quote:Wesley en Yolanthe op huwelijksreis naar de Seychellen
20 juli 2010, Dinsdag
Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn na hun driedaagse huwelijksfeest meteen op reis gegaan.
Eerder was het nog onbekend waar de twee tortelduifjes heen zouden gaan, maar ook dit kon niet meer lang geheim blijven. Het pasgetrouwde stel vloog naar de mooie Seychellen, waar zij een aantal dagen zullen verblijven. Hoelang ze er blijven is niet bekend, maar het zal maximaal 2 weken zijn. Wesley zal tegen die tijd alweer moeten trainen bij zijn voetbalclub AC Milan.
De Seychellen zijn een groepje eilanden, dat rechts van Afrika en boven Madagascar gelegen is. De parelwitte stranden zijn er fantastisch mooi, dus het koppel zal zich er zeker gaan vermaken.
Door: Moelai
Foto's: EPA/ANP
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja laten we het daar eens over hebben. Wat zag dat mens eruit met haar beatrixlook. En dan zo stom huppelig te doen.
Annette Malherbe oid toch?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet die stevige vrouw uit Gooische vrouwen? Daar deed ze me aan denken
quote:
Ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:19 schreef erik666 het volgende:
Woont de moeder van Jolanthe nog in Volendam?
nou ze had er toch tig duizend? lekker boeiend. wat hadden ze er dan mee willen doen? die dingen zijn binnen een dag verlept bij zulke temperaturenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:16 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze hadden wat bloemen weg gepikt, mensen die niet bij de gasten hoorden geloof ik..
Geld verspillen om zo'n veel bloemen te kopen met die warmte..Zonde van het geld.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:36 schreef lady-wrb het volgende:
nou ze had er toch tig duizend? lekker boeiend. wat hadden ze er dan mee willen doen? die dingen zijn binnen een dag verlept bij zulke temperaturen
Ze werkte al in Volendam voor Yo en Jan elkaar kenden.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:43 schreef erik666 het volgende:
Lijkt me als voor de moeder van Jo dan toch niet echt lekker wonen in Volendam, tenslotte is ze daar terecht gekomen door Jolanthe. Lijkt me dat je daar de fam. Smit ook alsmaar tegen het lijf loopt. Maar misschien vindt ze het wel leuk daar in Volendam kan natuurlijk ook.
De Seychellen zijn een groepje eilanden, dat rechts van Afrika en boven Madagascar gelegen isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef summer29 het volgende:
Het pasgetrouwde stel vloog naar de mooie Seychellen, waar zij een aantal dagen zullen verblijven. Hoelang ze er blijven is niet bekend, maar het zal maximaal 2 weken zijn.
Waar ligt dat? Heb nooit van gehoord. Wie?
Er staat in de quote dat het rechts van Afrika en boven Madagascar ligtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef summer29 het volgende:
Het pasgetrouwde stel vloog naar de mooie Seychellen, waar zij een aantal dagen zullen verblijven. Hoelang ze er blijven is niet bekend, maar het zal maximaal 2 weken zijn.
Ze kent de geile driften van haar "Klein"zoon, was zijn eerste kind er ook niet een beetje snel.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:27 schreef VeerEli het volgende:
Waar bemoeit die grootmoeder van Wesley zich eigenlijk mee, dat ze wil dat ze snel een kindje krijgen
Van wie is dat eerste kind eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 06:43 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ze kent de geile driften van haar "Klein"zoon, was zijn eerste kind er ook niet een beetje snel.
Hij was zelf amper droog achter de oren! (nog niet trouwens)
Moet je deze lezen:quote:Op dinsdag 20 juli 2010 22:48 schreef summer29 het volgende:
Bedankt.... Maar ik heb nu geen tijd om te lezen. Te druk met andere dingen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 09:56 schreef Marble het volgende:
[..]
Moet je deze lezen:
[ afbeelding ]
Dit verhaal speelt zich daar af.
Huh , vage actie voor iemand die zo gelukkig is in nieuwe relatiequote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef Vivi het volgende:
DIRT-ALARM!
'Jan Smit bezocht trouwlocatie Yolanthe'
Jan Smit zou nieuwsgierig zijn geweest naar de bruiloft van zijn ex Yolanthe Cabau van Kasbergen.
De presentatrice beloofde zaterdag in Toscane eeuwige trouw aan voetballer Wesley Sneijder. Volgens De Telegraaf nam Jan een kijkje op de trouwlocatie.
Yolanthe en Wesley vierden hun driedaagse huwelijksfeest in hotel Castel Monastero. Toen Jan voor opnamen in Italië was, bracht de Volendammer een bezoekje aan het peperdure hotel. "Hij wilde onder meer de bruidssuite zien", verklapt een van de medewerkers van Castel Monastero aan de krant.
Jan en Yolanthe maakten hun breuk vorig jaar mei bekend. De twee zetten een paar weken daarvoor een punt achter hun relatie. Niet veel later werd Yolanthe gespot in de armen van Wesley. Jan is inmiddels gelukkig met de Volendamse Liza, zij is in verwachting van de zanger.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:06 schreef Vivi het volgende:
"Hij wilde onder meer de bruidssuite zien", verklapt een van de medewerkers van Castel Monastero aan de krant.
quote:
quote:
Staat er niet bij, maar ik denk decoratiequote:Op woensdag 21 juli 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey daar heb je die kerel met die "flapjes"![]()
Deze mensen aan het pad, zijn dat bekenden van Wes/Yo of geselecteerd voor aankleding?
Links én rechts zo'n flapjesman!quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hey daar heb je die kerel met die "flapjes"![]()
Deze mensen aan het pad, zijn dat bekenden van Wes/Yo of geselecteerd voor aankleding?
*scrolt terug*quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:02 schreef AnnaStesia het volgende:
Een bh was geen overbodige luxe geweest voor natasja froger
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:05 schreef sherezade het volgende:
[..]
en die birkenstocks dan bij hun zoon onder het kostuum![]()
![]()
Didier is het geloof ik, die met blauwe ogenquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef sherezade het volgende:
nouja ik vind het er niet uitzien,
en ja hij heeft idd een mooi zoontje ertussen maar welke dat nu is weet ik ook even niet, in ieder geval niet die oudste
De jongste vind ik het leukst om te zien.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:10 schreef sherezade het volgende:
nouja ik vind het er niet uitzien,
en ja hij heeft idd een mooi zoontje ertussen maar welke dat nu is weet ik ook even niet, in ieder geval niet die oudste
jaquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Didier is het geloof ik, die met blauwe ogen![]()
[ afbeelding ]
quote:
Maar ik zag Frank de Boer met zijn gezin wel bij Johnny, maar niet bij het prinselijk paarquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk, Sjaakie Zwart en Soren Lerby erbij, tof![]()
En Soren en Sjaakie ook niet bij Johnny misschienquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:21 schreef Eef999 het volgende:
[..]
Maar ik zag Frank de Boer met zijn gezin wel bij Johnny, maar niet bij het prinselijk paar
Het zijn mooie meisjes...quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Didier is het geloof ik, die met blauwe ogen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind ze allebei van die rotkoppen hebben, net als hun vader. Dat lijkt net een knaagdier. Vieze vetklep is het ook.quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:16 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
De jongste vind ik het leukst om te zien.
Soren is zaakwaarnemer van Wes en zijn vrouw van Yoquote:Op woensdag 21 juli 2010 17:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En Soren en Sjaakie ook niet bij Johnny misschienJa ze zijn ook niet allemaal dikke mik natuurlijk.
Bronquote:Trouwfoto’s Wesley en Yolanthe wereldwijd in Grazia
De trouwfoto’s van Wesley Sneijder en TROS-presentatrice Yolanthe Cabau van Kasbergen verschijnen niet alleen exclu- sief in de Nederlandse Grazia, maar ook in buitenlandse edities. “De Italiaanse Grazia brengt volgende week de foto’s van het huwelijksfeest en de Kroatische Grazia geeft in haar augustuseditie aan- dacht aan het droompaar“, vertelt een woordvoerster van Grazia. “Grazia heeft als enige tijdschrift dé inside reportage van het Toscaanse huwelijk van Wesley en Yolanthe.“
De huwelijksreportage verschijnt in Nederland in een speciale Wedding Edition van Grazia. Die ligt vanaf donderdag zes weken in de winkel, naast de reguliere Grazia. “Het magazine biedt een intiem kijkje in de romantische ceremonie die drie dagen duurde. Een uniek verslag van drie dagen feest, met dé zes jurken, de ceremonie in de kerk, de besloten party aan het zwembad en het Moulin Rouge-dansje dat Yolanthe speciaal voor Wesley opvoerde.”
In het blad is ook aandacht voor de huwelijksceremonie van voetballer John Heitinga en zijn Charlotte-Sophie Zenden.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 17:34 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei van die rotkoppen hebben, net als hun vader. Dat lijkt net een knaagdier. Vieze vetklep is het ook.
Eerst God aanhalen in je liefdesverklaring en even later een pikante lapdance geven.quote:Wesley bedankt Yolanthe voor succes
Uitgegeven: 21 juli 2010 17:22
Laatst gewijzigd: 21 juli 2010 17:22
AMSTERDAM - Wesley Sneijder heeft Yolanthe Cabau van Kasbergen vlak voor hun bruiloft bedankt voor zijn voetbalsucces. "Mijn persoonlijke succes bij Inter Milan en Oranje heb ik aan jou te danken", schreef Wesley in een brief aan zijn aanstaande.
"Ook daar gaf je mij de kracht en was je doorslaggevend." Wesley las de brief voor tijdens een kleine, intieme ceremonie die voorafging aan de bruiloft van zaterdag.
In zijn pennenvrucht onderstreept de voetballer zijn kinderwens. "Wij hebben samen zo'n prachtig leven en ik hoop dat we ons geluk mogen uitbreiden met een groot gezin."
Zwanger
Yolanthe schreef in haar brief dat ze niet kan wachten tot ze zwanger is. "Ik kan niet wachten om je vrouw te worden en al die kindjes met jou te maken." Weekblad Grazia woonde het huwelijk van Wesley en Yolanthe bij en maakte een reportage over de zes trouwjurken van de presentatrice.
Yolanthe haalde in haar liefdesverklaring het eerste contact met Wesley aan. "Ik had gevraagd om een teken van God, maar dan denk je niet aan een sms'je van Wesley Sneijder. Dat allereerste berichtje bleek toch een teken te zijn geweest."
Tortelduifjes
Wesley en Yolanthe trouwden afgelopen weekeinde. De tortelduifjes vierden drie dagen feest in Toscane. Speciaal voor de bruiloft ontwierpen Wesley en Yolanthe een logo, bestaande uit de eerste letters van hun naam: WY. "Wesley en Yolanthe werden WY", legde Yolanthe uit.
Tijdens het kerkelijk huwelijk kregen de voetballer en presentatrice een door de paus gezegende rozenkrans. Ook schreef de kerkelijk leider een brief aan het kersverse echtpaar. Yolanthe sloot het driedaagse huwelijksfeest iets minder braaf af: ze trakteerde haar echtgenoot op een pikante lapdance.
Wat een trieste mensen zijn het eigenlijk.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eerst God aanhalen in je liefdesverklaring en even later een pikante lapdance geven.
Y. van Kamper tot Kakker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Felixa het volgende:
[..]
Eerst God aanhalen in je liefdesverklaring en even later een pikante lapdance geven.
Dus van God mag je geen lapdance geven als het je eigen man is ? Staat er iets in de bijbel om dit te onderschrijven? Ik ben niet zo bijbelvast.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Felixa het volgende:
Ik kreeg ergens mee dat er 75 mensen de hele dag bij waren en 150 's avonds op het feest. Eerlijk gezegd viel dat me nog mee.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:35 schreef Purdey het volgende:
Wat doet Anniko van Santen er eigenlijk?!
En Mark van Eeuwen en Levi van Kempen? Met Levi speelde ze in ONM, maar om naar iedereen uit te nodigen waar je ooit mee hebt samengewerkt?! I mean, ik zie mezelf al de beheerder van de uitdeelpost uitnodigen waar ik vroeger de Telegraaf bij liep
Volgens mij was hun motto 'Hoe meer mensen, hoe spectaculairder.'
quote:Op woensdag 21 juli 2010 12:12 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Huh , vage actie voor iemand die zo gelukkig is in nieuwe relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |