quote:Wesley en Yolanthe op huwelijksreis naar de Seychellen
20 juli 2010, Dinsdag
Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn na hun driedaagse huwelijksfeest meteen op reis gegaan.
Eerder was het nog onbekend waar de twee tortelduifjes heen zouden gaan, maar ook dit kon niet meer lang geheim blijven. Het pasgetrouwde stel vloog naar de mooie Seychellen, waar zij een aantal dagen zullen verblijven. Hoelang ze er blijven is niet bekend, maar het zal maximaal 2 weken zijn. Wesley zal tegen die tijd alweer moeten trainen bij zijn voetbalclub AC Milan.
De Seychellen zijn een groepje eilanden, dat rechts van Afrika en boven Madagascar gelegen is. De parelwitte stranden zijn er fantastisch mooi, dus het koppel zal zich er zeker gaan vermaken.
Door: Moelai
Foto's: EPA/ANP
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja laten we het daar eens over hebben. Wat zag dat mens eruit met haar beatrixlook. En dan zo stom huppelig te doen.
Annette Malherbe oid toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet die stevige vrouw uit Gooische vrouwen? Daar deed ze me aan denken
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef erik666 het volgende:
Woont de moeder van Jolanthe nog in Volendam?
nou ze had er toch tig duizend? lekker boeiend. wat hadden ze er dan mee willen doen? die dingen zijn binnen een dag verlept bij zulke temperaturenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze hadden wat bloemen weg gepikt, mensen die niet bij de gasten hoorden geloof ik..
Geld verspillen om zo'n veel bloemen te kopen met die warmte..Zonde van het geld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
nou ze had er toch tig duizend? lekker boeiend. wat hadden ze er dan mee willen doen? die dingen zijn binnen een dag verlept bij zulke temperaturen
Ze werkte al in Volendam voor Yo en Jan elkaar kenden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef erik666 het volgende:
Lijkt me als voor de moeder van Jo dan toch niet echt lekker wonen in Volendam, tenslotte is ze daar terecht gekomen door Jolanthe. Lijkt me dat je daar de fam. Smit ook alsmaar tegen het lijf loopt. Maar misschien vindt ze het wel leuk daar in Volendam kan natuurlijk ook.
De Seychellen zijn een groepje eilanden, dat rechts van Afrika en boven Madagascar gelegen isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef summer29 het volgende:
Het pasgetrouwde stel vloog naar de mooie Seychellen, waar zij een aantal dagen zullen verblijven. Hoelang ze er blijven is niet bekend, maar het zal maximaal 2 weken zijn.
Waar ligt dat? Heb nooit van gehoord. Wie?
Er staat in de quote dat het rechts van Afrika en boven Madagascar ligtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef summer29 het volgende:
Het pasgetrouwde stel vloog naar de mooie Seychellen, waar zij een aantal dagen zullen verblijven. Hoelang ze er blijven is niet bekend, maar het zal maximaal 2 weken zijn.
Ze kent de geile driften van haar "Klein"zoon, was zijn eerste kind er ook niet een beetje snel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Waar bemoeit die grootmoeder van Wesley zich eigenlijk mee, dat ze wil dat ze snel een kindje krijgen
Van wie is dat eerste kind eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 06:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ze kent de geile driften van haar "Klein"zoon, was zijn eerste kind er ook niet een beetje snel.
Hij was zelf amper droog achter de oren! (nog niet trouwens)
Moet je deze lezen:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef summer29 het volgende:
Bedankt.... Maar ik heb nu geen tijd om te lezen. Te druk met andere dingen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Moet je deze lezen:
[ afbeelding ]
Dit verhaal speelt zich daar af.
Huh , vage actie voor iemand die zo gelukkig is in nieuwe relatiequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef Vivi het volgende:
DIRT-ALARM!
'Jan Smit bezocht trouwlocatie Yolanthe'
Jan Smit zou nieuwsgierig zijn geweest naar de bruiloft van zijn ex Yolanthe Cabau van Kasbergen.
De presentatrice beloofde zaterdag in Toscane eeuwige trouw aan voetballer Wesley Sneijder. Volgens De Telegraaf nam Jan een kijkje op de trouwlocatie.
Yolanthe en Wesley vierden hun driedaagse huwelijksfeest in hotel Castel Monastero. Toen Jan voor opnamen in Italië was, bracht de Volendammer een bezoekje aan het peperdure hotel. "Hij wilde onder meer de bruidssuite zien", verklapt een van de medewerkers van Castel Monastero aan de krant.
Jan en Yolanthe maakten hun breuk vorig jaar mei bekend. De twee zetten een paar weken daarvoor een punt achter hun relatie. Niet veel later werd Yolanthe gespot in de armen van Wesley. Jan is inmiddels gelukkig met de Volendamse Liza, zij is in verwachting van de zanger.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef Vivi het volgende:
"Hij wilde onder meer de bruidssuite zien", verklapt een van de medewerkers van Castel Monastero aan de krant.
quote:
quote:
Staat er niet bij, maar ik denk decoratiequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey daar heb je die kerel met die "flapjes"![]()
Deze mensen aan het pad, zijn dat bekenden van Wes/Yo of geselecteerd voor aankleding?
Links én rechts zo'n flapjesman!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey daar heb je die kerel met die "flapjes"![]()
Deze mensen aan het pad, zijn dat bekenden van Wes/Yo of geselecteerd voor aankleding?
*scrolt terug*quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:02 schreef AnnaStesia het volgende:
Een bh was geen overbodige luxe geweest voor natasja froger
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
en die birkenstocks dan bij hun zoon onder het kostuum![]()
![]()
Didier is het geloof ik, die met blauwe ogenquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef sherezade het volgende:
nouja ik vind het er niet uitzien,
en ja hij heeft idd een mooi zoontje ertussen maar welke dat nu is weet ik ook even niet, in ieder geval niet die oudste
De jongste vind ik het leukst om te zien.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef sherezade het volgende:
nouja ik vind het er niet uitzien,
en ja hij heeft idd een mooi zoontje ertussen maar welke dat nu is weet ik ook even niet, in ieder geval niet die oudste
jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Didier is het geloof ik, die met blauwe ogen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Maar ik zag Frank de Boer met zijn gezin wel bij Johnny, maar niet bij het prinselijk paarquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, Sjaakie Zwart en Soren Lerby erbij, tof![]()
En Soren en Sjaakie ook niet bij Johnny misschienquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:21 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Maar ik zag Frank de Boer met zijn gezin wel bij Johnny, maar niet bij het prinselijk paar
Het zijn mooie meisjes...quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Didier is het geloof ik, die met blauwe ogen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze allebei van die rotkoppen hebben, net als hun vader. Dat lijkt net een knaagdier. Vieze vetklep is het ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De jongste vind ik het leukst om te zien.
Soren is zaakwaarnemer van Wes en zijn vrouw van Yoquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Soren en Sjaakie ook niet bij Johnny misschienJa ze zijn ook niet allemaal dikke mik natuurlijk.
Bronquote:Trouwfoto’s Wesley en Yolanthe wereldwijd in Grazia
De trouwfoto’s van Wesley Sneijder en TROS-presentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen verschijnen niet alleen exclu- sief in de Nederlandse Grazia, maar ook in buitenlandse edities. “De Italiaanse Grazia brengt volgende week de foto’s van het huwelijksfeest en de Kroatische Grazia geeft in haar augustuseditie aan- dacht aan het droompaar“, vertelt een woordvoerster van Grazia. “Grazia heeft als enige tijdschrift dé inside reportage van het Toscaanse huwelijk van Wesley en Yolanthe.“
De huwelijksreportage verschijnt in Nederland in een speciale Wedding Edition van Grazia. Die ligt vanaf donderdag zes weken in de winkel, naast de reguliere Grazia. “Het magazine biedt een intiem kijkje in de romantische ceremonie die drie dagen duurde. Een uniek verslag van drie dagen feest, met dé zes jurken, de ceremonie in de kerk, de besloten party aan het zwembad en het Moulin Rouge-dansje dat Yolanthe speciaal voor Wesley opvoerde.”
In het blad is ook aandacht voor de huwelijksceremonie van voetballer John Heitinga en zijn Charlotte-Sophie Zenden.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei van die rotkoppen hebben, net als hun vader. Dat lijkt net een knaagdier. Vieze vetklep is het ook.
Eerst God aanhalen in je liefdesverklaring en even later een pikante lapdance geven.quote:Wesley bedankt Yolanthe voor succes
Uitgegeven: 21 juli 2010 17:22
Laatst gewijzigd: 21 juli 2010 17:22
AMSTERDAM - Wesley Sneijder heeft Yolanthe Cabau van Kasbergen vlak voor hun bruiloft bedankt voor zijn voetbalsucces. "Mijn persoonlijke succes bij Inter Milan en Oranje heb ik aan jou te danken", schreef Wesley in een brief aan zijn aanstaande.
"Ook daar gaf je mij de kracht en was je doorslaggevend." Wesley las de brief voor tijdens een kleine, intieme ceremonie die voorafging aan de bruiloft van zaterdag.
In zijn pennenvrucht onderstreept de voetballer zijn kinderwens. "Wij hebben samen zo'n prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin."
Zwanger
Yolanthe schreef in haar brief dat ze niet kan wachten tot ze zwanger is. "Ik kan niet wachten om je vrouw te worden en al die kindjes met jou te maken." Weekblad Grazia woonde het huwelijk van Wesley en Yolanthe bij en maakte een reportage over de zes trouwjurken van de presentatrice.
Yolanthe haalde in haar liefdesverklaring het eerste contact met Wesley aan. "Ik had gevraagd om een teken van God, maar dan denk je niet aan een sms'je van Wesley Sneijder. Dat allereerste berichtje bleek toch een teken te zijn geweest."
Tortelduifjes
Wesley en Yolanthe trouwden afgelopen weekeinde. De tortelduifjes vierden drie dagen feest in Toscane. Speciaal voor de bruiloft ontwierpen Wesley en Yolanthe een logo, bestaande uit de eerste letters van hun naam: WY. "Wesley en Yolanthe werden WY", legde Yolanthe uit.
Tijdens het kerkelijk huwelijk kregen de voetballer en presentatrice een door de paus gezegende rozenkrans. Ook schreef de kerkelijk leider een brief aan het kersverse echtpaar. Yolanthe sloot het driedaagse huwelijksfeest iets minder braaf af: ze trakteerde haar echtgenoot op een pikante lapdance.
Wat een trieste mensen zijn het eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eerst God aanhalen in je liefdesverklaring en even later een pikante lapdance geven.
Y. van Kamper tot Kakker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eerst God aanhalen in je liefdesverklaring en even later een pikante lapdance geven.
Dus van God mag je geen lapdance geven als het je eigen man is ? Staat er iets in de bijbel om dit te onderschrijven? Ik ben niet zo bijbelvast.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Felixa het volgende:
Ik kreeg ergens mee dat er 75 mensen de hele dag bij waren en 150 's avonds op het feest. Eerlijk gezegd viel dat me nog mee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:35 schreef Purdey het volgende:
Wat doet Anniko van Santen er eigenlijk?!
En Mark van Eeuwen en Levi van Kempen? Met Levi speelde ze in ONM, maar om naar iedereen uit te nodigen waar je ooit mee hebt samengewerkt?! I mean, ik zie mezelf al de beheerder van de uitdeelpost uitnodigen waar ik vroeger de Telegraaf bij liep
Volgens mij was hun motto 'Hoe meer mensen, hoe spectaculairder.'
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Huh , vage actie voor iemand die zo gelukkig is in nieuwe relatie
quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:52 schreef erik666 het volgende:
Wesley wil een groot gezin, maar ik heb het idee dat Yolanthe dat helemaal niet ziet zitten. Weet ik natuurlijk ook niet zeker maar ik denk 1 kind is voor haar meer dan genoeg, zie haar niet 5 of 6 kinderen op de wereld zetten.
Welnee, zij komt toch zelf uit een mega gezinquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef erik666 het volgende:
Ja maar ik heb het idee omdat en Jan en Wesley veel kinderen willen , dat zij dat dan ook maar zegt.
Hear, hear...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef Vivi het volgende:
Guttegut wat een gekakel weer hier zeg...alsof het zo raar is dat niet elke buitenstaander op de hoogte is met wie ze bevriend zijn en waarom. En alsof je niet in God kan geloven en je eigen vent op een lapdance kan trakteren..mogen ze soms ook alleen sex hebben in missionarishouding met het licht uit?.
Wat ze ook doen of zeggen ze zullen altijd bakken kritiek krijgen.
Ik denk dat ze stapel zijn op elkaar en ik geef ze groot gelijk dat ze iedereen laten lullen.
he partypooper, normaal vind jij t ook leuk om te roddelen enzoquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef Vivi het volgende:
Guttegut wat een gekakel weer hier zeg...alsof het zo raar is dat niet elke buitenstaander op de hoogte is met wie ze bevriend zijn en waarom. En alsof je niet in God kan geloven en je eigen vent op een lapdance kan trakteren..mogen ze soms ook alleen sex hebben in missionarishouding met het licht uit?.
Wat ze ook doen of zeggen ze zullen altijd bakken kritiek krijgen.
Ik denk dat ze stapel zijn op elkaar en ik geef ze groot gelijk dat ze iedereen laten lullen.
Het speelde dus al eerder dan toen ze samen op 6 april werden gespot. Hoe kon hij haar anders smsen.quote:EIVISSA - Wesley Sneijder heeft Yolanthe Cabau van Kasbergen vlak voor hun bruiloft bedankt voor zijn voetbalsucces. ,,Mijn persoonlijke succes bij Internazionale en Oranje heb ik aan jou te danken", schreef Wesley in een brief aan zijn aanstaande. ,,Ook daar gaf je mij de kracht en was je doorslaggevend."
Wesley las de brief voor tijdens een kleine, intieme ceremonie die voorafging aan de bruiloft van zaterdag. In zijn pennenvrucht onderstreept de voetballer zijn kinderwens. ,,Wij hebben samen zo'n prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin."
Yolanthe schreef in haar brief dat ze niet kan wachten tot ze zwanger is. ,,Ik kan niet wachten om je vrouw te worden en al die kindjes met jou te maken." Weekblad Grazia woonde het huwelijk van Wesley en Yolanthe bij en maakte een reportage over de zes trouwjurken van de presentatrice.
Yolanthe haalde in haar liefdesverklaring het eerste contact met Wesley aan. ,,Ik had gevraagd om een teken van God, maar dan denk je niet aan een sms'je van Wesley Sneijder. Dat allereerste berichtje bleek toch een teken te zijn geweest."
Wesley en Yolanthe trouwden afgelopen weekeinde. De tortelduifjes vierden drie dagen feest in Toscane. Speciaal voor de bruiloft ontwierpen Wesley en Yolanthe een logo, bestaande uit de eerste letters van hun naam: WY. ,,Wesley en Yolanthe werden WY", legde Yolanthe uit.
Tijdens het kerkelijk huwelijk kregen de voetballer en presentatrice een door de paus gezegende rozenkrans. Ook schreef de kerkelijk leider een brief aan het kersverse echtpaar. Yolanthe sloot het driedaagse huwelijksfeest iets minder braaf af: ze trakteerde haar echtgenoot op een pikante lapdance. (RED/NOVUM)
Ik vind dat ook niet bepaald veel eigenlijk, zeker niet als je uit zo'n enorm gezin komt. Ik kom al over de 100 mensen als ik alleen mijn vaders broers, zussen en hun kinderen en partners zou uitnodigen. Laat staan de rest van de familie, vrienden, bekenden en celebritiesquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik kreeg ergens mee dat er 75 mensen de hele dag bij waren en 150 's avonds op het feest. Eerlijk gezegd viel dat me nog mee.
Het zijn geen aantallen die ik op mijn bruilof had maar ja, wij zijn dan ook niet rijck ende beroemd
Ik snap de foto van 'Wesley's vader, moeder en zoon' niet zo goed: is de vader van Wesley aan zijn tweede (derde/vierde?) huwelijk toe, met dat jonge zoontje? Of is zijn moeder als tienermoeder van Wesley bevallen, en ruim twintig jaar later van een nakomertje? Of..?quote:
Want als hij haar kon SMSen dan speelde er dus al wat??quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het speelde dus al eerder dan toen ze samen op 6 april werden gespot. Hoe kon hij haar anders smsen.
Nee, het zijn de ouders van Wesley en de zoon van Wesley.... anders had er broer gestaan ipv zoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik snap de foto van 'Wesley's vader, moeder en zoon' niet zo goed: is de vader van Wesley aan zijn tweede (derde/vierde?) huwelijk toe, met dat jonge zoontje? Of is zijn moeder als tienermoeder van Wesley bevallen, en ruim twintig jaar later van een nakomertje? Of..?
Klopt! Ik vind die column van Dijkshoorn ook best grappig (al zijn sommige dingetjes wel een beetje uitgekauwd inmiddels, imo ). Maar ik vind het leuk als het origineel is, dom gewauwel over of ze iemand wel of niet moeten kennen of mogen uitnodigen of wel of niet een groot gezin willen vind ik nogal slaapverwekkend..de verhalen van Dude en Greys en Nadine en het fantaseren en daar helemaal mee over the top gaan kan ik smakelijk om lachen maar dit is gewoon suf, saai, en ook nog eens nergens op gestoeld behalve afgunst. Beetje het soort roddelen wat een mentaal uitgedaagde doorrookte buurvrouw met een kapsel waarin de zweterige kussenafdruk nog staat oplepelt met een verbeten trek rond d'r mond, niet tongue in cheek, zeg maar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he partypooper, normaal vind jij t ook leuk om te roddelen enzoniet zo schijnheilig nu ineens he?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Haar poes? Ze doet het ook al met de buren?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is vast even knus op zijn schoot gaan zitten aan het einde van het feest.
Mag dat niet van God? Wat een flauwerd!
De bladen maken daar meteen een 'pikante lapdance' van
In de Party van deze week (ik moest hem even kopen omdat er quotes in staan van FOK! met username en al) staat een foto van Yo die met wat familieleden aan tafel zit te eten. Of eigenlijk uitgegeten is en met haar mobieltje bezig is.
De kop bij die foto luidt Sex SMS voor Wesley! en in het begeleidend tekstje staat dat ze na het eten vást pikante smsjes stuurt aan Wes.
Terwijl voor hetzelfde geld ze de buren ff smst of ze haar poes wel eten hebben gegeven
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef shomila het volgende:
[..]
Haar poes? Ze doet het ook al met de buren?
Even uit de losse pols, want ik weet niet meer waar ik het vandaan heb:quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als hij haar kon SMSen dan speelde er dus al wat??
Mijn god, ik zal gelijk alle mannelijke kennissen uit m'n telefoon schrappen, voor je het weet krijg ik een SMSje.
Komt het nou werkelijik niet in je op dat ze elkaar gewoon al kenden? Dat heb je wel eens in dat wereldje.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Even uit de losse pols, want ik weet niet meer waar ik het vandaan heb:
Wesley vond Yolanthe een hele mooie vrouw, dat had hij al eens tegen iemand gezegd. Toen hij hoorde dat het over was tussen haar en Jan heeft hij haar nummer achterhaald en een sms gestuurd.
Of het waar is weet ik natuurlijk niet
Hahaha Partyquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is vast even knus op zijn schoot gaan zitten aan het einde van het feest.
Mag dat niet van God? Wat een flauwerd!
De bladen maken daar meteen een 'pikante lapdance' van
In de Party van deze week (ik moest hem even kopen omdat er quotes in staan van FOK! met username en al) staat een foto van Yo die met wat familieleden aan tafel zit te eten. Of eigenlijk uitgegeten is en met haar mobieltje bezig is.
De kop bij die foto luidt Sex SMS voor Wesley! en in het begeleidend tekstje staat dat ze na het eten vást pikante smsjes stuurt aan Wes.
Terwijl voor hetzelfde geld ze de buren ff smst of ze haar poes wel eten hebben gegeven
Nu.nlquote:Jan Smit ontkent bezoek trouwlocatie Yolanthe
Uitgegeven: 22 juli 2010 15:22
Laatst gewijzigd: 22 juli 2010 15:25
AMSTERDAM - Jan Smit heeft het kasteel waar zijn ex-vriendin Yolanthe afgelopen weekeinde trouwde nooit bezocht.
Dat laat de zanger weten via Twitter. Smit zou tijdens zijn vakantie in Italië een kijkje hebben genomen op de trouwlocatie. Bovendien vroeg hij volgens De Telegraaf naar de bruidssuite.
Jan ontkent de geruchten ten stelligste. "Toch gek, kan me niet herinneren dat ik dit jaar in Italië ben geweest", schrijft de zanger met ironische toon.
Volgens Smit doet de hele ceremonie hem niets. "Alsof het mij iets interesseert wie waar slaapt."
Voor schut
Ook het management van de zanger is niet te spreken over de valse beweringen door de redactie van de krant, die onder leiding staat van Wilma Nanninga.
"Niet alleen over het feit dat het verhaal absolute onzin is. Wilma Nanninga zet Jan met dit verhaal bewust voor schut. En dat is niet de eerste keer." Het management bekijkt momenteel welke stappen ze tegen de roddelkoningin gaan ondernemen.
Eerste kindje
Smit en Cabau van Kasbergen waren twee jaar samen. In mei vorig jaar maakten ze hun breuk bekend.
Niet veel later werd Yolanthe met voetballer Wesley Sneijder gespot, met wie ze zaterdag in het huwelijk trad. Smit is met zijn vriendin Liza Smit in verwachting van hun eerste kindje.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier
[GATE] John Ewbank gaat scheiden #3 - Zwaaien naar Party!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:30 schreef shomila het volgende:
Die Wilma Nanninga is ff een vuurtje aan het stoken.Triest als je zo je pagina's moet vullen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)wanger___.html?p=2,3quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand had gister hier een link met foto's richting de Telegraaf en toen zag ik ook een stukje over Jan, die een zwanger buikje bleek te hebben, net als Lisa, maar ik kan het helaas niet meer op de site vinden
Hij eet iig goed![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)wanger___.html?p=2,3
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef mathijs23 het volgende:
vreselijk!!!!!
meer kan ik er echt niet bij zeggen![]()
en nu heet zij -..yolanthe sneider cabau van kasbergen..-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem ja. Ik ben niet bijzonder gecharmeerd van Yo maar ik moet toegeven dat ze er heel mooi uitzag en dat haarquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef beequeen het volgende:
Eef, heb je de Grazia al gekocht? Ik heb de foto's net gezien, mijn kleindochter heeft een heel plakboek gemaakt.![]()
Grazia.
Nee, die heb ik niet. Ik vond het wel genoeg zoquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef beequeen het volgende:
Eef, heb je de Grazia al gekocht? Ik heb de foto's net gezien, mijn kleindochter heeft een heel plakboek gemaakt.![]()
Grazia.
Het werd toch Yolanthe Sneijder-Cabau(ter).quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef mathijs23 het volgende:
vreselijk!!!!!
meer kan ik er echt niet bij zeggen![]()
en nu heet zij -..yolanthe sneider cabau van kasbergen..-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef mathijs23 het volgende:
sorry voor het gekots maar dat tweede stond in de krant
dus ik geloof dat het waar is
Yay!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Starlie het volgende:
Jeetje wat een foto's in de Grazia!!! Zal kijken of ik er morgen een paar kan inscannen, zitten er namelijk heel wat bij die we nog niet gezien hebben!
Als het maar niet met die enge broekjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Starlie het volgende:
Jeetje wat een foto's in de Grazia!!! Zal kijken of ik er morgen een paar kan inscannen, zitten er namelijk heel wat bij die we nog niet gezien hebben!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:27 schreef Starlie het volgende:
Zal rond 11 uur de foto's online zetten, dan is mijn baas de hort op
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:27 schreef Starlie het volgende:
Zal rond 11 uur de foto's online zetten, dan is mijn baas de hort op
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
ze stralen wel idd hoor
en wat een massa haar! dat moeten wel extensions zijn (jhoewel ze al mooi haar van zichzelf heeft).
vind de jurken ietwathoerig maar goed, smaak is persoonlijk
Heb je die jurk waarmee ze in het zwembad wordt gegooid ook meegeteld? En anders is die jurk waarin ze naar het vuurwerk aan het kijken zijn ook een andere jurk dan al die andere... snap je het nogquote:
quote:
uiteraard zijn dat extensions, zit ook qua lengte een stukje aan geplaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
ze stralen wel idd hoor
en wat een massa haar! dat moeten wel extensions zijn (jhoewel ze al mooi haar van zichzelf heeft).
vind de jurken ietwathoerig maar goed, smaak is persoonlijk
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:33 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
toch blijf ik tandvlees zien
idd. zou t ook stom vinden als ze dat nu ineens niet meer doet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
Ook kudos voor Yo dat ze bij dat Moulin Rouge pakje gewoon jetsers van plateaus aan haar voeten heeft, ondanks de niet zo lange Wes.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind eigenlijk alle jurken mooier dan de officiële trouwjurk. Als ik had mogen kiezen had ik de jurk van
. ome Addy
. gekozen!
dat pak van Wesley is daar mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's die waar ze ook dat Venetiaanse masker draagt he? *terugscrollt*
Die vind ik ook het mooist denk ik
Ja, daar heb je helemaal gelijk, ook haar haar zit vaak leuker dan op de trouwdag zelf...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind eigenlijk alle jurken mooier dan de officiële trouwjurk.
Helemaal mee eens. Mooie foto's die veel geluk en verliefdheid uitstralen. En wat is Yolanthe een femme fatale op die foto's!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Wauw!
Ik kan niet anders zeggen dan dat ze er zó ontzettend happy uit zien.
Prachtige foto's zitten er tussen.
En zo te zien hebben ze gewoon precies gedaan die dagen wat ze zelf leuk vonden.
En ik zie op sommige foto's gewoon het tandvlees weer![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef DarkElf het volgende:
Vind de zwart-witfoto erg mooi, daar vind ik voor t eerst ook haar jurk mooi.
maar wat staat Wesley stom met zijn handjes op die muurfoto.. Zij staat er prima op maar hij staat er wat suffig bij.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is niet echt gewend om sexy en geil te doen op een foto, hij weet zich niet echt een houding idd daar zo lijkt het
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee hij heeft niks sexy's en geils dus dan wordt het al lastig voor midget sneijder
quote:
Mooi. Ik hou wel van een beetje out of the box-denken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef sherezade het volgende:
dan ben jij de 1e die ik dat hoor zeggen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
We zijn niet allemaal zo dropdead gorgeous en sizzling hot als jij natuurlijk
Dan had je wat beter moeten teruglezen, want er is in een van de vorige topics zelfs nog een discussie over geweest, sterker nog: iemand maakte zich druk dat een ander hem wel een lekker ding kon vinden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
dan ben jij de 1e die ik dat hoor zeggen
Niet alleen Wesley, ook Yolanthe en Kim Kardashian en Beyoncé....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sherezade, waarom kom je herhalend zeggen dat Wesley lelijk is? In vorige topics was je er ook over bezig.
Ik vind het allemaal wel mooie mensen en niet allemaal even symphatiek maar ja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:06 schreef bloodymary het volgende:
Haha, zo grappig die discussie of Y en W wel of niet knap of lelijk zijn. Ik denk dat dat heel veel bepaald wordt of je ze ook sympathiek vind. Ik vind ze namelijk wel sympathiek en vind het dan ook hele mooie mensen. En bijvoorbeeld Sylvie Meijs of Victoria Beckham vind ik stom en daardoor vind ik ze ook lelijk, irriteren ze me in elk opzicht.
Terwijl ik ze helemaal niet ken hoor.
ja dus, mag je dan niet je mening gevenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef nummer_zoveel het volgende:
Sherezade, waarom kom je herhalend zeggen dat Wesley lelijk is? In vorige topics was je er ook over bezig.
Jawel hoor, maar die hangende plaat komt wel erg kinderachtig/puberaal over.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:14 schreef sherezade het volgende:
ja dus, mag je dan niet je mening geven
Zo van een afstandje lijkt het handschrift wel netjes.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:13 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch een blik van echte liefde?.
Ja, dat mag best, maar als je in een topic over 2000 manieren om kaas te bereiden niet veel verder komt dan telkens: kaasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:14 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja dus, mag je dan niet je mening geven
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen Wesley, ook Yolanthe en Kim Kardashian en Beyoncé....
Het is kennelijk moeilijk om te overleven in een wereld waar niet iedereen zo'n natuurlijke schoonheid is als jijzelf, en dan is er geen betere manier om dat te benadrukken dan regelmatig trappen naar mensen die ver onder jou staan op die schoonheidsladder.
Die punt die staat, hè?quote:
Oh, post maar geen foto dan, voor je het weet gaat een of andere newbie roepen dat het walgelijk is.quote:
Ja Wesley vind ik (= dus mijn mening) zeker weten lekkerder dan Jan Smit... ik vind dat Jan Smit zo'n goor hoofd heeft... en naast Nick en Simon komt Jan Smit sowieso niet goed uitquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Marble het volgende:
Waar iedereen het wel over eens kan zijn lijkt mij, is dat Wesley xeauyxeau een enorme upgrade is vergeleken met Jan Smit. Ik ga echt over mijn nek als ik er alleen al aan dénk om daar seks mee te moeten hebben. (Serieus, fysieke kokhalsneigingen. Dan zelfs nog liever Raymond van Barneveld, om maar wat te noemen.)
Wesley lijkt sprekend op een heel erg fout vriendje van zo'n 27 jaar geleden....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Marble het volgende:
Waar iedereen het wel over eens kan zijn lijkt mij, is dat Wesley xeauyxeau een enorme upgrade is vergeleken met Jan Smit. Ik ga echt over mijn nek als ik er alleen al aan dénk om daar seks mee te moeten hebben. (Serieus, fysieke kokhalsneigingen. Dan zelfs nog liever Raymond van Barneveld, om maar wat te noemen.)
Oh nee. Jan vind ik zo'n papventje. Komt misschien ook wel door zijn kindsterrenstatus, maar ik vind het zo'n mamma's boy. En een beetje vadsigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik vind Jan Smit aantrekkelijker dan Wesley.
papventjequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee. Jan vind ik zo'n papventje. Komt misschien ook wel door zijn kindsterrenstatus, maar ik vind het zo'n mamma's boy. En een beetje vadsig.
Tijdens die onderbroekencampagne wilde ik echt mijn ogen uitkrabben elke keer als ik bij een abri stond. Gewoon pure horror.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee. Jan vind ik zo'n papventje. Komt misschien ook wel door zijn kindsterrenstatus, maar ik vind het zo'n mamma's boy. En een beetje vadsig.
Ja jij zegt zoals het is, een papventje!!! Die benaming past wel bij hem! En zijn moeder is nou ook niet echt een aantrekkelijk iets om erbij te krijgen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is idd het ergste, je krijgt die moeder er ook bij..... iedere dagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja jij zegt zoals het is, een papventje!!! Die benaming past wel bij hem! En zijn moeder is nou ook niet echt een aantrekkelijk iets om erbij te krijgen...
Ja, zoals bij haarzelf voordat ze er wat aan had laten doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef miieejj het volgende:
ik vind het wel meevallen met dat tandvlees.. bij sommige mensen is het erger..![]()
Ja dat kan je zo zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:13 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch een blik van echte liefde?.
Ja, je moet iets zoeken he..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:42 schreef Moja het volgende:
Dat eeuwige gezeur over dat tandvleesSeriously
Ja, ik vind het te bizar voor woorden. Maargoed ze kan het idd het best als een compliment opvatten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je moet iets zoeken he..![]()
Yo is natuurlijk te beeldig voor woorden en Wes is een lekker straatschooiertje, like it.
Misschien heeft ie wel een heel goede reden om zijn handjes daar te houden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef DarkElf het volgende:
Vind de zwart-witfoto erg mooi, daar vind ik voor t eerst ook haar jurk mooi.
maar wat staat Wesley stom met zijn handjes op die muurfoto.. Zij staat er prima op maar hij staat er wat suffig bij.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:38 schreef Marble het volgende:
Fantastisch die foto's! On-Nederlands glamoureus, ik vind het heerlijk. Echt een opkikker in deze sombere economische tijden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef dalaiblama het volgende:
Ik denk dat iedere criticast na het zien van deze foto's zijn woorden inslikt. Verdikkeme wat ziet het er tof uit.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:44 schreef Greys het volgende:
Het sprankelend geheel duurde drie hele dagen he?
Bij 35+ graden heb je dan gewoon niet genoeg aan 1 jurk. En ook niet aan drie.
Ze kón niet anders Nadine!
quote:Wilma Nanninga houdt verhaal Jan vol
Uitgegeven: 23 juli 2010 23:26
Laatst gewijzigd: 23 juli 2010 23:24
AMSTERDAM - Wilma Nanninga van de Telegraaf houdt vast aan het verhaal dat Jan Smit de trouwlocatie van zijn ex Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder heeft bezocht.
© NU.nl/Alphons
"Denk je dat ik 't in de krant ga zetten op basis van één bron? Nee toch", zegt zij vrijdag in 'RTL Boulevard'.
"Ik heb in het hotel dat verhaal gehoord en ik heb het besproken met iemand die het kan weten", zegt zij. Jan ontkent de geruchten zelf ten stelligste. Ook zijn management is niet te spreken over de beweringen en denkt zelfs dat Nanninga tegen de zanger is.
"Ik denk dat het komt, omdat wij destijds toen zij uit elkaar gingen, allerlei verhalen over Yolanthe's kant hebben belicht", zegt Nanninga."En dat was natuurlijk niet zo leuk voor het imago van Jan, denk ik."
Zwart maken
Nanninga ontkent dat zij Jan heeft geprobeerd zwart te maken en vertelt dat zij een jaar geleden wel belangrijkere dingen aan haar hoofd had. Vorig jaar zomer werd namelijk een cyste in de hersenen gevonden van de roddelkoningin.
Er werd gedacht aan een tumor, waarop een operatie volgde. Met haar gezondheid gaat het inmiddels weer helemaal goed.
Ik denk dat het in het geval van Yolanthe vooral afhankelijk is van wat er nou werkelijk waar is van de verhalen van haar vader..... hoewel er zelfs van een enorm vermogen niet gek veel overblijft als je dat met 15 kinderen moet delen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe rijk zou Yolanthe zelf eik zijn? Ik bedoel ze doet wel het 1 en ander, maar niet echt spectaculair veel en ook nog bij de publieken toch?
Ik heb echt geen idee wat een beetje tv-sterretje verdient in het hollandse.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe rijk zou Yolanthe zelf eik zijn? Ik bedoel ze doet wel het 1 en ander, maar niet echt spectaculair veel en ook nog bij de publieken toch?
Ik heb echt geen idee wat een beetje tv-sterretje verdient in het hollandse.
Nee waarschijnlijk niet, maar dat hoeft toch ook niet lijkt me, als je partner goed is voor 20 keer zoveel als jij?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb bij die bruiloft iig het idee dat al het spaargeld van Yo nog niet de helft had kunnen betalen zeg maar...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet, maar dat hoeft toch ook niet lijkt me, als je partner goed is voor 20 keer zoveel als jij?
Ik zou het ook niet prettig vinden als mijn partner alleen maar in Gant, McGregor, Van Lier enz. zou lopen en ik het met een paar Miss Etammetjes moet doen omdat zijn inkomen nou eenmaal 3 keer zo hoog is als het mijne...
Lijkt me ook niet helemaal gezond als er zo'n verschil is en je laat dan ieder nog voor de eigen kosten opdraaien.
Dat lijkt me met zo'n vermogen al behoorlijk laat eigenlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch vreemd dat mannen die zo veel geld hebben vaak na een derde of vierde huwelijk toch besluiten onder huwelijkse voorwaarden te gaan trouwen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg altijd maximaal een dame blanche. Met een parapluutje, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit, dat is waar, maar eerlijk gezegd zie ik op deze foto's voor het eerst wat hier al eerder werd beweerd: Yo pakt vooral haar fotomomentjes, terwijl Wes stomdronken van verliefdheid naar zijn bruid kijkt. Op de zwembadfoto weet zij haar gezicht nog zó te draaien dat ze - best moeilijk, tijdens zo'n ongecontroleerde sprong - recht in de lens kijkt, en de zwart-wit foto is bijna pijnlijk: zij straalt naar de camera, hij straalt - zoals op alle foto's - naar háár. En op de 'Moulin Rouge'-foto tegen de muur, zakt Wes bijna door de grond van pure ademloosheid en blinde adoratie.
Ik vind Wesley zieligDit gaat heel verkeerd aflopen
Ja dat vond ik ook dus..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:09 schreef Vivi het volgende:
Dat was lollig ja! Volgens mij kan je met hem lachen, en dat is aantrekkelijk.
Dat heeft ze als één van de weinigen hier in het gebouw gewoon voor 3 ton verkocht. Ze is heul niet zieligquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens meen ik dat het appartement dat ze in Hilversum had voor ze met Jan ging samenwonen ook een koopappartement was, dus zelfs als ze geen vermogen had moet ze toch een redelijk inkomen hebben gehad voor een 22-jarige.
Leuk om te bewaren voor de kleinkinderen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:04 schreef SEMTEX het volgende:
I confess: Ik heb de Grazia met alle trouwfoto's gekocht
ja nouquote:Op zondag 25 juli 2010 12:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Leuk om te bewaren voor de kleinkinderen.
Zijn ze serieus met vrienden op vakantie?! Romantisch hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef Vivi het volgende:
Nee Co, ze willen rust! Leven in de Luwte! Aanschouw deze video!
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=201535
Wat ik me nu afvraag he...waarom zou je continue omringt willen zijn door anderen 183 van je beste vrienden tijdens je huwelijksreis?
Ik hoorde gisteren ook voor het eerst (Bij Boulevard geloof ik) dat ze het voor Jantje S met Charlie (B)lownoise deed. Move on up.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef Starlie het volgende:
Even vooropgesteld dat ik best geloof dat Wes en Yo heel gelukkig zijn samen...
Maar ik heb ooit een keer ergens gelezen dat Wes toen hij net gescheiden was tegen vrienden heeft gezegd dat Yolanthe zijn droomvrouw is... een tijd later hebben ze ook iets samen... geluk voor dit joch of toeval...?!
Mijn vriend vind haar een vreselijke golddigger en heeft er zo zijn eigen idee over... Na het horen van dat verhaal krijg ik soms ook wel het idee dat Yo zoiets had van heee een rijke vent vind me leuk, hij ziet er niet slecht uit ach laat ik het gewoon proberen.
Maar ja.. zolang ze elkaar maar gelukkig maken zal het me eigenlijk aan mijn reet roesten!
Kracht van de overdrijving, viev!!quote:
Charlie Lownoise, ja?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren ook voor het eerst (Bij Boulevard geloof ik) dat ze het voor Jantje S met Charlie (B)lownoise deed. Move on up.
voor jan deed ze t met baas bquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren ook voor het eerst (Bij Boulevard geloof ik) dat ze het voor Jantje S met Charlie (B)lownoise deed. Move on up.
Ach kom op zeg, ze heeft gewoon een lekker lijf. Ook toen ze iets zwaarder was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Kracht van de overdrijving, viev!!
Ik was trouwens een paar dagen bij m'n ex in Belgie en er was ergens een filmpje van Yo tegen die boom, jeweetwel, van die geile foto waar ze zo achterom kijkt. In het filmpje is ze inderdaad wat fors in het benedenlijf, maar hij vond het, en ik quote: een vieze vetkleuter.
Mijn wereldbeeld.
Dat was Mental Theo volgens mij, maar goed. Die is ook weer te linken aan Charlie L.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Baas B.! De Charlie Lownoise van de jaren 0.
Charlie L was bij het drama in Duisburg, vandaar mijn verwarring.
Excuus voor mijn gewauwel!
Ze waren er samen en Charlie L. durfde te huilen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
Dat was Mental Theo volgens mij, maar goed. Die is ook weer te linken aan Charlie L.
Grote jongenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze waren er samen en Charlie L. durfde te huilen.
*Tissues weer wegzet*quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, luid een klok en ik verzin er een klepel bij.
Nee, dat was echt. Hij is helemaal Yin. En Yang en weet sindsdien dat tranen kunnen opluchten.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef conleche het volgende:
Ik was trouwens een paar dagen bij m'n ex in Belgie en er was ergens een filmpje van Yo tegen die boom, jeweetwel, van die geile foto waar ze zo achterom kijkt. In het filmpje is ze inderdaad wat fors in het benedenlijf, maar hij vond het, en ik quote: een vieze vetkleuter.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Charlie L was bij het drama in Duisburg, vandaar mijn verwarring.
Excuus voor mijn gewauwel!
dit is trouwens een belediging,quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Nee Baas B! Anders kloppen die 3 bedpartners niet meer Cc!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik stond al zo corrected!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:14 schreef Vivi het volgende:
Nee Baas B! Anders kloppen die 3 bedpartners niet meer Cc!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Het is een beetje Kelly die Yolanthe probeert na te doen daar.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ineens waarom hij mij Kapsalonnetje noemde![]()
![]()
Merkwaardig hoe jij precies weet te omschrijven waar ik mijn vinger niet op kon leggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een beetje Kelly die Yolanthe probeert na te doen daar.
Lekker late reactie, maar wat een leuke foto's! Ik vind de meeste van Jolanthe's andere jurken mooi. Behalve de maskerade jurk dan. Mij te glimmerig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Starlie het volgende:
HIER ZIJN ZE DAN!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een mooie foto!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat het allemaal zwaar over de top is vind ik Yolanthe er op sommige foto's wel mooi uitzien!!! Die jurk die ze vlak voordat ze ging trouwen aan had had ze misschien beter als trouwjurk kunnen gebruiken...
das toch lekker decadentquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wel suf dat die 'entourage' van vriendjes en vriendinnetjes de hele tijd erbij zijn. Je huwelijksreis doe je toch lekker samen?
Met vrienden op huwelijksreis lijkt me heerlijk. Je zit nog een heel leven op elkaars lip. *ril*quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wel suf dat die 'entourage' van vriendjes en vriendinnetjes de hele tijd erbij zijn. Je huwelijksreis doe je toch lekker samen?
Orgies ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Met vrienden op huwelijksreis lijkt me heerlijk. Je zit nog een heel leven op elkaars lip. *ril*
O, het is hopeloos onromantisch, maar eik ben ik het daar wel mee eens...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Met vrienden op huwelijksreis lijkt me heerlijk. Je zit nog een heel leven op elkaars lip. *ril*
lol wut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |