quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar ik moet ook nog andere dingen doen
Maar iets met klaar met school, willen werken en wat gevonden dat ik graag wil gaan doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je hebt vakantie dan ben je lekker vrij dan MOET je geen dingen doen
Nou als je dan toch zo lekker bezig bent: Mijn auto moet nog worden gewassen, en mijn ramen moeten ook worden gelaptquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar iets met klaar met school, willen werken en wat gevonden dat ik graag wil gaan doenen moet hier ook nog een beetje zooi opruimen
mogguhquote:
Hey ik heb wel vakantie en doe niet meer dan dat moetquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou als je dan toch zo lekker bezig bent: Mijn auto moet nog worden gewassen, en mijn ramen moeten ook worden gelapt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ik heb wel vakantie en doe niet meer dan dat moet
Doe het zoals in de dierentuin daar werpen ze het eten toe.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
sommigen dingen moeten gewoon, anders wordt mn kleine zo boos
ik moet toch echt zijn eten maken
Ik hoop dat ik het volgende week ook nog kan doen want dan zijn mijn ouders weer terug van vakantiequote:
als ik hem was, jat ik hem meteen, heb immers een auto nodig nuquote:
het is soms wel een varkentje....quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe het zoals in de dierentuin daar werpen ze het eten toe.
* Panda72 dekt haar auto toequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik hem was, jat ik hem meteen, heb immers een auto nodig nu
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is soms wel een varkentje....
* LL gooit wat brood en beleg naar kleine
zo....
Ik kan ook wel een auto gebruiken hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik hem was, jat ik hem meteen, heb immers een auto nodig nu
Hij knuffelt me nuquote:
zullen we een deal maken dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een auto gebruiken hoor
he skatquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij knuffelt me nu
"ik ga je gewoon een knuffel geven"
en duikt bovenop me
LLquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zullen we een deal maken dan?
[..]