Want, met lelijke mensen vergaat je eetlust? Of ga je daar heel veel van zuipen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef Roguee het volgende:
Er ging toch een roddel dat er alleen knappe mensen mochten bedienen? In ieder geval, dat werd net voor mij bevestigd, mijn nichtje is namelijk via haar modellenbureau ingehuurd om te bedienen op het feest!
Is het niet zo dat iedereen juist moet afsteken tegen de bruid? Las van de week ergens dat Engelse bruiden steeds dikkere bruidsmeisjes kiezen, om er zelf lekker slank uit te zienquote:
Vinnikwel! Voelen ze zich vereerd, de bruid is lekker slank, en er zijn waarschijnlijk dikke meisjes genoegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé, dat is misschien wel iets om een goede boterham aan te verdienen! Een dikkebruidsmeisjesbureau beginnen!
Ze waren toch al op Ibiza?quote:
apart dat je knappe mensen wilt in de bediening maar geen knappe man wilt als echtgenootquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef Roguee het volgende:
Er ging toch een roddel dat er alleen knappe mensen mochten bedienen? In ieder geval, dat werd net voor mij bevestigd, mijn nichtje is namelijk via haar modellenbureau ingehuurd om te bedienen op het feest!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé, dat is misschien wel iets om een goede boterham aan te verdienen! Een dikkebruidsmeisjesbureau beginnen!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:59 schreef Manono het volgende:
het wordt zuid afrika
Mijn god wat een slechte photoshop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
foto paus bij bruiloft:
[ afbeelding ]
Ik vind Wesley anders een vrij knappe man hoor?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
apart dat je knappe mensen wilt in de bediening maar geen knappe man wilt als echtgenoot![]()
![]()
maarja die reeks nullen op zijn bankrekening compenseren natuurlijk met zijn gebreken
Maak de bril eens schoon, een lelijke kleine trol is het.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind Wesley anders een vrij knappe man hoor?
Niet extreem lekker ofzo..maar ziet er goed/leuk uit!
volendamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef summer29 het volgende:
En waar gaan Yo en Wes op huwelijksreis? Naar Aruba waar overige oranjes spelers nu vakantie aan t vieren?
Stel je niet aan zeg. Misschien is ie wat aan de kleine kant, maar lelijk is ie echt niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maak de bril eens schoon, een lelijke kleine trol is het.
wat vind jij dan knap aan hem?? Sorry maar als hij geen bekende voetballer was en hij liep door de stad zou niemand zich echt nog een keer omdraaien...hij heeft echt geen uitstraling of niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Misschien is ie wat aan de kleine kant, maar lelijk is ie echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |