Want, met lelijke mensen vergaat je eetlust? Of ga je daar heel veel van zuipen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef Roguee het volgende:
Er ging toch een roddel dat er alleen knappe mensen mochten bedienen? In ieder geval, dat werd net voor mij bevestigd, mijn nichtje is namelijk via haar modellenbureau ingehuurd om te bedienen op het feest!
Is het niet zo dat iedereen juist moet afsteken tegen de bruid? Las van de week ergens dat Engelse bruiden steeds dikkere bruidsmeisjes kiezen, om er zelf lekker slank uit te zienquote:
Vinnikwel! Voelen ze zich vereerd, de bruid is lekker slank, en er zijn waarschijnlijk dikke meisjes genoegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé, dat is misschien wel iets om een goede boterham aan te verdienen! Een dikkebruidsmeisjesbureau beginnen!
Ze waren toch al op Ibiza?quote:
apart dat je knappe mensen wilt in de bediening maar geen knappe man wilt als echtgenootquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef Roguee het volgende:
Er ging toch een roddel dat er alleen knappe mensen mochten bedienen? In ieder geval, dat werd net voor mij bevestigd, mijn nichtje is namelijk via haar modellenbureau ingehuurd om te bedienen op het feest!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé, dat is misschien wel iets om een goede boterham aan te verdienen! Een dikkebruidsmeisjesbureau beginnen!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:59 schreef Manono het volgende:
het wordt zuid afrika
Mijn god wat een slechte photoshop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
foto paus bij bruiloft:
[ afbeelding ]
Ik vind Wesley anders een vrij knappe man hoor?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
apart dat je knappe mensen wilt in de bediening maar geen knappe man wilt als echtgenoot![]()
![]()
maarja die reeks nullen op zijn bankrekening compenseren natuurlijk met zijn gebreken
Maak de bril eens schoon, een lelijke kleine trol is het.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind Wesley anders een vrij knappe man hoor?
Niet extreem lekker ofzo..maar ziet er goed/leuk uit!
volendamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef summer29 het volgende:
En waar gaan Yo en Wes op huwelijksreis? Naar Aruba waar overige oranjes spelers nu vakantie aan t vieren?
Stel je niet aan zeg. Misschien is ie wat aan de kleine kant, maar lelijk is ie echt niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maak de bril eens schoon, een lelijke kleine trol is het.
wat vind jij dan knap aan hem?? Sorry maar als hij geen bekende voetballer was en hij liep door de stad zou niemand zich echt nog een keer omdraaien...hij heeft echt geen uitstraling of niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Misschien is ie wat aan de kleine kant, maar lelijk is ie echt niet.
Ik zeg toch niet dat ie knap is??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat vind jij dan knap aan hem?? Sorry maar als hij geen bekende voetballer was en hij liep door de stad zou niemand zich echt nog een keer omdraaien...hij heeft echt geen uitstraling of niks
oke dat is jouw mening danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ie knap is??
Maar lelijk en kotssmiley's zijn een beetje overdreven, hij ziet er echt niet onaardig uit.
Alsof mensen alleen daarom iemand knap vindenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat vind jij dan knap aan hem?? Sorry maar als hij geen bekende voetballer was en hij liep door de stad zou niemand zich echt nog een keer omdraaien...hij heeft echt geen uitstraling of niks
Dat heb ik bij zo veel mensen.... Maar om ze dan meteen voor lelijk uit te maken....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
oke dat is jouw mening dan, maar ik zou er niet naast wakker willen worden...
Ja ik zeg niet dat jij daarom gelijk iemand knap vindt maar zo is het meestal wel, eerst kijkt er niemand om naar een persoon...maar zodra deze met zijn of haar hoofd in de media verschijnt is die persoon zogenaamd meteen een ''hot item''... vanwege zijn of haar statusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof mensen alleen daarom iemand knap vinden
Dus wij vinden gelijk alle bekende voetballers knap? Wat een domme conclusie zeg.
En wat is dat sowieso voor vraag, 'wat vind jij knap aan hem'.
Waarom vind je iemand knap? Ja, omdat ik zijn gezicht mooi vind?Wat moet je daar nou op antwoorden.
Vind hem ook bijzonder ofzo, maar vind hem wel een leuke kop en uitstraling hebben.
Apart he, dat smaken verschillen
Dat zie je wel vaker bij topsporters.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind hem vooral heel, heel, heeeeeel snel oud geworden, als ik eerlijk ben.
Meestal? Ik denk eerder dat dat soort mensen uitzondering zijn, dan mensen die iemand knap vinden omdat ze iemand knap vinden, en niet omdat hij/zij beroemd is. Dan zou je dus alle beroemde mensen knap vinden? Geloof niet dat er iemand is die alle beroemde mensen knap vindquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat jij daarom gelijk iemand knap vindt maar zo is het meestal wel, eerst kijkt er niemand om naar een persoon...maar zodra deze met zijn of haar hoofd in de media verschijnt is die persoon zogenaamd meteen een ''hot item''... vanwege zijn of haar status
om maar een paar voorbeelden op te noemen: Dirk kuyt, Johnny de Moll, Des'ray, Amy Winehouse,
allemaal lelijke mensenwaar niemand zijn of haar hoofd voor zou omdraaien en nu worden deze bestempeld als sexy hot famous people!!
En wat betreft mijn vraag, gewoon uit interesse wat iemand aantrekt in een persoon als Cabauter Sneijder omdat ik het gewoonweg niet zie......
En ja wat zou je daar nu op kunnen antwoorden?? poeh poeh moeilijk zeg....(blonTT)
je kunt toch wel onderbouwen waarom je iemand knap vindt, iemand heeft bijvoorbeeld mooie ogen, een mooie lach, een mooie uitstraling etc....
Overigens zie ik al die dingen niet terug in Wesley dus vandaar dat ik hem dus totaal niet aantrekkelijk vindt
dat zeg ik. Ik denk dat ze nog wel eerder weg isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Let op, die is binnen 6 maanden zwanger, zijn ze +/- 3 jaar oh zo gelukkig samen maar daarna zijn de gastendoekjes van Wesley ook weg....
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:02 schreef amaranta het volgende:
Die gastendoekjes mag Wes houden hoor.
Wat moet Yo nou met doekjes waar een pauperlogo op staat.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of de vlag van inter, weet ik veel, er was gewoon een vlag
quote:
Beg differ, ik vind Wesley best mannelijk ende saxay.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
quote:Ze knipoogt: „Ja, Wesley weet niks van mijn jurk, maar ik alles van zijn pak. Hij keek me smekend aan of ik hem wilde helpen. Het wordt prachtig. Geen zwart, geen hoed, geen lakschoenen, niks opgeprikt. Maar juist sexy..
wat schrijf je allemaal??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beg differ, ik vind Wesley best mannelijk ende saxay.
Anyways.
Uit een pre-wedding topic kwam ik de volgende quote van Yo nog tegen mbt het pak.
[..]
Van de frontpagequote:Wesley Sneijder wil snel een baby
Wesley Sneijder heeft zijn overgrootmoeder beloofd dat hij en zijn vrouw Yolanthe Cabau van Kasbergen snel papa en mama zullen worden. Dat meldt de Telegraaf.
Op de trouwdag meldde de overgrootmoeder dat ze graag ziet dat Wesley en Yolanthe zo snel mogelijk een baby krijgen. Zo zou zij de kans krijgen nog wat tijd door te kunnen brengen met een eventueel achterachterkleinkind. Sneijder is al vader van een driejarig zoontje uit een eerder huwelijk. Ook Yolanthe zei dat ze graag kinderen wil.
Ja laten we het daar eens over hebben. Wat zag dat mens eruit met haar beatrixlook. En dan zo stom huppelig te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef Felixa het volgende:
Zo, de moeder van Yo is ook weer thuis.
Die liep vanavond met een grote glimlach op haar gezicht met 'rr koffertje haar huis binnen.
ZIj was toch naar Volendam verhuisd omdat Yo daar woonde met Jan ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja laten we het daar eens over hebben. Wat zag dat mens eruit met haar beatrixlook. En dan zo stom huppelig te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |