Ja jij zegt zoals het is, een papventje!!! Die benaming past wel bij hem! En zijn moeder is nou ook niet echt een aantrekkelijk iets om erbij te krijgen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee. Jan vind ik zo'n papventje. Komt misschien ook wel door zijn kindsterrenstatus, maar ik vind het zo'n mamma's boy. En een beetje vadsig.
Dat is idd het ergste, je krijgt die moeder er ook bij..... iedere dagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja jij zegt zoals het is, een papventje!!! Die benaming past wel bij hem! En zijn moeder is nou ook niet echt een aantrekkelijk iets om erbij te krijgen...
Ja, zoals bij haarzelf voordat ze er wat aan had laten doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef miieejj het volgende:
ik vind het wel meevallen met dat tandvlees.. bij sommige mensen is het erger..![]()
Ja dat kan je zo zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:13 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch een blik van echte liefde?.
Ja, je moet iets zoeken he..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:42 schreef Moja het volgende:
Dat eeuwige gezeur over dat tandvleesSeriously
Ja, ik vind het te bizar voor woorden. Maargoed ze kan het idd het best als een compliment opvatten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je moet iets zoeken he..![]()
Yo is natuurlijk te beeldig voor woorden en Wes is een lekker straatschooiertje, like it.
Misschien heeft ie wel een heel goede reden om zijn handjes daar te houden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef DarkElf het volgende:
Vind de zwart-witfoto erg mooi, daar vind ik voor t eerst ook haar jurk mooi.
maar wat staat Wesley stom met zijn handjes op die muurfoto.. Zij staat er prima op maar hij staat er wat suffig bij.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:38 schreef Marble het volgende:
Fantastisch die foto's! On-Nederlands glamoureus, ik vind het heerlijk. Echt een opkikker in deze sombere economische tijden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef dalaiblama het volgende:
Ik denk dat iedere criticast na het zien van deze foto's zijn woorden inslikt. Verdikkeme wat ziet het er tof uit.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:44 schreef Greys het volgende:
Het sprankelend geheel duurde drie hele dagen he?
Bij 35+ graden heb je dan gewoon niet genoeg aan 1 jurk. En ook niet aan drie.
Ze kón niet anders Nadine!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |