Ja doe maar!quote:Op maandag 19 juli 2010 18:47 schreef amaranta het volgende:
Die beelden op RTLIk dacht even dat dat gasten waren en ik wilde al gaan opmerken dat Nederlanders zich echt niet kunnen kleden voor een bruiloft.
Maar dat waren gewoon toeristen.
neemt niet weg dat ik vind dat (veel) Nederlanders zich echt niet kunnen kleden voor een bruiloft. Wil beste een foto laten zien van de Spaanse daggasten op mijn bruiloft en van de Nederlandse, en dan zie je écht een groot verschil
Was dat pak van krimpie dimpie gemaakt dan.quote:Op maandag 19 juli 2010 19:16 schreef beequeen het volgende:
Ook een leuke. Mevr. Smulders wist te melden dat het pak van Wesley zo strak zat omdat het zo warm was. Gekrompen door het transpireren.
Bij de weg, het verhaal over die inbrekers was echt waar.![]()
wij draaien, foto van mijn schoonfamilie, exschoonzus in cowboylaarzen, schoonmoeder ugly schoenen en haar man in een afritsbroek.quote:
ja, die zitten tenminste niet als een glimleggingquote:Op maandag 19 juli 2010 19:26 schreef Day het volgende:
De pakken en jurken van de broers en zussen zijn leuker.
ja zij sloeg echt alles, zij was ook wel the talk onder de spaanse gastenquote:Op maandag 19 juli 2010 19:26 schreef DarkElf het volgende:
cowboylaarzen?![]()
denk dat er genoeg Hollanders zijn die zich wel ok kunnen kledenmaar idd, zuidelijkere mensen kleden zich vaak netter voor een bruiloft, echt feestelijk
Ha een klasgenootquote:Op maandag 19 juli 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
En blijft een fascinerende foto. Is het niet door die strakke glimmende beentjes, dan wel om het slabbetje van de heer er achter, dienst opgerolde pijpjes en de suggestie van de open gulp.
[ afbeelding ]
Maar ondertussen haalt de achterneef van Wesley zijn informatie bij de nagelstyliste van Ramona-> hier klopt iets nietquote:Op maandag 19 juli 2010 18:49 schreef amaranta het volgende:
Wat een gezever de hele tijd over die families die helemaal zijn samengesmolten.
Ik kan me niet bedenken dat de tante van de ene erop zit te wachten om elke week op de koffie te gaan bij de achterneef van de ander.
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:32 schreef amaranta het volgende:
Durft nou niemand op TV te zeggen dat ze het pak van Wesley lelijk vinden??
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Op 4 is Winston pro-alles, Anouk heeft het geregeld, op 6 is iedereen erbij geweest, niemand kán er iets van zeggen
quote:
quote:Op maandag 19 juli 2010 19:35 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nouja, het waren wel mensen van hetzelfde 'slag'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |