quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kijk nu wordt het interessant
lijkt me een offer you can't refuse, lekker met zo'n oude baas tussen de zure lappen
Je meent hetquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef Repeat het volgende:
Deze gaat vol trouwens.
Ik dacht, zal ik de post nog editten, maar dat leek me overbodig.Iik had - gezien de sfeer hier - beter moeten wetenquote:
Onweerstaanbaar inderdaad! Heb me met moeite kunnen inhouden!quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:39 schreef Repeat het volgende:
[..]
Kijk nu wordt het interessant
lijkt me een offer you can't refuse, lekker met zo'n oude baas tussen de zure lappen
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik dacht, zal ik de post nog editten, maar dat leek me overbodig.Iik had - gezien de sfeer hier - beter moeten weten
Echt briljant hoor, wat een bazenseriequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik heb vandaag het eerste seizoen gedownload
Jij bent wel van het sarcasme hequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar inderdaad! Heb me met moeite kunnen inhouden!
Ik heb de afgelopen weken de eerste paar seizoenen voor de derde keer gekeken!quote:
whehequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Barney Stinson! Barney Stinson! That guy's awesome! That guy's awesome!
AwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesomeAwesome
goed nummer
Op een ouwe bok moet je het leren hequote:Op woensdag 21 juli 2010 23:41 schreef Rituals het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar inderdaad! Heb me met moeite kunnen inhouden!
quote:
quote:
Gaat het zien, echt geweldige snelle humor en briljante dialogen.quote:
Mwhehe en je hebt nog steeds geen idee waar de cactus vandaan kwam?quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:44 schreef MaxC het volgende:
Pineapple Incident blijft het meest briljant
Zoiets dergelijks is mij ook een keer overkomen maar dan met een cactus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |