Ja welke student niet.quote:
Seam doet dat vast niet alleen. Daar heeft hij 12-jarig gezelschap voor, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf dus afgedwongen niet meer te doen. In mijn eentje pilsen. Heb hele tijden elke avond zitten drinken, alleen of niet. Toch een beetje te veel van het goede.
Maar die mogen nog niet drinken. Is het dan toch niet alleen drinken?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Seam doet dat vast niet alleen. Daar heeft hij 12-jarig gezelschap voor, toch?
Dat zou hij willen ja!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Hij doet er wel meer dingen mee die niet mogen, dus hé.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Maar die mogen nog niet drinken. Is het dan toch niet alleen drinken?![]()
Wat Seam verder allemaal met ze doet mag toch ook niet?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf dus afgedwongen niet meer te doen. In mijn eentje pilsen. Heb hele tijden elke avond zitten drinken, alleen of niet. Toch een beetje te veel van het goede.
Ik ga sowieso niet meer onder 15 he, onder die leeftijd vind ik het echt riskantquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:52 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat zo moeilijk te zien joh, kan jij ook niks aan doen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik ga sowieso niet meer onder 15 he, onder die leeftijd vind ik het echt riskant
Joh, echtquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:59 schreef Seam het volgende:
..]
Ik ga sowieso niet meer onder 15 he, onder die leeftijd vind ik het echt riskant![]()
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat zo moeilijk te zien joh, kan jij ook niks aan doen.
Als ik drink moet ik inderdaad wel vermaak hebben, of dat nou een mooie striptease van een 16 jarige of een actie film is maakt wat dat betreft niet uitquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:53 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Laatst was er een chick op de TV en ik ging meteen kwijlen, bleek ze 13 te zijnquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat zo moeilijk te zien joh, kan jij ook niks aan doen.
Jaja, praat het maar weer goed, je geloofwaardigheid is al wegquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:01 schreef Seam het volgende:
Nee grapje, ik ga niet onder de 16 en dat is wel serieus. 15 zou ik nog wel willen, maar als ik er achter kom dat die meid 15 is dan kap ik het af.
En ditquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Jaja, praat het maar weer goed, je geloofwaardigheid is al weg
Helpt ook niet echtquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef Seam het volgende:
[..]
Laatst was er een chick op de TV en ik ging meteen kwijlen, bleek ze 13 te zijn
quote:Op woensdag 21 juli 2010 23:02 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Jaja, praat het maar weer goed, je geloofwaardigheid is al weg
quote:
Dank je welquote:Op woensdag 21 juli 2010 23:05 schreef Christiaan het volgende:
Seam komt gewoon uit voor wat iedere man denkt. Big deal. Kunnen alle dames weer geschokt zijn.
Ja, daar schrok ik van! Wat een ontzettend schattig, mooi meisje is dat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |