog mensen zocht op het gebied dat mij interesseert, vanmorgen gebeld of ik nog een brief kon sturen want dat moest voor maandag al gebeurt zijn. Maar ik mocht dus een brief sturen en dat heb ik dus gedaan en net werd ik gebeld of ik op gesprek kon komen
Je weet waar de automaat/zetter staatquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Dit kost je natuurlijk een rondje koffie he.
Woohooooquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb gisteren een te horen gekregen dat een bedrijf hier in de buurt nog mensen zocht op het gebied dat mij interesseert, vanmorgen gebeld of ik nog een brief kon sturen want dat moest voor maandag al gebeurt zijn. Maar ik mocht dus een brief sturen en dat heb ik dus gedaan en net werd ik gebeld of ik op gesprek kon komen
aah okee beter man gefeliciteerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Moet ik een kaarsje voor je branden?quote:
Nu nog zien er te komen werken en dan neem ik ze aanquote:
Als jij je er beter door voelt dan mag het maar van mij hoeft het nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet ik een kaarsje voor je branden?
Voor mij ook niet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog zien er te komen werken en dan neem ik ze aan
[..]
Als jij je er beter door voelt dan mag het maar van mij hoeft het niet
ik steek dan wel een kerk in lichterlaaie veel effectiever dan een kaarsjequote:Op donderdag 22 juli 2010 16:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nu nog zien er te komen werken en dan neem ik ze aan
[..]
Als jij je er beter door voelt dan mag het maar van mij hoeft het niet
Nee, want dan heb je de Heer weer tegen je.quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik steek dan wel een kerk in lichterlaaie veel effectiever dan een kaarsje
aah laat maar komen dan ik wil nog wel es een woordje met em wisselenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je de Heer weer tegen je.
nee serieus had het er gisteren nog over met een vriend van mequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:37 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik steek dan wel een kerk in lichterlaaie veel effectiever dan een kaarsje
heh? hoe bedoel je ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb je voor morgen avond nog even thuis want dan komen de mijne weer?
Dankjequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heh? hoe bedoel je ?ik snap het niet helemaal. leg uit
.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
heh? hoe bedoel je ?ik snap het niet helemaal. leg uit
.
Dat dusquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je voor morgenavond bij hem thuis ook ef moet poetsen, dude. Want dan komen zijn ouwelui terug ofzo.
Tips nodig ?quote:
Waar woon je? en krijg ik avond eten ? en reisvergoeding ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat je voor morgenavond bij hem thuis ook ef moet poetsen, dude. Want dan komen zijn ouwelui terug ofzo.
Heb je al foto;s van je poezzie gemaakt voor mij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |