Wordt het nog steeds boobjobs eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Psych vond ik serieus tof. En dat zeg ik als diehard snijder.
Zekurwel. DIEP flaps danquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Wordt het nog steeds boobjobs eigenlijk?
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:29 schreef Seam het volgende:
Dit moet trouwens wel het snelste topic van de reeks zijn![]()
Beetje bloedprikken of zo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef MaxC het volgende:
Wat gaat het topic snel
Zit nu te vervelen op mijn werk, heb avonddienst bij Xendo. Bedrijf dat studies uit voert op vrijwilligers in opdracht van farmaceutische bedrijven. Best leuk bijbaantje
Zo zie je maar weer dat Twitter enorm onbetrouwbaar isquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef dotKoen het volgende:
Ah, Christiaan heeft de gehoaxde giraffe al weer verwijderd.
Ja, hoax smoax.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef dotKoen het volgende:
Ah, Christiaan heeft de gehoaxde giraffe al weer verwijderd.
Is je ondertitel niet van barney stinson?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef MaxC het volgende:
Wat gaat het topic snel
Zit nu te vervelen op mijn werk, heb avonddienst bij Xendo. Bedrijf dat studies uit voert op vrijwilligers in opdracht van farmaceutische bedrijven. Best leuk bijbaantje
Dat heb ik ook nog gedaanquote:
CHDR-sletje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gedaan
zat ik echt midden in de nacht naast proefpersonen bloed af te nemen. Ik leek wel gek als ik er nu aan terugdenk![]()
Barney Stinson! Barney Stinson! That guy's awesome! That guy's awesome!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Is je ondertitel niet van barney stinson?Held
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef MaxC het volgende:
o.a. ook ECG's, Vital signs etc. helaas ook héél veel papieren invullen.
Nachtdiensten zijn chill, beetje slapen en 200% krijgen betaald
Uiteraardquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Is je ondertitel niet van barney stinson?Held
Beter dan de reet afvegen van oude mannen die zeggen dat ze wel met je willen slapen lijkt me zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gedaan
zat ik echt midden in de nacht naast proefpersonen bloed af te nemen. Ik leek wel gek als ik er nu aan terugdenk
Vind het laatste seizoen toch een beetje tegenvallen, nog altijd fantastisch, maar niet meer zo episch als de vier eerdere seizoenen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
UiteraardMeest legendarische serie ooit
Doe jij dat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Beter dan de reet afvegen van oude mannen die zeggen dat ze wel met je willen slapen lijkt me zo.
Kijk nu wordt het interessantquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Beter dan de reet afvegen van oude mannen die zeggen dat ze wel met je willen slapen lijkt me zo.
Ik heb vandaag het eerste seizoen gedownloadquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
UiteraardMeest legendarische serie ooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |