Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Jij wel, Trev, jij wel.quote:
quote:
ik geen eenquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb maar 1 bak koffie gehad vandaag.
dunno drink veel ranja momenteelquote:Op donderdag 22 juli 2010 00:55 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoe houd je het vol?
Ik krijg een koffiezetapparaat van een vriend van me.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 21-07-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 040 Panda72
02. 038 Trevland
03. 036 Giertje
04. 031 MPG
05. 027 DaMart
06. 027 goldfinger1963
07. 020 Olle.
08. 019 suikertaartje
09. 017 wel.o.k
10. 014 LovelyLady
11. 012 Aarti
12. 011 DevilsWhore
13. 005 marcb1974
14. 005 TJDoornbos
15. 005 Marijkezwolle
16. 003 sararaats
17. 002 Nijns
18. 001 friemelaar
quote:Top 100 van woensdag 21 juli 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
019. 153 Pheno
028. 121 goldfinger1963
094. 064 Giertje
dat kloptquote:Op donderdag 22 juli 2010 01:13 schreef MPG het volgende:
Tt fout. Moet natuurlijk sjokiemel zijn. Duh.
Nice.quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoef vandaag tot half 2en dan heb ik alweer weekend..
hoe was het op de weg?quote:Op donderdag 22 juli 2010 07:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72 mompelt iets over luxe en werkpaarden
niet zo druk vond ik. Hoezo?quote:
* LovelyLady mompelt iets over moeder zijn en eigenlijk nooit rust hebbenquote:Op donderdag 22 juli 2010 07:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
* Panda72 mompelt iets over luxe en werkpaarden
Nee dat is waar moeders hebben idd nooit rustquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
* LovelyLady mompelt iets over moeder zijn en eigenlijk nooit rust hebben
Ben gister nog bij je in de buurt geweest, met autoles![]()
Goedemorgen lieve Marijke. Hoe voel jij je nu nu je een jaartje ouder bentquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Wat voel ik me futloos vandaag
Morgen dan toch maar echt eens lang uitslapen
Hoe is het hier?
quote:
Ja gaat goed, beter dan verwacht zeg maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:33 schreef Panda72 het volgende:
Nee dat is waar moeders hebben idd nooit rust
gezellig gaat het goed met de rijles?
Mogguh Marijke, wil je wat energie van mij? Ik loop hier bijna te stuiterenquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen allemaal!![]()
Wat voel ik me futloos vandaag
Morgen dan toch maar echt eens lang uitslapen
Hoe is het hier?
Hoiquote:
Ik ben niet Luiquote:
Je bent zelf lui, vakantiegangerquote:
Weet ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent zelf lui, vakantieganger
Morgen friemelquote:
Hoi Pandaquote:Op donderdag 22 juli 2010 08:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieve Marijke. Hoe voel jij je nu nu je een jaartje ouder bent? Hebben ze je een beetje verwend gisteren
Graag!quote:Op donderdag 22 juli 2010 08:47 schreef LovelyLady het volgende:
Mogguh Marijke, wil je wat energie van mij? Ik loop hier bijna te stuiteren
Morgen Wokquote:
Morge Marijkequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Morgen friemel![]()
[..]
Hoi PandaMoe dus
![]()
Gisteren was iedereen druk aan het werk, dus het echte grote verwennen is zaterdag
![]()
[..]
Graag!![]()
[..]
Morgen Wok![]()
En morgen Trev![]()
Manliefquote:
ik hoorde het van gf, echt kl*te.quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:32 schreef Ladylike het volgende:
Jah nu gaat het wel weer
Vorige week was mn alfa gejat () en die is inmiddels al terug en naar de sloop...
Nu nog de verzekeringscenten en dan is het afgehandeld
lul dat het was, met mn mega lage bolide over enorme hoge drempels scheuren
als ie dat niet gedaan had was mn alfa miss nog bruikbaar
Hij had de carterpan kapot gereden, er zat een scheur in het spruitstuk, mn uitlaat was ram naar de klote gereden...
en toen ie dus niet meer verder kan (is nogal moeilijk zonder olie) heeft hij maar met GROF geweld de radio eruit gesloopt, om zo toch nog 3 tientjes te verdienen
maar goed voor hem dat JF hem naging in een BMW die de alfa niet bijhield, anders had ie er niet zo goed vanafgekomen (lees: dan was ie verrot geslagen)
haaiquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ha de andere LL
Echt klote van je auto
echt he...sukkel..quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik hoorde het van gf, echt kl*te.![]()
je favoriete auto ff gesloopt door een teringlijer
* wel.o.k troost Llquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
haai
tnanx
[..]
echt he...sukkel..
als ik ooit te weten kom wie het was...
beetje een hele wagen mollen (die notabene van 1994 was!!!) voor een kutradio van 3 jaar oud
Wat een achterlijke mongool zegquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
haai
tnanx
[..]
echt he...sukkel..
als ik ooit te weten kom wie het was...
beetje een hele wagen mollen (die notabene van 1994 was!!!) voor een kutradio van 3 jaar oud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2010 09:45:23 ]
We hielden er altijd wel rekening mee dat de radio gejat zou kunnen worden (is al 2 keer gebeurd bij ons), maar wie verwacht nou dat iemand een oude alfa van 1994 jat?quote:
Gaat lekker daarquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
We hielden er altijd wel rekening mee dat de radio gejat zou kunnen worden (is al 2 keer gebeurd bij ons), maar wie verwacht nou dat iemand een oude alfa van 1994 jat?
dat hoop ik nou ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wat een achterlijke mongool zeg. Ik hoop dat hij een keer flink in elkaar gebeukt word en dat hij al zijn tandjes mag oprapen van de vloer
wat een liefdequote:Op donderdag 22 juli 2010 09:45 schreef Panda72 het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
voor LL
als ie het nou netjes gevraagd had, had ik hem die radio wel verkocht voor een paar tientjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat lekker daar, je weet niet wat er in de hoofden van die gasten omgaat maar ik vind het ook niet logische
Zijn tijd komt nog wel er komt heus wel iemand die hem weet te traceren en dan is het daaaaaaaaaag tandjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat hoop ik nou ook
we zeiden die nacht al: ik hoop dat ie zich hartstikke kapot rijdt met de wagen. Helaas had ie hem al kapot gereden voor hij zo ver kon komen
oh ja en een BMW 518i is dus echt geen snelle wagen
iig niet als je een alfa 2.0 TS achterna moet zitten
Maar jij bent ook liefquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
wat een liefde
[..]
als ie het nou netjes gevraagd had, had ik hem die radio wel verkocht voor een paar tientjes
nja BMW is dus iig niet beterquote:Op donderdag 22 juli 2010 09:48 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat moet je dan ook met een alfa
Das wel klote LL!
quote:
laten we bidden ...quote:Op donderdag 22 juli 2010 09:50 schreef Panda72 het volgende:
zullen wij op ons knietjes om te vragen aan wie daar boven ook mag wonen, of iemand die idioot weet te traceren en zijn tandjes eruit slaat en een knuppel ergens plaatst waar de zon niet schijnt.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook maar ik moet ook nog andere dingen doen
Maar iets met klaar met school, willen werken en wat gevonden dat ik graag wil gaan doenquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:06 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Je hebt vakantie dan ben je lekker vrij dan MOET je geen dingen doen
Nou als je dan toch zo lekker bezig bent: Mijn auto moet nog worden gewassen, en mijn ramen moeten ook worden gelaptquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar iets met klaar met school, willen werken en wat gevonden dat ik graag wil gaan doenen moet hier ook nog een beetje zooi opruimen
mogguhquote:
Hey ik heb wel vakantie en doe niet meer dan dat moetquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nou als je dan toch zo lekker bezig bent: Mijn auto moet nog worden gewassen, en mijn ramen moeten ook worden gelapt
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey ik heb wel vakantie en doe niet meer dan dat moet
Doe het zoals in de dierentuin daar werpen ze het eten toe.quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mogguh
sommigen dingen moeten gewoon, anders wordt mn kleine zo boos
ik moet toch echt zijn eten maken
Ik hoop dat ik het volgende week ook nog kan doen want dan zijn mijn ouders weer terug van vakantiequote:
als ik hem was, jat ik hem meteen, heb immers een auto nodig nuquote:
het is soms wel een varkentje....quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Doe het zoals in de dierentuin daar werpen ze het eten toe.
* Panda72 dekt haar auto toequote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik hem was, jat ik hem meteen, heb immers een auto nodig nu
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
het is soms wel een varkentje....
* LL gooit wat brood en beleg naar kleine
zo....
Ik kan ook wel een auto gebruiken hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als ik hem was, jat ik hem meteen, heb immers een auto nodig nu
Hij knuffelt me nuquote:
zullen we een deal maken dan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een auto gebruiken hoor
he skatquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij knuffelt me nu
"ik ga je gewoon een knuffel geven"
en duikt bovenop me
LLquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zullen we een deal maken dan?
[..]