SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste vijf delen:
Geneeskunde [Deel 53]
Geneeskunde [Deel 54]
Geneeskunde [Deel 55]
Geneeskunde [Deel 56]
Geneeskunde [Deel 57]
Geneeskundewebsites voor studenten en co-assistentenGeneeskundestudent Arts en Student Medisch Student Co-motions VVAA NHG Standaarden Overzicht handige links van mol_air Medische rekenmachine Websurg - tekst en video's van voornamelijk laparoscopische chirurgie Artsus.nl - medisch weblog voor de jonge medicus
IB GroepLoten? Hoe en wat
Universiteiten (aantal studieplaatsen), toelatingsmogelijkheden en per universiteit de regelmatige posters (jaar van aanvang)
Rijksuniversiteit Groningen (410)Zij-instroom Decentrale Selectie (50 % van de plaatsen) 40 collegeweken per jaar einfach_mich (2005)
ArendBarend (2006)
MaxC (2007)
Pluizel (2006)
Starla (2002)
Honeymooner (2003)
Juzme (2009)
Davidov2009 (2008)
VU Amsterdam (350)Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen) Goodspeed.(2005)
DDM (2000?)
7.Leonardo (2007)
pmdomela (2008)
MindVision (2009)
Laertes (2009)
Universiteit van Amsterdam (350)Decentrale selectie (50% van de plaatsen) Zwaardvisch (2003)
Merel1808 (2008)
Christiaan (2009)
fusionfake (2009)
Kassaa (2009)
Universiteit Leiden (315)Zij-instroom 39 collegeweken per jaar intoxicated (2004)
Repeat (2005)
entwined (2004)
Dr.Plien (2004)
nlse (2004)
arabicangel667 (2005)
mol_air (2004)
Bhai (2005)
Asclepius (2001)
Hoolaa (2005)
Elby1988 (2007)
Universiteit Utrecht (344)Decentrale selectie, SUMMA (vierjarig) 40 collegeweken per jaar (vanaf 2006 BaMa, CRU'06) dr.dunno
Jan-Ton (2005)
darkie_blue (2003)
M1RR1E (2005)
gohan16 (2005)
Naoual17 (2005)
Leejow (2007)
iofn (2005)
Bellah (2007)
Erasmus Universiteit Rotterdam (410)Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen) Singa (2005)
Wuder (2004)
Heinekenner (2007)
Switchboy (2007)
Ludacriss (2010)
Radboud Universiteit Nijmegen (330)40 collegeweken per jaar Decentrale selectie (tot 50% van de plaatsen) fee-tje (2003)
ralfie (2003)
Kantar (2007)
dotKoen (2007)
Universiteit Maastricht (341)The_DopeMan (2003)
nevaeh87 (2005)
chriztiaan (2006)
DR878 (2005)
Duuvelke (2007)
Seam (2008)
BloodyVirginMary (2009)
AndersSven-
Spyronius (2006: Biomedische Wetenschappen Utrecht)
EricT (Biomedische Wetenschappen en Geneeskunde Groningen)
(staat je naam er niet bij en moet dat wel... meld ff in dit topicvoeg jezelf toe op de wiki pagina)
De bron van de OP vind je hier: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/Geneeskunde
Elektrolytenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:43 schreef DDM het volgende:
[..]
Bij sommige valt die nooitBij heel veel speelt natuurlijk ook de interesse een rol.
Maar de nier en het handhaven van de electrolyten -en zuur-base balans is zoooooooo cool!!!![]()
Jij vindt dat ook cool. Geef maar toe jij. Jij houdt wel van een paar lekkere electrolyten he, geef maar toe!!
Kan ik even metenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:11 schreef intoxicated het volgende:
Heb je geen links-rechts verschil in tensie?![]()
Vooral anteflexie van de wervelkolom. Endo- en exorotatie doen geen pijn.quote:Maar serieus; welke beweging maakt het erger? Dat zal vast endo- of exorotatie van de arm (ik ga niet verklappen welke, anders ben je bias'ed) zijn, hè?
Niet echt vermindering geloof ik, wel fluctuatie. PCM heb ik overigens vandaag pas netjes gedoseerd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:16 schreef DDM het volgende:
2 Weken is lang voor aanhoudende myogene pijn. Zit er helemaal geen vermindering in?
Je zou ook wel verwachten dat PCM wel wat zou doen.
Ik gok lupusquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:17 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Niet echt vermindering geloof ik, wel fluctuatie. PCM heb ik overigens vandaag pas netjes gedoseerd.
Zeg dat dan! Ik was al bezig met de aanvraag voor een botscintigrafie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:17 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Niet echt vermindering geloof ik, wel fluctuatie. PCM heb ik overigens vandaag pas netjes gedoseerd.
Hehequote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:20 schreef DDM het volgende:
[..]
Zeg dat dan! Ik was al bezig met de aanvraag voor een botscintigrafie.
Voor zover ik betrouwbaar mijn eigen tensie met links kan opnemen: nauwelijks.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:11 schreef intoxicated het volgende:
Heb je geen links-rechts verschil in tensie?![]()
Ja, lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:29 schreef DDM het volgende:
Maar even serieus. Ik zou het nog even aankijken. Kijken hoe je reageert op PCM en anders overgaan op een NSAID. Als je volgende week nog last hebt, even naar je HA
Negatiefquote:. Neem aan dat je geen andere klachten hebt? Palpitaties, pulmonaal, vermindere eetlust, gewichtsverlies, koorts, afwijkend temperatuurpatroon (voor zover gemeten). Last van gewrichten?
Het neemt toe bij voorover bukken. Het klinkt mij meer als een ligamentair probleem dan internistisch.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:29 schreef DDM het volgende:
Neem aan dat je geen andere klachten hebt? Palpitaties, pulmonaal, vermindere eetlust, gewichtsverlies, koorts, afwijkend temperatuurpatroon (voor zover gemeten). Last van gewrichten?
Aan "klinken" heb ik niets. Anamnese zo breed mogelijk maken. Ligamentair: niets aan het handje. Een of meerdere vragen met ja beantwoorden: hogere kans op iets anders. Paar seconden extra werk.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:48 schreef starla het volgende:
[..]
Het neemt toe bij voorover bukken. Het klinkt mij meer als een ligamentair probleem dan internistisch.
Door middel van irrelevante vragen te stellen? En sluit je met vragen iets uit? Vaak niet. Als ik op m'n voet sla en daarna pijn heb is het ridicuul om te vragen naar claudicatioklachten omdat de gekneusde voet claudicatioklachten zou kunnen maskeren. Als het eruit ziet als een paard en het geluid maakt van een paard, dan is het heus geen ezel DDM.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:59 schreef DDM het volgende:
Aan "klinken" heb ik niets. Anamnese zo breed mogelijk maken. Ligamentair: niets aan het handje. Een of meerdere vragen met ja beantwoorden: hogere kans op iets anders. Paar seconden extra werk.
Geneeskunde werkt niet alleen met aantonen. Uitsluiten speelt een veel belangrijkere rol.
Onzin. Symptomen zijn vaak complementair. De a priori kans op een ziekte wordt verhoogd bij positieve anamnesevragen. Met vragen kan je nooit 100% iets uitsluiten, dat weet iedereen. Je kan iets wel minder waarschijnlijk maken. Dat hoef ik toch niet uit te leggen? Een brandende pijn op de borst is vast geen AP of MI.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:05 schreef starla het volgende:
[..]
Door middel van irrelevante vragen te stellen? En sluit je met vragen iets uit? Vaak niet. Als ik op m'n voet sla en daarna pijn heb is het ridicuul om te vragen naar claudicatioklachten omdat de gekneusde voet claudicatioklachten zou kunnen maskeren. Als het eruit ziet als een paard en het geluid maakt van een paard, dan is het heus geen ezel DDM.
Ik hoef jou denk ik ook niet uit te leggen wat we met tunnelvisie bedoelen in de geneeskunde? Ik kan nog wel meer structuren noemen die je niet hebt uitgevraagd, wat dacht je van de wervelkolom die daar in de buurt zit? Ik had op z'n minst gevraagd of de pijn niet toeneemt bij drukverhogende momenten want tsja, het kan zomaar een thoracale HNP zijn. En even vragen naar de mictie en atactisch looppatroon, want o wee DDM, we zien zomaar een dreigende dwarslaesie over het hoofd door een ossale metastase van een nog niet gediagnosticeerd klein-cellig longca. Begrijp je een beetje waar ik naar toe wil? Iemand die in opleiding is voor dermatologie had gevraagd of er geen huidafwijkingen te zien waren ter plekke.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef DDM het volgende:
Jij gaat uit van de pijn bij het vooroverbuigen, dat doet jou meteen denken aan ligmentair. Nou dat kan inderdaad. Maar de pleura rekt ook mee op.
Zie bovenstaande, je doet wel alsof je 'alles' goed uitvraagt, maar dat doe je alleen op je eigen vakgebied. Ik vind dat ook een beetje een vals gevoel van veiligheid geven: 'oh, geen koorts, dan kun je nog wel 2 weken wachten met die thoracale aortaruptuur'.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef DDM het volgende:
Je moet gebruik maken van de anamnese. Doet het pijn bij vooroverbuigen? Ja! Oke het is ligmentair. Dat mag niet. Verder kijken dan je neus lang is. Je hebt een waarschijnlijkheidsdiagnose en daaronder heb je de algehele DD. Die DD baseer je op je speciele, algemene en tractusanamnese.
En bovenaan in jouw DD staan blijkbaar lymfomen en pleuritis (carcinomatosa). Bovenaan in mijn DD staan problemen met het bewegingsapparaat. Over dat laatste rep je helemaal niet, behalve dat 2 weken lang is voor iets tendinomyogeens. Weet je hoe lang mensen met een niet behandelde tenniselleboog kunnen rondlopen? Inderdaad, jaren.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:18 schreef DDM het volgende:
Je hebt een waarschijnlijkheidsdiagnose en daaronder heb je de algehele DD. Die DD baseer je op je speciele, algemene en tractusanamnese.
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef starla het volgende:
[..]
Ik hoef jou denk ik ook niet uit te leggen wat we met tunnelvisie bedoelen in de geneeskunde? Ik kan nog wel meer structuren noemen die je niet hebt uitgevraagd, wat dacht je van de wervelkolom die daar in de buurt zit? Ik had op z'n minst gevraagd of de pijn niet toeneemt bij drukverhogende momenten want tsja, het kan zomaar een thoracale HNP zijn. En even vragen naar de mictie en atactisch looppatroon, want o wee DDM, we zien zomaar een dreigende dwarslaesie over het hoofd door een ossale metastase van een nog niet gediagnosticeerd klein-cellig longca. Begrijp je een beetje waar ik naar toe wil? Iemand die in opleiding is voor dermatologie had gevraagd of er geen huidafwijkingen te zien waren ter plekke.
[..]
Zie bovenstaande, je doet wel alsof je 'alles' goed uitvraagt, maar dat doe je alleen op je eigen vakgebied. Ik vind dat ook een beetje een vals gevoel van veiligheid geven: 'oh, geen koorts, dan kun je nog wel 2 weken wachten met die thoracale aortaruptuur'.
Zeg nou zelf...het eerste waar je aan denkt als iemand jeuk heeft na het douchen is polycytemia vera en niet een droge huid. Slaat dat niet een beetje door vind je zelf?
Zie andere post. Ook het bewegingsapparaat staat bij mij nummer 1. En ik vind het frappant dat je mijn anamnese meteen associeert met bovengenoemde pathologie. Terwijl er nog zoveel meer aan de hand kan zijn want bovengenoemde kan geven en niet eens zo ernstig is als wat jij noemt. En ja ook interne aandoeningen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef starla het volgende:
En bovenaan in jouw DD staan blijkbaar lymfomen en pleuritis (carcinomatosa). Bovenaan in mijn DD staan problemen met het bewegingsapparaat.
Sluit het ook niet uit maar goed, dat is weer een andere discussie.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef DDM het volgende: maar je kan ook even een simpele vingerprik doen om DM uit te sluiten.
Waarom denk jij dan van binnen naar buiten?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef DDM het volgende:
Iemand met pijn waar dan ook op de thorax denk je van buiten naar binnen toe. Dus eerst de huid, dan de spieren, botten, organen, vliezen etc. Zo hoort het.
Enfin, hier heb ik m'n zegje al over gedaan. Als Koen had gezegd: 'nu je het zegt, ik heb een imperatieve blaas en ik loop zo atactisch' dan had jij myelumcompressie over het hoofd gezien. 2 can play that game...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:36 schreef DDM het volgende:
Maar dat is geen reden om je anmnese niet af te maken. Zo voorkom je dus fouten.
Nogmaals het is een algemene anamnese. Koorts, etc is allemaal algemeen. Dat hart en longen er bij betrokken worden moge duidelijke zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 20:42 schreef starla het volgende:
[..]
Sluit het ook niet uit maar goed, dat is weer een andere discussie.
[..]
Waarom denk jij dan van binnen naar buiten?
[..]
Enfin, hier heb ik m'n zegje al over gedaan. Als Koen had gezegd: 'nu je het zegt, ik heb een imperatieve blaas en ik loop zo atactisch' dan had jij myelumcompressie over het hoofd gezien. 2 can play that game...
Bij jou gaan ze ook sneller dood hèquote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:16 schreef starla het volgende:
Alle gekheid op een stokkie, dat went heel snel. Eerste paar zijn inderdaad naar, maar je raakt er gek genoeg aan gewend.
Mijn eerste was een jongen van 22 die euthanasie pleegde. Was er kapot van, hierna nooit meer moeite met een overlijding gehad, went snel hoe lullig ook.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 21:13 schreef Pluizel het volgende:
zo hallo discussie :d
Wat overigens wel zwaar bagger is dat ik gister voor het eerst in m'n leven iemand heb zien overlijdenmevrouw werd dyspnoisch en had een NR NB IC- beleid en is zomaar onder onze handen dood gegaan.... Het schijnt dat je de eerste nooit vergeet. Hoe gaan jullie daarmee om?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 00:00 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Mijn eerste was een jongen van 22 die euthanasie pleegde.
Osteosarcoom met uitzaaiingen. Hij had er erg veel pijn door, dus respecteerde zijn beslissing.quote:
Echt niet? In het UMC St. Radboud doen ze het ook niet volgens mij?quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:53 schreef intoxicated het volgende:
Was dit trouwens in een ziekenhuis? Bij ons is het echt not done om een echte euthanasie uit te voeren.
Nee gewoon bij hem thuis. Waren ook 2 huisartsen bij aanwezig.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:53 schreef intoxicated het volgende:
Was dit trouwens in een ziekenhuis? Bij ons is het echt not done om een echte euthanasie uit te voeren.
Dat is een beetje een afspraak, als het er echt op aankomt dan wordt meestal met de huisarts geregeld dat iemand nog even een paar dagen naar huis gaat en dat hij het dan doet of regelt. 'k Weet ook niet echt waarom, maar de staf houdt er wel erg aan vast.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:57 schreef Ludacriss het volgende:
Waarom niet eigenlijk?
Kan me daarnaast ook wel voorstellen dat iemand liever thuis sterft dan in het ZH. Het gebeurde trouwens tijdens een stage in de thuiszorg.quote:Op woensdag 21 juli 2010 18:59 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Dat is een beetje een afspraak, als het er echt op aankomt dan wordt meestal met de huisarts geregeld dat iemand nog even een paar dagen naar huis gaat en dat hij het dan doet of regelt. 'k Weet ook niet echt waarom, maar de staf houdt er wel erg aan vast.
Absoluut, maar toen ik een patiënte had die er erg op aandrong, was het ook totaal onmogelijk om het daadwerkelijk op vrij korte termijn te regelen. Uiteindelijk was het voor mw en familie een onprettige situatie geworden die veel langer duurde dan we hadden verwacht. Was wel even een leermoment..quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:04 schreef Ludacriss het volgende:
Kan me daarnaast ook wel voorstellen dat iemand liever thuis sterft dan in het ZH.
Het komt zelden voor. Net als een abortus provocatus. In beide gevallen moet de ethische commissie zich erover buigen en daar zitten nu eenmaal katholieke geestelijken inquote:Op woensdag 21 juli 2010 18:55 schreef Rituals het volgende:
[..]
Echt niet? In het UMC St. Radboud doen ze het ook niet volgens mij?
Ja dat had ik gehoord!quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Het komt zelden voor. Net als een abortus provocatus. In beide gevallen moet de ethische commissie zich erover buigen en daar zitten nu eenmaal katholieke geestelijken in..
Huhquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Het komt zelden voor. Net als een abortus provocatus. In beide gevallen moet de ethische commissie zich erover buigen en daar zitten nu eenmaal katholieke geestelijken in..
Het UMC St Radboud is een katholiek ziekenhuis. Vandaar dat er op basis van 2000 jaar oude sprookjes zeer zelden euthanasie plaatsvindt...quote:
We houden de touwtjes stevig in handen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 19:10 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Oh, misschien mogen wij het daarom wel niet doenquote:Op woensdag 21 juli 2010 19:17 schreef Pluizel het volgende:
maarja het schijnt dat we in het martini het op één na laagste sterftecijfer hebbenal is die data nul bruikbaar.
Lijkt me een chille studie. Makkelijk, weinig colleges, veel tijd voor een vereniging, lekkere chicks (geen 8+doosjes) en snel werken.quote:
Dat somt het inderdaad wel goed opquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:00 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Lijkt me een chille studie. Makkelijk, weinig colleges, veel tijd voor een vereniging, lekkere chicks (geen 8+doosjes) en snel werken.
Helaas heb ik wel ambities.
Geen aanrader.quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Seam het volgende:
Wij pakken de lekkere chicks dan wel weer van verpleegkunde![]()
In mijn ervaring zijn de meeste boven de 25 al getrouwd of wonen samenquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:29 schreef Seam het volgende:
Wij pakken de lekkere chicks dan wel weer van verpleegkunde
Wat dan?quote:
Nee, echt!quote:
Is dat wel jong genoeg voor je joh?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef Seam het volgende:
hier voldoende 17/18 jarige meisjes die met verpleegkunde beginnen hoor
Weet waar je aan begintquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:39 schreef Seam het volgende:hier voldoende 17/18 jarige meisjes die met verpleegkunde beginnen hoor
![]()
Kan ermee door hoor. Veel ouder liever niet neequote:
Ach, sommige meisjes beginnen al op hun 16e met verpleegkundequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Kan ermee door hoor. Veel ouder liever niet nee
Als ik een slimme chick wil ga ik wel naar een technische universiteit, ik wil gewoon een lekker chickquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:52 schreef Rituals het volgende:
Tijdens mijn verpleegstage was er een verpleegster in opleiding (meisje van 17). Ze vroeg me wat ik deed en het gesprek ging ongeveer zo:
Verpleegstertje: 'Wat is jouw functie hier?'
Rituals: 'Ik loop hier kort stage omdat ik eerstejaars geneeskundestudent ben'
Verpleegstertje: 'Oké...'
*Stilte*
Verpleegstertje: 'Wat word je eigenlijk later met geneeskunde?'
Rituals: 'Met geneeskunde? Arts'
Verpleegstertje: 'Wat..? Arts...?'
Rituals: 'Ja, dokter...'
Verpleegstertje: 'Ohh dokter! Ahh nu snap ik het! Als je geneeskunde studeert word je later dokter!'!
Lief meisje wel hoor verder!
Van dat niveau liepen ze bij mijn verpleegstage ook rond. En erg lelijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:52 schreef Rituals het volgende:
Tijdens mijn verpleegstage was er een verpleegster in opleiding (meisje van 17). Ze vroeg me wat ik deed en het gesprek ging ongeveer zo:
Verpleegstertje: 'Wat is jouw functie hier?'
Rituals: 'Ik loop hier kort stage omdat ik eerstejaars geneeskundestudent ben'
Verpleegstertje: 'Oké...'
*Stilte*
Verpleegstertje: 'Wat word je eigenlijk later met geneeskunde?'
Rituals: 'Met geneeskunde? Arts'
Verpleegstertje: 'Wat..? Arts...?'
Rituals: 'Ja, dokter...'
Verpleegstertje: 'Ohh dokter! Ahh nu snap ik het! Als je geneeskunde studeert word je later dokter!'!
Lief meisje wel hoor verder!
Het was wel een mooi meisje! Heel schattig vooral. Lief stemmetje erbij. Ja, je had haar wel leuk gevonden denk ik!quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Als ik een slimme chick wil ga ik wel naar een technische universiteit, ik wil gewoon een lekker chick
Ikzelf ben 21 jaar jong, maar zie er een stuk jonger uit
Dat is niet helemaal de ideale combinatie hèquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:55 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Van dat niveau liepen ze bij mijn verpleegstage ook rond. En erg lelijk.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Alleen had ze net een koophuis gekocht met d'r vriend!Op d'r 17e!
quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het was wel een mooi meisje! Heel schattig vooral. Lief stemmetje erbij. Ja, je had haar wel leuk gevonden denk ik!Alleen had ze net een koophuis gekocht met d'r vriend!
Op d'r 17e!
Ik moet mijzelf er steeds aan herinneren dat de meeste mensen inderdaad niet 6 + 6 jaar studeren na de basisschool. Als ik weer bij mijn ouders ben hoor ik ook verhalen van mensen van mijn leeftijd die samenwonen/kinderen hebben en dergelijke en elke keer ben ik blij dat ik gewoon nog studeerquote:Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Alleen had ze net een koophuis gekocht met d'r vriend!Op d'r 17e!
Pff, ja! Als ik niet was ingeloot voor geneeskunde, dan had ik komend jaar m'n master gedaan en was ik op m'n 21ste klaar geweest met studeren!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:01 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik moet mijzelf er steeds aan herinneren dat de meeste mensen inderdaad niet 6 + 6 jaar studeren na de basisschool. Als ik weer bij mijn ouders ben hoor ik ook verhalen van mensen van mijn leeftijd die samenwonen/kinderen hebben en dergelijke en elke keer ben ik blij dat ik gewoon nog studeer
Inderdaad zeg, ik kan de komende vijf jaar nog niet eens denken aan mezelf te settelen ergensquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:01 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik moet mijzelf er steeds aan herinneren dat de meeste mensen inderdaad niet 6 + 6 jaar studeren na de basisschool. Als ik weer bij mijn ouders ben hoor ik ook verhalen van mensen van mijn leeftijd die samenwonen/kinderen hebben en dergelijke en elke keer ben ik blij dat ik gewoon nog studeer
Nee jij gaat eerst nog even 16-jarige sletten versieren in Albufeira en tijdens de INKOMquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, ik kan de komende vijf jaar nog niet eens denken aan mezelf te settelen ergens
Ja top, heerlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nee jij gaat eerst nog even 16-jarige sletten versieren in Albufeira en tijdens de INKOM.
Nu heb je er nog tijd voor! Ik heb zo'n vermoeden dat we over een paar jaar niet meer 10 weken achter elkaar vrij hebbenquote:
Mha, ik heb vast nog wel een keer twee weken achter elkaar vrij en nog twee co-schappen in het buitenlandquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:09 schreef Rituals het volgende:
[..]
Nu heb je er nog tijd voor! Ik heb zo'n vermoeden dat we over een paar jaar niet meer 10 weken achter elkaar vrij hebben.
I rest my casequote:Op woensdag 21 juli 2010 21:56 schreef Rituals het volgende:
[..]
Het was wel een mooi meisje! Heel schattig vooral. Lief stemmetje erbij. Ja, je had haar wel leuk gevonden denk ik!Alleen had ze net een koophuis gekocht met d'r vriend!
Op d'r 17e!
Ja, het viel mij eigenlijk wel mee, er zit best wat vakantie in de co-schappen (hier in Nijmegen althans). Van november 2010 tot oktober 2011 (mijn eerste jaar co-schappen) 9 weken vrij.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Mha, ik heb vast nog wel een keer twee weken achter elkaar vrij en nog twee co-schappen in het buitenland. Ik denk dat me in ieder geval nog wel tijdens mijn co-schappen nog kan vermaken. Daarna zie ik wel verder
Lekker.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, het viel mij eigenlijk wel mee, er zit best wat vakantie in de co-schappen (hier in Nijmegen althans). Van november 2010 tot oktober 2011 (mijn eerste jaar co-schappen) 9 weken vrij.
Nice. Weet je al wat je in de tussentijd gaat doen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja, het viel mij eigenlijk wel mee, er zit best wat vakantie in de co-schappen (hier in Nijmegen althans). Van november 2010 tot oktober 2011 (mijn eerste jaar co-schappen) 9 weken vrij.
Bij ons begon het rustig, 4 weken coschap, 2 weken vakantie, 2x4 weken coschap, 2 weken vakantie. Maar toen gingen ze het opbouwen tot 10, 12 en 14 weken zonder vakantie, en dat was in het begin best even wennenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:20 schreef dotKoen het volgende:
[..]
In september moet ik nog een keuzevak doen. In oktober kan ik vanwege mijn werk helaas niet lang op vakantie, dus ga dan wat stedentrips maken (als ik nog geld over hebquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Nice. Weet je al wat je in de tussentijd gaat doen?
Ah vrije tijd is vrije tijd he.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef dotKoen het volgende:
[..]
In september moet ik nog een keuzevak doen. In oktober kan ik vanwege mijn werk helaas niet lang op vakantie, dus ga dan wat stedentrips maken (als ik nog geld over heb)
Wat doe je dan?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Bleh. Mijn werk zit erop maar ik moet nog een uur hier zijn.
Met het internet kun je je toch makkelijk een uur lang vermaken ?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:27 schreef Christiaan het volgende:
Bleh. Mijn werk zit erop maar ik moet nog een uur hier zijn.
Ik voorzie u allen van kekke wetenswaardigheden op de alom gerespecteerde site SpitsNieuws.nl.quote:
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen direct naar SpitsNieuws gaan. Als ik die site bezoek is het altijd via GeenStijl.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik voorzie u allen van kekke wetenswaardigheden op de alom gerespecteerde site SpitsNieuws.nl.
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat we wel veel hebben aan de voorpagina van GS. Daarna blijven ze echter meestal wel hangen voor meer berichten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:30 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen direct naar SpitsNieuws gaan. Als ik die site bezoek is het altijd via GeenStijl.
Ik de lichtkrant bij McDonaldsquote:
Hmm. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Jullie hebben een abonnement op de nieuwsfeeds van ANP en consorten en daar tik jij een nieuw bericht van?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:31 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik weet wel dat we wel veel hebben aan de voorpagina van GS. Daarna blijven ze echter meestal wel hangen voor meer berichten.
Ik hier:quote:
Het meest Binnenlands nieuws wel, maar andere berichten halen we meestal uit andere bronnen. ANP is alleen voor Binnenlands echt goed.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:33 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hmm. Maar hoe gaat dat dan in zijn werk? Jullie hebben een abonnement op de nieuwsfeeds van ANP en consorten en daar tik jij een nieuw bericht van?
Zuidberg, ben jij het?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik voorzie u allen van kekke wetenswaardigheden op de alom gerespecteerde site SpitsNieuws.nl.
Kun je daarmee ook zien hoe belangrijk het nieuws is? Op fok kijk ik namelijk altijd naar het altijd reacties/delen en heb ik meteen een idee.quote:
Nou, hij moet toch echt zelf iets doen. Anders kun je Christiaan ook gewoon vervangen door een RSS-readerquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook zien hoe belangrijk het nieuws is? Op fok kijk ik namelijk altijd naar het altijd reacties/delen en heb ik meteen een idee.
Bij de Telegraaf/Spits/Geenstijl/SBS kopieeren ze volgens mij altijd ANP-nieuwsberichten en dikken ze die aan met wat zinloze toevoegingen over Marokkanen en de Islam, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, hij moet toch echt zelf iets doen. Anders kun je Christiaan ook gewoon vervangen door een RSS-reader![]()
Ik vind dit anders ook gezellig hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef Rituals het volgende:
Ik bedacht me laatst nog dat het geneeskunde-topic (bjina) altijd zo ontopic is!
Ja, dit is beter!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind dit anders ook gezellig hoorSoms gaan er dagen voorbij zonder posts
Nee, maar Zuidberg is wel een held. Hij drinkt iedereen eruit bij redactieuitjesquote:
Meestal niet. Als er een nieuw kabinet is komt dat wel in CAPS. Maar dat kun je op een gegeven moment zelf heel goed inschatten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook zien hoe belangrijk het nieuws is? Op fok kijk ik namelijk altijd naar het altijd reacties/delen en heb ik meteen een idee.
Sowieso copy-pasten we die ANP-berichten niet. We herschrijven ze, zo goed en kwaad als het kan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, hij moet toch echt zelf iets doen. Anders kun je Christiaan ook gewoon vervangen door een RSS-reader
Jup. En klabanussen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Bij de Telegraaf/Spits/Geenstijl/SBS kopieeren ze volgens mij altijd ANP-nieuwsberichten en dikken ze die aan met wat zinloze toevoegingen over Marokkanen en de Islam, toch?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:42 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, maar Zuidberg is wel een held. Hij drinkt iedereen eruit bij redactieuitjes.
[..]
Meestal niet. Als er een nieuw kabinet is komt dat wel in CAPS. Maar dat kun je op een gegeven moment zelf heel goed inschatten.
[..]
Sowieso copy-pasten we die ANP-berichten niet. We herschrijven ze, zo goed en kwaad als het kan.
Daar staat niks in als; broeksmurf, roedehoofd, taas, klabanus, leuter oidquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef dotKoen het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)dpleegt_lubbers.html gok ik
Het is ook zeker leuk werk. Lekker vanuit huis werken, hele relaxte collega's, chille sfeer en zo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:43 schreef Seam het volgende:
[..]lijkt me best leuk werk, lekker berichtjes schrijven en op de hoogte blijven van het nieuws. Beter dan mijn schoonmaak en kidneyracen
Ja hoor, beetje kidneyracen bagatelliseren. In Groningen moet je gewoon bij het corps om die baan te krijgenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:43 schreef Seam het volgende:
[..]lijkt me best leuk werk, lekker berichtjes schrijven en op de hoogte blijven van het nieuws. Beter dan mijn schoonmaak en kidneyracen
How could I forget?quote:
Maak ik eens een mooie tendentieuze kop over Woods, vat niemand 'm.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Daar staat niks in als; broeksmurf, roedehoofd, taas, klabanus, leuter oid
elke keer weer genieten als er een stukje van die man opstaat
Ok, hij is mooiquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Christiaan het volgende:
Maak ik eens een mooie tendentieuze kop over Woods, vat niemand 'm.
Hier selecteren ze gelukkig op basis van succesvolle studentenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje kidneyracen bagatelliseren. In Groningen moet je gewoon bij het corps om die baan te krijgen
Ik lees hem nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Same here, bij een soortgelijk clubje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef dotKoen het volgende:
[..]
In Groningen moet je gewoon bij het corps om die baan te krijgen![]()
Dat heb ik mezelf dus afgedwongen niet meer te doen. In mijn eentje pilsen. Heb hele tijden elke avond zitten drinken, alleen of niet. Toch een beetje te veel van het goede.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Seam het volgende:
Oke nu ga ik even genieten van mijn pilsje voor de TV
-SC uit-
Christiaan is alcoholistquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf dus afgedwongen niet meer te doen. In mijn eentje pilsen. Heb hele tijden elke avond zitten drinken, alleen of niet. Toch een beetje te veel van het goede.
Ja welke student niet.quote:
Seam doet dat vast niet alleen. Daar heeft hij 12-jarig gezelschap voor, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf dus afgedwongen niet meer te doen. In mijn eentje pilsen. Heb hele tijden elke avond zitten drinken, alleen of niet. Toch een beetje te veel van het goede.
Maar die mogen nog niet drinken. Is het dan toch niet alleen drinken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Seam doet dat vast niet alleen. Daar heeft hij 12-jarig gezelschap voor, toch?
Dat zou hij willen ja!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Hij doet er wel meer dingen mee die niet mogen, dus hé.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Maar die mogen nog niet drinken. Is het dan toch niet alleen drinken?![]()
Wat Seam verder allemaal met ze doet mag toch ook niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meer onder 15 he, onder die leeftijd vind ik het echt riskantquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat zo moeilijk te zien joh, kan jij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meer onder 15 he, onder die leeftijd vind ik het echt riskant
Joh, echtquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:59 schreef Seam het volgende:
..]
Ik ga sowieso niet meer onder 15 he, onder die leeftijd vind ik het echt riskant![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat zo moeilijk te zien joh, kan jij ook niks aan doen.
Als ik drink moet ik inderdaad wel vermaak hebben, of dat nou een mooie striptease van een 16 jarige of een actie film is maakt wat dat betreft niet uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Laatst was er een chick op de TV en ik ging meteen kwijlen, bleek ze 13 te zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat zo moeilijk te zien joh, kan jij ook niks aan doen.
Jaja, praat het maar weer goed, je geloofwaardigheid is al wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef Seam het volgende:
Nee grapje, ik ga niet onder de 16 en dat is wel serieus. 15 zou ik nog wel willen, maar als ik er achter kom dat die meid 15 is dan kap ik het af.
En ditquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Jaja, praat het maar weer goed, je geloofwaardigheid is al weg
Helpt ook niet echtquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Laatst was er een chick op de TV en ik ging meteen kwijlen, bleek ze 13 te zijn
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Jaja, praat het maar weer goed, je geloofwaardigheid is al weg
quote:
Dank je welquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:05 schreef Christiaan het volgende:
Seam komt gewoon uit voor wat iedere man denkt. Big deal. Kunnen alle dames weer geschokt zijn.
Ja, daar schrok ik van! Wat een ontzettend schattig, mooi meisje is dat!quote:
Waarschijnlijk het mooiste meisje wat ik ooit gezien heb. en dan nog maar 14 jaar oud hequote:
Ik dacht idd dat het over pussy gingquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Voe is beterrr.quote:
Je bent gewoon goed bezig jongen. met die vijftienjarige kun je tenminste nog alle kanten op, je kan het serieus laten lopen (quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:07 schreef fusionfake het volgende:
En mijn huisgenoten mij maar afkraken omdat ik een 15 jarige pak terwijl ik 'al' 18 ben![]()
[..]
Ik dacht idd dat het over pussy ging
Kunnen die mensen praten? En nadenken over lastige kwesties zoals deze?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Dank je wel![]()
Mijn vrienden in de schoonmaak zijn het ook met me eens
Wat zou je die hard en schaamteloos kunnen geven, bedoel je.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:06 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ja, daar schrok ik van! Wat een ontzettend schattig, mooi meisje is dat!
Baas. Pics?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:07 schreef fusionfake het volgende:
En mijn huisgenoten mij maar afkraken omdat ik een 15 jarige pak terwijl ik 'al' 18 ben![]()
[..]
Ik dacht idd dat het over pussy ging
WTF? Zelfs het lelijkste kutspul ter wereld staat haar!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Deze pagina: Adoreer hier Emilie/VOE (mét pics!) #3
We hebben er eentje werken die 's ochtends voor het werken in het woordenboek een moeilijk woord opzoekt en het daarna totaal verkeerd gebruikt in een gesprek tegen zijn collega's, allemaal zodat hij slim kan lijkenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Kunnen die mensen praten? En nadenken over lastige kwesties zoals deze?
Haha die laatste wilde ik net al posten, gewoon gruwelijk dat hequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
WTF? Zelfs het lelijkste kutspul ter wereld staat haar! [ afbeelding ]
Edit: holy shit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:12 schreef intoxicated het volgende:
Geneeskunde #59: Legaal naar jonge meisjes kijken
?
Precies!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:10 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wat zou je die hard en schaamteloos kunnen geven, bedoel je.
Ooit een filmfragment van een patiënt gezien die dat ook deed en daarop een OCS ontwikkeldequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef Seam het volgende:
[..]
We hebben er eentje werken die 's ochtends voor het werken in het woordenboek een moeilijk woord opzoekt en het daarna totaal verkeerd gebruikt in een gesprek tegen zijn collega's, allemaal zodat hij slim kan lijken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:13 schreef Rituals het volgende:
[..]
Precies!![]()
Normaal vind ik donker haar aantrekkelijker, maar wat is zij mooi!
Een maand maar?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Je bent gewoon goed bezig jongen. met die vijftienjarige kun je tenminste nog alle kanten op, je kan het serieus laten lopen () of je kan er lekker een maandje ofzo van genieten
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:14 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ooit een filmfragment van een patiënt gezien die dat ook deed en daarop een OCS ontwikkelde
Ligt er natuurlijk aan hoeveel je moeite je ervoor hebt gedaanquote:
Man, hij heeft een week nodig om uit te vinden wat dat is, dan heeft ie er al een.quote:
Zo'n klasgenoot had ikquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef Seam het volgende:
[..]
We hebben er eentje werken die 's ochtends voor het werken in het woordenboek een moeilijk woord opzoekt en het daarna totaal verkeerd gebruikt in een gesprek tegen zijn collega's, allemaal zodat hij slim kan lijken![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:11 schreef Christiaan het volgende:
[..]
WTF? Zelfs het lelijkste kutspul ter wereld staat haar! [ afbeelding ]
Edit: holy shit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Zo'n klasgenoot had ik
Studeert nu Geneeskunde aan de VU, de grootste bal die er rondloopt
Pfff, die hoekige ellebogen!quote:
Hier loopt er 1 rond die, tijdens een bachelorblok waar je soms een witte jas aan moet, lekker met zijn witte jas in de bieb gaat zitten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:17 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Zo'n klasgenoot had ik
Studeert nu Geneeskunde aan de VU, de grootste bal die er rondloopt
Wat?quote:
Dit topic herinnert me eraan om weer eens op 4chan te gaan kijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat een topicwending trouwens, briljant
Ik ben vlieft.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:15 schreef Christiaan het volgende:
Hey ik zie nu pas dat Repeat je in je fotoboek zit te hosselen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hier loopt er 1 rond die, tijdens een bachelorblok waar je soms een witte jas aan moet, lekker met zijn witte jas in de bieb gaat zitten.
Herinnert mij eraan om eindelijk mijn veelbeloofde post in het breezertopic te plaatsen :pquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dit topic herinnert me eraan om weer eens op 4chan te gaan kijken.
Nou ja, die kerel was echt flink gestoord. Ook een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Op een gegeven moment liet hij zijn gezin hem krantenartikelen dicteren, die hij dan hardop ging spellen en dan dwong hij zijn vrouw in het woordenboek te controleren of het correct gespeld wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
WoordenopzoekOCD is wel koningsch trouwensen je leert nog eens wat. Zou ik voor de studie wel kunnen gebruiken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hier loopt er 1 rond die, tijdens een bachelorblok waar je soms een witte jas aan moet, lekker met zijn witte jas in de bieb gaat zitten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik ben vlieft.
WoordenopzoekOCD is wel koningsch trouwensen je leert nog eens wat. Zou ik voor de studie wel kunnen gebruiken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou ja, die kerel was echt flink gestoord. Ook een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Op een gegeven moment liet hij zijn gezien hem krantenartikelen dicteren, die hij dan hardop ging spellen en dan dwong hij zijn vrouw in het woordenboek te controleren of het correct gespeld was
Ik kwam wel eens van die verplegers tegen die dat dedenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Repeat het volgende:
[..]![]()
Ik ken ook van die rukkers die de hele dag met hun stethoscoop om hun nek lopen. Dat doet echt m'n bloed koken
Haha, ja tijdje terug zelfs nog een eerstejaars gezien die dat deedquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Repeat het volgende:
[..]![]()
Ik ken ook van die rukkers die de hele dag met hun stethoscoop om hun nek lopen. Dat doet echt m'n bloed koken
Psychiatrie is 90% lachen en 10% triest Als je aan onze kant zit tenminstequote:
Haha ja preciesquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Psychiatrie is 90% lachen en 10% triest Als je aan onze kant zit tenminste
Zit je in de kantine, zit die co naast je z'n broodje te smeren met dat ding om z'n nek. Flikker toch opquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha, ja tijdje terug zelfs nog een eerstejaars gezien die dat deed
Doet me denken aan een patiënt die liep te schreeuwen: "Michael Jackson is dood! Ik heb hem vermoord!", dus ik dacht: Yeah right... Kwam ik er 5 uur later achter dat hij echt dood wasquote:
Nou, wat mij betreft ook nog enkele tientallen procenten je kapot ergeren aan mensen die hun bed niet uit willen komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Psych vond ik serieus tof. En dat zeg ik als diehard snijder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Debiele aandachtshoeren zijn hetquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zit je in de kantine, zit die co naast je z'n broodje te smeren met dat ding om z'n nek. Flikker toch op
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Doet me denken aan een patiënt die liep te schreeuwen: "Michael Jackson is dood! Ik heb hem vermoord!", dus ik dacht: Yeah right... Kwam ik er 5 uur later achter dat hij echt dood was
Lolquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Doet me denken aan een patiënt die liep te schreeuwen: "Michael Jackson is dood! Ik heb hem vermoord!", dus ik dacht: Yeah right... Kwam ik er 5 uur later achter dat hij echt dood was
Dan blijven ze toch lekker liggen? Hun IBS/RM. Not my problemquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft ook nog enkele tientallen procenten je kapot ergeren aan mensen die hun bed niet uit willen komen![]()
Met een beetje geluk kan ik dat in Amerika gaan doen. Lijkt me ook erg interessant hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Psych vond ik serieus tof. En dat zeg ik als diehard snijder.
Wordt het nog steeds boobjobs eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Psych vond ik serieus tof. En dat zeg ik als diehard snijder.
Zekurwel. DIEP flaps danquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Wordt het nog steeds boobjobs eigenlijk?
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:29 schreef Seam het volgende:
Dit moet trouwens wel het snelste topic van de reeks zijn![]()
Beetje bloedprikken of zo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef MaxC het volgende:
Wat gaat het topic snel
Zit nu te vervelen op mijn werk, heb avonddienst bij Xendo. Bedrijf dat studies uit voert op vrijwilligers in opdracht van farmaceutische bedrijven. Best leuk bijbaantje
Zo zie je maar weer dat Twitter enorm onbetrouwbaar isquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef dotKoen het volgende:
Ah, Christiaan heeft de gehoaxde giraffe al weer verwijderd.
Ja, hoax smoax.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef dotKoen het volgende:
Ah, Christiaan heeft de gehoaxde giraffe al weer verwijderd.
Is je ondertitel niet van barney stinson?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef MaxC het volgende:
Wat gaat het topic snel
Zit nu te vervelen op mijn werk, heb avonddienst bij Xendo. Bedrijf dat studies uit voert op vrijwilligers in opdracht van farmaceutische bedrijven. Best leuk bijbaantje
Dat heb ik ook nog gedaanquote:
CHDR-sletje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gedaan
zat ik echt midden in de nacht naast proefpersonen bloed af te nemen. Ik leek wel gek als ik er nu aan terugdenk![]()
Barney Stinson! Barney Stinson! That guy's awesome! That guy's awesome!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Is je ondertitel niet van barney stinson?Held
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef MaxC het volgende:
o.a. ook ECG's, Vital signs etc. helaas ook héél veel papieren invullen.
Nachtdiensten zijn chill, beetje slapen en 200% krijgen betaald
Uiteraardquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Is je ondertitel niet van barney stinson?Held
Beter dan de reet afvegen van oude mannen die zeggen dat ze wel met je willen slapen lijkt me zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gedaan
zat ik echt midden in de nacht naast proefpersonen bloed af te nemen. Ik leek wel gek als ik er nu aan terugdenk
Vind het laatste seizoen toch een beetje tegenvallen, nog altijd fantastisch, maar niet meer zo episch als de vier eerdere seizoenen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
UiteraardMeest legendarische serie ooit
Doe jij dat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Beter dan de reet afvegen van oude mannen die zeggen dat ze wel met je willen slapen lijkt me zo.
Kijk nu wordt het interessantquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Beter dan de reet afvegen van oude mannen die zeggen dat ze wel met je willen slapen lijkt me zo.
Ik heb vandaag het eerste seizoen gedownloadquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
UiteraardMeest legendarische serie ooit
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kijk nu wordt het interessant
lijkt me een offer you can't refuse, lekker met zo'n oude baas tussen de zure lappen
Je meent hetquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef Repeat het volgende:
Deze gaat vol trouwens.
Ik dacht, zal ik de post nog editten, maar dat leek me overbodig.Iik had - gezien de sfeer hier - beter moeten wetenquote:
Onweerstaanbaar inderdaad! Heb me met moeite kunnen inhouden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kijk nu wordt het interessant
lijkt me een offer you can't refuse, lekker met zo'n oude baas tussen de zure lappen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik dacht, zal ik de post nog editten, maar dat leek me overbodig.Iik had - gezien de sfeer hier - beter moeten weten
Echt briljant hoor, wat een bazenseriequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het eerste seizoen gedownload
Jij bent wel van het sarcasme hequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar inderdaad! Heb me met moeite kunnen inhouden!
Ik heb de afgelopen weken de eerste paar seizoenen voor de derde keer gekeken!quote:
whehequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Barney Stinson! Barney Stinson! That guy's awesome! That guy's awesome!
AwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesome
goed nummer
Op een ouwe bok moet je het leren hequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar inderdaad! Heb me met moeite kunnen inhouden!
quote:
quote:
Gaat het zien, echt geweldige snelle humor en briljante dialogen.quote:
Mwhehe en je hebt nog steeds geen idee waar de cactus vandaan kwam?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef MaxC het volgende:
Pineapple Incident blijft het meest briljant
Zoiets dergelijks is mij ook een keer overkomen maar dan met een cactus
quote:
Ik heb niks tegen oudere dames hoor.quote:
Zozo, waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ook een goeie
Ik weet wat ik morgen in het vliegtuig ga kijken
Meesterlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef MaxC het volgende:
Pineapple Incident blijft het meest briljant
Zoiets dergelijks is mij ook een keer overkomen maar dan met een cactus
Maar jij bent even oud als mijn broertje, dat is toch een beetje vreemdquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen oudere dames hoor.
Daar voel je niks van.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar jij bent even oud als mijn broertje, dat is toch een beetje vreemd.
Nee, vooral omdat ik nog nooit een cactus heb gezien in Groningenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mwhehe en je hebt nog steeds geen idee waar de cactus vandaan kwam?
Ik nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar jij bent even oud als mijn broertje, dat is toch een beetje vreemd.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Nee, vooral omdat ik nog nooit een cactus heb gezien in Groningen
Nice en monacoquote:
Vuilak. Iedereen om me heen gaat op vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ook een goeie
Ik weet wat ik morgen in het vliegtuig ga kijken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Nee, vooral omdat ik nog nooit een cactus heb gezien in Groningen
Ja, maar heb je genoeg fluss om die dames daar dronken te krijgen met champagne en zo. Dure boel. Ga je met je ouders of zo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Nice en monacoGenoeg minderjarigen voor iedereen daar
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch een serie die je niet mag missen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef MaxC het volgende:
Repeat, jij staat wel bekend om je goede humor. Volg je How I met your mother ook?
De rijke sletjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Monacoquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Nah supermarkten genoeg toch. Kratje pils en chillen op het strand en in de avond uit oid. Keine parentes mee uiteraard, alleen broertje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ja, maar heb je genoeg fluss om die dames daar dronken te krijgen met champagne en zo. Dure boel. Ga je met je ouders of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |