met als toevoeging: een hele dikke knuffel mammaquote:

quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
met als toevoeging: een hele dikke knuffel mamma
en een dikke poen (zoen) "hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm smak"

staat bij de reeksen de link daarvan staat in de OPquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:20 schreef Panda72 het volgende:
misschien een hele domme vraag(jaja zelfs Super IrritanteIntelligente Panda's hebben soms wel eens een vraag) Hoe krijg ik het lijstje tevoorschijn met de Top van de posters die het meeste in de ksc posten op het moment?

ik heb echt een lief kindjequote:

trevquote:

quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
staat bij de reeksen de link daarvan staat in de OP

daar zal ik zeker voor duimenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:25 schreef Ladylike het volgende:
GF, je had gelijk, het expansievat gaat ie op de sloop halen
duim ff dat er zo eentje staat bij de sloperij waar de alfa naar toe is, daar liggen mn wielen nog die we straks gaan afhalen, dan hoeven we niet alle sloperijen af te gaan

hij wist het vanacht niet zeker, maar kijkt net wel nog even na, maar volgens hem pastte dat welquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zal ik zeker voor duimen![]()
vraag meteen even na over die audi

gooi het in de groepquote:

quote:

quote:
Als er iets is wat ik gewoon niet kan is het wel het schrijven onderdeel en nu probeer ik een solicitatie brief te schrijven en krijg het er gewoon niet uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
waarom je bent toch een lief geweldig persoon

quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Als er iets is wat ik gewoon niet kan is het wel het schrijven onderdeel en nu probeer ik een solicitatie brief te schrijven en krijg het er gewoon niet uitik wordt gewoon gek van mezelf op deze manier

dat is juist het hele probleem, ik moet iemand hebben die snapt wat ik er neer wil zetten en dat er voor mij neer kan zettenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik wil je wel proberen te helpen. Met het schrijven van. Weet niet of het lukt. Maar ik kan het natuurlijk proberen. Doe maar PM of zet het hier neer

quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
dat is juist het hele probleem, ik moet iemand hebben die snapt wat ik er neer wil zetten en dat er voor mij neer kan zetten

quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:41 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar wat wil je er dan inzetten?(sorry dat ik zo nieuwsgierig ben)

Dat ik er graag wil werken(maar dat lijkt me logische), maar hoe en wat dat wil me gewoon niet lukkenquote:

Ik baal echt serieus dat het niet zo makkelijk kanquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:44 schreef wel.o.k het volgende:
beste aanstaande werkgevert,
neem mij in dienst en je krijgt geen spijt.
trev
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |