Nee, dat was echt. Hij is helemaal Yin. En Yang en weet sindsdien dat tranen kunnen opluchten.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef conleche het volgende:
Ik was trouwens een paar dagen bij m'n ex in Belgie en er was ergens een filmpje van Yo tegen die boom, jeweetwel, van die geile foto waar ze zo achterom kijkt. In het filmpje is ze inderdaad wat fors in het benedenlijf, maar hij vond het, en ik quote: een vieze vetkleuter.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Baas B.! De Charlie Lownoise van de jaren 0.
Charlie L was bij het drama in Duisburg, vandaar mijn verwarring.
Excuus voor mijn gewauwel!
dit is trouwens een belediging,quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Baas B.! De Charlie Lownoise van de jaren 0.
Nee Baas B! Anders kloppen die 3 bedpartners niet meer Cc!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren ook voor het eerst (Bij Boulevard geloof ik) dat ze het voor Jantje S met Charlie (B)lownoise deed. Move on up.
Ja, ik stond al zo corrected!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:14 schreef Vivi het volgende:
Nee Baas B! Anders kloppen die 3 bedpartners niet meer Cc!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Het is een beetje Kelly die Yolanthe probeert na te doen daar.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ineens waarom hij mij Kapsalonnetje noemde![]()
![]()
Merkwaardig hoe jij precies weet te omschrijven waar ik mijn vinger niet op kon leggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een beetje Kelly die Yolanthe probeert na te doen daar.
Lekker late reactie, maar wat een leuke foto's! Ik vind de meeste van Jolanthe's andere jurken mooi. Behalve de maskerade jurk dan. Mij te glimmerig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Starlie het volgende:
HIER ZIJN ZE DAN!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een mooie foto!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat het allemaal zwaar over de top is vind ik Yolanthe er op sommige foto's wel mooi uitzien!!! Die jurk die ze vlak voordat ze ging trouwen aan had had ze misschien beter als trouwjurk kunnen gebruiken...
das toch lekker decadentquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wel suf dat die 'entourage' van vriendjes en vriendinnetjes de hele tijd erbij zijn. Je huwelijksreis doe je toch lekker samen?
Met vrienden op huwelijksreis lijkt me heerlijk. Je zit nog een heel leven op elkaars lip. *ril*quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wel suf dat die 'entourage' van vriendjes en vriendinnetjes de hele tijd erbij zijn. Je huwelijksreis doe je toch lekker samen?
Orgies ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Met vrienden op huwelijksreis lijkt me heerlijk. Je zit nog een heel leven op elkaars lip. *ril*
O, het is hopeloos onromantisch, maar eik ben ik het daar wel mee eens...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Met vrienden op huwelijksreis lijkt me heerlijk. Je zit nog een heel leven op elkaars lip. *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |