Kun je daarmee ook zien hoe belangrijk het nieuws is? Op fok kijk ik namelijk altijd naar het altijd reacties/delen en heb ik meteen een idee.quote:
Nou, hij moet toch echt zelf iets doen. Anders kun je Christiaan ook gewoon vervangen door een RSS-readerquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook zien hoe belangrijk het nieuws is? Op fok kijk ik namelijk altijd naar het altijd reacties/delen en heb ik meteen een idee.
Bij de Telegraaf/Spits/Geenstijl/SBS kopieeren ze volgens mij altijd ANP-nieuwsberichten en dikken ze die aan met wat zinloze toevoegingen over Marokkanen en de Islam, toch?quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, hij moet toch echt zelf iets doen. Anders kun je Christiaan ook gewoon vervangen door een RSS-reader![]()
Ik vind dit anders ook gezellig hoorquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef Rituals het volgende:
Ik bedacht me laatst nog dat het geneeskunde-topic (bjina) altijd zo ontopic is!
Ja, dit is beter!quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef Seam het volgende:
[..]
Ik vind dit anders ook gezellig hoorSoms gaan er dagen voorbij zonder posts
Nee, maar Zuidberg is wel een held. Hij drinkt iedereen eruit bij redactieuitjesquote:
Meestal niet. Als er een nieuw kabinet is komt dat wel in CAPS. Maar dat kun je op een gegeven moment zelf heel goed inschatten.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:38 schreef Seam het volgende:
[..]
Kun je daarmee ook zien hoe belangrijk het nieuws is? Op fok kijk ik namelijk altijd naar het altijd reacties/delen en heb ik meteen een idee.
Sowieso copy-pasten we die ANP-berichten niet. We herschrijven ze, zo goed en kwaad als het kan.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:40 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Nou, hij moet toch echt zelf iets doen. Anders kun je Christiaan ook gewoon vervangen door een RSS-reader
Jup. En klabanussen.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:41 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Bij de Telegraaf/Spits/Geenstijl/SBS kopieeren ze volgens mij altijd ANP-nieuwsberichten en dikken ze die aan met wat zinloze toevoegingen over Marokkanen en de Islam, toch?
quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:42 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Nee, maar Zuidberg is wel een held. Hij drinkt iedereen eruit bij redactieuitjes.
[..]
Meestal niet. Als er een nieuw kabinet is komt dat wel in CAPS. Maar dat kun je op een gegeven moment zelf heel goed inschatten.
[..]
Sowieso copy-pasten we die ANP-berichten niet. We herschrijven ze, zo goed en kwaad als het kan.
Daar staat niks in als; broeksmurf, roedehoofd, taas, klabanus, leuter oidquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:39 schreef dotKoen het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)dpleegt_lubbers.html gok ik
Het is ook zeker leuk werk. Lekker vanuit huis werken, hele relaxte collega's, chille sfeer en zo.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:43 schreef Seam het volgende:
[..]lijkt me best leuk werk, lekker berichtjes schrijven en op de hoogte blijven van het nieuws. Beter dan mijn schoonmaak en kidneyracen
Ja hoor, beetje kidneyracen bagatelliseren. In Groningen moet je gewoon bij het corps om die baan te krijgenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:43 schreef Seam het volgende:
[..]lijkt me best leuk werk, lekker berichtjes schrijven en op de hoogte blijven van het nieuws. Beter dan mijn schoonmaak en kidneyracen
How could I forget?quote:
Maak ik eens een mooie tendentieuze kop over Woods, vat niemand 'm.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Repeat het volgende:
[..]
Daar staat niks in als; broeksmurf, roedehoofd, taas, klabanus, leuter oid
elke keer weer genieten als er een stukje van die man opstaat
Ok, hij is mooiquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Christiaan het volgende:
Maak ik eens een mooie tendentieuze kop over Woods, vat niemand 'm.
Hier selecteren ze gelukkig op basis van succesvolle studentenquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ja hoor, beetje kidneyracen bagatelliseren. In Groningen moet je gewoon bij het corps om die baan te krijgen
Ik lees hem nuquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Maak ik eens een mooie tendentieuze kop over Woods, vat niemand 'm.
Same here, bij een soortgelijk clubje.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:44 schreef dotKoen het volgende:
[..]
In Groningen moet je gewoon bij het corps om die baan te krijgen![]()
Dat heb ik mezelf dus afgedwongen niet meer te doen. In mijn eentje pilsen. Heb hele tijden elke avond zitten drinken, alleen of niet. Toch een beetje te veel van het goede.quote:Op woensdag 21 juli 2010 22:49 schreef Seam het volgende:
Oke nu ga ik even genieten van mijn pilsje voor de TV
-SC uit-
Christiaan is alcoholistquote:Op woensdag 21 juli 2010 22:51 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat heb ik mezelf dus afgedwongen niet meer te doen. In mijn eentje pilsen. Heb hele tijden elke avond zitten drinken, alleen of niet. Toch een beetje te veel van het goede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |