Ik dus meestal wel bij een nieuwe pcquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik niet echt![]()
maar nou heb ik ook niet bepaald hoge eisen
dit is ook geen nieuwequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus meestal wel bij een nieuwe pc
Ja heel blij, het gesprek was zeer positief wij hebben met elkaar gelachen. Zonder mijzelf op de borst te kloppen(want ik noem mijzelf wel Super Intelligente Panda maar dat is natuurlijk maar een geintje) Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dat het positief was. Want als ik niet goed functioneerde had ik het wel eereder gehoord, zo is mijn leidinggevende wel.quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
En doe je het goed?
Niet dat ik anders verwacht
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja heel blij, het gesprek was zeer positief wij hebben met elkaar gelachen. Zonder mijzelf op de borst te kloppen(want ik noem mijzelf wel Super Intelligente Panda maar dat is natuurlijk maar een geintje) Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dat het positief was. Want als ik niet goed functioneerde had ik het wel eereder gehoord, zo is mijn leidinggevende wel.
kijk aan das wel beter danquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja heel blij, het gesprek was zeer positief wij hebben met elkaar gelachen. Zonder mijzelf op de borst te kloppen(want ik noem mijzelf wel Super Intelligente Panda maar dat is natuurlijk maar een geintje) Eigenlijk had ik ook niet anders verwacht dat het positief was. Want als ik niet goed functioneerde had ik het wel eereder gehoord, zo is mijn leidinggevende wel.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik vind sneeuw nat en koudquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
Waarom zijn witte vlokken toch zo heerlijk![]()
Ook lekker en fijnquote:
Even kijken of ik mijn laatste keer al binnen hebquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
WTF momentje; blijkbaar krijg ik nu al stufi.
Je bent nog geen eens begonnenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
kaching?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:43 schreef DevilsWhore het volgende:
Nee idd, en ik ben ook nog niet uitwonendquote:
Ik heb het nog niet binnen, maar ik zoek de datum waarop ik m;n reisproduct kan ophalen maar ik zag dit opeens staanquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook lekker en fijnmaar ik bedoel de vlokken die je op het brood doet
[..]
Even kijken of ik mijn laatste keer al binnen heb
Nah, dat gaat dan toch allemaal op aan huur en borg.quote:
Als zij er niet over gaan zeuren waarom zou jij het dan wel doen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee idd, en ik ben ook nog niet uitwonend
[..]
Ik heb het nog niet binnen, maar ik zoek de datum waarop ik m;n reisproduct kan ophalen maar ik zag dit opeens staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |