abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84321241
pi_84321288
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Didier is het geloof ik, die met blauwe ogen
[ afbeelding ]
ja ik zie gelijk natasja erin terug
pi_84321317
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]

Wat leuk, Sjaakie Zwart en Soren Lerby erbij, tof
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_84321340
Ik vond overigens die kerk van binnen, van het korte shot dat ik er van gezien heb, heel erg tegenvallen, als je bedenkt wat er in Italië allemaal staat, dit was heel simpel...
Maar goed het zal wel op buitenkant en locatie uitgekozen zijn. Of ze vonden het wel mooi
pi_84321368
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat leuk, Sjaakie Zwart en Soren Lerby erbij, tof
Maar ik zag Frank de Boer met zijn gezin wel bij Johnny, maar niet bij het prinselijk paar
pi_84321493
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:21 schreef Eef999 het volgende:

[..]

Maar ik zag Frank de Boer met zijn gezin wel bij Johnny, maar niet bij het prinselijk paar
En Soren en Sjaakie ook niet bij Johnny misschien Ja ze zijn ook niet allemaal dikke mik natuurlijk.
  woensdag 21 juli 2010 @ 17:27:19 #57
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_84321591
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Didier is het geloof ik, die met blauwe ogen
[ afbeelding ]
Het zijn mooie meisjes...
  woensdag 21 juli 2010 @ 17:29:58 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_84321665
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:27 schreef AnnaStesia het volgende:

Het zijn mooie meisjes...
Jongens bedoel je
pi_84321812
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

De jongste vind ik het leukst om te zien.
Ik vind ze allebei van die rotkoppen hebben, net als hun vader. Dat lijkt net een knaagdier. Vieze vetklep is het ook.
pi_84321870
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

En Soren en Sjaakie ook niet bij Johnny misschien Ja ze zijn ook niet allemaal dikke mik natuurlijk.
Soren is zaakwaarnemer van Wes en zijn vrouw van Yo
Maar Wes en Johnny zijn ook niet bij elkaars bruiloft geweest
pi_84321971
Ik vind trouwens de moeders van Wes en Yo er allebei niet uitzien
  woensdag 21 juli 2010 @ 17:52:26 #62
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_84322433
quote:
Trouwfoto’s Wesley en Yolanthe wereldwijd in Grazia

De trouwfoto’s van Wesley Sneijder en TROS-presentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen verschijnen niet alleen exclu- sief in de Nederlandse Grazia, maar ook in buitenlandse edities. “De Italiaanse Grazia brengt volgende week de foto’s van het huwelijksfeest en de Kroatische Grazia geeft in haar augustuseditie aan- dacht aan het droompaar“, vertelt een woordvoerster van Grazia. “Grazia heeft als enige tijdschrift dé inside reportage van het Toscaanse huwelijk van Wesley en Yolanthe.“
De huwelijksreportage verschijnt in Nederland in een speciale Wedding Edition van Grazia. Die ligt vanaf donderdag zes weken in de winkel, naast de reguliere Grazia. “Het magazine biedt een intiem kijkje in de romantische ceremonie die drie dagen duurde. Een uniek verslag van drie dagen feest, met dé zes jurken, de ceremonie in de kerk, de besloten party aan het zwembad en het Moulin Rouge-dansje dat Yolanthe speciaal voor Wesley opvoerde.”

In het blad is ook aandacht voor de huwelijksceremonie van voetballer John Heitinga en zijn Charlotte-Sophie Zenden.
Bron
pi_84322482
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef bloodymary het volgende:

[..]

Ik vind ze allebei van die rotkoppen hebben, net als hun vader. Dat lijkt net een knaagdier. Vieze vetklep is het ook.

woensdag 21 juli 2010 @ 18:32:44 #64
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_84323630
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:29 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jongens bedoel je
Ik weet dat het jongens zijn maar het zouden mooie meisjes zijn geweest
  woensdag 21 juli 2010 @ 18:35:07 #65
251095 Purdey
Better off alone..
pi_84323690
Wat doet Anniko van Santen er eigenlijk?!
En Mark van Eeuwen en Levi van Kempen? Met Levi speelde ze in ONM, maar om naar iedereen uit te nodigen waar je ooit mee hebt samengewerkt?! I mean, ik zie mezelf al de beheerder van de uitdeelpost uitnodigen waar ik vroeger de Telegraaf bij liep

Volgens mij was hun motto 'Hoe meer mensen, hoe spectaculairder.'
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_84324022
Die moeder van Yolanthe het is net Hyacint Bucket.
pi_84324354
quote:
Wesley bedankt Yolanthe voor succes
Uitgegeven: 21 juli 2010 17:22
Laatst gewijzigd: 21 juli 2010 17:22

AMSTERDAM - Wesley Sneijder heeft Yolanthe Cabau van Kasbergen vlak voor hun bruiloft bedankt voor zijn voetbalsucces. "Mijn persoonlijke succes bij Inter Milan en Oranje heb ik aan jou te danken", schreef Wesley in een brief aan zijn aanstaande.

"Ook daar gaf je mij de kracht en was je doorslaggevend." Wesley las de brief voor tijdens een kleine, intieme ceremonie die voorafging aan de bruiloft van zaterdag.
In zijn pennenvrucht onderstreept de voetballer zijn kinderwens. "Wij hebben samen zo'n prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin."

Zwanger
Yolanthe schreef in haar brief dat ze niet kan wachten tot ze zwanger is. "Ik kan niet wachten om je vrouw te worden en al die kindjes met jou te maken." Weekblad Grazia woonde het huwelijk van Wesley en Yolanthe bij en maakte een reportage over de zes trouwjurken van de presentatrice.
Yolanthe haalde in haar liefdesverklaring het eerste contact met Wesley aan. "Ik had gevraagd om een teken van God, maar dan denk je niet aan een sms'je van Wesley Sneijder. Dat allereerste berichtje bleek toch een teken te zijn geweest."

Tortelduifjes
Wesley en Yolanthe trouwden afgelopen weekeinde. De tortelduifjes vierden drie dagen feest in Toscane. Speciaal voor de bruiloft ontwierpen Wesley en Yolanthe een logo, bestaande uit de eerste letters van hun naam: WY. "Wesley en Yolanthe werden WY", legde Yolanthe uit.
Tijdens het kerkelijk huwelijk kregen de voetballer en presentatrice een door de paus gezegende rozenkrans. Ook schreef de kerkelijk leider een brief aan het kersverse echtpaar. Yolanthe sloot het driedaagse huwelijksfeest iets minder braaf af: ze trakteerde haar echtgenoot op een pikante lapdance.
Eerst God aanhalen in je liefdesverklaring en even later een pikante lapdance geven.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_84324577
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Felixa het volgende:

[..]

Eerst God aanhalen in je liefdesverklaring en even later een pikante lapdance geven.
Wat een trieste mensen zijn het eigenlijk.
pi_84324884
jaja alles voor aandacht he
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:16:58 #70
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84325038
Zat die grootmoeder van Wesley er ook bij toen Yo hem die lapdance gaf?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 21 juli 2010 @ 19:22:59 #71
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_84325236
quote:

[..]

Y. van Kamper tot Kakker.
En weer terug.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  † In Memoriam † woensdag 21 juli 2010 @ 19:26:43 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_84325366
quote:

Dus van God mag je geen lapdance geven als het je eigen man is ? Staat er iets in de bijbel om dit te onderschrijven? Ik ben niet zo bijbelvast.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_84325875
kreeg net de nieuwsbrief van Primera:

"Wesley en Yolanthe feliciteren? Stuur ze dan een kaartje!
Wesley & Yolanthe, Postbus 595, 4870 AN ETTEN-LEUR
Stichting Wenskaart Nederland zorgt ervoor dat het bruidspaar de kaarten ontvangt!"

voor diejenen die zich geroepen voelen
pi_84325907
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 18:35 schreef Purdey het volgende:
Wat doet Anniko van Santen er eigenlijk?!
En Mark van Eeuwen en Levi van Kempen? Met Levi speelde ze in ONM, maar om naar iedereen uit te nodigen waar je ooit mee hebt samengewerkt?! I mean, ik zie mezelf al de beheerder van de uitdeelpost uitnodigen waar ik vroeger de Telegraaf bij liep

Volgens mij was hun motto 'Hoe meer mensen, hoe spectaculairder.'
Ik kreeg ergens mee dat er 75 mensen de hele dag bij waren en 150 's avonds op het feest. Eerlijk gezegd viel dat me nog mee.
Het zijn geen aantallen die ik op mijn bruilof had maar ja, wij zijn dan ook niet rijck ende beroemd
Don't you love her madly?
pi_84326211
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 12:12 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Huh , vage actie voor iemand die zo gelukkig is in nieuwe relatie

vast om te kijken hoe hij Yo kan overtreffen als hij gaat trouwen..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_84328915
Wesley wil een groot gezin, maar ik heb het idee dat Yolanthe dat helemaal niet ziet zitten. Weet ik natuurlijk ook niet zeker maar ik denk 1 kind is voor haar meer dan genoeg, zie haar niet 5 of 6 kinderen op de wereld zetten.
pi_84328951
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 20:52 schreef erik666 het volgende:
Wesley wil een groot gezin, maar ik heb het idee dat Yolanthe dat helemaal niet ziet zitten. Weet ik natuurlijk ook niet zeker maar ik denk 1 kind is voor haar meer dan genoeg, zie haar niet 5 of 6 kinderen op de wereld zetten.

Jawel , die had ooit een column uit de tijd met Jan, met een stukje dat ze een heel groot gezin wilt, en niet te laat wilt beginnen.
pi_84329882
Ja maar ik heb het idee omdat en Jan en Wesley veel kinderen willen , dat zij dat dan ook maar zegt.
Nou de tijd zal het leren, denk dat haar carriere veel belangrijker is voor haar, maar goed met veel geld kan je beide natuurlijk ook combineren.
pi_84329955
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 21:15 schreef erik666 het volgende:
Ja maar ik heb het idee omdat en Jan en Wesley veel kinderen willen , dat zij dat dan ook maar zegt.
Welnee, zij komt toch zelf uit een mega gezin

En ik geloof best dat ze een groot gezin wilt, maar ik denk dat ze vrij snel afhaakt als ze er een aantal rond heeft dartelen, ook door die carriere ja, maar wie ben ik, wie weet vindt ze het het einde
  † In Memoriam † woensdag 21 juli 2010 @ 21:19:16 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_84330045
dan is er over een paar jaar van dr slanke figuur niet veel meer over, vrees ik.
dan gaat ze op dr moeder lijken
pi_84331467
ook dat is verschillend, kijk maar naar die octo-mom
14 kinderen op de wereld gezet en nog super slank

woensdag 21 juli 2010 @ 22:46:54 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84334596
Guttegut wat een gekakel weer hier zeg...alsof het zo raar is dat niet elke buitenstaander op de hoogte is met wie ze bevriend zijn en waarom. En alsof je niet in God kan geloven en je eigen vent op een lapdance kan trakteren..mogen ze soms ook alleen sex hebben in missionarishouding met het licht uit? .

Wat ze ook doen of zeggen ze zullen altijd bakken kritiek krijgen.

Ik denk dat ze stapel zijn op elkaar en ik geef ze groot gelijk dat ze iedereen laten lullen.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:55:53 #83
797 She-Wolf
TUFKA Igraine
pi_84335070
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef Vivi het volgende:
Guttegut wat een gekakel weer hier zeg...alsof het zo raar is dat niet elke buitenstaander op de hoogte is met wie ze bevriend zijn en waarom. En alsof je niet in God kan geloven en je eigen vent op een lapdance kan trakteren..mogen ze soms ook alleen sex hebben in missionarishouding met het licht uit? .

Ik denk dat ze stapel zijn op elkaar en ik geef ze groot gelijk dat ze iedereen laten lullen.
Hear, hear...

Daarbij zit je met de grootte van de familie van Yo, al zo aan een hoop daggasten. Ik ken wel 'gewone' mensen die ook vergelijkbare aantallen gasten op hun bruiloft hadden. Ik vind het niet zo buitensporig.

Ik vind ze er schattig uitzien samen.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_84339395
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:46 schreef Vivi het volgende:

he partypooper, normaal vind jij t ook leuk om te roddelen enzo niet zo schijnheilig nu ineens he?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 22 juli 2010 @ 00:39:31 #85
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_84339623
quote:
EIVISSA - Wesley Sneijder heeft Yolanthe Cabau van Kasbergen vlak voor hun bruiloft bedankt voor zijn voetbalsucces. ,,Mijn persoonlijke succes bij Internazionale en Oranje heb ik aan jou te danken", schreef Wesley in een brief aan zijn aanstaande. ,,Ook daar gaf je mij de kracht en was je doorslaggevend."

Wesley las de brief voor tijdens een kleine, intieme ceremonie die voorafging aan de bruiloft van zaterdag. In zijn pennenvrucht onderstreept de voetballer zijn kinderwens. ,,Wij hebben samen zo'n prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin."

Yolanthe schreef in haar brief dat ze niet kan wachten tot ze zwanger is. ,,Ik kan niet wachten om je vrouw te worden en al die kindjes met jou te maken." Weekblad Grazia woonde het huwelijk van Wesley en Yolanthe bij en maakte een reportage over de zes trouwjurken van de presentatrice.

Yolanthe haalde in haar liefdesverklaring het eerste contact met Wesley aan. ,,Ik had gevraagd om een teken van God, maar dan denk je niet aan een sms'je van Wesley Sneijder. Dat allereerste berichtje bleek toch een teken te zijn geweest."

Wesley en Yolanthe trouwden afgelopen weekeinde. De tortelduifjes vierden drie dagen feest in Toscane. Speciaal voor de bruiloft ontwierpen Wesley en Yolanthe een logo, bestaande uit de eerste letters van hun naam: WY. ,,Wesley en Yolanthe werden WY", legde Yolanthe uit.

Tijdens het kerkelijk huwelijk kregen de voetballer en presentatrice een door de paus gezegende rozenkrans. Ook schreef de kerkelijk leider een brief aan het kersverse echtpaar. Yolanthe sloot het driedaagse huwelijksfeest iets minder braaf af: ze trakteerde haar echtgenoot op een pikante lapdance. (RED/NOVUM)
Het speelde dus al eerder dan toen ze samen op 6 april werden gespot. Hoe kon hij haar anders smsen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † donderdag 22 juli 2010 @ 01:04:43 #86
43556 miss_dynastie
pi_84340345
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 19:41 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik kreeg ergens mee dat er 75 mensen de hele dag bij waren en 150 's avonds op het feest. Eerlijk gezegd viel dat me nog mee.
Het zijn geen aantallen die ik op mijn bruilof had maar ja, wij zijn dan ook niet rijck ende beroemd
Ik vind dat ook niet bepaald veel eigenlijk, zeker niet als je uit zo'n enorm gezin komt. Ik kom al over de 100 mensen als ik alleen mijn vaders broers, zussen en hun kinderen en partners zou uitnodigen. Laat staan de rest van de familie, vrienden, bekenden en celebrities
pi_84342381
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 17:17 schreef Eef999 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap de foto van 'Wesley's vader, moeder en zoon' niet zo goed: is de vader van Wesley aan zijn tweede (derde/vierde?) huwelijk toe, met dat jonge zoontje? Of is zijn moeder als tienermoeder van Wesley bevallen, en ruim twintig jaar later van een nakomertje? Of..?
  donderdag 22 juli 2010 @ 02:29:59 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84342809
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:39 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het speelde dus al eerder dan toen ze samen op 6 april werden gespot. Hoe kon hij haar anders smsen.
Want als hij haar kon SMSen dan speelde er dus al wat??

Mijn god, ik zal gelijk alle mannelijke kennissen uit m'n telefoon schrappen, voor je het weet krijg ik een SMSje.
Komt het nou werkelijik niet in je op dat ze elkaar gewoon al kenden? Dat heb je wel eens in dat wereldje.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 22 juli 2010 @ 02:31:20 #89
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_84342831
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 02:06 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Ik snap de foto van 'Wesley's vader, moeder en zoon' niet zo goed: is de vader van Wesley aan zijn tweede (derde/vierde?) huwelijk toe, met dat jonge zoontje? Of is zijn moeder als tienermoeder van Wesley bevallen, en ruim twintig jaar later van een nakomertje? Of..?
Nee, het zijn de ouders van Wesley en de zoon van Wesley.... anders had er broer gestaan ipv zoon.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator / Miss SHO donderdag 22 juli 2010 @ 03:27:52 #90
22592 crew  Ole
pi_84343448
tnx eef
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  donderdag 22 juli 2010 @ 10:11:16 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_84346623
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 00:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

he partypooper, normaal vind jij t ook leuk om te roddelen enzo niet zo schijnheilig nu ineens he?
Klopt! Ik vind die column van Dijkshoorn ook best grappig (al zijn sommige dingetjes wel een beetje uitgekauwd inmiddels, imo ). Maar ik vind het leuk als het origineel is, dom gewauwel over of ze iemand wel of niet moeten kennen of mogen uitnodigen of wel of niet een groot gezin willen vind ik nogal slaapverwekkend..de verhalen van Dude en Greys en Nadine en het fantaseren en daar helemaal mee over the top gaan kan ik smakelijk om lachen maar dit is gewoon suf, saai, en ook nog eens nergens op gestoeld behalve afgunst. Beetje het soort roddelen wat een mentaal uitgedaagde doorrookte buurvrouw met een kapsel waarin de zweterige kussenafdruk nog staat oplepelt met een verbeten trek rond d'r mond, niet tongue in cheek, zeg maar.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 juli 2010 @ 10:17:46 #92
163650 Greys
pi_84346804
quote:

[..]

Ze is vast even knus op zijn schoot gaan zitten aan het einde van het feest.
Mag dat niet van God? Wat een flauwerd!
De bladen maken daar meteen een 'pikante lapdance' van

In de Party van deze week (ik moest hem even kopen omdat er quotes in staan van FOK! met username en al ) staat een foto van Yo die met wat familieleden aan tafel zit te eten. Of eigenlijk uitgegeten is en met haar mobieltje bezig is.
De kop bij die foto luidt Sex SMS voor Wesley! en in het begeleidend tekstje staat dat ze na het eten vást pikante smsjes stuurt aan Wes.

Terwijl voor hetzelfde geld ze de buren ff smst of ze haar poes wel eten hebben gegeven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_84346859
@ viv
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_84347377
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Greys het volgende:

[..]

In de Party van deze week (ik moest hem even kopen omdat er quotes in staan van FOK! met username en al ) staat een foto van Yo die met wat familieleden aan tafel zit te eten. Of eigenlijk uitgegeten is en met haar mobieltje bezig is.
De kop bij die foto luidt Sex SMS voor Wesley! en in het begeleidend tekstje staat dat ze na het eten vást pikante smsjes stuurt aan Wes.

Terwijl voor hetzelfde geld ze de buren ff smst of ze haar poes wel eten hebben gegeven
Haar poes? Ze doet het ook al met de buren?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 22 juli 2010 @ 10:39:53 #95
163650 Greys
pi_84347397
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:38 schreef shomila het volgende:

[..]

Haar poes? Ze doet het ook al met de buren?

Nee, want dat mag niet van God.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Admin donderdag 22 juli 2010 @ 11:11:29 #96
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_84348374
Wat een feest van foute kleding, heerlijk
Wat slecht
http://www.nu.nl/column-donderdag/2297696/wes-en-yo.html
Deze vind ik weer wel leuk.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_84348668
Giraf loslaten tijdens de bruiloft
pi_84348766
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 02:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Want als hij haar kon SMSen dan speelde er dus al wat??

Mijn god, ik zal gelijk alle mannelijke kennissen uit m'n telefoon schrappen, voor je het weet krijg ik een SMSje.
Komt het nou werkelijik niet in je op dat ze elkaar gewoon al kenden? Dat heb je wel eens in dat wereldje.
Even uit de losse pols, want ik weet niet meer waar ik het vandaan heb:
Wesley vond Yolanthe een hele mooie vrouw, dat had hij al eens tegen iemand gezegd. Toen hij hoorde dat het over was tussen haar en Jan heeft hij haar nummer achterhaald en een sms gestuurd.

Of het waar is weet ik natuurlijk niet
Don't you love her madly?
pi_84348815
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 11:22 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Even uit de losse pols, want ik weet niet meer waar ik het vandaan heb:
Wesley vond Yolanthe een hele mooie vrouw, dat had hij al eens tegen iemand gezegd. Toen hij hoorde dat het over was tussen haar en Jan heeft hij haar nummer achterhaald en een sms gestuurd.

Of het waar is weet ik natuurlijk niet

Ja bij Ivo Niehe hebben ze dat verteld
  donderdag 22 juli 2010 @ 12:04:26 #100
123170 alors
zlata1234
pi_84350296
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 10:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha Party

Kun je een foto maken?
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')