Wat?quote:
Dit topic herinnert me eraan om weer eens op 4chan te gaan kijken.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
Wat een topicwending trouwens, briljant
Ik ben vlieft.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:15 schreef Christiaan het volgende:
Hey ik zie nu pas dat Repeat je in je fotoboek zit te hosselen.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hier loopt er 1 rond die, tijdens een bachelorblok waar je soms een witte jas aan moet, lekker met zijn witte jas in de bieb gaat zitten.
Herinnert mij eraan om eindelijk mijn veelbeloofde post in het breezertopic te plaatsen :pquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dit topic herinnert me eraan om weer eens op 4chan te gaan kijken.
Nou ja, die kerel was echt flink gestoord. Ook een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Op een gegeven moment liet hij zijn gezin hem krantenartikelen dicteren, die hij dan hardop ging spellen en dan dwong hij zijn vrouw in het woordenboek te controleren of het correct gespeld wasquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
WoordenopzoekOCD is wel koningsch trouwensen je leert nog eens wat. Zou ik voor de studie wel kunnen gebruiken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:18 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Hier loopt er 1 rond die, tijdens een bachelorblok waar je soms een witte jas aan moet, lekker met zijn witte jas in de bieb gaat zitten.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:19 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik ben vlieft.
WoordenopzoekOCD is wel koningsch trouwensen je leert nog eens wat. Zou ik voor de studie wel kunnen gebruiken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou ja, die kerel was echt flink gestoord. Ook een narcistische persoonlijkheidsstoornis. Op een gegeven moment liet hij zijn gezien hem krantenartikelen dicteren, die hij dan hardop ging spellen en dan dwong hij zijn vrouw in het woordenboek te controleren of het correct gespeld was
Ik kwam wel eens van die verplegers tegen die dat dedenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Repeat het volgende:
[..]![]()
Ik ken ook van die rukkers die de hele dag met hun stethoscoop om hun nek lopen. Dat doet echt m'n bloed koken
Haha, ja tijdje terug zelfs nog een eerstejaars gezien die dat deedquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:21 schreef Repeat het volgende:
[..]![]()
Ik ken ook van die rukkers die de hele dag met hun stethoscoop om hun nek lopen. Dat doet echt m'n bloed koken
Psychiatrie is 90% lachen en 10% triest Als je aan onze kant zit tenminstequote:
Haha ja preciesquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Psychiatrie is 90% lachen en 10% triest Als je aan onze kant zit tenminste
Zit je in de kantine, zit die co naast je z'n broodje te smeren met dat ding om z'n nek. Flikker toch opquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha, ja tijdje terug zelfs nog een eerstejaars gezien die dat deed
Doet me denken aan een patiënt die liep te schreeuwen: "Michael Jackson is dood! Ik heb hem vermoord!", dus ik dacht: Yeah right... Kwam ik er 5 uur later achter dat hij echt dood wasquote:
Nou, wat mij betreft ook nog enkele tientallen procenten je kapot ergeren aan mensen die hun bed niet uit willen komenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Psych vond ik serieus tof. En dat zeg ik als diehard snijder.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:23 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Debiele aandachtshoeren zijn hetquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:24 schreef Repeat het volgende:
[..]
Zit je in de kantine, zit die co naast je z'n broodje te smeren met dat ding om z'n nek. Flikker toch op
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Doet me denken aan een patiënt die liep te schreeuwen: "Michael Jackson is dood! Ik heb hem vermoord!", dus ik dacht: Yeah right... Kwam ik er 5 uur later achter dat hij echt dood was
Lolquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Doet me denken aan een patiënt die liep te schreeuwen: "Michael Jackson is dood! Ik heb hem vermoord!", dus ik dacht: Yeah right... Kwam ik er 5 uur later achter dat hij echt dood was
Dan blijven ze toch lekker liggen? Hun IBS/RM. Not my problemquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, wat mij betreft ook nog enkele tientallen procenten je kapot ergeren aan mensen die hun bed niet uit willen komen![]()
Met een beetje geluk kan ik dat in Amerika gaan doen. Lijkt me ook erg interessant hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Psych vond ik serieus tof. En dat zeg ik als diehard snijder.
Wordt het nog steeds boobjobs eigenlijk?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:25 schreef Repeat het volgende:
[..]
Psych vond ik serieus tof. En dat zeg ik als diehard snijder.
Zekurwel. DIEP flaps danquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:26 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Wordt het nog steeds boobjobs eigenlijk?
Ongetwijfeldquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:29 schreef Seam het volgende:
Dit moet trouwens wel het snelste topic van de reeks zijn![]()
Beetje bloedprikken of zo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef MaxC het volgende:
Wat gaat het topic snel
Zit nu te vervelen op mijn werk, heb avonddienst bij Xendo. Bedrijf dat studies uit voert op vrijwilligers in opdracht van farmaceutische bedrijven. Best leuk bijbaantje
Zo zie je maar weer dat Twitter enorm onbetrouwbaar isquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef dotKoen het volgende:
Ah, Christiaan heeft de gehoaxde giraffe al weer verwijderd.
Ja, hoax smoax.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:31 schreef dotKoen het volgende:
Ah, Christiaan heeft de gehoaxde giraffe al weer verwijderd.
Is je ondertitel niet van barney stinson?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:32 schreef MaxC het volgende:
Wat gaat het topic snel
Zit nu te vervelen op mijn werk, heb avonddienst bij Xendo. Bedrijf dat studies uit voert op vrijwilligers in opdracht van farmaceutische bedrijven. Best leuk bijbaantje
Dat heb ik ook nog gedaanquote:
CHDR-sletje?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gedaan
zat ik echt midden in de nacht naast proefpersonen bloed af te nemen. Ik leek wel gek als ik er nu aan terugdenk![]()
Barney Stinson! Barney Stinson! That guy's awesome! That guy's awesome!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Is je ondertitel niet van barney stinson?Held
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef MaxC het volgende:
o.a. ook ECG's, Vital signs etc. helaas ook héél veel papieren invullen.
Nachtdiensten zijn chill, beetje slapen en 200% krijgen betaald
Uiteraardquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:34 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Is je ondertitel niet van barney stinson?Held
Beter dan de reet afvegen van oude mannen die zeggen dat ze wel met je willen slapen lijkt me zoquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:35 schreef Repeat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog gedaan
zat ik echt midden in de nacht naast proefpersonen bloed af te nemen. Ik leek wel gek als ik er nu aan terugdenk
Vind het laatste seizoen toch een beetje tegenvallen, nog altijd fantastisch, maar niet meer zo episch als de vier eerdere seizoenen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
UiteraardMeest legendarische serie ooit
Doe jij dat?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Beter dan de reet afvegen van oude mannen die zeggen dat ze wel met je willen slapen lijkt me zo.
Kijk nu wordt het interessantquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef Rituals het volgende:
[..]
Beter dan de reet afvegen van oude mannen die zeggen dat ze wel met je willen slapen lijkt me zo.
Ik heb vandaag het eerste seizoen gedownloadquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:37 schreef MaxC het volgende:
[..]
UiteraardMeest legendarische serie ooit
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kijk nu wordt het interessant
lijkt me een offer you can't refuse, lekker met zo'n oude baas tussen de zure lappen
Je meent hetquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef Repeat het volgende:
Deze gaat vol trouwens.
Ik dacht, zal ik de post nog editten, maar dat leek me overbodig.Iik had - gezien de sfeer hier - beter moeten wetenquote:
Onweerstaanbaar inderdaad! Heb me met moeite kunnen inhouden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kijk nu wordt het interessant
lijkt me een offer you can't refuse, lekker met zo'n oude baas tussen de zure lappen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik dacht, zal ik de post nog editten, maar dat leek me overbodig.Iik had - gezien de sfeer hier - beter moeten weten
Echt briljant hoor, wat een bazenseriequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het eerste seizoen gedownload
Jij bent wel van het sarcasme hequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar inderdaad! Heb me met moeite kunnen inhouden!
Ik heb de afgelopen weken de eerste paar seizoenen voor de derde keer gekeken!quote:
whehequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Barney Stinson! Barney Stinson! That guy's awesome! That guy's awesome!
AwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesome
goed nummer
Op een ouwe bok moet je het leren hequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar inderdaad! Heb me met moeite kunnen inhouden!
quote:
quote:
Gaat het zien, echt geweldige snelle humor en briljante dialogen.quote:
Mwhehe en je hebt nog steeds geen idee waar de cactus vandaan kwam?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef MaxC het volgende:
Pineapple Incident blijft het meest briljant
Zoiets dergelijks is mij ook een keer overkomen maar dan met een cactus
quote:
Ik heb niks tegen oudere dames hoor.quote:
Zozo, waar gaat de reis heen?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ook een goeie
Ik weet wat ik morgen in het vliegtuig ga kijken
Meesterlijkquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef MaxC het volgende:
Pineapple Incident blijft het meest briljant
Zoiets dergelijks is mij ook een keer overkomen maar dan met een cactus
Maar jij bent even oud als mijn broertje, dat is toch een beetje vreemdquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen oudere dames hoor.
Daar voel je niks van.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar jij bent even oud als mijn broertje, dat is toch een beetje vreemd.
Nee, vooral omdat ik nog nooit een cactus heb gezien in Groningenquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mwhehe en je hebt nog steeds geen idee waar de cactus vandaan kwam?
Ik nietquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Maar jij bent even oud als mijn broertje, dat is toch een beetje vreemd.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Nee, vooral omdat ik nog nooit een cactus heb gezien in Groningen
Nice en monacoquote:
Vuilak. Iedereen om me heen gaat op vakantiequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:46 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ook een goeie
Ik weet wat ik morgen in het vliegtuig ga kijken
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:47 schreef MaxC het volgende:
[..]
Nee, vooral omdat ik nog nooit een cactus heb gezien in Groningen
Ja, maar heb je genoeg fluss om die dames daar dronken te krijgen met champagne en zo. Dure boel. Ga je met je ouders of zo?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Nice en monacoGenoeg minderjarigen voor iedereen daar
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Ja. Dat is toch een serie die je niet mag missen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef MaxC het volgende:
Repeat, jij staat wel bekend om je goede humor. Volg je How I met your mother ook?
De rijke sletjesquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Monacoquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:48 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |