Nu.nlquote:Jan Smit ontkent bezoek trouwlocatie Yolanthe
Uitgegeven: 22 juli 2010 15:22
Laatst gewijzigd: 22 juli 2010 15:25
AMSTERDAM - Jan Smit heeft het kasteel waar zijn ex-vriendin Yolanthe afgelopen weekeinde trouwde nooit bezocht.
Dat laat de zanger weten via Twitter. Smit zou tijdens zijn vakantie in Italië een kijkje hebben genomen op de trouwlocatie. Bovendien vroeg hij volgens De Telegraaf naar de bruidssuite.
Jan ontkent de geruchten ten stelligste. "Toch gek, kan me niet herinneren dat ik dit jaar in Italië ben geweest", schrijft de zanger met ironische toon.
Volgens Smit doet de hele ceremonie hem niets. "Alsof het mij iets interesseert wie waar slaapt."
Voor schut
Ook het management van de zanger is niet te spreken over de valse beweringen door de redactie van de krant, die onder leiding staat van Wilma Nanninga.
"Niet alleen over het feit dat het verhaal absolute onzin is. Wilma Nanninga zet Jan met dit verhaal bewust voor schut. En dat is niet de eerste keer." Het management bekijkt momenteel welke stappen ze tegen de roddelkoningin gaan ondernemen.
Eerste kindje
Smit en Cabau van Kasbergen waren twee jaar samen. In mei vorig jaar maakten ze hun breuk bekend.
Niet veel later werd Yolanthe met voetballer Wesley Sneijder gespot, met wie ze zaterdag in het huwelijk trad. Smit is met zijn vriendin Liza Smit in verwachting van hun eerste kindje.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier
[GATE] John Ewbank gaat scheiden #3 - Zwaaien naar Party!
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:30 schreef shomila het volgende:
Die Wilma Nanninga is ff een vuurtje aan het stoken.Triest als je zo je pagina's moet vullen.
http://www.telegraaf.nl/p(...)wanger___.html?p=2,3quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand had gister hier een link met foto's richting de Telegraaf en toen zag ik ook een stukje over Jan, die een zwanger buikje bleek te hebben, net als Lisa, maar ik kan het helaas niet meer op de site vinden
Hij eet iig goed![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 16:33 schreef shomila het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)wanger___.html?p=2,3
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef mathijs23 het volgende:
vreselijk!!!!!
meer kan ik er echt niet bij zeggen![]()
en nu heet zij -..yolanthe sneider cabau van kasbergen..-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb hem ja. Ik ben niet bijzonder gecharmeerd van Yo maar ik moet toegeven dat ze er heel mooi uitzag en dat haarquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef beequeen het volgende:
Eef, heb je de Grazia al gekocht? Ik heb de foto's net gezien, mijn kleindochter heeft een heel plakboek gemaakt.![]()
Grazia.
Nee, die heb ik niet. Ik vond het wel genoeg zoquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:55 schreef beequeen het volgende:
Eef, heb je de Grazia al gekocht? Ik heb de foto's net gezien, mijn kleindochter heeft een heel plakboek gemaakt.![]()
Grazia.
Het werd toch Yolanthe Sneijder-Cabau(ter).quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:13 schreef mathijs23 het volgende:
vreselijk!!!!!
meer kan ik er echt niet bij zeggen![]()
en nu heet zij -..yolanthe sneider cabau van kasbergen..-![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:17 schreef mathijs23 het volgende:
sorry voor het gekots maar dat tweede stond in de krant
dus ik geloof dat het waar is
Yay!!!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Starlie het volgende:
Jeetje wat een foto's in de Grazia!!! Zal kijken of ik er morgen een paar kan inscannen, zitten er namelijk heel wat bij die we nog niet gezien hebben!
Als het maar niet met die enge broekjesquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:55 schreef Starlie het volgende:
Jeetje wat een foto's in de Grazia!!! Zal kijken of ik er morgen een paar kan inscannen, zitten er namelijk heel wat bij die we nog niet gezien hebben!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:27 schreef Starlie het volgende:
Zal rond 11 uur de foto's online zetten, dan is mijn baas de hort op
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 09:27 schreef Starlie het volgende:
Zal rond 11 uur de foto's online zetten, dan is mijn baas de hort op
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
ze stralen wel idd hoor
en wat een massa haar! dat moeten wel extensions zijn (jhoewel ze al mooi haar van zichzelf heeft).
vind de jurken ietwathoerig maar goed, smaak is persoonlijk
Heb je die jurk waarmee ze in het zwembad wordt gegooid ook meegeteld? En anders is die jurk waarin ze naar het vuurwerk aan het kijken zijn ook een andere jurk dan al die andere... snap je het nogquote:
quote:
uiteraard zijn dat extensions, zit ook qua lengte een stukje aan geplaktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:35 schreef DarkElf het volgende:
ze stralen wel idd hoor
en wat een massa haar! dat moeten wel extensions zijn (jhoewel ze al mooi haar van zichzelf heeft).
vind de jurken ietwathoerig maar goed, smaak is persoonlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |