ze hadden wel bijna allebei dezelfde jurk gekocht bij Edgar Vosquote:Op maandag 19 juli 2010 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zowel van je moeder als schoonmoeder weinig boeiends eigenlijk. Ene teveel, andere gewoontjes. En zo zonder koppie zegt het me weinig, als er een mooi kapsel op staat maakt het veel goed.
Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, ik heb op een internationale school gezeten, en bij een diploma uitreiking (baccalaureaat) kwam je af en toe wel 1 verdwaalde Nederlander tegen, in gympies of iets anders aparts
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:47 schreef amaranta het volgende:
[..]
ze hadden wel bijna allebei dezelfde jurk gekocht bij Edgar Vos
Dat was exact wat ik zei toen ik het zagquote:Op maandag 19 juli 2010 19:21 schreef Day het volgende:
Misschien wou Yo met die hoepels verwijzen naar haar Spaanse afkomst? Doet me denken aan een flamencojurk.
Spoken bestaan niet.quote:Op maandag 19 juli 2010 20:30 schreef Marble het volgende:
Deze TT is trouwens erg geestig als je dat "#6" wegdenkt.
Ja echt wel bitcherig ..Weddeplanner was zij samen met Rosanna Lima.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:42 schreef Michellee het volgende:
Anouk Smulders was zwaar irritant bezig op rtl
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel bitcherig ..Wenneplanner was zij samen met Rosanna Lima.
haha weer fout weddeplannerquote:Op maandag 19 juli 2010 21:26 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja echt wel bitcherig ..Weddeplanner was zij samen met Rosanna Lima.
Hehe..iedereen kan fouten maken![]()
Haha het is maar voor Yo en Wes Weddingplannerquote:Op maandag 19 juli 2010 21:34 schreef sherezade het volgende:
haha weer fout weddeplanner![]()
![]()
![]()
![]()
ik wist wel dat je weddingplanner bedoelde![]()
, vond het ff leuk
Zitten waarschijnlijk bij Albert in zijn boekingsprogrammaquote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
6 maanden had Anouk over waren ze bezig. Het viel mij wel op dat Anouk niet over Rosanna had en Rosanna bij sbs 6 niet over Anouk. Overigens wie waren de zangers Wesley v Bronckhorst.Quincy en Martin geloof ik dat ie heet ..ik ken ze geen van 3én
quote:Op maandag 19 juli 2010 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
6 maanden had Anouk over waren ze bezig. Het viel mij wel op dat Anouk niet over Rosanna had en Rosanna bij sbs 6 niet over Anouk. Overigens wie waren de zangers Wesley v Bronckhorst.Quincy en Martin geloof ik dat ie heet ..ik ken ze geen van 3én
Ja, Jan houdt meer van doorpakken, die rambamt er het liefst meteen een kindje inquote:Op maandag 19 juli 2010 21:53 schreef sunny16947 het volgende:
Elkaar 6 maanden kennen en dan al een bruiloft plannen?
Jan is een leuke en gewilde zanger, maar of hij zo'n bruiloft had kunnen/wilde bekostigen? Het kon daar wel eens op afgeknapt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |