Ja jij zegt zoals het is, een papventje!!! Die benaming past wel bij hem! En zijn moeder is nou ook niet echt een aantrekkelijk iets om erbij te krijgen...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh nee. Jan vind ik zo'n papventje. Komt misschien ook wel door zijn kindsterrenstatus, maar ik vind het zo'n mamma's boy. En een beetje vadsig.
Dat is idd het ergste, je krijgt die moeder er ook bij..... iedere dagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:49 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja jij zegt zoals het is, een papventje!!! Die benaming past wel bij hem! En zijn moeder is nou ook niet echt een aantrekkelijk iets om erbij te krijgen...
Ja, zoals bij haarzelf voordat ze er wat aan had laten doen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef miieejj het volgende:
ik vind het wel meevallen met dat tandvlees.. bij sommige mensen is het erger..![]()
Ja dat kan je zo zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:13 schreef Marble het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch een blik van echte liefde?.
Ja, je moet iets zoeken he..quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:42 schreef Moja het volgende:
Dat eeuwige gezeur over dat tandvleesSeriously
Ja, ik vind het te bizar voor woorden. Maargoed ze kan het idd het best als een compliment opvatten.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:45 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ja, je moet iets zoeken he..![]()
Yo is natuurlijk te beeldig voor woorden en Wes is een lekker straatschooiertje, like it.
Misschien heeft ie wel een heel goede reden om zijn handjes daar te houden.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:50 schreef DarkElf het volgende:
Vind de zwart-witfoto erg mooi, daar vind ik voor t eerst ook haar jurk mooi.
maar wat staat Wesley stom met zijn handjes op die muurfoto.. Zij staat er prima op maar hij staat er wat suffig bij.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:38 schreef Marble het volgende:
Fantastisch die foto's! On-Nederlands glamoureus, ik vind het heerlijk. Echt een opkikker in deze sombere economische tijden.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:09 schreef dalaiblama het volgende:
Ik denk dat iedere criticast na het zien van deze foto's zijn woorden inslikt. Verdikkeme wat ziet het er tof uit.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:44 schreef Greys het volgende:
Het sprankelend geheel duurde drie hele dagen he?
Bij 35+ graden heb je dan gewoon niet genoeg aan 1 jurk. En ook niet aan drie.
Ze kón niet anders Nadine!
quote:Wilma Nanninga houdt verhaal Jan vol
Uitgegeven: 23 juli 2010 23:26
Laatst gewijzigd: 23 juli 2010 23:24
AMSTERDAM - Wilma Nanninga van de Telegraaf houdt vast aan het verhaal dat Jan Smit de trouwlocatie van zijn ex Yolanthe Cabau van Kasbergen en Wesley Sneijder heeft bezocht.
© NU.nl/Alphons
"Denk je dat ik 't in de krant ga zetten op basis van één bron? Nee toch", zegt zij vrijdag in 'RTL Boulevard'.
"Ik heb in het hotel dat verhaal gehoord en ik heb het besproken met iemand die het kan weten", zegt zij. Jan ontkent de geruchten zelf ten stelligste. Ook zijn management is niet te spreken over de beweringen en denkt zelfs dat Nanninga tegen de zanger is.
"Ik denk dat het komt, omdat wij destijds toen zij uit elkaar gingen, allerlei verhalen over Yolanthe's kant hebben belicht", zegt Nanninga."En dat was natuurlijk niet zo leuk voor het imago van Jan, denk ik."
Zwart maken
Nanninga ontkent dat zij Jan heeft geprobeerd zwart te maken en vertelt dat zij een jaar geleden wel belangrijkere dingen aan haar hoofd had. Vorig jaar zomer werd namelijk een cyste in de hersenen gevonden van de roddelkoningin.
Er werd gedacht aan een tumor, waarop een operatie volgde. Met haar gezondheid gaat het inmiddels weer helemaal goed.
Ik denk dat het in het geval van Yolanthe vooral afhankelijk is van wat er nou werkelijk waar is van de verhalen van haar vader..... hoewel er zelfs van een enorm vermogen niet gek veel overblijft als je dat met 15 kinderen moet delen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe rijk zou Yolanthe zelf eik zijn? Ik bedoel ze doet wel het 1 en ander, maar niet echt spectaculair veel en ook nog bij de publieken toch?
Ik heb echt geen idee wat een beetje tv-sterretje verdient in het hollandse.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe rijk zou Yolanthe zelf eik zijn? Ik bedoel ze doet wel het 1 en ander, maar niet echt spectaculair veel en ook nog bij de publieken toch?
Ik heb echt geen idee wat een beetje tv-sterretje verdient in het hollandse.
Nee waarschijnlijk niet, maar dat hoeft toch ook niet lijkt me, als je partner goed is voor 20 keer zoveel als jij?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb bij die bruiloft iig het idee dat al het spaargeld van Yo nog niet de helft had kunnen betalen zeg maar...
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk niet, maar dat hoeft toch ook niet lijkt me, als je partner goed is voor 20 keer zoveel als jij?
Ik zou het ook niet prettig vinden als mijn partner alleen maar in Gant, McGregor, Van Lier enz. zou lopen en ik het met een paar Miss Etammetjes moet doen omdat zijn inkomen nou eenmaal 3 keer zo hoog is als het mijne...
Lijkt me ook niet helemaal gezond als er zo'n verschil is en je laat dan ieder nog voor de eigen kosten opdraaien.
Dat lijkt me met zo'n vermogen al behoorlijk laat eigenlijkquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:26 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Toch vreemd dat mannen die zo veel geld hebben vaak na een derde of vierde huwelijk toch besluiten onder huwelijkse voorwaarden te gaan trouwen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:30 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg altijd maximaal een dame blanche. Met een parapluutje, dat dan weer wel.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:42 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het ziet er mooi uit, dat is waar, maar eerlijk gezegd zie ik op deze foto's voor het eerst wat hier al eerder werd beweerd: Yo pakt vooral haar fotomomentjes, terwijl Wes stomdronken van verliefdheid naar zijn bruid kijkt. Op de zwembadfoto weet zij haar gezicht nog zó te draaien dat ze - best moeilijk, tijdens zo'n ongecontroleerde sprong - recht in de lens kijkt, en de zwart-wit foto is bijna pijnlijk: zij straalt naar de camera, hij straalt - zoals op alle foto's - naar háár. En op de 'Moulin Rouge'-foto tegen de muur, zakt Wes bijna door de grond van pure ademloosheid en blinde adoratie.
Ik vind Wesley zieligDit gaat heel verkeerd aflopen
Ja dat vond ik ook dus..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 00:09 schreef Vivi het volgende:
Dat was lollig ja! Volgens mij kan je met hem lachen, en dat is aantrekkelijk.
Dat heeft ze als één van de weinigen hier in het gebouw gewoon voor 3 ton verkocht. Ze is heul niet zieligquote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Overigens meen ik dat het appartement dat ze in Hilversum had voor ze met Jan ging samenwonen ook een koopappartement was, dus zelfs als ze geen vermogen had moet ze toch een redelijk inkomen hebben gehad voor een 22-jarige.
Leuk om te bewaren voor de kleinkinderen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:04 schreef SEMTEX het volgende:
I confess: Ik heb de Grazia met alle trouwfoto's gekocht
ja nouquote:Op zondag 25 juli 2010 12:06 schreef Marble het volgende:
[..]
Leuk om te bewaren voor de kleinkinderen.
Zijn ze serieus met vrienden op vakantie?! Romantisch hoorquote:Op donderdag 29 juli 2010 16:55 schreef Vivi het volgende:
Nee Co, ze willen rust! Leven in de Luwte! Aanschouw deze video!
http://www.shownieuws.tv/(...)=43/contentid=201535
Wat ik me nu afvraag he...waarom zou je continue omringt willen zijn door anderen 183 van je beste vrienden tijdens je huwelijksreis?
Ik hoorde gisteren ook voor het eerst (Bij Boulevard geloof ik) dat ze het voor Jantje S met Charlie (B)lownoise deed. Move on up.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:07 schreef Starlie het volgende:
Even vooropgesteld dat ik best geloof dat Wes en Yo heel gelukkig zijn samen...
Maar ik heb ooit een keer ergens gelezen dat Wes toen hij net gescheiden was tegen vrienden heeft gezegd dat Yolanthe zijn droomvrouw is... een tijd later hebben ze ook iets samen... geluk voor dit joch of toeval...?!
Mijn vriend vind haar een vreselijke golddigger en heeft er zo zijn eigen idee over... Na het horen van dat verhaal krijg ik soms ook wel het idee dat Yo zoiets had van heee een rijke vent vind me leuk, hij ziet er niet slecht uit ach laat ik het gewoon proberen.
Maar ja.. zolang ze elkaar maar gelukkig maken zal het me eigenlijk aan mijn reet roesten!
Kracht van de overdrijving, viev!!quote:
Charlie Lownoise, ja?quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren ook voor het eerst (Bij Boulevard geloof ik) dat ze het voor Jantje S met Charlie (B)lownoise deed. Move on up.
voor jan deed ze t met baas bquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren ook voor het eerst (Bij Boulevard geloof ik) dat ze het voor Jantje S met Charlie (B)lownoise deed. Move on up.
Ach kom op zeg, ze heeft gewoon een lekker lijf. Ook toen ze iets zwaarder was.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Kracht van de overdrijving, viev!!
Ik was trouwens een paar dagen bij m'n ex in Belgie en er was ergens een filmpje van Yo tegen die boom, jeweetwel, van die geile foto waar ze zo achterom kijkt. In het filmpje is ze inderdaad wat fors in het benedenlijf, maar hij vond het, en ik quote: een vieze vetkleuter.
Mijn wereldbeeld.
Dat was Mental Theo volgens mij, maar goed. Die is ook weer te linken aan Charlie L.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Oh ja! Baas B.! De Charlie Lownoise van de jaren 0.
Charlie L was bij het drama in Duisburg, vandaar mijn verwarring.
Excuus voor mijn gewauwel!
Ze waren er samen en Charlie L. durfde te huilen.quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:37 schreef Loveless85 het volgende:
Dat was Mental Theo volgens mij, maar goed. Die is ook weer te linken aan Charlie L.
Grote jongenquote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze waren er samen en Charlie L. durfde te huilen.
*Tissues weer wegzet*quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:40 schreef Copycat het volgende:
Jaja, luid een klok en ik verzin er een klepel bij.
Nee, dat was echt. Hij is helemaal Yin. En Yang en weet sindsdien dat tranen kunnen opluchten.quote:
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:29 schreef conleche het volgende:
Ik was trouwens een paar dagen bij m'n ex in Belgie en er was ergens een filmpje van Yo tegen die boom, jeweetwel, van die geile foto waar ze zo achterom kijkt. In het filmpje is ze inderdaad wat fors in het benedenlijf, maar hij vond het, en ik quote: een vieze vetkleuter.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Charlie L was bij het drama in Duisburg, vandaar mijn verwarring.
Excuus voor mijn gewauwel!
dit is trouwens een belediging,quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:35 schreef Copycat het volgende:
Nee Baas B! Anders kloppen die 3 bedpartners niet meer Cc!quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, ik stond al zo corrected!quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:14 schreef Vivi het volgende:
Nee Baas B! Anders kloppen die 3 bedpartners niet meer Cc!
quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
Het is een beetje Kelly die Yolanthe probeert na te doen daar.
quote:Op donderdag 29 juli 2010 17:47 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
Ik snap ineens waarom hij mij Kapsalonnetje noemde![]()
![]()
Merkwaardig hoe jij precies weet te omschrijven waar ik mijn vinger niet op kon leggenquote:Op donderdag 29 juli 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is een beetje Kelly die Yolanthe probeert na te doen daar.
Lekker late reactie, maar wat een leuke foto's! Ik vind de meeste van Jolanthe's andere jurken mooi. Behalve de maskerade jurk dan. Mij te glimmerig.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:26 schreef Starlie het volgende:
HIER ZIJN ZE DAN!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een mooie foto!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ondanks dat het allemaal zwaar over de top is vind ik Yolanthe er op sommige foto's wel mooi uitzien!!! Die jurk die ze vlak voordat ze ging trouwen aan had had ze misschien beter als trouwjurk kunnen gebruiken...
das toch lekker decadentquote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wel suf dat die 'entourage' van vriendjes en vriendinnetjes de hele tijd erbij zijn. Je huwelijksreis doe je toch lekker samen?
Met vrienden op huwelijksreis lijkt me heerlijk. Je zit nog een heel leven op elkaars lip. *ril*quote:Op donderdag 29 juli 2010 21:20 schreef SEMTEX het volgende:
Wel suf dat die 'entourage' van vriendjes en vriendinnetjes de hele tijd erbij zijn. Je huwelijksreis doe je toch lekker samen?
Orgies ?quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Met vrienden op huwelijksreis lijkt me heerlijk. Je zit nog een heel leven op elkaars lip. *ril*
O, het is hopeloos onromantisch, maar eik ben ik het daar wel mee eens...quote:Op donderdag 29 juli 2010 23:39 schreef dalaiblama het volgende:
[..]
Met vrienden op huwelijksreis lijkt me heerlijk. Je zit nog een heel leven op elkaars lip. *ril*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |