quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:33 schreef sherezade het volgende:
[ afbeelding ]
toch blijf ik tandvlees zien
idd. zou t ook stom vinden als ze dat nu ineens niet meer doet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:51 schreef Greys het volgende:
Ook kudos voor Yo dat ze bij dat Moulin Rouge pakje gewoon jetsers van plateaus aan haar voeten heeft, ondanks de niet zo lange Wes.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind eigenlijk alle jurken mooier dan de officiële trouwjurk. Als ik had mogen kiezen had ik de jurk van
. ome Addy
. gekozen!
dat pak van Wesley is daar mooiquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's die waar ze ook dat Venetiaanse masker draagt he? *terugscrollt*
Die vind ik ook het mooist denk ik
Ja, daar heb je helemaal gelijk, ook haar haar zit vaak leuker dan op de trouwdag zelf...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik vind eigenlijk alle jurken mooier dan de officiële trouwjurk.
Helemaal mee eens. Mooie foto's die veel geluk en verliefdheid uitstralen. En wat is Yolanthe een femme fatale op die foto's!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:31 schreef Greys het volgende:
Wauw!
Ik kan niet anders zeggen dan dat ze er zó ontzettend happy uit zien.
Prachtige foto's zitten er tussen.
En zo te zien hebben ze gewoon precies gedaan die dagen wat ze zelf leuk vonden.
En ik zie op sommige foto's gewoon het tandvlees weer![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef DarkElf het volgende:
Vind de zwart-witfoto erg mooi, daar vind ik voor t eerst ook haar jurk mooi.
maar wat staat Wesley stom met zijn handjes op die muurfoto.. Zij staat er prima op maar hij staat er wat suffig bij.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij is niet echt gewend om sexy en geil te doen op een foto, hij weet zich niet echt een houding idd daar zo lijkt het
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:25 schreef sherezade het volgende:
[..]
nee hij heeft niks sexy's en geils dus dan wordt het al lastig voor midget sneijder
quote:
Mooi. Ik hou wel van een beetje out of the box-denken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef sherezade het volgende:
dan ben jij de 1e die ik dat hoor zeggen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Greys het volgende:
We zijn niet allemaal zo dropdead gorgeous en sizzling hot als jij natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |