quote:Op woensdag 21 juli 2010 20:52 schreef erik666 het volgende:
Wesley wil een groot gezin, maar ik heb het idee dat Yolanthe dat helemaal niet ziet zitten. Weet ik natuurlijk ook niet zeker maar ik denk 1 kind is voor haar meer dan genoeg, zie haar niet 5 of 6 kinderen op de wereld zetten.
Welnee, zij komt toch zelf uit een mega gezinquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef erik666 het volgende:
Ja maar ik heb het idee omdat en Jan en Wesley veel kinderen willen , dat zij dat dan ook maar zegt.
Hear, hear...quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef Vivi het volgende:
Guttegut wat een gekakel weer hier zeg...alsof het zo raar is dat niet elke buitenstaander op de hoogte is met wie ze bevriend zijn en waarom. En alsof je niet in God kan geloven en je eigen vent op een lapdance kan trakteren..mogen ze soms ook alleen sex hebben in missionarishouding met het licht uit?.
Wat ze ook doen of zeggen ze zullen altijd bakken kritiek krijgen.
Ik denk dat ze stapel zijn op elkaar en ik geef ze groot gelijk dat ze iedereen laten lullen.
he partypooper, normaal vind jij t ook leuk om te roddelen enzoquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef Vivi het volgende:
Guttegut wat een gekakel weer hier zeg...alsof het zo raar is dat niet elke buitenstaander op de hoogte is met wie ze bevriend zijn en waarom. En alsof je niet in God kan geloven en je eigen vent op een lapdance kan trakteren..mogen ze soms ook alleen sex hebben in missionarishouding met het licht uit?.
Wat ze ook doen of zeggen ze zullen altijd bakken kritiek krijgen.
Ik denk dat ze stapel zijn op elkaar en ik geef ze groot gelijk dat ze iedereen laten lullen.
Het speelde dus al eerder dan toen ze samen op 6 april werden gespot. Hoe kon hij haar anders smsen.quote:EIVISSA - Wesley Sneijder heeft Yolanthe Cabau van Kasbergen vlak voor hun bruiloft bedankt voor zijn voetbalsucces. ,,Mijn persoonlijke succes bij Internazionale en Oranje heb ik aan jou te danken", schreef Wesley in een brief aan zijn aanstaande. ,,Ook daar gaf je mij de kracht en was je doorslaggevend."
Wesley las de brief voor tijdens een kleine, intieme ceremonie die voorafging aan de bruiloft van zaterdag. In zijn pennenvrucht onderstreept de voetballer zijn kinderwens. ,,Wij hebben samen zo'n prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin."
Yolanthe schreef in haar brief dat ze niet kan wachten tot ze zwanger is. ,,Ik kan niet wachten om je vrouw te worden en al die kindjes met jou te maken." Weekblad Grazia woonde het huwelijk van Wesley en Yolanthe bij en maakte een reportage over de zes trouwjurken van de presentatrice.
Yolanthe haalde in haar liefdesverklaring het eerste contact met Wesley aan. ,,Ik had gevraagd om een teken van God, maar dan denk je niet aan een sms'je van Wesley Sneijder. Dat allereerste berichtje bleek toch een teken te zijn geweest."
Wesley en Yolanthe trouwden afgelopen weekeinde. De tortelduifjes vierden drie dagen feest in Toscane. Speciaal voor de bruiloft ontwierpen Wesley en Yolanthe een logo, bestaande uit de eerste letters van hun naam: WY. ,,Wesley en Yolanthe werden WY", legde Yolanthe uit.
Tijdens het kerkelijk huwelijk kregen de voetballer en presentatrice een door de paus gezegende rozenkrans. Ook schreef de kerkelijk leider een brief aan het kersverse echtpaar. Yolanthe sloot het driedaagse huwelijksfeest iets minder braaf af: ze trakteerde haar echtgenoot op een pikante lapdance. (RED/NOVUM)
Ik vind dat ook niet bepaald veel eigenlijk, zeker niet als je uit zo'n enorm gezin komt. Ik kom al over de 100 mensen als ik alleen mijn vaders broers, zussen en hun kinderen en partners zou uitnodigen. Laat staan de rest van de familie, vrienden, bekenden en celebritiesquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:41 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik kreeg ergens mee dat er 75 mensen de hele dag bij waren en 150 's avonds op het feest. Eerlijk gezegd viel dat me nog mee.
Het zijn geen aantallen die ik op mijn bruilof had maar ja, wij zijn dan ook niet rijck ende beroemd
Ik snap de foto van 'Wesley's vader, moeder en zoon' niet zo goed: is de vader van Wesley aan zijn tweede (derde/vierde?) huwelijk toe, met dat jonge zoontje? Of is zijn moeder als tienermoeder van Wesley bevallen, en ruim twintig jaar later van een nakomertje? Of..?quote:
Want als hij haar kon SMSen dan speelde er dus al wat??quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het speelde dus al eerder dan toen ze samen op 6 april werden gespot. Hoe kon hij haar anders smsen.
Nee, het zijn de ouders van Wesley en de zoon van Wesley.... anders had er broer gestaan ipv zoon.quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik snap de foto van 'Wesley's vader, moeder en zoon' niet zo goed: is de vader van Wesley aan zijn tweede (derde/vierde?) huwelijk toe, met dat jonge zoontje? Of is zijn moeder als tienermoeder van Wesley bevallen, en ruim twintig jaar later van een nakomertje? Of..?
Klopt! Ik vind die column van Dijkshoorn ook best grappig (al zijn sommige dingetjes wel een beetje uitgekauwd inmiddels, imo ). Maar ik vind het leuk als het origineel is, dom gewauwel over of ze iemand wel of niet moeten kennen of mogen uitnodigen of wel of niet een groot gezin willen vind ik nogal slaapverwekkend..de verhalen van Dude en Greys en Nadine en het fantaseren en daar helemaal mee over the top gaan kan ik smakelijk om lachen maar dit is gewoon suf, saai, en ook nog eens nergens op gestoeld behalve afgunst. Beetje het soort roddelen wat een mentaal uitgedaagde doorrookte buurvrouw met een kapsel waarin de zweterige kussenafdruk nog staat oplepelt met een verbeten trek rond d'r mond, niet tongue in cheek, zeg maar.quote:Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
he partypooper, normaal vind jij t ook leuk om te roddelen enzoniet zo schijnheilig nu ineens he?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eerst God aanhalen in je liefdesverklaring en even later een pikante lapdance geven.
Haar poes? Ze doet het ook al met de buren?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is vast even knus op zijn schoot gaan zitten aan het einde van het feest.
Mag dat niet van God? Wat een flauwerd!
De bladen maken daar meteen een 'pikante lapdance' van
In de Party van deze week (ik moest hem even kopen omdat er quotes in staan van FOK! met username en al) staat een foto van Yo die met wat familieleden aan tafel zit te eten. Of eigenlijk uitgegeten is en met haar mobieltje bezig is.
De kop bij die foto luidt Sex SMS voor Wesley! en in het begeleidend tekstje staat dat ze na het eten vást pikante smsjes stuurt aan Wes.
Terwijl voor hetzelfde geld ze de buren ff smst of ze haar poes wel eten hebben gegeven
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef shomila het volgende:
[..]
Haar poes? Ze doet het ook al met de buren?
Even uit de losse pols, want ik weet niet meer waar ik het vandaan heb:quote:Op donderdag 22 juli 2010 02:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Want als hij haar kon SMSen dan speelde er dus al wat??
Mijn god, ik zal gelijk alle mannelijke kennissen uit m'n telefoon schrappen, voor je het weet krijg ik een SMSje.
Komt het nou werkelijik niet in je op dat ze elkaar gewoon al kenden? Dat heb je wel eens in dat wereldje.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Even uit de losse pols, want ik weet niet meer waar ik het vandaan heb:
Wesley vond Yolanthe een hele mooie vrouw, dat had hij al eens tegen iemand gezegd. Toen hij hoorde dat het over was tussen haar en Jan heeft hij haar nummer achterhaald en een sms gestuurd.
Of het waar is weet ik natuurlijk niet
Hahaha Partyquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze is vast even knus op zijn schoot gaan zitten aan het einde van het feest.
Mag dat niet van God? Wat een flauwerd!
De bladen maken daar meteen een 'pikante lapdance' van
In de Party van deze week (ik moest hem even kopen omdat er quotes in staan van FOK! met username en al) staat een foto van Yo die met wat familieleden aan tafel zit te eten. Of eigenlijk uitgegeten is en met haar mobieltje bezig is.
De kop bij die foto luidt Sex SMS voor Wesley! en in het begeleidend tekstje staat dat ze na het eten vást pikante smsjes stuurt aan Wes.
Terwijl voor hetzelfde geld ze de buren ff smst of ze haar poes wel eten hebben gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |