mo' money, less taste.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Koningin het volgende:
Lees net dat dat pak van Wesley 10.000 euro heeft gekost.....
Zo veul voor zo'n afschuwelijke pakquote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Koningin het volgende:
Mijn god. Opvallend ook dat van ongeveer alles bekend is wat het heeft gekost.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Koningin het volgende:
Ga je toch niet aan andere vertellen wat het heeft gekost..Alsof wij daar iets mee te maken hebben..Echt stom van zequote:Op maandag 19 juli 2010 11:21 schreef Duderella het volgende:
Mijn god. Opvallend ook dat van ongeveer alles bekend is wat het heeft gekost.
Het zijn twee kleuters, die twee. Wat een vertoning.![]()
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:29 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ga je toch niet aan andere vertellen wat het heeft gekost..Alsof wij daar iets mee te maken hebben..Echt stom van ze
Die dikke pech hebben ze wel, als ze zelf niets onthullen ...dat er toch wel verteld zal worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
Als ze het zelf niet zeggen, zegt de fabrikant het wel, zo blijkt
Moeder van Wesley:' Alles is weeeeg'quote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef _GdR_ het volgende:
Over een jaar ofzo als ze gaan scheiden is Wesley arm
Kan hij wel z'n trouwpak nog verkopen, heeft een lieve duit gekostquote:Op maandag 19 juli 2010 11:47 schreef _GdR_ het volgende:
Over een jaar ofzo als ze gaan scheiden is Wesley arm
Een houten kunstwerk zelfs, met diverse, internationale materialen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:49 schreef dalaiblama het volgende:
Lol wut?
Een afbeelding van jezelf in je huis?
Wat een prachtkado!.
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:50 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kan hij wel z'n trouwpak nog verkopen, heeft een lieve duit gekost
Da's ook nog eens het nadeel van veel geld hebben. Mensen menen dan creatief te moeten zijn i.p.v. geld uit te geven. Zit je met dit soort meukquote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef bloodymary het volgende:
Haha, dat kunstwerk zou ik wel eens willen zien. Dat wil je toch helemaal niet zoiets...
Ja, ja, nu wordt net gedaan of Jan de eerste was die vreemdging en dat Yolanthe pas wat met Wesley kreeg toen het uit was met Jan maar hoe het echt is gegaan zullen we toch nooit achterkomen....quote:Op maandag 19 juli 2010 12:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Onverwachte gasten bij Wesley en Yolanthe
AMSTERDAM - Fleurtje Mignon, zangeres van de meidengroep Kus en vriendin van Yolanthe, was er ook. Zij was degene die vorig jaar mei oprecht vertelde dat Jan Smit wel eens vreemdging.
Met haar onder andere. Haar waarschuwingen leidden mede tot de breuk met Jan Smit en de gelukkige ontmoeting van Yolanthe met Wesley. Behalve Fleur waren ook soapcollega’s Mark van Eeuwen en Levi van Kempen, Ivo Niehe, Ali B en de gehele familie Froger in de kerk. Natasja Froger vertelde overigens in een totaal ander verband dat een ongeluk nooit zonder reden is: „Ik had een outfitje voor de kerk te strijken gegeven in het hotel. Toen ik het terugkreeg stond de bout erin. Ik heb dus iets anders aangetrokken met als gevolg dat Rene ook een ander pak aanmoest. Gelukkig maar want het beoogde kostuum van Rene lijkt heel erg op dat van Wesley.”
[ afbeelding ]
Ali B
[ afbeelding ]
Mark van Eeuwen en Levi van Kempen
[ afbeelding ]
Weddingplanner Rossana Lima en visagist Mari van de Ven
[ afbeelding ]
Fleur Mignon
Bron: www.telegraaf.nl
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:11 schreef Koningin het volgende:
Sneijder als 5e Topper!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:02 schreef Greys het volgende:
'Gelukkig maar, want het pak van Rene leek heel erg op dat van Wesley'.
Srsly, hoe krijg je het uitgezochtEn hoe krijgen ze Froger in zo'n strak pakje...
Toppers zijn met zijn vierenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef Noek het volgende:
Sneijder als 5e Topper!
Of als 3e, 4e, als duo. Op hoeveel zitten ze inmiddels eigenlijk?
Shownieuwsquote:Kus-zangeres Fleur Mignon vertelt dat Jan Smit liegt over hun affaire. Volgens de vriendin van Yolanthe Cabau van Kasbergen is hij wel degelijk met haar vreemd gegaan, zo zegt Fleur in weekblad Story.
“Het begon allemaal op een avond nadat we beiden hadden opgetreden, we hadden die avond seks. Het lag echt niet in mijn bedoeling Jan van Yolanthe af te pakken en het is bij die ene keer gebleven.” Ook vertelt ze dat Jan meer wilde en haar sms’jes stuurde met uitnodigingen om bij hem langs te komen als Yolanthe er niet was.
“Dat ik nu de waarheid vertel, is wel het minste wat ik voor Yolanthe kan doen.” De twee dames proberen volgens Fleur hun vriendschap weer op te pakken.
Grappig hoe ze steeds haar hoofd schuijn houdt bij een foto want als ze goed rechtop gaat staan torent ze boven Wessie uit en dat ziet niet uit natuurlijk. Ik zag ook eens een foto van Yo evengoed op (slee)hakken, toen zag je toch een wuiles boven Wessie uitstekenquote:Op maandag 19 juli 2010 12:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
19 juli 2010
Vanaf vanavond kunt u dagelijks genieten van een extra lange zomereditie van Shownieuws. We beginnen meteen goed, met een terugblik op het sprookjeshuwelijk van Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen!
Beau van Erven Dorens en Viktor Brand zullen de presentatie afwisselen. Daarnaast schuiven deskundigen Evert Santegoeds en Patty Brard wekelijks aan achter de desk.
Shownieuws-Zomereditie is iedere werkdag te zien van 19:20 tot 20:30 uur op SBS 6.
Nee joh.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:28 schreef yvonne het volgende:
Heeft ze nou een soort hazenlip?
Ik vind het een gruwlijk lekker wijf. Maar ik haat er wel. Het is net een kind. Zat me kapot te ergeren bij de WK huldinging op tv toen die HOER in beeld kwam. vieze golddiggerquote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nog wat pics:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zit wel op die camera's te geilen zeg.
Eigenlijk heet ze Filet.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een ouwe trut trouwens hoe die Fleur uitziet.
Lijkt erop dat ze er iets aan heeft laten doen hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Toch blijft dat tandvlees me bezighouden. Hoe zorgen facings ervoor dat het niet meer zo opvalt, zonder dat je helemaal met formaatje Haas in je mond loopt?
Maar wat dan?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
Lijkt erop dat ze er iets aan heeft laten doen hoor.
Je kunt bij een plastisch chirurg iets doen aan te veel tandvlees. Hoe ze het doen? Geen idee.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar wat dan?
Haar bovenlip naar beneden laten trekken?
Ik ben echt zo clueless.
geen idee, kijk dat zijn weer dingen die ze in tegenstelling tot alle andere niet prijsgeeftquote:Op maandag 19 juli 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
Toch blijft dat tandvlees me bezighouden. Hoe zorgen facings ervoor dat het niet meer zo opvalt, zonder dat je helemaal met formaatje Haas in je mond loopt?
Jamaar! Dan zou ze helemaal konijnentanden krijgen en die zijn volgens mij niet gegroeid, toch?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef controlaltdelete het volgende:
ik denk grotere facings over haar originele tanden laten plaatsen zodat dat tandvlees niet meer zo opvalt.
Daar kan ik mee leven. Qua uitleg.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je kunt het teveel aan tandvlees schijnbaar ook weg laten laseren.
Misschien opgevuld met (sliconen)tandvlees. Ik weet dat het kan want iemand die ik ken heeft eens ongeluk gehad waarbij de tanden erg beschadigt zijn. Om het netjes te maken werd dit oa. geopperd maar dat is niet te betalen voor Jan met de Pet.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jamaar! Dan zou ze helemaal konijnentanden krijgen en die zijn volgens mij niet gegroeid, toch?
Welke prijsklasse moet je dan aan denken?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:44 schreef controlaltdelete het volgende:
Om het netjes te maken werd dit oa. geopperd maar dat is niet te betalen voor Jan met de Pet.
http://www.wellnessklinie(...)lippen_chirurgie.htmquote:Op maandag 19 juli 2010 12:51 schreef Marble het volgende:
[..]
Welke prijsklasse moet je dan aan denken?
Niet iedereen heeft een dikke portemonee als Yolanthe.quote:Op maandag 19 juli 2010 13:08 schreef bloodymary het volgende:
Tandvlees weg laseren....? Wat blijft er dan over? Ik denk eerder dat ze haar lip omlaag hebben vastgezet. Misschien ook iets voor Anky dan.
Liposuctie is wel echt een koopje. Of gaat dat per deciliter?quote:Op maandag 19 juli 2010 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
http://www.wellnessklinie(...)lippen_chirurgie.htm
CORRECTIE GUMMY SMILE
staat allerlei info op.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:40 schreef sherezade het volgende:
[..]
geen idee, kijk dat zijn weer dingen die ze in tegenstelling tot alle andere niet prijsgeeft![]()
Toch blijft die mond me irriteren en blijf ik er iets aan zien wat me stoort...
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:01 schreef erik666 het volgende:
Maar Wesley lijkt me wel een sympathiek iemand, om maar eens iets positiefs te zeggen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Al die zure huisvrouwen hier die Yo helemaal ontleden om er maar iets lelijks uit te halenhet is gewoon een lekker wijf
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
En blijft een fascinerende foto. Is het niet door die strakke glimmende beentjes, dan wel om het slabbetje van de heer er achter, dienst opgerolde pijpjes en de suggestie van de open gulp.
[ afbeelding ]
Volgens mij zegt niemand dat ze lelijk is, ik iniedergeval niet.Maar ja wat heb je aan een mooi bekje als je een over het paard getild kutkarakter hebt.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Al die zure huisvrouwen hier die Yo helemaal ontleden om er maar iets lelijks uit te halenhet is gewoon een lekker wijf
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, een hazenlip die hersteld is.
Serieus, kijk maar goed
Haar mond is gewoon het voorbeeld van hoe een snollen bekkie eruit ziet!!!quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ik kan mijn vinger er niet op leggen maar het blijft een eigenaardige mond...
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:42 schreef nummer_zoveel het volgende:
Je kunt het teveel aan tandvlees schijnbaar ook weg laten laseren.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ik kan mijn vinger er niet op leggen maar het blijft een eigenaardige mond...
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
Wat een ouwe trut trouwens hoe die Fleur uitziet.
Ik blijf me erover verbazen dat ze gewoon op 30 pics, minimaal, kusjes uit zit te delen, word je daar nou echt blij van als je dat later in je trouwboek ziet van jezelf?quote:Op maandag 19 juli 2010 12:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[ afbeelding ]
Ze zit wel op die camera's te geilen zeg.
Wie zegt dat ze lelijk is?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:05 schreef Mani89 het volgende:
Nou, nou. Dus als je graag in de belangstelling staat heb je een over het paard getild kutkarakter?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:09 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij zegt niemand dat ze lelijk is, ik iniedergeval niet.Maar ja wat heb je aan een mooi bekje als je een over het paard getild kutkarakter hebt.
Ik zou me ook niet op mijn gemak voelen als ik zo'n pak aangehad hadquote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef Starlie het volgende:
Als ik Wesley zo op de foto's bekijk dan krijg ik echt het idee dat deze poppenkast niet zo had gehoeven van hem... hij kijkt erg ongemakkelijk... kan ik me wel voorstellen want zelfs ik kreeg last van plaatsvervangend schaamte toen ik het op TV zag... laat staan als het om jou draait!
Alles om Yo gelukkig te maken he.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:18 schreef Starlie het volgende:
Als ik Wesley zo op de foto's bekijk dan krijg ik echt het idee dat deze poppenkast niet zo had gehoeven van hem... hij kijkt erg ongemakkelijk... kan ik me wel voorstellen want zelfs ik kreeg last van plaatsvervangend schaamte toen ik het op TV zag... laat staan als het om jou draait!
De Italiaanse economie kon best een stimulans gebruiken, dus eigenlijk zijn ze nog best barmhartig ook.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:45 schreef Koningin het volgende:
[..]
Alles om Yo gelukkig te maken he.
Wat moet ie anders met dat geld?
quote:Dries Roelvink mocht niet zingen op huwelijk Yo en Wesley!
Dit bericht is geplaatst op 18-07-2010 om 11:30:00
Dries is het niet gelukt om..
te mogen optreden tijdens het huwelijk van Yolanthe en Wesley. Dries is toevallig met zijn aanstaande vrouw Honoria op valkantie in Italie en het leek hem een leuk idee een optreden te verzorgen.
Helaas hadden Yo en Wesley al Nederlandstalige zangers uitgenodigd, dus was er voor Dries geen plaats. Jammer, want de zangers die wel optraden daar heeft geen mens ooit van gehoord.
Dries gaat volgend jaar naar een andere bestemming...
quote:Helaas hadden Yo en Wesley al Nederlandstalige zangers uitgenodigd, dus was er voor Dries geen plaats. Jammer, want de zangers die wel optraden daar heeft geen mens ooit van gehoord.
Welk verhaalquote:Op maandag 19 juli 2010 15:14 schreef beequeen het volgende:
Mijn dochter en haar vriend hebben geweldiggenoten van het huwelijksfeest. De kerk vonden ze vreselijk. Warm en alleen maar Latijn gelul. Het duurde iets van 2 uur.
De dresscode was pasteltinten en geen smurfenblauw. Mijn dochter had een mooi ivoorkleurige, zijden jurkje en haar vriend een lichtgrijs linnen pak ( niet zo handig ivm kreuk, maar wel lekker luchtig in die hitte)![]()
Dat verhaal over Ramona deed de ronde in de familie, ik zuig dat echt niet uit mijn duim. Waarom zou ik?
Dat Jessey, het zoontje van Wesley, niet aanwezig mocht zijn tijdens de huwelijksplechtigheid.quote:
Ah oke... niet een heel sappig verhaalquote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Jessey, het zoontje van Wesley, niet aanwezig mocht zijn tijdens de huwelijksplechtigheid.
Maar later begreep ik dat de nagelstyliste van Ramona dat verhaal in het leven heeft geroepen.
Nagelstylistequote:Op maandag 19 juli 2010 15:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Jessey, het zoontje van Wesley, niet aanwezig mocht zijn tijdens de huwelijksplechtigheid.
Maar later begreep ik dat de nagelstyliste van Ramona dat verhaal in het leven heeft geroepen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, da's dan weer het voordeel van scheiden van een rijke man. Je kunt nog naar de nagelstyliste i.p.v. naar de Aldiquote:
Nee dat bedoelde ik niet, of was dat jouw grap weer juistquote:Op maandag 19 juli 2010 17:10 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, da's dan weer het voordeel van scheiden van een rijke man. Je kunt nog naar de nagelstyliste i.p.v. naar de Aldi
Nou, dat denken ze toch wel, het gros van de Nederlanders dat in die streek komt, zijn vakantiegangers en als je ziet hoe die er doorgaans bijlopen....quote:Op maandag 19 juli 2010 17:05 schreef Pippi het volgende:
Ik hoop trouwens echt niet dat die Italianen denken dat Nederlanders altijd zo achterlijk gekleed gaan
Alsof je op vakantie er persé mooi bij moet lopen.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou, dat denken ze toch wel, het gros van de Nederlanders dat in die streek komt, zijn vakantiegangers en als je ziet hoe die er doorgaans bijlopen....
En hoe weet Wilma Nanninga dat dit zo oprecht was???quote:Op maandag 19 juli 2010 12:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Onverwachte gasten bij Wesley en Yolanthe
]AMSTERDAM - Fleurtje Mignon, zangeres van de meidengroep Kus en vriendin van Yolanthe, was er ook. Zij was degene die vorig jaar mei oprecht vertelde dat Jan Smit wel eens vreemdging.
Met haar onder andere. Haar waarschuwingen leidden mede tot de breuk met Jan Smit en de gelukkige ontmoeting van Yolanthe met Wesley. Behalve Fleur waren ook soapcollega’s Mark van Eeuwen en Levi van Kempen, Ivo Niehe, Ali B en de gehele familie Froger in de kerk. Natasja Froger vertelde overigens in een totaal ander verband dat een ongeluk nooit zonder reden is: „Ik had een outfitje voor de kerk te strijken gegeven in het hotel. Toen ik het terugkreeg stond de bout erin. Ik heb dus iets anders aangetrokken met als gevolg dat Rene ook een ander pak aanmoest. Gelukkig maar want het beoogde kostuum van Rene lijkt heel erg op dat van Wesley.”
[ afbeelding ]
Ali B
[ afbeelding ]
Mark van Eeuwen en Levi van Kempen
[ afbeelding ]
Weddingplanner Rossana Lima en visagist Mari van de Ven
[ afbeelding ]
Fleur Mignon
Bron: www.telegraaf.nl
Wilma Nanninga was er ook of via Evert Santegoeds.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:39 schreef AnneLo het volgende:
En hoe weet Wilma Nanninga dat dit zo oprecht was???
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:15 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Nou, dat denken ze toch wel, het gros van de Nederlanders dat in die streek komt, zijn vakantiegangers en als je ziet hoe die er doorgaans bijlopen....
Dat dat irritante spook überhaupt wordt uitgenodigd.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wilma Nanninga was er ook of via Evert Santegoeds.
Wilma heeft zo'n speciale pen, net zoal die verslaggeefster uit Harry Potter.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:39 schreef AnneLo het volgende:
[..]
En hoe weet Wilma Nanninga dat dit zo oprecht was???
Bewijs wel dat alles mogelijk is...quote:Op maandag 19 juli 2010 19:05 schreef Purdey het volgende:
Anouk Smulers zit nu te janken in RTL Boulevard dat er opnames en foto's zijn gemaakt in de kerk. En dat mocht niet, want die was dicht. Ze wilde dit privé houdenDat uitgerekend Anouk Smulders die getrouwd is met Edwin Smulders, de showbizz fotograaf die over lijken gaat voor een plaatje, daar iets over durft te zeggen. Achterbaks wijf
Hypocriet bedoel je, achterbaks betekent iets anders.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:05 schreef Purdey het volgende:
Anouk Smulers zit nu te janken in RTL Boulevard dat er opnames en foto's zijn gemaakt in de kerk. En dat mocht niet, want die was dicht. Ze wilde dit privé houdenDat uitgerekend Anouk Smulders die getrouwd is met Edwin Smulders, de showbizz fotograaf die over lijken gaat voor een plaatje, daar iets over durft te zeggen. Achterbaks wijf
Hypocriet, fine by mequote:Op maandag 19 juli 2010 19:07 schreef Marble het volgende:
[..]
Hypocriet bedoel je, achterbaks betekent iets anders.
Ja doe maar!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
Die beelden op RTLIk dacht even dat dat gasten waren en ik wilde al gaan opmerken dat Nederlanders zich echt niet kunnen kleden voor een bruiloft.
Maar dat waren gewoon toeristen.
neemt niet weg dat ik vind dat (veel) Nederlanders zich echt niet kunnen kleden voor een bruiloft. Wil beste een foto laten zien van de Spaanse daggasten op mijn bruiloft en van de Nederlandse, en dan zie je écht een groot verschil
Was dat pak van krimpie dimpie gemaakt dan.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef beequeen het volgende:
Ook een leuke. Mevr. Smulders wist te melden dat het pak van Wesley zo strak zat omdat het zo warm was. Gekrompen door het transpireren.
Bij de weg, het verhaal over die inbrekers was echt waar.![]()
wij draaien, foto van mijn schoonfamilie, exschoonzus in cowboylaarzen, schoonmoeder ugly schoenen en haar man in een afritsbroek.quote:
ja, die zitten tenminste niet als een glimleggingquote:Op maandag 19 juli 2010 19:26 schreef Day het volgende:
De pakken en jurken van de broers en zussen zijn leuker.
ja zij sloeg echt alles, zij was ook wel the talk onder de spaanse gastenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:26 schreef DarkElf het volgende:
cowboylaarzen?![]()
denk dat er genoeg Hollanders zijn die zich wel ok kunnen kledenmaar idd, zuidelijkere mensen kleden zich vaak netter voor een bruiloft, echt feestelijk
Ha een klasgenootquote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
En blijft een fascinerende foto. Is het niet door die strakke glimmende beentjes, dan wel om het slabbetje van de heer er achter, dienst opgerolde pijpjes en de suggestie van de open gulp.
[ afbeelding ]
Maar ondertussen haalt de achterneef van Wesley zijn informatie bij de nagelstyliste van Ramona-> hier klopt iets nietquote:Op maandag 19 juli 2010 18:49 schreef amaranta het volgende:
Wat een gezever de hele tijd over die families die helemaal zijn samengesmolten.
Ik kan me niet bedenken dat de tante van de ene erop zit te wachten om elke week op de koffie te gaan bij de achterneef van de ander.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
Durft nou niemand op TV te zeggen dat ze het pak van Wesley lelijk vinden??
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Op 4 is Winston pro-alles, Anouk heeft het geregeld, op 6 is iedereen erbij geweest, niemand kán er iets van zeggen
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nouja, het waren wel mensen van hetzelfde 'slag'.
ze hadden wel bijna allebei dezelfde jurk gekocht bij Edgar Vosquote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zowel van je moeder als schoonmoeder weinig boeiends eigenlijk. Ene teveel, andere gewoontjes. En zo zonder koppie zegt het me weinig, als er een mooi kapsel op staat maakt het veel goed.
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik heb op een internationale school gezeten, en bij een diploma uitreiking (baccalaureaat) kwam je af en toe wel 1 verdwaalde Nederlander tegen, in gympies of iets anders aparts
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze hadden wel bijna allebei dezelfde jurk gekocht bij Edgar Vos
Dat was exact wat ik zei toen ik het zagquote:Op maandag 19 juli 2010 19:21 schreef Day het volgende:
Misschien wou Yo met die hoepels verwijzen naar haar Spaanse afkomst? Doet me denken aan een flamencojurk.
Spoken bestaan niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef Marble het volgende:
Deze TT is trouwens erg geestig als je dat "#6" wegdenkt.
Ja echt wel bitcherig ..Weddeplanner was zij samen met Rosanna Lima.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:42 schreef Michellee het volgende:
Anouk Smulders was zwaar irritant bezig op rtl
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel bitcherig ..Wenneplanner was zij samen met Rosanna Lima.
haha weer fout weddeplannerquote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel bitcherig ..Weddeplanner was zij samen met Rosanna Lima.
Hehe..iedereen kan fouten maken![]()
Haha het is maar voor Yo en Wes Weddingplannerquote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef sherezade het volgende:
haha weer fout weddeplanner![]()
![]()
![]()
![]()
ik wist wel dat je weddingplanner bedoelde![]()
, vond het ff leuk
Zitten waarschijnlijk bij Albert in zijn boekingsprogrammaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
6 maanden had Anouk over waren ze bezig. Het viel mij wel op dat Anouk niet over Rosanna had en Rosanna bij sbs 6 niet over Anouk. Overigens wie waren de zangers Wesley v Bronckhorst.Quincy en Martin geloof ik dat ie heet ..ik ken ze geen van 3én
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
6 maanden had Anouk over waren ze bezig. Het viel mij wel op dat Anouk niet over Rosanna had en Rosanna bij sbs 6 niet over Anouk. Overigens wie waren de zangers Wesley v Bronckhorst.Quincy en Martin geloof ik dat ie heet ..ik ken ze geen van 3én
Ja, Jan houdt meer van doorpakken, die rambamt er het liefst meteen een kindje inquote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef sunny16947 het volgende:
Elkaar 6 maanden kennen en dan al een bruiloft plannen?
Jan is een leuke en gewilde zanger, maar of hij zo'n bruiloft had kunnen/wilde bekostigen? Het kon daar wel eens op afgeknapt zijn.
Wesley is zo verliefd die doet alles voor die Yolanthe. Niet wetende dat ze na een kind weer weg is om flink te cashen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef erik666 het volgende:
Denk ook niet dat Jan 1miljoen voor een bruiloft zou neerleggen, en Wesley ach doet niet moeilijk.
Wat een steenkolenengels.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:04 schreef Haaibaaike het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...).html?sn=video_prive
Hier een geluidsfragment van de plechtigheid.
quote:Op maandag 19 juli 2010 12:35 schreef Felixa het volgende:
Die jurk van haar lijkt net op zo'n Quechua-tentje:
[ afbeelding ]
Post dan een plaatje. dan kunnen wij ook lachen.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:12 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Een vriendin van me had het over de lampen van IKEA.
Tjees, ik dacht dat de lampen van IKEA wel bekend waren.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:16 schreef fredjanssen het volgende:
[..]
Post dan een plaatje. dan kunnen wij ook lachen.
We komen er niet allemaal 1x per week.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:19 schreef Soempie het volgende:
[..]
Tjees, ik dacht dat de lampen van IKEA wel bekend waren.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Anouk Voorveld heet ze, met haar meisjesnaam.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:45 schreef bloodymary het volgende:
Is die Anouk Smulders trouwens de Anouk die vroeger model was en nog een relatie heeft gehad met Eddie Irvine? Dan is ze wel wat meer gewend vanuit die tijd.
quote:Op maandag 19 juli 2010 23:45 schreef bloodymary het volgende:
Is die Anouk Smulders trouwens de Anouk die vroeger model was en nog een relatie heeft gehad met Eddie Irvine? Dan is ze wel wat meer gewend vanuit die tijd.
Ik denk dat het wel meer gekost heeft, eigenlijkquote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef erik666 het volgende:
Denk ook niet dat Jan 1miljoen voor een bruiloft zou neerleggen, en Wesley ach doet niet moeilijk.
Is dit niet gewoon Jeffrey/Joey oftewel één van de broers van Wesley?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
Ter vergelijking deze foto van Jeffrey van 3 à 4 jaar geleden ...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:24 schreef Nadine26 het volgende:
Is dit niet gewoon Jeffrey/Joey oftewel één van de broers van Wesley?
Ik heb ergens gelezen 400.000 euro, maar het is veel meer lijkt het.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:25 schreef Marloes het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meer gekost heeft, eigenlijk
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 08:03 schreef Leandra het volgende:
In het NRC van gisteren stond een foto met een kort stukje begeleidende tekst, maar volgens die tekst zou Yolanthe haar jurk zelf ontworpen hebben???
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 01:24 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Is dit niet gewoon Jeffrey/Joey oftewel één van de broers van Wesley?Ze hebben wel een beetje hetzelfde gezicht, alleen is Jeffrey duidelijk afgegleden en ooit aan de drugs geweest (of in de jeugdcriminaliteit), maar na een aantal moeilijke jaren mag hij er weer een beetje bij horen, bij de Sneijder-clan, maar hij laat zich natuurlijk niks vertellen over kledingvoorschriften en zo, dus toen kwam hij op het huwelijk aanzetten in deze feestelijke bloes met zelfgemaakte (van oude koffiefilters) rushes-strook, en die opgerolde pijpen vond hij wel passen bij het klimaat
quote:
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar neus is altijd net een pijl (naar beneden)
Met veel fantasie kan het vanalles zijn ja.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haar neus is altijd net een pijl (naar beneden)
Ik geef hem groot gelijk, het slaat ook nergens op.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:06 schreef erik666 het volgende:
Hoezo? Het zou een van de mooiste dagen uit je leven moeten zijn als je dan geld als water hebt why not?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik geef hem groot gelijk, het slaat ook nergens op.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met veel fantasie kan het vanalles zijn ja.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga er maar eens op letten als je haar op tv ziet
ja en vooral dat ze geen antwoord kreeg van Albertquote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:53 schreef Stansfield het volgende:
Ik vond het gisteren wel lachen bij boulevard, dat albert allerlei dingen van die bruiloft had en wist en dat zij dan weer wilde weten waar hij dat vandaan had.
Yolanthe? Die heeft wel een mooie neus hoor. Ik ben jaloers op haar neus. Ze heeft echt een mooi koppie van de zijkant, met een schattig klein neusje. Is niks groots aan.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:51 schreef sherezade het volgende:
[..]
een mooie neus heeft ze idd niet hoor
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yolanthe? Die heeft wel een mooie neus hoor. Ik ben jaloers op haar neus. Ze heeft echt een mooi koppie van de zijkant, met een schattig klein neusje. Is niks groots aan.
Dat ging om die Anouk die bij Boulevard zat.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:15 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Yolanthe? Die heeft wel een mooie neus hoor. Ik ben jaloers op haar neus. Ze heeft echt een mooi koppie van de zijkant, met een schattig klein neusje. Is niks groots aan.
Ja, ik had het al gezien hoor!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:18 schreef sherezade het volgende:
[..]
we hebben het over Anouk, lees terug
Hij heeft wel meer dan 7 miljoen hoor. Dat verdient ie dit jaar alleen al.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 09:47 schreef Leandra het volgende:
Nah, wat je er aan uitgeeft is denk ik ook afhankelijk van wat je hebt.... een miljoen uitgeven terwijl je goed bent voor zo'n 7 miljoen vind ik minder vreemd dan 5.000,= of 25.000,= of 50.000,= uitgeven die je niet hebt.
En ja, er zijn echt mensen die zich in de schulden steken voor hun trouwerij, dat is pas
Nee Edwin Smulders.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 00:08 schreef fredjanssen het volgende:
Owja met Peter Smulders
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Hey was Miley Cyrus er ook? Als twee druppels water!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:34 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hey was Miley Cyrus er ook? Als twee druppels water!
Valt me tegen. Zelf heb ik nquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens de Quote is zijn geschat vermogen in 2009 rond de 11 miljoen.
Daar komt p/j zo'n 4 miljoen bij.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Nee eigenlijk niet nu ik een foto zie![]()
Maar daar deed ze me even aan denken, die mond.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:22 schreef sherezade het volgende:
ja ze hebben allebei een overschot aan tandvlees
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:37 schreef sherezade het volgende:
nee na diverse ingrepen is het een stuk minder maar ze blijf een rare bakkes hebben
tja en ik ken weer heel wat mooiere vrouwenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
... vind jij
Ik vind het persoonlijk reuze meevallen, ik ken heel wat minder mooie vrouwen
Een dwerg met een vreemde haargrens en veel tandvlees.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 10:50 schreef sherezade het volgende:
Ik vraag me af hoe dat kind van hun eruit zou gaan zien,,
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:47 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Een dwerg met een vreemde haargrens en veel tandvlees.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
tja en ik ken weer heel wat mooiere vrouwen
Hele oude info lijkt me?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Volgens de Quote is zijn geschat vermogen in 2009 rond de 11 miljoen.
Daar komt p/j zo'n 4 miljoen bij.
ja ik zei ze blijft een ''rare bakkes'' hebben.....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ook
Maar nog steeds vind ik haar geen 'lelijke bakkes' hebben.
Er wordt hier soms echt geschreven alsof het een monstelijk gedrocht is
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:57 schreef sherezade het volgende:
[..]
ja ik zei ze blijft een ''rare bakkes'' hebben.....
ja en al die kritiek heeft ze denk ik toch aan haarzelf te danken....ze gedragen zich wel alsof ze mr en mrs perfect zijn....en ja dat zijn ze nu eenmaal niet....en dan kun je wel het e.e.a. aan kritiek verwachten...
dat hele huwelijk was een groot circus en kwam totaal niet oprecht over...ze waren alleen met de camera en media bezig dan dat ze met zichzelf bezig waren...
ja ik denk dat iedereen wel verliefd is in de eerste fase van een relatie.....maar na een tijdje verdwijnt die verliefdheid en dan kan het of de goede kant op gaan of de slechte kant.....en de tijd zal het zich uitwijzen...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dan nog heeft dat objectief gezien geen bal te maken met wel of niet lelijk/mooi zijn
Ik vond het ook een groot circus en ja, ze is nogal mediageil, maar ik denk stiekem dat ze wél echt heel verliefd op elkaar zijn. Misschien naïef en/of te romantisch, maar ik denk het echt
En ondanks haar iets teveel tandvlees en ietwat aparte haargrens vind ik het nog steeds een mooie vrouw, mediageil of niet
So let's agree to disagree.
Nou al vast maar gaan breien dan die overgrootmoeder.quote:Wesley Sneijder belooft overgrootmoeder baby van onze redactie
AMSTERDAM - Als het aan de overgrootmoeder van Wesley Sneijder ligt, krijgt haar achterkleinkind binnen niet al te lange tijd nog een baby.
"Nu snel nog een kleintje", zo liet ze aan Wesley weten op de huwelijksdag, meldt Shownieuws. "Dan kan ik snel nog eens naar hem toe."
De voetballer beloofde de wens van zijn overgrootmoeder dan ook snel in vervulling te laten gaan en dat is ook niet zo gek, Yolanthe en Wesley lieten eerder al weten graag samen een gezinnetje te willen stichten. "Wesley heeft al een zoontje van drie. Hij wil dolgraag meer kinderen", zo vertelde Yolanthe eerder.
Ach geef ze de kost ken vreselijk veel mensen die om de nek van hun partner hangen zo van: "Kijk eens hoe leuk wij het hebben"quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou al vast maar gaan breien dan die overgrootmoeder.
En verliefdheid....kan me herinneren dat ze met Jan ook altijd zo dweepte en om zijn nek hing.
jaja ze moest zich nog hogerop werken in de media, voordat ze met jan was..was ze gewoon het meisje van ONM...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 13:49 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou al vast maar gaan breien dan die overgrootmoeder.
En verliefdheid....kan me herinneren dat ze met Jan ook altijd zo dweepte en om zijn nek hing.
Want, met lelijke mensen vergaat je eetlust? Of ga je daar heel veel van zuipen?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef Roguee het volgende:
Er ging toch een roddel dat er alleen knappe mensen mochten bedienen? In ieder geval, dat werd net voor mij bevestigd, mijn nichtje is namelijk via haar modellenbureau ingehuurd om te bedienen op het feest!
Is het niet zo dat iedereen juist moet afsteken tegen de bruid? Las van de week ergens dat Engelse bruiden steeds dikkere bruidsmeisjes kiezen, om er zelf lekker slank uit te zienquote:
Vinnikwel! Voelen ze zich vereerd, de bruid is lekker slank, en er zijn waarschijnlijk dikke meisjes genoegquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé, dat is misschien wel iets om een goede boterham aan te verdienen! Een dikkebruidsmeisjesbureau beginnen!
Ze waren toch al op Ibiza?quote:
apart dat je knappe mensen wilt in de bediening maar geen knappe man wilt als echtgenootquote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:37 schreef Roguee het volgende:
Er ging toch een roddel dat er alleen knappe mensen mochten bedienen? In ieder geval, dat werd net voor mij bevestigd, mijn nichtje is namelijk via haar modellenbureau ingehuurd om te bedienen op het feest!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 14:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé, dat is misschien wel iets om een goede boterham aan te verdienen! Een dikkebruidsmeisjesbureau beginnen!
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:59 schreef Manono het volgende:
het wordt zuid afrika
Mijn god wat een slechte photoshop.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:04 schreef WhateverWhatever het volgende:
foto paus bij bruiloft:
[ afbeelding ]
Ik vind Wesley anders een vrij knappe man hoor?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:00 schreef sherezade het volgende:
[..]
apart dat je knappe mensen wilt in de bediening maar geen knappe man wilt als echtgenoot![]()
![]()
maarja die reeks nullen op zijn bankrekening compenseren natuurlijk met zijn gebreken
Maak de bril eens schoon, een lelijke kleine trol is het.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:06 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik vind Wesley anders een vrij knappe man hoor?
Niet extreem lekker ofzo..maar ziet er goed/leuk uit!
volendamquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef summer29 het volgende:
En waar gaan Yo en Wes op huwelijksreis? Naar Aruba waar overige oranjes spelers nu vakantie aan t vieren?
Stel je niet aan zeg. Misschien is ie wat aan de kleine kant, maar lelijk is ie echt niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:29 schreef Pugg het volgende:
[..]
Maak de bril eens schoon, een lelijke kleine trol is het.
wat vind jij dan knap aan hem?? Sorry maar als hij geen bekende voetballer was en hij liep door de stad zou niemand zich echt nog een keer omdraaien...hij heeft echt geen uitstraling of niksquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Stel je niet aan zeg. Misschien is ie wat aan de kleine kant, maar lelijk is ie echt niet.
Ik zeg toch niet dat ie knap is??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat vind jij dan knap aan hem?? Sorry maar als hij geen bekende voetballer was en hij liep door de stad zou niemand zich echt nog een keer omdraaien...hij heeft echt geen uitstraling of niks
oke dat is jouw mening danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:56 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat ie knap is??
Maar lelijk en kotssmiley's zijn een beetje overdreven, hij ziet er echt niet onaardig uit.
Alsof mensen alleen daarom iemand knap vindenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
wat vind jij dan knap aan hem?? Sorry maar als hij geen bekende voetballer was en hij liep door de stad zou niemand zich echt nog een keer omdraaien...hij heeft echt geen uitstraling of niks
Dat heb ik bij zo veel mensen.... Maar om ze dan meteen voor lelijk uit te maken....quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:58 schreef sherezade het volgende:
[..]
oke dat is jouw mening dan, maar ik zou er niet naast wakker willen worden...
Ja ik zeg niet dat jij daarom gelijk iemand knap vindt maar zo is het meestal wel, eerst kijkt er niemand om naar een persoon...maar zodra deze met zijn of haar hoofd in de media verschijnt is die persoon zogenaamd meteen een ''hot item''... vanwege zijn of haar statusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:59 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Alsof mensen alleen daarom iemand knap vinden
Dus wij vinden gelijk alle bekende voetballers knap? Wat een domme conclusie zeg.
En wat is dat sowieso voor vraag, 'wat vind jij knap aan hem'.
Waarom vind je iemand knap? Ja, omdat ik zijn gezicht mooi vind?Wat moet je daar nou op antwoorden.
Vind hem ook bijzonder ofzo, maar vind hem wel een leuke kop en uitstraling hebben.
Apart he, dat smaken verschillen
Dat zie je wel vaker bij topsporters.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind hem vooral heel, heel, heeeeeel snel oud geworden, als ik eerlijk ben.
Meestal? Ik denk eerder dat dat soort mensen uitzondering zijn, dan mensen die iemand knap vinden omdat ze iemand knap vinden, en niet omdat hij/zij beroemd is. Dan zou je dus alle beroemde mensen knap vinden? Geloof niet dat er iemand is die alle beroemde mensen knap vindquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:20 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja ik zeg niet dat jij daarom gelijk iemand knap vindt maar zo is het meestal wel, eerst kijkt er niemand om naar een persoon...maar zodra deze met zijn of haar hoofd in de media verschijnt is die persoon zogenaamd meteen een ''hot item''... vanwege zijn of haar status
om maar een paar voorbeelden op te noemen: Dirk kuyt, Johnny de Moll, Des'ray, Amy Winehouse,
allemaal lelijke mensenwaar niemand zijn of haar hoofd voor zou omdraaien en nu worden deze bestempeld als sexy hot famous people!!
En wat betreft mijn vraag, gewoon uit interesse wat iemand aantrekt in een persoon als Cabauter Sneijder omdat ik het gewoonweg niet zie......
En ja wat zou je daar nu op kunnen antwoorden?? poeh poeh moeilijk zeg....(blonTT)
je kunt toch wel onderbouwen waarom je iemand knap vindt, iemand heeft bijvoorbeeld mooie ogen, een mooie lach, een mooie uitstraling etc....
Overigens zie ik al die dingen niet terug in Wesley dus vandaar dat ik hem dus totaal niet aantrekkelijk vindt
dat zeg ik. Ik denk dat ze nog wel eerder weg isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:50 schreef WhateverWhatever het volgende:
Let op, die is binnen 6 maanden zwanger, zijn ze +/- 3 jaar oh zo gelukkig samen maar daarna zijn de gastendoekjes van Wesley ook weg....
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:02 schreef amaranta het volgende:
Die gastendoekjes mag Wes houden hoor.
Wat moet Yo nou met doekjes waar een pauperlogo op staat.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of de vlag van inter, weet ik veel, er was gewoon een vlag
quote:
Beg differ, ik vind Wesley best mannelijk ende saxay.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:53 schreef sherezade het volgende:
[..]
quote:Ze knipoogt: „Ja, Wesley weet niks van mijn jurk, maar ik alles van zijn pak. Hij keek me smekend aan of ik hem wilde helpen. Het wordt prachtig. Geen zwart, geen hoed, geen lakschoenen, niks opgeprikt. Maar juist sexy..
wat schrijf je allemaal??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:43 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beg differ, ik vind Wesley best mannelijk ende saxay.
Anyways.
Uit een pre-wedding topic kwam ik de volgende quote van Yo nog tegen mbt het pak.
[..]
Van de frontpagequote:Wesley Sneijder wil snel een baby
Wesley Sneijder heeft zijn overgrootmoeder beloofd dat hij en zijn vrouw Yolanthe Cabau van Kasbergen snel papa en mama zullen worden. Dat meldt de Telegraaf.
Op de trouwdag meldde de overgrootmoeder dat ze graag ziet dat Wesley en Yolanthe zo snel mogelijk een baby krijgen. Zo zou zij de kans krijgen nog wat tijd door te kunnen brengen met een eventueel achterachterkleinkind. Sneijder is al vader van een driejarig zoontje uit een eerder huwelijk. Ook Yolanthe zei dat ze graag kinderen wil.
Ja laten we het daar eens over hebben. Wat zag dat mens eruit met haar beatrixlook. En dan zo stom huppelig te doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:31 schreef Felixa het volgende:
Zo, de moeder van Yo is ook weer thuis.
Die liep vanavond met een grote glimlach op haar gezicht met 'rr koffertje haar huis binnen.
ZIj was toch naar Volendam verhuisd omdat Yo daar woonde met Jan ?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:38 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ja laten we het daar eens over hebben. Wat zag dat mens eruit met haar beatrixlook. En dan zo stom huppelig te doen.
quote:Wesley en Yolanthe op huwelijksreis naar de Seychellen
20 juli 2010, Dinsdag
Wesley Sneijder en Yolanthe Cabau van Kasbergen zijn na hun driedaagse huwelijksfeest meteen op reis gegaan.
Eerder was het nog onbekend waar de twee tortelduifjes heen zouden gaan, maar ook dit kon niet meer lang geheim blijven. Het pasgetrouwde stel vloog naar de mooie Seychellen, waar zij een aantal dagen zullen verblijven. Hoelang ze er blijven is niet bekend, maar het zal maximaal 2 weken zijn. Wesley zal tegen die tijd alweer moeten trainen bij zijn voetbalclub AC Milan.
De Seychellen zijn een groepje eilanden, dat rechts van Afrika en boven Madagascar gelegen is. De parelwitte stranden zijn er fantastisch mooi, dus het koppel zal zich er zeker gaan vermaken.
Door: Moelai
Foto's: EPA/ANP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |